quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:44 schreef fokje het volgende:[..]
Heel simpel; haar tijdslijn klopt dan dus niet met wat zij aan de politie en media heeft verkondigd, al is het maar 3 uur. 3 uur is veel trouwens. Zou het een uurtje zijn dan had ik m'n schouders erbij opgetrokken. 3 uur eerder arriveren is misschien wel mogelijk als het gaat om de tijdspanne van reizen vanaf de melding van de vermissing zoals dat door hen is verteld, maar dan kloppen de feiten niet zoals die zijn gebracht door ma Holloway. Dus zit zij te liegen. Das ook niet de eerste keer natuurlijk, maar de reden erachter hiervan kennen wij nog niet. Dat is dus wel interessant.
van mij mag alles onderzocht worden hoor, maar ik zie niet in wat dat bijdraagd aan de oplossing van de vermissing.
natalee was om 7:00 am die maandagochtend al vermist, tenminste door de groep als zijnde niet in hotel en niet klaar voor vertrek. een van die oppas dames heeft toen beth gebeld. het kan best zijn dat natalee wel meer van die momenten gehad heeft daar zijn het pubers voor. ik kan me ook nog voorstellen dat moeders dacht lastig kind weer, heeft weer wat opstandige verwent kind. ik ga haar wel weer halen NOG niet wetend dat JORAN haar het laatst gezien had. en dat verandert de zaak toch wel een klein beetje. HET TEGENWERKEN van joran en pa van der sloot past namelijk van geen kant in het verhaal dat een meisje wil weglopen van huis, vooral de rol van vaders van der sloot valt dan zo op
maar goed wanneer zou ma holloway dan van het feit eerder dan 7:00 am maandagochtend van de vermissing geweten moeten hebben ??? ik persoonlijk geloof er niet zo in. misschien dat moeders natalee al van andere telefonisch kontact had gehad dat natalee weer lastig aan het doen was. en dat moeders om 7:00 an dacht ik haal er zelf wel op. maar om nou gelijk al je vuile was buiten te hangen, lijkt mij logisch dat nog even niet te doen.
dus ik kan nog een eind met je meegaan dat ma holloway eerdere ervaringen met natalee had, elke ouder heeft dat en als je wat geld heb ligt dat toch weer iets anders, men denkt dan al sneller aan kidnapping/ losgeld of gewoon een tiener die de vacantie te leuk vindt en niet terug wil.
maar ik zie niet wat dan die 3 uur eerder van groot belang is ??? het was geen lijnvlucht dus helemaal standaard was het niet

verder weet ik ook niet hoelang zo'n afhandeling van zo'n vlucht duurt ??
stel je komt aan om 19 nogwat uur, wat doe je dan eerst ?? werd ma holloway opgevangen door een van de groep americaane oppassers ?? lijkt mij logisch, verhaal aanhoren wat nu ?, naar politie die zeggen volgens mij standaard eerst maar eens 24 uur wachten misschien duik ze nog wel zelfstandig op

,
kortom je bent zo een paar uur kwijt en dan heb je nog niets gedaan. en als je in paniek bent let je niet zo op de tijd. ook kan het tijdverschil komen door vliegtijd. wie heeft die vliegpapieren ingevult en hoe gaat dat bij prive vluchten , moet de americaanse piloot dat doen ?? staat dat in GMT ??? of zijn aruba en america daar ook weer lekker dwars in

19:00 GMT is heel wat anders dan locale aruba tijd ( dan mag je er zo 3 uur bij optellen )
kortom er zijn vele dingen die de tijd kunnen verklaren, ze mogen het best allemaal onderzoeken hoor en is vast ook wel gedaan, maar ook al zou beth 3 of 4 uur eerder op aruba zijn geweest , ik zie niet in wat dat voor belang is op de vermissing van natalee die was in feitte om 7:00 am al bekend, en zo ver we weten had natalee geen telefoon bij om 1:15 am of 2:40 am toen joran haar verliet. dus bellen naar ma hoe dan ??
trouwens dat zal ook wel onderzocht zijn denk je niet ??
de hele zaak was zeker in den beginne een bende alles liep maar te schreeuwen aan beide kanten, wat er niet goed aan gedaan heeft, de rare gedragingen van de drie jongens heeft bij de americanen ook geen positieve indruk gegeven en wantrouwen was zo geboren. kijk dat joran liegt tegen moeders holloway over dat ze natalee heeft afgezet bij hotel kan ik nog wel inkomen, maar dit ook verklaren bij z'n eigen locale politie ?? is vreemd, daar kan je gewoon zeggen ik heb dat gezegd om heette americanen niet verder op te fokken, maar eigenlijk heb ik haar na het achterlaten op strand niet meer gezien, zou een veel betere verklaring zijn dan ik heb haar afgezet bij hotel samen met kalpoes !!!
ALS de verklaringen zo waren geweest in den beginne zou ik me ook druk maken over de 3 uur verschil, maar nu niet zo