abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:42:08 #1
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60013218
Dan staat er op de frontpage een bericht over een 28-jarige agente die is doodgeschoten in Amstelveen,
en dan zijn er van die sukkels die dit soort dingen schrijven :
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 @ 08:49 schreef Sirblade het volgende:

[..]

* denkt na

Respect moet je verdienen, en dat doe je niet door te flitsen of door collega's belangrijker te vinden dan burgers (meerdere agenten hebben op tv bekent dat een "collega in de problemen" de hoogste prioriteit heeft).

Het is dat de dader al betrokken was bij een ander geweldsdelict, maar anders had ik gehoopt dat hij ontkomt.

Iemand die bij de politie gaat werken is geen familie meer van mij. IK zou de champagne openen als ze me dat nieuws kwamen brengen.

Ik denk altijd na: je kan dan veel kwetsender zijn

Kom op zeg, hoe achterlijk kan je zijn ?
Worden mensen nou tegenwoordig echt opgevoed door hun ouders met het idee dat de politie er is om je te pesten en allemaal nsb'ers zijn ofzo ?

Klacht:
Bij de genenpoel moet er geen badmeester zijn
zzz
pi_60013254
Mensen die geen respect voor de politie hebben (en dan bedoel ik doodsverwensingen etc.) doen dat omdat ze zelf niet deugen. Meestal heeft dat tuig iets te verbergen.

Ik ben ook geen vriend van de politie wat betreft het verkeer etc. Maar dat wil niet zeggen dat ik een agent een kogel in zijn kop gun. Tuig wat zoiets doet moeten ze verhoren met een bot zwitsers zakmes
U MAD?
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:47:37 #3
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_60013323
voor het eerst in mijn leven

Ben ik het helemaal eens met onze boswachter....
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_60013336
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die geen respect voor de politie hebben (en dan bedoel ik doodsverwensingen etc.) doen dat omdat ze zelf niet deugen. Meestal heeft dat tuig iets te verbergen.
Mee eens.
Ik blijf me altijd weer verbazen hoe primitief mensen kunnen zijn.
pi_60013398
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:48 schreef STING het volgende:

[..]

Mee eens.
Ik blijf me altijd weer verbazen hoe primitief mensen kunnen zijn.
En dan vooral die reacties op internet waar mensen even makkelijk een profiel kunnen aanmaken en kunnen reageren: o.a. Geenstijl en Fok. Verschrikkelijk.
Hoe kun je nou iemand de dood in wensen die gewoon zijn werk doet en doet waarvoor hij/zij betaald krijgt ? Ik kan dat alleen maar verklaren door een psychische stoornis of iets dergelijks. Maar dit kom meestal door het aantal klappen wat ze in hun rough ghetto leven in het verleden hebben gehad.
U MAD?
pi_60013408
Hier nog één:
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 @ 09:02 schreef koning_Astyages het volgende:

[..]

Precies mijn mening verwoord. Je slaat de spijker op zijn kop. Ik zie de pliesie slechts als een officiele maffia-organisatie. Telkens lukt het ze om de burgers te pesten. Laatst in Sloten gooide ik mijn tank vol. Zag ongeveer 30 meter van de benzinestation politie staan controleren. Ik reed de weg op en werd direct aangehouden. Hele auto doorzocht. Kreeg nog een opmerning over het feit dat de auto niet mag bewegen wanneer ik de autogordel dicht doe. Vervolgens kreeg ik een prent omdat me rechter-voorlicht niet werkte. Ik stelde nog voor om even terug te lopen, maar het zijn gewoon zulke achterlijke klootzakken.

Alleen als je mislukt bent in je leven wordt je politie. Je moet wel achterlijk zijn, want met je volle verstand gaan solliciteren bij de lange lullen-club.....
Dan nog liever in het leger.
Ik dacht een IQ onder 0 niet mogelijk was, maar blijkbaar wel dus.
pi_60013421
Joh, het is maar internet.
pi_60013469
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef zovty het volgende:
De eeuwige dooddoener en het eeuwige excuus, voor mensen om zich te misdragen en/of
dingen te roepen zonder na te denken.
pi_60013514
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef zovty het volgende:
Er is een verschil tussen ouwehoeren en grof beledigend doen i.m.o. op internet.
Als je zo stoer wil doen door mensen dood te verwensen omdat ze je toevallig eens een prent hebben gegeven omdat je zelf met je belachelijke kutkop te lomp bent om op te letten of het knipperlicht van je auto het wel doet, dan moet je dat tegen desbetreffende agent meteen in zijn gezicht zeggen en niet laf anoniem op internet.

Achja. Zulke sneuerds hou je toch he.
U MAD?
pi_60013525
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:56 schreef STING het volgende:

[..]

De eeuwige dooddoener en het eeuwige excuus, voor mensen om zich te misdragen en/of
dingen te roepen zonder na te denken.
Inderdaad. Je kan je overal wel druk om maken, maar het is nep, het is niet echt, het is maar internet.

In films worden mensen onthoofd en verkracht, en dat zijn maar films.
In boeken worden de gruwelijkste dingen geschreven, maar het zijn maar boeken.
In muziek worden de raarste dingen dingen gezongen, maar het is maar muziek.

Op internet zouden we wel ineens alles serieus moeten nemen? Hou toch op, schei toch uit.
pi_60013585
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef zovty het volgende:
Op internet zouden we wel ineens alles serieus moeten nemen? Hou toch op, schei toch uit.
Als je goed kan lezen weet je dat je ook op dit forum zelf verantwoordelijk bent voor je uitspraken. Dat geldt voor de meeste sites. Indien jij hier bijvoorbeeld Balkenende dood zou verwensen en er een lollige paint achter zou plakken met Jan Peter en een strop om zijn nek, denk je dat de AIVD dit erg zou kunnen waarderen? Dat ze dan zoiets hadden van: Ah joh, het is maar internet ?

Over het algemeen posten mensen op internet sneller wat ze denken, omdat ze hier anoniempje kunnen spelen.
U MAD?
pi_60013644
quote:

[..]

Inderdaad. Je kan je overal wel druk om maken, maar het is nep, het is niet echt, het is maar internet.

Heerlijk zwart-wit.
Zelfs films, boeken en muziek hoeven niet perse fictie te bevatten.

Leg mij eens uit hoe je er tot komt dat internet alleen maar fictie is.
pi_60013666
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als je goed kan lezen weet je dat je ook op dit forum zelf verantwoordelijk bent voor je uitspraken. Dat geldt voor de meeste sites. Indien jij hier bijvoorbeeld Balkenende dood zou verwensen en er een lollige paint achter zou plakken met Jan Peter en een strop om zijn nek, denk je dat de AIVD dit erg zou kunnen waarderen? Dat ze dan zoiets hadden van: Ah joh, het is maar internet ?
Slecht voorbeeld; de aivd heeft al meerdere malen aangetoond niet te beschikken over enige realiteitszin.
Een schrijver is ook verantwoordelijk voor z'n schrijfsels, maar dat wil toch niet zeggen dat we alles maar serieus moeten nemen?
quote:
Over het algemeen posten mensen op internet sneller wat ze denken, omdat ze hier anoniempje kunnen spelen.
Daar geloof ik niks van.
pi_60013686
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Slecht voorbeeld; de aivd heeft al meerdere malen aangetoond niet te beschikken over enige realiteitszin.
Een schrijver is ook verantwoordelijk voor z'n schrijfsels, maar dat wil toch niet zeggen dat we alles maar serieus moeten nemen?
[..]

Daar geloof ik niks van.
Einde discussie. Volgens mij ben je me aan het fucken, of ben je gewoon kankerdom.
U MAD?
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:11:09 #15
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60013697
quote:

[..]

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt : dingen serieus nemen en dingen je aantrekken.
Ik zie geen enkele reden om aan te nemen waarom Sirblade een grapje zou maken op het moment dat ie zegt dat ie had gehoopt dat de dader ontkomt.
Er zit geen punchline achter, het is niet 'goed gevonden', en als het zou gaan om het uitlokken van reacties zou het simpelweg een verachtelijke manier zijn en zou ik Sirblade daarom een achterklijke lowlife vinden.
Het is simpelweg de verwoording van een achterlijke moraliteit - en dan is het geen kwestie van 'serieus nemen', maar een kwestie van geraakt zijn door het feit dat er anno 2008 nog zulke achterlijke figuren bestaan.
zzz
pi_60013771
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:11 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zie geen enkele reden om aan te nemen waarom Sirblade een grapje zou maken op het moment dat ie zegt dat ie had gehoopt dat de dader ontkomt.
Ik wel, z'n *denkt na en als je nadenkt kun je kwetsender zijn regeltjes geven voro mij aan dat hij het niet meent en een grapje probeert te maken.

Maar dat is natuurlijk een kwestie van interpretatie.

Ik kan je wel vertellen dat als je niks meer serieus neemt het internet ineens een stuk leuker is.
pi_60013833
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef zovty het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat als je niks meer serieus neemt het internet ineens een stuk leuker is.
Hoezo naief

** opent nu.nl
*** Dode en gewonde in bestelbusje in Rotterdam
**** (gewenste reactie) -> WHEHEHEHE dat zal vast geen CADDY zijn

Dat wil je toch ?
U MAD?
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:26:19 #18
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_60014001
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen ouwehoeren en grof beledigend doen i.m.o. op internet.
Als je zo stoer wil doen door mensen dood te verwensen omdat ze je toevallig eens een prent hebben gegeven omdat je zelf met je belachelijke kutkop te lomp bent om op te letten of het knipperlicht van je auto het wel doet, dan moet je dat tegen desbetreffende agent meteen in zijn gezicht zeggen en niet laf anoniem op internet.

Achja. Zulke sneuerds hou je toch he.
DE HOER HAD HET VAST VERDIEND
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_60014034
Je moet gewoon de FP niet lezen.

Verkapte telegraaf/geenstijl
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60014044
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Einde discussie. Volgens mij ben je me aan het fucken, of ben je gewoon kankerdom.
Een discussie aan willen gaan in klaagbaak...... .
pi_60014134
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:28 schreef zovty het volgende:

[..]

Een discussie aan willen gaan in klaagbaak...... .
Ook een manier om inhoudelijke discussie uit de weg te gaan
Oh maar w8, we moeten je eigenlijk totaal niet serieus nemen, aangezien je internet ook niet serieus neemt.
pi_60014241
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:26 schreef wise het volgende:

[..]

DE HOER HAD HET VAST VERDIEND
Ja inderdaad.
U MAD?
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:55:11 #23
168255 J.Herrer
pi_60014640
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:42 schreef L.Denninger het volgende:

Worden mensen nou tegenwoordig echt opgevoed door hun ouders met het idee dat de politie er is om je te pesten en allemaal nsb'ers zijn ofzo ?
Niet door hun ouders, maar door de politie zelf
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_60015343

En we hebben beelden van het slachtoffer...

Waarom moet dat eigenlijk een foto naar buiten brengen ? Als ze een heftruckchauffeur was geweest was dat allemaal niet boeiend geweest. Zelfde als met militairen.
Erg genoeg, maar that's part of the job.
U MAD?
pi_60015813
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk een foto naar buiten brengen ?
Dunno, waarom doe je het?
pi_60015828
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
kankerdom.
Tuttut, is dat nou nodig?
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:53:48 #27
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60015876
Je moet dus ook wegblijven van de FP. Daarnaast eens met de klacht. Zo'n voorval gun je niemand, ook de politie niet.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:58:53 #28
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_60015980
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef ruud.nl het volgende:
Hier nog één:
[..]

Ik dacht een IQ onder 0 niet mogelijk was, maar blijkbaar wel dus.
Nou, wat hier zo verschrikkelijk aan is, begrijp ik niet helemaal. Dit soort acties van de politie komt iedereen wel de strot uit en er wordt meestal ook op gereageerd met 'Ga eens boeven vangen'.

Het gaat hier om beledigingen en uitingen die te ver gaan, zoals TS en onze boswachter omschrijven. DAT gaat te ver en moet niet kunnen.
I spoke proper England since I was a children.
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:01:32 #29
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_60016043
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:47 schreef jagga het volgende:
voor het eerst in mijn leven

Ben ik het helemaal eens met onze boswachter....
Dat dus
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:01:49 #30
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_60016048
Tja wat een sukkel. Maar dan hoef je niet zijn naam erop te zetten.
And all the things you do with it
pi_60016062
Ach het gemiddelde IQ van de FP posters is nog lager dan twee keer de helft van het IQ van Bonnie St. Claire
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 10 juli 2008 @ 13:55:18 #32
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_60018760
Hersenloos vee is het. Moet je kijken hoe blij ze zijn als de politie hun van de fiets gevallen moeder weer thuisbrengt. Of als de buren overlast veroorzaken 3 avonden achter elkaar en ze komen even een woordje doen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 10 juli 2008 @ 13:59:34 #33
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_60018852
Volledig en oprecht eens met de klacht.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_60019741
Heel raar ja. Ik denk inderdaad mensen met een ernstig gebrek aan liefde of opvoeding in hun jeugd, of goede scholing ofzo. Weten niet beter. Gelukkig is het ook vaak maar een hoop geklets en weinig daden, denk ik.
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:05:35 #35
168255 J.Herrer
pi_60020484
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef ondeugend het volgende:
Hersenloos vee is het. Moet je kijken hoe blij ze zijn als de politie hun van de fiets gevallen moeder weer thuisbrengt. Of als de buren overlast veroorzaken 3 avonden achter elkaar en ze komen even een woordje doen.
En waneer gebeurt dat? De kans dat de wereld morgen vergaat is nog groter
En als ze even een woordje komen doen, is het van: 'niet meer doen he?'
5 minuten later is er weer een buurtfeest

Zo kan ik me ook nog een nieuwsartikel herinneren dat een man al tijden overlast had van hangjongeren, die dingen uit zn tuin stalen en elke dag voor zijn huis stonden te kloten, op een gegeven moment had hij de politie gebeld, maar de politie kon daar niks tegen doen (right , zijn ze nou politie's of schoonmakers?) en de man moest het maar zelf zien op te lossen en dat heeft ie geweten ook.
Dus hij probeerde het zelf op te lossen, totdat 1 zo'n gast een mes in zn buik steekt.. man overleden, dader weliswaar opgepakt... maar wel nadat de politie eerst weigerde hun nek uit te steken en er een slachtoffer is gevallen
Waarschijnlijk hadden ze ook nog die man opgepakt als niet hij, maar de dader slachtoffer werd, omdat ie dan voor eigen rechter speelde

Die honden vinden het blijkbaar belangrijker om onschuldige mensen te pesten en geld te vangen ipv de echte criminelen op te sporen en te vangen, maarja.. die onschuldige burgers dragen naturlijk geen wapens en zijn makkelijker te pakken

Kort samengevat: Nederlandse politie
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:13:36 #36
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60020700
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En dan vooral die reacties op internet waar mensen even makkelijk een profiel kunnen aanmaken en kunnen reageren: o.a. Geenstijl en Fok. Verschrikkelijk.
Hoe kun je nou iemand de dood in wensen die gewoon zijn werk doet en doet waarvoor hij/zij betaald krijgt ? Ik kan dat alleen maar verklaren door een psychische stoornis of iets dergelijks. Maar dit kom meestal door het aantal klappen wat ze in hun rough ghetto leven in het verleden hebben gehad.
Sommige mensen zien de politie als een verlengstuk van een overheid waar ze geen respect voor hebben.

Weer anderen zien ze als verraders (hetgeen psychologisch nog wel te verklaren valt).

Sommige mensen zijn gewoon dom.

Weer anderen schockeren graag.

Ik kan hier niet zo wakker van liggen, van dat spottende. Erger wordt het wanneer mensen bloedserieus zijn.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:14:10 #37
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_60020715
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:05 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

En waneer gebeurt dat? De kans dat de wereld morgen vergaat is nog groter
En als ze even een woordje komen doen, is het van: 'niet meer doen he?'
5 minuten later is er weer een buurtfeest

Zo kan ik me ook nog een nieuwsartikel herinneren dat een man al tijden overlast had van hangjongeren, die dingen uit zn tuin stalen en elke dag voor zijn huis stonden te kloten, op een gegeven moment had hij de politie gebeld, maar de politie kon daar niks tegen doen (right , zijn ze nou politie's of schoonmakers?) en de man moest het maar zelf zien op te lossen en dat heeft ie geweten ook.
Dus hij probeerde het zelf op te lossen, totdat 1 zo'n gast een mes in zn buik steekt.. man overleden, dader weliswaar opgepakt... maar wel nadat de politie eerst weigerde hun nek uit te steken en er een slachtoffer is gevallen
Waarschijnlijk hadden ze ook nog die man opgepakt als niet hij, maar de dader slachtoffer werd, omdat ie dan voor eigen rechter speelde

Die honden vinden het blijkbaar belangrijker om onschuldige mensen te pesten en geld te vangen ipv de echte criminelen op te sporen en te vangen, maarja.. die onschuldige burgers dragen naturlijk geen wapens en zijn makkelijker te pakken

Kort samengevat: Nederlandse politie
Nonsens.
Ik zeg ook niet dat het politieapparaat uitmuntend presteert en ongetwijfeld zijn er misplaatste akties ook. Zoals overal he....

Maar ze vangen ook boeven, ze zijn er ook als je geen voorrang kreeg van rechts en eigenlijk graag een KLB topic wil openen omdat die idioot je zonodig tegen je aan moest rijden. Ze geven eerste hulp als je onwel op straat ligt... of je moeder. En ga maar door.

Het is gewoon zo makkelijk om vanaf je luie stoel te kotsen op de mensen die de dagtaak hebben de maatschappij iets beter/ veiliger te maken. Die misschien hun leven zouden geven om je kind te kunnen helpen.

Je repliek raakt kant noch wal.
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:17:26 #38
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60020819
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:14 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nonsens.
Ik zeg ook niet dat het politieapparaat uitmuntend presteert en ongetwijfeld zijn er misplaatste akties ook. Zoals overal he....

Maar ze vangen ook boeven, ze zijn er ook als je geen voorrang kreeg van rechts en eigenlijk graag een KLB topic wil openen omdat die idioot je zonodig tegen je aan moest rijden. Ze geven eerste hulp als je onwel op straat ligt... of je moeder. En ga maar door.

Het is gewoon zo makkelijk om vanaf je luie stoel te kotsen op de mensen die de dagtaak hebben de maatschappij iets beter/ veiliger te maken. Die misschien hun leven zouden geven om je kind te kunnen helpen.

Je schetst nu echter een situatie waarin dat het exclusieve domein van de politie agent is. Dat is ook schromelijk overdreven.

Ze verdienen respect zoals ieder mens. Niet meer of minder. Een hoop agenten denken daar zelf anders over. Zou ik ook denken, als ik er een was. Ben ik nu eenmaal niet.

En er zit een kern van waarheid in z'n verhaal. De politie word gebruikt als tax collector uit de tijd van Robin Hood. En daar moet men heel snel mee ophouden.

Kan de individuele agent niet zoveel aan doen (meer dan ie nu doet, dat wel). Maar je kunt jezelf op z'n minst een reeele houding aanmeten. En dat mis ik bij een hoop van die nieuwe agentjes.

Het lijkt me verstandig dat de politie daar werk van gaat maken. Eerder vandaag dan morgen. Klop maar aan in Den Haag en vertel ze maar dat ze het lekker mogen uitzoeken.

Maar doe iets.
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:19:47 #39
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_60020881
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je schetst nu echter een situatie waarin dat het exclusieve domein van de politie agent is. Dat is ook schromelijk overdreven.

Dat is heel niet mijn bedoeling. We hebben het hier over de politie maar het geldt natuurlijk in zekere zin net zo goed voor andere hulpverleners.
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:21:19 #40
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60020919
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:19 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dat is heel niet mijn bedoeling. We hebben het hier over de politie maar het geldt natuurlijk in zekere zin net zo goed voor andere hulpverleners.
Het geldt zelfs voor sommige burgers
pi_60020939
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:19 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Als ik goed kijk hadden we het hier over de debiele reakties op de fp. Maar hey... kniesoor...
pi_60020943
Fuck da Police.
I dont need their Help .
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:22:49 #43
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60020964
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef zovty het volgende:

[..]

Als ik goed kijk hadden we het hier over de debiele reakties op de fp. Maar hey... kniesoor...
Wij ook. Toedeloe
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:26:17 #44
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_60021045
Absoluut terechte klacht, en wat die paupers zeggen: een collega in gevaar is inderdaad prioriteit 1. Dan boeit het even niet wat er voor de rest gebeurt, maar je collega staat gewoon op nummer 1 in geval van nood. Kan gebeuren wat wil.

Eens met de DJ!
Tics van je petten.
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:28:21 #45
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60021100
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:26 schreef nattermann het volgende:
Absoluut terechte klacht, en wat die paupers zeggen: een collega in gevaar is inderdaad prioriteit 1. Dan boeit het even niet wat er voor de rest gebeurt, maar je collega staat gewoon op nummer 1 in geval van nood. Kan gebeuren wat wil.

Eens met de DJ!
En als je een burger en een collega in een brandende auto hebt zitten? Wie kies je dan?
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:30:31 #46
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_60021146
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:28 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

En als je een burger en een collega in een brandende auto hebt zitten? Wie kies je dan?
Collega. Klinkt heel krom, is het misschien ook wel maar als jij moet kiezen wat zou jij dan doen? Iemand die je kent redden, of iemand die je niet kent? in dit geval je collega
Tics van je petten.
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:32:04 #47
140904 MLF
Unazukin
pi_60021193
ik zit met de 1e regel: respect moet je verdienen
is dat wel zo?
dat betekent dat niemand respect krijgt
daar ik niet iedereen in de wereld ken, zou dus niemand mijn respect krijgen

mijn collega zei ooit: iedereen krijgt mijn respect
dat vond ik beter
sinds die tijd heeft iedereen mijn respect
tot ie het tegendeel bewijst
zoals die meneer uit TS' quote
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:32:28 #48
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60021204
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:30 schreef nattermann het volgende:

[..]

Collega. Klinkt heel krom, is het misschien ook wel maar als jij moet kiezen wat zou jij dan doen? Iemand die je kent redden, of iemand die je niet kent? in dit geval je collega
Geen idee... Het gevoel zegt de collega natuurlijk.

Maar volgens mij zegt de taak: de burger.
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:34:19 #49
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_60021260
De taak zegt inderdaad: de burger. Maar je gaat toch echt voor je collega, dat kan ik je verzekeren
In zulke gevallen hou je even geen rekening met de rest. Je gaat dan voor je collega, daarna natuurlijk voor de burger. Ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoe de situatie op dat moment in elkaar steekt.
Tics van je petten.
pi_60021517
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Salvad0R het volgende:
Fuck da Police.
I dont need their Help .
Zeg je dat ook als je bloedend en hulpeloos gewond op straat ligt?
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:46:51 #51
140904 MLF
Unazukin
pi_60021571
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Salvad0R het volgende:
Fuck da Police.
I dont need their Help .
nee tuurlijk niet
doet niemand
als je auto word gejat doe je geen aangifte
als je in elkaar word geslagen en je half dood bent laten ze je liggen
zo weer 1 minder
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:53:03 #52
168255 J.Herrer
pi_60021723
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:14 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nonsens.

Ja tuurljk verlenen ze hulp bij noodsituaties, het zou ook gek zijn als ze dat niet zouden doen
En je zegt het goed, ze hebben de taak om de maatschappij veiliger te maken.. alleen doen ze dat nauwelijks
En ik kots sowieso op de politie, vanuit mn luie stoel of waar dan ook

Zo had ik paar jaar geleden aangifte gedaan wegens beroving onder bedwang van een mes, nou dan maken ze een hele procesverbaal aan, zodra je het bureau uitloopt gaat het letterlijk door de shredder en krijg je paar dagen later een telefoontje dat ze de dader zogenaamd niet hebben kunnen vinden, ondertussen heeft die dader weer 10 andere mensen beroofd en krijgen hun waarschijnlijk hetzelfde bullshit voorgeschoteld. Pas als de dader iemand heeft neergestoken komen ze in actie, als je snapt wat ik bedoel
pi_60021732
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En dan vooral die reacties op internet waar mensen even makkelijk een profiel kunnen aanmaken en kunnen reageren: o.a. Geenstijl en Fok.
Op geenstijl niks behalve medeleven hoor

Alleen op de Fok!Frontpage kan het niveau zo diep zinken
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:54:26 #54
168255 J.Herrer
pi_60021771
Om dan nog maar een beetje ontopic te blijven, ik kan dus heel goed begrijpen dat sommige mensen doodsverwensingen naar hun hoofd slingeren
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:59:41 #55
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60021881
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:42 schreef L.Denninger het volgende:
Dan staat er op de frontpage
Hier stopte ik met lezen.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:01:36 #56
140904 MLF
Unazukin
pi_60021920
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen.
ik dus ook
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:02:14 #57
168255 J.Herrer
pi_60021937
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:44 schreef Ticket het volgende:

[..]

Ja want daar heb je Ambulance en personeel voor
Politie mag dan wel komen kijken hoe en wat, uiteindelijk wordt je in het ziekenhuis behandeld en niet op het politiebureau
pi_60021998
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:02 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ja want daar heb je Ambulance en personeel voor
Politie mag dan wel komen kijken hoe en wat, uiteindelijk wordt je in het ziekenhuis behandeld en niet op het politiebureau
Ik hoop dat ze je dan nog even snel met een bulldozer overrijden. Want ja: De politie mocht niks afzetten he
U MAD?
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:10:35 #59
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_60022120
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:53 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Zo had ik paar jaar geleden aangifte gedaan wegens beroving onder bedwang van een mes, nou dan maken ze een hele procesverbaal aan, zodra je het bureau uitloopt gaat het letterlijk door de shredder en krijg je paar dagen later een telefoontje dat ze de dader zogenaamd niet hebben kunnen vinden, ondertussen heeft die dader weer 10 andere mensen beroofd en krijgen hun waarschijnlijk hetzelfde bullshit voorgeschoteld. Pas als de dader iemand heeft neergestoken komen ze in actie, als je snapt wat ik bedoel
Ontzettend triest dat je dit overkomen is maar hoe ik jou hoor praten over de politie, dan hoop ik dat het je vanmiddag nog eens overkomt

Grootste bullshit ooit. Hoe zou je ooit die kerel willen vinden? Ieder huis in Nederland afgaan om te kijken of hij misschien daar zit? Politie kan met die informatie vrij weinig, je kunt een rapport opmaken. Meer kun je simpelweg niet.
Tics van je petten.
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:11:33 #60
168255 J.Herrer
pi_60022146
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze je dan nog even snel met een bulldozer overrijden. Want ja: De politie mocht niks afzetten he

Ja voor hetzelfde geldt lig je dan ineens onder een ontspoorde trein, of valt er precies een vliegtuig op je neus, of bijt een verdwaalde leeuw in je nek
Hoe groot is de kans nou dat je dan wordt aangereden?
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:13:12 #61
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60022195
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:44 schreef Ticket het volgende:

[..]

Ja
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:14:50 #62
168255 J.Herrer
pi_60022240
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:10 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ontzettend triest dat je dit overkomen is maar hoe ik jou hoor praten over de politie, dan hoop ik dat het je vanmiddag nog eens overkomt

Grootste bullshit ooit. Hoe zou je ooit die kerel willen vinden? Ieder huis in Nederland afgaan om te kijken of hij misschien daar zit? Politie kan met die informatie vrij weinig, je kunt een rapport opmaken. Meer kun je simpelweg niet.
Met de gegevens die ze krijgen agenten in de stad (die zijn er altijd wel) oproepen om uit te kijken naar een persoon met die kenmerken ofzo? Ik noem maar wat
Als ze in een stad als NY of LA een bankrover ofzo kunnen opsporen en oppakken moet dat in die gehuchtjes die ze in Nederland hebben toch al helemaal kunnen?
Je kan ook gewoon zeggen dat ze geen flikker uitvoeren
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:15:34 #63
140904 MLF
Unazukin
pi_60022260
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

donderdag 10 juli 2008 @ 16:18:21 #64
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_60022337
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:14 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Met de gegevens die ze krijgen agenten in de stad (die zijn er altijd wel) oproepen om uit te kijken naar een persoon met die kenmerken ofzo? Ik noem maar wat
Als ze in een stad als NY of LA een bankrover ofzo kunnen opsporen en oppakken moet dat in die gehuchtjes die ze in Nederland hebben toch al helemaal kunnen?
Je kan ook gewoon zeggen dat ze geen flikker uitvoeren
Jij gelooft het zelf? Het leven is geen film he, in een stad als NY of LA zitten veel meer mensen in een klein gebied dan in NL, en de Nederlandse politie is totaal niet te vergelijken met de politie in de USA.

Ik ga er verder niet op in.. Heb geen zin in een kansloze discussie, met zo'n 16 jarig jochie, die toch alles beter weet
Tics van je petten.
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:20:01 #65
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60022381
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ja voor hetzelfde geldt lig je dan ineens onder een ontspoorde trein, of valt er precies een vliegtuig op je neus, of bijt een verdwaalde leeuw in je nek
Hoe groot is de kans nou dat je dan wordt aangereden?
Groot, mensen worden afgeleid door de knipperlichtjes van de ambulance en hobbelen zo over het slachtoffer en de hulpverleners heen. Overschat de rijvaardigheid van de Nederlander vooral niet.
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:18 schreef nattermann het volgende:

[..]

Jij gelooft het zelf? Het leven is geen film he, in een stad als NY of LA zitten veel meer mensen in een klein gebied dan in NL, en de Nederlandse politie is totaal niet te vergelijken met de politie in de USA.

Ik ga er verder niet op in.. Heb geen zin in een kansloze discussie, met zo'n 16 jarig jochie, die toch alles beter weet
Tja, als je ziet dat de Duitse politie, met in verhouding duidelijk minder mankracht dan hier, een veel hoger percentage misdrijven weet op te lossen, dan doen ze hier inderdaad iets verkeerd.
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:31:35 #66
168255 J.Herrer
pi_60022640
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:18 schreef nattermann het volgende:

[..]

in de LA county wonen ongeveer evenveel mensen als in heel Nederland, dus ga mij niet vertellen dat het onmogelijk is
Zelfs als de dader elders in Californie verstopt vinden ze hem nog, en de staat Californie is groter dan heel Nederland
Dat is ook het verschil met de politie hier en daar, daar doen ze tenminste hun werk waarvoor ze zijn opgeleid en aangenomen.

En ja, zo'n lompe sukkel die je bent die al te beroerd is om ff in mijn profiel te kijken is al snel uitgeluld

[ Bericht 5% gewijzigd door J.Herrer op 10-07-2008 16:38:34 ]
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:33:01 #67
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60022675
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:34:53 #68
140904 MLF
Unazukin
pi_60022714
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:33 schreef Paramnesia het volgende:
[ afbeelding ]
nah, lekker agentje neuken............
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:39:07 #69
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_60022820
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:31 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Dat is ook het verschil met de politie hier en daar, daar doen ze tenminste hun werk waarvoor ze zijn opgeleid en aangenomen.
Vergelijk je ook even de schietincidenten etcetera? Dan zie je wel wat het verschil is.
Tics van je petten.
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:44:38 #70
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60022940
eens met TS
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:46:08 #71
168255 J.Herrer
pi_60022980
Heb ik het over schietincidenten?

Ik was volgens mij toch vrij duidelijk in mijn standpunt,
Hier doen ze gewoon geen ruk met de aangiftes die ze krijgen, niet omdat het onmogelijk is om iemand op te sporen want dat is het dus niet, ze doen gewoon niks
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:52:40 #72
168255 J.Herrer
pi_60023138
Ik dacht trouwens dat je geen discussie meer aanging met 16 jarigen

Hier nog zoiets, ik ben 16 maar ik rij al 2,5 jaar illegaal auto met een rijbewijs op zak, waar is de politie?!
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:52:44 #73
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_60023140
Oke, als je dat denkt, vooral blijven doen! Veel succes met je leven verder, en ik hoop dat jij nooit serieus genomen wordt door de politie
Tics van je petten.
  donderdag 10 juli 2008 @ 16:55:58 #74
168255 J.Herrer
pi_60023238
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef nattermann het volgende:
Oke, als je dat denkt, vooral blijven doen! Veel succes met je leven verder, en ik hoop dat jij nooit serieus genomen wordt door de politie
nogmaals
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:31 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

in de LA county wonen ongeveer evenveel mensen als in heel Nederland, dus ga mij niet vertellen dat het onmogelijk is
Zelfs als de dader elders in Californie verstopt vinden ze hem nog, en de staat Californie is groter dan heel Nederland
Maarja dat heb je weer weggelaten omdat je daar waarschijnlijk geen antwoord op had
Ook een goeiedag verder
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:02:01 #75
107984 The-Hcs
Heet stiekem gewoon Henk.
pi_60023391
Klik hier om te zien wat het gemiddelde niveau en leeftijd is van de "politie-haterdts"

Ik kreeg laatst een bekeuring met een kamaraad van me, tegelijk. Hadden beiden geen licht op de fiets.
Tot mijn verbazing gaat mn maat beetje bijdehand lopen doen tegen de agent. Wat ik dus helemaal niet snap.
Als je gewoon meewerkt en een praatje met ze maakt zijn ze ook nog wel zo om in 70% van de gevallen het te laten bij een waarschuwing. Die kans was toen verkeken door maat lief.
On the third, look out for Otis Wright. Until then, keep your head up.
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:04:02 #76
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60023440
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:02 schreef The-Hcs het volgende:
Klik hier om te zien wat het gemiddelde niveau is van de "politie-haterdts"

Ik kreeg laatst een bekeuring met een kamaraad van me, tegelijk. Hadden beiden geen licht op de fiets.
Tot mijn verbazing gaat mn maat beetje bijdehand lopen doen tegen de agent. Wat ik dus helemaal niet snap.
Als je gewoon meewerkt en een praatje met ze maakt zijn ze ook nog wel zo om in 70% van de gevallen het te laten bij een waarschuwing. Die kans was toen verkeken door maat lief.
Ik zie ze hier dagelijks bonnetjes uitschrijven en die waarschuwing kun je echt vergeten hoor.

En dat is op zich zo erg niet eigenlijk. Wat erg is, is dat er volstrekt verkeerde prioriteiten worden gesteld vanuit de overheid. De burger en de agent mogen het verder uitzoeken.
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:09:45 #77
107984 The-Hcs
Heet stiekem gewoon Henk.
pi_60023580
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ik zie ze hier dagelijks bonnetjes uitschrijven en die waarschuwing kun je echt vergeten hoor.

En dat is op zich zo erg niet eigenlijk. Wat erg is, is dat er volstrekt verkeerde prioriteiten worden gesteld vanuit de overheid. De burger en de agent mogen het verder uitzoeken.
Jij woont in Amsterdam, ik woon in Emmen. Ik zie een degelijk verschil
Maar hier is dat dus wel vaak zo. Gewoon niet wild doen en leuk praatje maken speel je al heel wat mee klaar.
En dat van de overheid kan ook wel kloppen maar dan nog ligt het niet bij de agent, maar bij het kabinet.
On the third, look out for Otis Wright. Until then, keep your head up.
pi_60023626
Leuke discussies ook.
Doet de politie teveel, is het niet goed ("he joh, ga boeven vangen ofzo"), doen ze te weinig, is het ook niet goed ("he joh, ga boeven vangen ofzo")
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:36:31 #79
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60024142
Ik ben 4 maal hard in mijn bipsje genakt en de politie kwam altijd opdagen voordat ze in mijn mond wouden klaarkomen!
pi_60024392
Ik zie vaak genoeg de politie langsfietsen zonder licht, en als je er dan wat van zegt fietsen ze door alsof er niks aan de hand is, of glimlachen ze ongemakkelijk. Wat heb je daar nou aan, n00bs . Aan de andere kant wel weer chill dat je in heel Amsterdam eigenlijk wel zonder licht kan fietsen, je moet alleen niet zo'n massale controle infietsen .
  donderdag 10 juli 2008 @ 18:47:24 #81
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60025286
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben 4 maal hard in mijn bipsje genakt en de politie kwam altijd opdagen voordat ze in mijn mond wouden klaarkomen!
no homo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')