Niks meer aan doen Bellerquote:
Alstublieftquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:39 schreef tripack het volgende:
DIERTJUUUUHH!![]()
bedankt nog voor de kasten
Nee ok, dat dacht ik alquote:
we hebben er gelijk stoelen bij gekochtquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Alstublieftwas een zware taak maar dat was het wel waard
Stoelen gekocht bij de kast? Zodat dat je voor de kast kunt zitten en kijken wie eruit komtquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:44 schreef tripack het volgende:
[..]
we hebben er gelijk stoelen bij gekochtin welke kast zit je nu dan??
wehehehequote:Op donderdag 10 juli 2008 09:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Stoelen gekocht bij de kast? Zodat dat je voor de kast kunt zitten en kijken wie eruit komt.
Uhm..ik heb de uitgang gevonden dus ben weer kastvrij
ja dat eet dan ook niet makkelijk. Staand etenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
wehehehenee mutz
we hadden al een eettafel, maar nog geenstoelen
yeey diertje is on the run
Dus nu heb je eetstoelen maar geen eettafel meer?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
wehehehenee mutz
we hadden al een eettafel, maar nog geenstoelen
yeey diertje is on the run
Alles wel mevrouw?quote:
goed begrepenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus nu heb je eetstoelen maar geen eettafel meer?
it's official!! Ik heb geen zin meer
Nu Droxz er ff niet is, moet iemand de motivatie omlaag halen natuurlijk hequote:Op donderdag 10 juli 2008 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
goed begrepen![]()
das al lekker snel Sgele
goed bezig danquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu Droxz er ff niet is, moet iemand de motivatie omlaag halen natuurlijk he
Ja ontzettend! Lekker bezig met mijn huisjequote:
Whehehe je gaat weer voor import Roemeen spelen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:56 schreef Sgele het volgende:
Zo...hotel in Boekarest is geboektDaar zit je dus echt voor een dubbeltje op de eerste rang he
Was daar mis meequote:
Jep, van 20 tot 30 Juliquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe je gaat weer voor import Roemeen spelen?
Aaaightquote:
Theh kjuutnes!quote:
en dan pauze ??quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
pff nog 40 minuten
Who the fuck caresquote:
Shhht dalijk komt tie als je em roeptquote:
nee ben om 11.00 uur klaar met werkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
en dan pauze ??
of heb je gewoon een halve dag
ongekend!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ben om 11.00 uur klaar met werken
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
Shhht dalijk komt tie als je em roept
schoonmaken, mn printer uittesten, en dan vanmiddag nog een uurtje gamen hoop ikquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:27 schreef tripack het volgende:
[..]
ongekend!
ga je nog wat leuk doen vandaag dan?
Bitchquote:
quote:
Dat dus!quote:
Pertinent, NEEN!quote:
Toch grappig hoe vaak wij het met elkaar eens zijn hequote:
Great minds think alikequote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch grappig hoe vaak wij het met elkaar eens zijn he
Zal me het middagje worden danquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
schoonmaken, Fubar z'n moeder uittesten, en dan vanmiddag nog een uurtje gamen hoop ik
What about aquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
Hey mensen
Krijg ik nog een warm onthaal vandaag?
erm lees pagina 1 eens door zou ik zeggenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
Hey mensen
Juist jaquote:
natuurlijk!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
Hey mensen
nu hebben we het dus nooit meer over hij wiens naam niet uitgesproken mag wordenquote:
Schijt een beer in het bos?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef DonGuido het volgende:
Hey mensen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Retorische vraag, dus nee, dat krijg je niet
Iets met goden en verzoekenquote:
Voldemort?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:42 schreef tripack het volgende:
[..]
nu hebben we het dus nooit meer over hij wiens naam niet uitgesproken mag worden
Als je er zo goed door heen kijken volgens jij eigen bekrompen denkwijze. Waarom reageer je dan niet op mijn vraagstukken die je gistermiddag zijn voorgelegd?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:44 schreef DonGuido het volgende:
Ik zie door alle jullie posts heen. Stieken hebben jullie me gewoon gemist
Ja hebben we ook hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:44 schreef DonGuido het volgende:
Ik zie door alle jullie posts heen. Stieken hebben jullie me gewoon gemist
Zo nu en dan moet er ook gewerkt worden, dan heb ik ze vast over het hoofd gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je er zo goed door heen kijken volgens jij eigen bekrompen denkwijze. Waarom reageer je dan niet op mijn vraagstukken die je gistermiddag zijn voorgelegd?
en daar doe je het natuurlijk allemaal voor?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef DonGuido het volgende:
In ieder geval brengt mijn komst weer het één en ander teweeg. Ik ben vereerd
Het doet me gewoon goed dat jullie mij zo snel in de armen hebben gesloten. Ik ben zelfs licht geëmotioneerdquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:49 schreef tripack het volgende:
[..]
en daar doe je het natuurlijk allemaal voor?
Zo komt je zin beter tot z'n rechtquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:47 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Zo nu en dan moet er ook gewerkt worden, dan heb ik ze vast over het hoofd willen zien
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo komt je zin beter tot z'n recht
En op basis van welke gegevens trek jij die conclusie?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:50 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Het doet me gewoon goed dat jullie mij zo snel in de armen hebben gesloten. Ik ben zelfs licht geëmotioneerd
Jullie positieve reacties op mijn aanwezigheid. Af en toe zitten jullie gewoon een beetje met mij te dollen. Maar dat heb ik wel door hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En op basis van welke gegevens trek jij die conclusie?
Positieve reacties? Volgens mij is er je meerdere malen verzocht om normaal te reageren. Wat doe je met die "positieve reacties" dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:57 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jullie positieve reacties op mijn aanwezigheid. Af en toe zitten jullie gewoon een beetje met mij te dollen. Maar dat heb ik wel door hoor
quote:
Ow zijn aanwezigheid zal mij werkelijk aan mijn anus kunnen oxideren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
Je zegt 1x goeiemorgen en de wereldvrede is meteen in stand gebracht...
Je weet toch Beller
Meuningquote:
Tja, maar het heeft gewoon geen zin om het tegen die gast te zeggen want hij heeft gewoon stront cactussen in z'n ogenquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow zijn aanwezigheid zal mij werkelijk aan mijn anus kunnen oxideren.
Maar bedoel als zelfs Smokez het aangeeft, wow... dan is het wel heftug![]()
En ik weetsch
Uitstekend observatie verslag!quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja, maar het heeft gewoon geen zin om het tegen die gast te zeggen want hij heeft gewoon stront cactussen in z'n ogen
Haaai damequote:Op donderdag 10 juli 2008 11:19 schreef Leanne het volgende:
mogge mensen![]()
* Leanne komt weer eens ff een kijkje nemen hier
Hoi belquote:
Wat gek zeg...daar hebben wij nou NOOIT geen last vanquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
- ik-heb-alleen-maar-zin-om-onnuttige-dingen-te-doen-dag
jaah goed hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:28 schreef Leanne het volgende:
Hey Sgele, Hey TripackAlles goed met jullie?
Haaaiquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi bel![]()
Het gaat goed, maar ik heb vandaag een - ik-heb-alleen-maar-zin-om-onnuttige-dingen-te-doen-dag
Wat vind jij, dat kan toch wel een keertje?
![]()
& Hoest met u?
Onzin en relaties&psychologie gedoe zit een straatje verder opquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:50 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Het doet me gewoon goed dat jullie mij zo snel in de armen hebben gesloten. Ik ben zelfs licht geëmotioneerd
moggel lynquote:
Shoppen, sim-pelquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:40 schreef Leanne het volgende:
Eeehh ik denk dat jullie daar wel last van hebben, vandaar dit topic![]()
Tja, het is dat gevoel van: eigenlijk zou ik heel veel kunnen doen: dat scheelt me straks weer, anderzijds: het regent en ik zit thuis en ik heb ook de mogelijkheid om met me zus te gaan shoppen vanmiddag![]()
hmmm...decisions.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |