quote:Op donderdag 10 juli 2008 @ 08:49 schreef Sirblade het volgende:
[..]
* denkt na
Respect moet je verdienen, en dat doe je niet door te flitsen of door collega's belangrijker te vinden dan burgers (meerdere agenten hebben op tv bekent dat een "collega in de problemen" de hoogste prioriteit heeft).
Het is dat de dader al betrokken was bij een ander geweldsdelict, maar anders had ik gehoopt dat hij ontkomt.
Iemand die bij de politie gaat werken is geen familie meer van mij. IK zou de champagne openen als ze me dat nieuws kwamen brengen.
Ik denk altijd na: je kan dan veel kwetsender zijn![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die geen respect voor de politie hebben (en dan bedoel ik doodsverwensingen etc.) doen dat omdat ze zelf niet deugen. Meestal heeft dat tuig iets te verbergen.
En dan vooral die reacties op internet waar mensen even makkelijk een profiel kunnen aanmaken en kunnen reageren: o.a. Geenstijl en Fok. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik blijf me altijd weer verbazen hoe primitief mensen kunnen zijn.
Ik dacht een IQ onder 0 niet mogelijk was, maar blijkbaar wel dus.quote:Op donderdag 10 juli 2008 @ 09:02 schreef koning_Astyages het volgende:
[..]
Precies mijn mening verwoord. Je slaat de spijker op zijn kop. Ik zie de pliesie slechts als een officiele maffia-organisatie. Telkens lukt het ze om de burgers te pesten. Laatst in Sloten gooide ik mijn tank vol. Zag ongeveer 30 meter van de benzinestation politie staan controleren. Ik reed de weg op en werd direct aangehouden. Hele auto doorzocht. Kreeg nog een opmerning over het feit dat de auto niet mag bewegen wanneer ik de autogordel dicht doe. Vervolgens kreeg ik een prent omdat me rechter-voorlicht niet werkte. Ik stelde nog voor om even terug te lopen, maar het zijn gewoon zulke achterlijke klootzakken.
Alleen als je mislukt bent in je leven wordt je politie. Je moet wel achterlijk zijn, want met je volle verstand gaan solliciteren bij de lange lullen-club.....
Dan nog liever in het leger.
De eeuwige dooddoener en het eeuwige excuus, voor mensen om zich te misdragen en/ofquote:
Er is een verschil tussen ouwehoeren en grof beledigend doen i.m.o. op internet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef zovty het volgende:
Joh, het is maar internet.
Inderdaad. Je kan je overal wel druk om maken, maar het is nep, het is niet echt, het is maar internet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
De eeuwige dooddoener en het eeuwige excuus, voor mensen om zich te misdragen en/of
dingen te roepen zonder na te denken.
Als je goed kan lezen weet je dat je ook op dit forum zelf verantwoordelijk bent voor je uitspraken. Dat geldt voor de meeste sites. Indien jij hier bijvoorbeeld Balkenende dood zou verwensen en er een lollige paint achter zou plakken met Jan Peter en een strop om zijn nek, denk je dat de AIVD dit erg zou kunnen waarderen? Dat ze dan zoiets hadden van: Ah joh, het is maar internet ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef zovty het volgende:
Op internet zouden we wel ineens alles serieus moeten nemen? Hou toch op, schei toch uit.
Heerlijk zwart-wit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan je overal wel druk om maken, maar het is nep, het is niet echt, het is maar internet.
In films worden mensen onthoofd en verkracht, en dat zijn maar films.
In boeken worden de gruwelijkste dingen geschreven, maar het zijn maar boeken.
In muziek worden de raarste dingen dingen gezongen, maar het is maar muziek.
Op internet zouden we wel ineens alles serieus moeten nemen? Hou toch op, schei toch uit.
Slecht voorbeeld; de aivd heeft al meerdere malen aangetoond niet te beschikken over enige realiteitszin.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je goed kan lezen weet je dat je ook op dit forum zelf verantwoordelijk bent voor je uitspraken. Dat geldt voor de meeste sites. Indien jij hier bijvoorbeeld Balkenende dood zou verwensen en er een lollige paint achter zou plakken met Jan Peter en een strop om zijn nek, denk je dat de AIVD dit erg zou kunnen waarderen? Dat ze dan zoiets hadden van: Ah joh, het is maar internet ?
Daar geloof ik niks van.quote:Over het algemeen posten mensen op internet sneller wat ze denken, omdat ze hier anoniempje kunnen spelen.
Einde discussie. Volgens mij ben je me aan het fucken, of ben je gewoon kankerdom.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld; de aivd heeft al meerdere malen aangetoond niet te beschikken over enige realiteitszin.
Een schrijver is ook verantwoordelijk voor z'n schrijfsels, maar dat wil toch niet zeggen dat we alles maar serieus moeten nemen?
[..]
Daar geloof ik niks van.
Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt : dingen serieus nemen en dingen je aantrekken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan je overal wel druk om maken, maar het is nep, het is niet echt, het is maar internet.
In films worden mensen onthoofd en verkracht, en dat zijn maar films.
In boeken worden de gruwelijkste dingen geschreven, maar het zijn maar boeken.
In muziek worden de raarste dingen dingen gezongen, maar het is maar muziek.
Ik wel, z'n *denkt na en als je nadenkt kun je kwetsender zijn regeltjes geven voro mij aan dat hij het niet meent en een grapje probeert te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:11 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zie geen enkele reden om aan te nemen waarom Sirblade een grapje zou maken op het moment dat ie zegt dat ie had gehoopt dat de dader ontkomt.
Hoezo naiefquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef zovty het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat als je niks meer serieus neemt het internet ineens een stuk leuker is.
DE HOER HAD HET VAST VERDIENDquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen ouwehoeren en grof beledigend doen i.m.o. op internet.
Als je zo stoer wil doen door mensen dood te verwensen omdat ze je toevallig eens een prent hebben gegeven omdat je zelf met je belachelijke kutkop te lomp bent om op te letten of het knipperlicht van je auto het wel doet, dan moet je dat tegen desbetreffende agent meteen in zijn gezicht zeggen en niet laf anoniem op internet.
Achja. Zulke sneuerds hou je toch he.
Een discussie aan willen gaan in klaagbaak......quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Einde discussie. Volgens mij ben je me aan het fucken, of ben je gewoon kankerdom.
Ook een manier om inhoudelijke discussie uit de weg te gaanquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Een discussie aan willen gaan in klaagbaak.......
Niet door hun ouders, maar door de politie zelfquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:42 schreef L.Denninger het volgende:
Worden mensen nou tegenwoordig echt opgevoed door hun ouders met het idee dat de politie er is om je te pesten en allemaal nsb'ers zijn ofzo ?
Dunno, waarom doe je het?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk een foto naar buiten brengen ?
Nou, wat hier zo verschrikkelijk aan is, begrijp ik niet helemaal. Dit soort acties van de politie komt iedereen wel de strot uit en er wordt meestal ook op gereageerd met 'Ga eens boeven vangen'.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef ruud.nl het volgende:
Hier nog één:
[..]
Ik dacht een IQ onder 0 niet mogelijk was, maar blijkbaar wel dus.
Dat dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:47 schreef jagga het volgende:
voor het eerst in mijn leven
Ben ik het helemaal eens met onze boswachter....
En waneer gebeurt dat? De kans dat de wereld morgen vergaat is nog groterquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef ondeugend het volgende:
Hersenloos vee is het. Moet je kijken hoe blij ze zijn als de politie hun van de fiets gevallen moeder weer thuisbrengt. Of als de buren overlast veroorzaken 3 avonden achter elkaar en ze komen even een woordje doen.
Sommige mensen zien de politie als een verlengstuk van een overheid waar ze geen respect voor hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan vooral die reacties op internet waar mensen even makkelijk een profiel kunnen aanmaken en kunnen reageren: o.a. Geenstijl en Fok. Verschrikkelijk.
Hoe kun je nou iemand de dood in wensen die gewoon zijn werk doet en doet waarvoor hij/zij betaald krijgt ? Ik kan dat alleen maar verklaren door een psychische stoornis of iets dergelijks. Maar dit kom meestal door het aantal klappen wat ze in hun rough ghetto leven in het verleden hebben gehad.
Nonsens.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En waneer gebeurt dat? De kans dat de wereld morgen vergaat is nog groter
En als ze even een woordje komen doen, is het van: 'niet meer doen he?'
5 minuten later is er weer een buurtfeest
Zo kan ik me ook nog een nieuwsartikel herinneren dat een man al tijden overlast had van hangjongeren, die dingen uit zn tuin stalen en elke dag voor zijn huis stonden te kloten, op een gegeven moment had hij de politie gebeld, maar de politie kon daar niks tegen doen (right, zijn ze nou politie's of schoonmakers?) en de man moest het maar zelf zien op te lossen en dat heeft ie geweten ook.
Dus hij probeerde het zelf op te lossen, totdat 1 zo'n gast een mes in zn buik steekt.. man overleden, dader weliswaar opgepakt... maar wel nadat de politie eerst weigerde hun nek uit te steken en er een slachtoffer is gevallen![]()
Waarschijnlijk hadden ze ook nog die man opgepakt als niet hij, maar de dader slachtoffer werd, omdat ie dan voor eigen rechter speelde![]()
Die honden vinden het blijkbaar belangrijker om onschuldige mensen te pesten en geld te vangen ipv de echte criminelen op te sporen en te vangen, maarja.. die onschuldige burgers dragen naturlijk geen wapens en zijn makkelijker te pakken![]()
Kort samengevat: Nederlandse politie
Je schetst nu echter een situatie waarin dat het exclusieve domein van de politie agent is. Dat is ook schromelijk overdreven.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nonsens.
Ik zeg ook niet dat het politieapparaat uitmuntend presteert en ongetwijfeld zijn er misplaatste akties ook. Zoals overal he....
Maar ze vangen ook boeven, ze zijn er ook als je geen voorrang kreeg van rechts en eigenlijk graag een KLB topic wil openen omdat die idioot je zonodig tegen je aan moest rijden. Ze geven eerste hulp als je onwel op straat ligt... of je moeder. En ga maar door.
Het is gewoon zo makkelijk om vanaf je luie stoel te kotsen op de mensen die de dagtaak hebben de maatschappij iets beter/ veiliger te maken. Die misschien hun leven zouden geven om je kind te kunnen helpen.
Je repliek raakt kant noch wal.
Dat is heel niet mijn bedoeling. We hebben het hier over de politie maar het geldt natuurlijk in zekere zin net zo goed voor andere hulpverleners.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je schetst nu echter een situatie waarin dat het exclusieve domein van de politie agent is. Dat is ook schromelijk overdreven.
Het geldt zelfs voor sommige burgersquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is heel niet mijn bedoeling. We hebben het hier over de politie maar het geldt natuurlijk in zekere zin net zo goed voor andere hulpverleners.
Als ik goed kijk hadden we het hier over de debiele reakties op de fp. Maar hey... kniesoor...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is heel niet mijn bedoeling. We hebben het hier over de politie maar het geldt natuurlijk in zekere zin net zo goed voor andere hulpverleners.
Wij ook. Toedeloequote:Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Als ik goed kijk hadden we het hier over de debiele reakties op de fp. Maar hey... kniesoor...
En als je een burger en een collega in een brandende auto hebt zitten? Wie kies je dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:26 schreef nattermann het volgende:
Absoluut terechte klacht, en wat die paupers zeggen: een collega in gevaar is inderdaad prioriteit 1. Dan boeit het even niet wat er voor de rest gebeurt, maar je collega staat gewoon op nummer 1 in geval van nood. Kan gebeuren wat wil.
Eens met de DJ!
Collega. Klinkt heel krom, is het misschien ook wel maar als jij moet kiezen wat zou jij dan doen? Iemand die je kent redden, of iemand die je niet kent? in dit geval je collegaquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
En als je een burger en een collega in een brandende auto hebt zitten? Wie kies je dan?
Geen idee... Het gevoel zegt de collega natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Collega. Klinkt heel krom, is het misschien ook wel maar als jij moet kiezen wat zou jij dan doen? Iemand die je kent redden, of iemand die je niet kent? in dit geval je collega
Zeg je dat ook als je bloedend en hulpeloos gewond op straat ligt?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Salvad0R het volgende:
Fuck da Police.
I dont need their Help .
nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:22 schreef Salvad0R het volgende:
Fuck da Police.
I dont need their Help .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |