abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60483237
verkeerde geciteerd oeps
pi_60483284
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:17 schreef observer777 het volgende:

[..]

Hello Johan

The blonde must be a traveling companion as she was also with them in NYC

[ afbeelding ]
Paul Van Der Sloot Served in NY

nog steeds niet een volleerd nederlander , we blijven wel in het nederlands schrijven niet
gevoel voor jeugdige humor zullen die americanen toch nooit ontwikkelen denk ik
pi_60483424
maar even voor observer777. misschien hebben ze in america een verklaring:

WHY did joran make a call , when he was walking between the beach and his house ???

deepak talked about waiting for joran when one of them stay out, and returned. but joran was not at home , and not save , anything can happen between the call and his save return. the call was therefor to early,

WHAT was the the call , was it a cry for help ?? , please come deepak , i think I KILLED NATALEE ???

onder ons deze vraag had ik al eerder , maar houdt mij nog bezig , waarom bel je als je nog buiten bent , en nog niet thuis bent en dus nog vanalles kan gebeuren.
pi_60498195
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:49 schreef duikkie het volgende:
maar even voor observer777. misschien hebben ze in america een verklaring:

WHY did joran make a call , when he was walking between the beach and his house ???

deepak talked about waiting for joran when one of them stay out, and returned. but joran was not at home , and not save , anything can happen between the call and his save return. the call was therefor to early,

WHAT was the the call , was it a cry for help ?? , please come deepak , i think I KILLED NATALEE ???

onder ons deze vraag had ik al eerder , maar houdt mij nog bezig , waarom bel je als je nog buiten bent , en nog niet thuis bent en dus nog vanalles kan gebeuren.
Hallo duikkie,

Thats a good question and it was a 8 minute call...It appears that about that time something bad did happen as I cant think of a reason why they would talk so long,so late on a sunday night after just being with each other. I am not so sure she was dead at this time but they all panicked for a reason and I do not believe it was because of a overdose. He definetly made a few cries for help that night both to his Father and Deepak. In the PV Satish asks how the girl was when he woke up at 12-1PM and with the superior courts admissions about PVDS I think those are good clues.

I think Joran never walked home and PVDS or Deepak did indeed pick them up at 3-4AM..Deepak and Satish went home with Deepak leaving his house and returning to help. If they were cleaning there car at this time then that would be a major clue and the witness says there were 3 of them. Freddy and Guido were both there,with GVC and SGC both possibly playing a part afterwards. What is still a mystery is where they were,why she died and what they did with her. Because they blocked the search of the VDS home I cant help but think there was forensic evidence there as well as Deepaks car.

[ Bericht 2% gewijzigd door observer777 op 01-08-2008 21:53:09 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_60499401
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:45 schreef observer777 het volgende:

[..]

Hallo duikkie,

Thats a good question and it was a 8 minute call...It appears that about that time something bad did happen as I cant think of a reason why they would talk so long,so late on a sunday night after just being with each other. I am not so sure she was dead at this time but they all panicked for a reason and I do not believe it was because of a overdose. He definetly made a few cries for help that night both to his Father and Deepak. In the PV Satish asks how the girl was when he woke up at 12-1PM and with the superior courts admissions about PVDS I think those are good clues.

I think Joran never walked home and PVDS or Deepak did indeed pick them up at 3-4AM..Deepak and Satish went home with Deepak leaving his house and returning to help. If they were cleaning there car at this time then that would be a major clue and the witness says there were 3 of them. Freddy and Guido were both there,with GVC and SGC both possibly playing a part afterwards. What is still a mystery is where they were,why she died and what they did with her. Because they blocked the search of the VDS home I cant help but think there was forensic evidence there as well as Deepaks car.
how many calls did joran have between 2:40 and 3:15 ??? some lawer told three ??
hoeveel telefoontjes waren er nou tussen 2:40 en 3:15 , hier is ook verwaring over ??
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:49:56 #206
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_60502346
long time, no hearing of him
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
pi_60511603
Weet iemand hier misschien hoe het zit met de "documentaire" van Renée Gielen?
Op Fob2 is er ook niks over te lezen
Er staat wel een flut trailertje op You Tube ,maar dat draait een amateur ook in een avondje in elkaar
Dus het zal wel een gebakken lucht verhaal zijn

VOOR de zomer werd er steeds gezegd !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_60512438
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:13 schreef johan555 het volgende:
Er staat wel een flut trailertje op You Tube ,maar dat draait een amateur ook in een avondje in elkaar

welke zomer , maar hoe kan je nu een docu maken over een klein feitje ??? ik ben bang dat je de hele docu al te pakken hebt johan555
pi_60512566
maar misschien renee gielen wel alle leugens op een rijtje willen hebben, een of twee van holloway kant , en de docu wordt zo groot van de leugens van joran en aanhang ???, o nee joran sprak altijd de waarheid net als deepak en satisch , dat ze later een ander verhaal hadden dat is gelogen !!!!

misschien heeft natalee nu wel een lange baard, bril en geeft les aan jungle kindertjes
pi_60512616
dan maar even wat anders vragen ::

deepak en satische mochten niet in de openheid over de zaak spreken zolang het onderzoek nog niet afgerondt was.
is dat nog steeds zo ??? of kiezen ze nu ervoor om maar te zwijgen over de zaak natalee ? of te wel hebben ze nog steeds een advocaat ?
pi_60512675
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:04 schreef duikkie het volgende:

[..]

welke zomer , maar hoe kan je nu een docu maken over een klein feitje ??? ik ben bang dat je de hele docu al te pakken hebt johan555
klein feitje? het lijkt erop dat ma Holloway al veel eerder van de vermissing van Natalee op de hoogte is gesteld dan officieel bekend is. Dat is vrij opzienbarend. Het zou nl suggereren dat zij meer weet van de verdwijning, aangezien zij daar dus over heeft gelogen. De reden van Joran over zijn leugens zijn breed uitgemeten en ook bekend, die van ma Holloway niet. Dat mag dus wel eens belicht worden.

Ben nog steeds erg benieuwd naar de docu
pi_60513893
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef fokje het volgende:

[..]

klein feitje? het lijkt erop dat ma Holloway al veel eerder van de vermissing van Natalee op de hoogte is gesteld dan officieel bekend is. Dat is vrij opzienbarend. Het zou nl suggereren dat zij meer weet van de verdwijning, aangezien zij daar dus over heeft gelogen. De reden van Joran over zijn leugens zijn breed uitgemeten en ook bekend, die van ma Holloway niet. Dat mag dus wel eens belicht worden.

ach het gaat om 3 uur , en ja hoor ma holloway wist voor 1:15 am 31 mei 2005 , haar dochter vermist was,. dus fokje wat bedoel je met eerder ???

stel maar ik zeg echt stel dat ze voor mij part om 7:00 am al wist natalee is vermist dan kan je met veel geld echt wel om 20:00 sorry 8 pm in aruba zijn. in plaats van 11:00 pm zoals ze zegt. wat dan nog ????

het is dan vreemder dat joran met de kalpoes liegen, of wisten die het dan weer niet. zou natalee dan niet hebben gezegd van kan ik niet bij jullie blijven ik wil niet meer terug. dan zouden joran en kalpoes toch beter dat verhaal kunnen ophangen. joran zegt alleen heb haar alleen achter gelaten op strand , heeft nooit iets verteld van natalee vroeg aan mij te blijven moet haar moeder de zus van hitler was. nee dat verteld joran of kalpoes weer niet , waardoor het verhaal van dat ma holloway meer wist weer zo vreemd overkomt. dat moedertje is americaan en die reageren toch net iets anders dan onze hollanders
pi_60514411
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef fokje het volgende:

[..]

Oh waar heb je dat gelezen fokje ?
Je beweerd nogal wat namelijk
Kan je dat met documenten of een link aantonen dat ma Holoway al eerder op de hoogte was ?
Je beweerd dat ze liegt terwijl daar geen enkel bewijs voor is .
Dat Joran en z´n vader liegen staat al vast ,nu is de vraag nog waar het lichaam gebleven is .
Maar voor mij staat wel vast dat dat gevonden gaat worden !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  zondag 3 augustus 2008 @ 01:09:43 #214
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60519827
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 17:13 schreef johan555 het volgende:

Volgens mij was er nogal wat belangstelling voor hOOr..
Prive wilde het wel uigeprint in het blaadje zetten maar had daar niet meer dan 50 euro voor over.
In Nederland kan ze het aan de straatstenen niet kwijt, dat moge duidelijk zijn.
Op de corrupte eilanden zijn ze als de dood voor de doodsteek van de toch al armetierige toeristenindustrie dus ja . .
Ze overwegen nu van ellende om het in Disneyland aan te bieden maar zelfs daar vindt men het te fabelachtig en bovendien te boosaardig om ook maar enige geloofwaardigheid aan te kunnen toedichten.
Terwijl ze daar toch in fabels geloven hOOr!
Dat wordt weer youtube strax
pi_60522109
Ik vrees dat er nog minder toeristen gaan komen door het amateur filmpje van Renee Gielen .

[ Bericht 5% gewijzigd door johan555 op 03-08-2008 15:57:12 ]
pi_60523584
hoelang moet die docu dan worden ??? als je maar een feit hebt heb je dat in 5 minuten laten zien toch niet echt iets om naarhuis over te schrijven. maar misschien dat ze beth holloway en dave vanaf hun kinder jaren kunnen volgen hoe ze trouwde enzo hoe ze invloed kregen , hoe ze bij de geboorte van natalee al wisten dat het een weg lopertje zou worden , dat dat een waarzegster hun verteld had enz,enz. kortom je moet er wel een heleboel onzin omheen vertelen anders is het een docu van niets in tijd gemeten.
pi_60528981
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 11:45 schreef duikkie het volgende:
hoelang moet die docu dan worden ??? als je maar een feit hebt heb je dat in 5 minuten laten zien toch niet echt iets om naarhuis over te schrijven. maar misschien dat ze beth holloway en dave vanaf hun kinder jaren kunnen volgen hoe ze trouwde enzo hoe ze invloed kregen , hoe ze bij de geboorte van natalee al wisten dat het een weg lopertje zou worden , dat dat een waarzegster hun verteld had enz,enz. kortom je moet er wel een heleboel onzin omheen vertelen anders is het een docu van niets in tijd gemeten.
Ik zag op dat trailertje die Julia renfro alweer aan het woord .
Dan kan je het nivo (avond blo)al een beetje inschatten
Gelukkig volgen ze in hilversum ook wat Renee Gielen allemaal uitkraamt (oa.Nwo etc .)en het vertrouwen in haar is nu natuurlijk helemaal tot het Nulpunt gezakt
pi_60530192
ach laat gielen nou , het is zo dood de laatste tijd rond de zaak natalee, misschien laait heel de discussie na deze geweldige docu weer op. daar zit waarschijnlijk de familie van der sloot en de kalpoes op te wachten

kortom vandaar dat deze docu er nog steeds niet is
pi_60540386
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:28 schreef duikkie het volgende:

[..]

ach het gaat om 3 uur , en ja hoor ma holloway wist voor 1:15 am 31 mei 2005 , haar dochter vermist was,. dus fokje wat bedoel je met eerder ???

stel maar ik zeg echt stel dat ze voor mij part om 7:00 am al wist natalee is vermist dan kan je met veel geld echt wel om 20:00 sorry 8 pm in aruba zijn. in plaats van 11:00 pm zoals ze zegt. wat dan nog ????
Heel simpel; haar tijdslijn klopt dan dus niet met wat zij aan de politie en media heeft verkondigd, al is het maar 3 uur. 3 uur is veel trouwens. Zou het een uurtje zijn dan had ik m'n schouders erbij opgetrokken. 3 uur eerder arriveren is misschien wel mogelijk als het gaat om de tijdspanne van reizen vanaf de melding van de vermissing zoals dat door hen is verteld, maar dan kloppen de feiten niet zoals die zijn gebracht door ma Holloway. Dus zit zij te liegen. Das ook niet de eerste keer natuurlijk, maar de reden erachter hiervan kennen wij nog niet. Dat is dus wel interessant.
pi_60543479
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:44 schreef fokje het volgende:

[..]

Heel simpel; haar tijdslijn klopt dan dus niet met wat zij aan de politie en media heeft verkondigd, al is het maar 3 uur. 3 uur is veel trouwens. Zou het een uurtje zijn dan had ik m'n schouders erbij opgetrokken. 3 uur eerder arriveren is misschien wel mogelijk als het gaat om de tijdspanne van reizen vanaf de melding van de vermissing zoals dat door hen is verteld, maar dan kloppen de feiten niet zoals die zijn gebracht door ma Holloway. Dus zit zij te liegen. Das ook niet de eerste keer natuurlijk, maar de reden erachter hiervan kennen wij nog niet. Dat is dus wel interessant.
van mij mag alles onderzocht worden hoor, maar ik zie niet in wat dat bijdraagd aan de oplossing van de vermissing.

natalee was om 7:00 am die maandagochtend al vermist, tenminste door de groep als zijnde niet in hotel en niet klaar voor vertrek. een van die oppas dames heeft toen beth gebeld. het kan best zijn dat natalee wel meer van die momenten gehad heeft daar zijn het pubers voor. ik kan me ook nog voorstellen dat moeders dacht lastig kind weer, heeft weer wat opstandige verwent kind. ik ga haar wel weer halen NOG niet wetend dat JORAN haar het laatst gezien had. en dat verandert de zaak toch wel een klein beetje. HET TEGENWERKEN van joran en pa van der sloot past namelijk van geen kant in het verhaal dat een meisje wil weglopen van huis, vooral de rol van vaders van der sloot valt dan zo op

maar goed wanneer zou ma holloway dan van het feit eerder dan 7:00 am maandagochtend van de vermissing geweten moeten hebben ??? ik persoonlijk geloof er niet zo in. misschien dat moeders natalee al van andere telefonisch kontact had gehad dat natalee weer lastig aan het doen was. en dat moeders om 7:00 an dacht ik haal er zelf wel op. maar om nou gelijk al je vuile was buiten te hangen, lijkt mij logisch dat nog even niet te doen.

dus ik kan nog een eind met je meegaan dat ma holloway eerdere ervaringen met natalee had, elke ouder heeft dat en als je wat geld heb ligt dat toch weer iets anders, men denkt dan al sneller aan kidnapping/ losgeld of gewoon een tiener die de vacantie te leuk vindt en niet terug wil.

maar ik zie niet wat dan die 3 uur eerder van groot belang is ??? het was geen lijnvlucht dus helemaal standaard was het niet verder weet ik ook niet hoelang zo'n afhandeling van zo'n vlucht duurt ??
stel je komt aan om 19 nogwat uur, wat doe je dan eerst ?? werd ma holloway opgevangen door een van de groep americaane oppassers ?? lijkt mij logisch, verhaal aanhoren wat nu ?, naar politie die zeggen volgens mij standaard eerst maar eens 24 uur wachten misschien duik ze nog wel zelfstandig op ,

kortom je bent zo een paar uur kwijt en dan heb je nog niets gedaan. en als je in paniek bent let je niet zo op de tijd. ook kan het tijdverschil komen door vliegtijd. wie heeft die vliegpapieren ingevult en hoe gaat dat bij prive vluchten , moet de americaanse piloot dat doen ?? staat dat in GMT ??? of zijn aruba en america daar ook weer lekker dwars in 19:00 GMT is heel wat anders dan locale aruba tijd ( dan mag je er zo 3 uur bij optellen )

kortom er zijn vele dingen die de tijd kunnen verklaren, ze mogen het best allemaal onderzoeken hoor en is vast ook wel gedaan, maar ook al zou beth 3 of 4 uur eerder op aruba zijn geweest , ik zie niet in wat dat voor belang is op de vermissing van natalee die was in feitte om 7:00 am al bekend, en zo ver we weten had natalee geen telefoon bij om 1:15 am of 2:40 am toen joran haar verliet. dus bellen naar ma hoe dan ??
trouwens dat zal ook wel onderzocht zijn denk je niet ??

de hele zaak was zeker in den beginne een bende alles liep maar te schreeuwen aan beide kanten, wat er niet goed aan gedaan heeft, de rare gedragingen van de drie jongens heeft bij de americanen ook geen positieve indruk gegeven en wantrouwen was zo geboren. kijk dat joran liegt tegen moeders holloway over dat ze natalee heeft afgezet bij hotel kan ik nog wel inkomen, maar dit ook verklaren bij z'n eigen locale politie ?? is vreemd, daar kan je gewoon zeggen ik heb dat gezegd om heette americanen niet verder op te fokken, maar eigenlijk heb ik haar na het achterlaten op strand niet meer gezien, zou een veel betere verklaring zijn dan ik heb haar afgezet bij hotel samen met kalpoes !!!

ALS de verklaringen zo waren geweest in den beginne zou ik me ook druk maken over de 3 uur verschil, maar nu niet zo
pi_60544020
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:44 schreef fokje het volgende:

[..]

Wat een gezeur over die tijdslijn zeg
Hans Mos heeft allang bevestigd dat de tijdslijn precies klopt
Waarom houdt in dat filmpje Gielen dat documentje scheef ?
Je kan niet eens lezen wat er staat
Dit is echt weer een staaltje van gielen -renfro club ,misinformatie verspreiden !
Als dit alles is wat ze gevonden heeft na 3 jaar Petje af hoor !
pi_60544135
aruba -4 uur GMT, wat dus wil zeggen als je op een papiertje 18:45 GMT schrijft het dus locale tijd 22:45 is wat de americane weer vertalen in between 10:30-11:00 pm !!!

dus klopt als een airbus als ze GMT tijden gebruiken, wat ze op vliegvelden volgens mij standaard doen, anders krijgen ze ongelukken.

dus knap werk GIELEN en dat voor 3 jaar onderzoek, vandaar dat dat papier schreef in beeld is
pi_60544737
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:05 schreef johan555 het volgende:

[..]

Waarom houdt in dat filmpje Gielen dat documentje scheef ?
Je kan niet eens lezen wat er staat

dit doet peter r de vries ook altijd , zal er wel bijhoren bij een goede docu

het eerste papiertje wel recht in beeld , dat kan je dan goed lezen 10:30-11:00 pm
het tweede papiertje schuin en zelfs haast onleesbaar of het nu 18:46 of 19:46 is

verder wel intressant wat er op een leeg papiertje staat zo kan je misschien iets ontcijferen. maar ik hou het maar op GMT tijden
pi_60545635
johan555 had jij iets gevonden over the audio tussen deepak en satisch ergens ??
van 23 augustus 2005 ???
heb je wel eens iets zien schrijven hierover echter document op internet kan ik niet vinden

Transcripts of Audio Recordings
Name: Transcript of an audio recording of a conversation between Deepak Kalpoe, Satish Kalpoe, and Joran van der Sloot
Date: 29 June 2005
Pages; 7
Writer/Initiator: Hanskoemar Mohan
Description: the recording was made while suspects were being transported to KIA (prison)
Responsive to Requests 3 and 53

Name: Transcript of an audio recording of a conversation between Deepak Kalpoe and Satish Kalpoe
Date: 23 August 2005
Pages: 12
Writerllnitiator: Ghrizantie Tromp
Description: the recording was made when the suspects were being transported to KIA (prison)
pi_60546038
het is jammer dat we hier niet meer over weten , 29 pagina's ze hebben wat afgebelt zeg. en of het niet genoeg was ook nog 25 pagina's sms.

maar wat mij ook opvalt is het aantal pagina's over de chat trafic tussen joran en deepak op het internet bestaat er maar 1 pagina dat van ben jedaar ?? tot pimp... , wat hoort er nog meer bij dan ??? er zijn wel meer documenten die niet intressant zijn maar die zijn wel op het net. dus waarom hier niet het begin briefje en het eind briefje bij ??

en wie maakt telkens de fout van DURAN en JORAN door elkaar heen ??

Name/Title: Complete report of mobile phone signals
File No: none
Date: 29 May - 9 June 2005
Page: 29
Writer/Initiator. Setar (phone company)
Description: complete report as regards to Deepak Kalpoe, Satish Kalpoe, and Joran van der Sloot
Source: Setar (phone company)
Lab nr None

Name: mobile phone investigation regarding Deepak Kalpoe, Satish Kalpoe, Joran van der Sloot, and Paulus van der Sloot
Date: May 29 - June 09, 2005
Pages: 25
Writer/Initiator Not stated, but most likely the phone company, Setar.
Description: investigation regarding mobile phone records, SMS, etc.

Name/Title: Chat traffic 30 May 2005 during morning hours
File No: none
Date: 30 May 2005 /3:25 am
Pages: 3
Writer/Initiator: not stated
Description: Chat traffic during am hours
Source: Computers (Doran van der Sloot and Deepak Kalpoe)
Lab nr. not stated
pi_60552465
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:30 schreef duikkie het volgende:
johan555 had jij iets gevonden over the audio tussen deepak en satisch ergens ??
van 23 augustus 2005 ???
heb je wel eens iets zien schrijven hierover echter document op internet kan ik niet vinden

Transcripts of Audio Recordings
Name: Transcript of an audio recording of a conversation between Deepak Kalpoe, Satish Kalpoe, and Joran van der Sloot
Date: 29 June 2005
Pages; 7
Writer/Initiator: Hanskoemar Mohan
Description: the recording was made while suspects were being transported to KIA (prison)
Responsive to Requests 3 and 53

Name: Transcript of an audio recording of a conversation between Deepak Kalpoe and Satish Kalpoe
Date: 23 August 2005
Pages: 12
Writerllnitiator: Ghrizantie Tromp
Description: the recording was made when the suspects were being transported to KIA (prison)
klopt duikkie dat is een gesprek opgenomen in de auto ,toen de 2 broertjes vervoerd werden vanaf de KiA naar huis .
joran was daar niet bij
Zal het opzoeken
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:15:10 #227
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60556222
Ik zou er een weddenschap op willen zetten dat uiteindelijk zal blijken dat Beth wel degelijk de waarheid heeft verteld en dat ze dus gewoon om 11:00 pm aankwamen.
Niet iedereen liegt ineens zoals J2K, pappie de psycho-neuroot zonder wroeging en de rest van de mededaders aan de verdwijning van Natalee!!
Zo`n papieren vod kan iedere papernerd in elkaar flansen toch.
pi_60591025
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:35 schreef duikkie het volgende:

[..]

how many calls did joran have between 2:40 and 3:15 ??? some lawer told three ??
hoeveel telefoontjes waren er nou tussen 2:40 en 3:15 , hier is ook verwaring over ??
No clue duikkie..I have seen nothing concrete about the calls made that day on the 30th from anyone except that call to Deepak..

I still believe that was a slip made by David Kock(Satish's Lawyer) when he said they stopped briefly at another bar after C&C.

David Kock
Birmingham News - Associated Press
June 9, 2005

Satish Kalpoe's attorney, David Kock, said his client told him that van der Sloot asked the Kalpoe brothers to pick him up Sunday night so he could meet up with Holloway and her classmates at Carlos'n Charlie's, a popular watering hole in the capital, Oranjestad.

They said they left the bar around 1:30 a.m. with van der Sloot and an intoxicated Holloway in the back seat, then stopped briefly at another restaurant about a block away before heading out of town, Kock said.

http://www.al.com/news/birminghamnews/index.ssf?/base/news/1118481459238090.xml&coll=2

http://gwinnettdailyonlin(...)FDAC4CA487F0C3448B.a

I am still interested in the cell phone that Sander Gottenbo's said was stolen that day and also the phone found by the lighthouse that was registered to PVDS. Anita VDS said it was Valentijns.

[ Bericht 21% gewijzigd door observer777 op 06-08-2008 09:31:52 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_60624407
even los van deze zaak

ik hoorde dat de zaak met dat kleine meisje gesloten was door de portugese politie , en dat al de documenten van de politie besckibaar waren ????

was de zaak hollaway nou ook niet afgesloten door de arubaanse politie ?? , of modderen ze nog ergens ???
het zou wel leuk zijn dat alle documenten in deze zaak beschikbaar kwamen. het procesverbaal van joran 31/05/2005 zou helderheid opleveren hoe de poltie al op 31/05/2005 van de fishermans stop wist. verder alle gegeven over telefoon zou duidelijkheid geven over hoeveel calls en waarvan van de drie van 30 may tot 9 juni
pi_60625288
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:15 schreef bastibro het volgende:
Ik zou er een weddenschap op willen zetten dat uiteindelijk zal blijken dat Beth wel degelijk de waarheid heeft verteld en dat ze dus gewoon om 11:00 pm aankwamen.
Niet iedereen liegt ineens zoals J2K, pappie de psycho-neuroot zonder wroeging en de rest van de mededaders aan de verdwijning van Natalee!!
Zo`n papieren vod kan iedere papernerd in elkaar flansen toch.
even wat erbij hoort kan even niet aruba vinden maar hier voor venezuela de zons opkomst en zons ondergang
31 mei 2005 06:05 18:46 12h 41m 44s + 15s 12:26 78,5° 151,685

om 18:46 ging de zon dus al onder , dus een simpele vraag zou zijn geweest was het donker toen beth aankwam ?? volgens mij merk je dat heel goed in zulke gebieden gaat vrij rap: volgens gielen en docu landde ze dus om 18:46 nog net licht als het 18:46 gmt is is het pikke donker

maar ik ga uit van GMT tijd, wie weet dat ? wie is zo rijk dat hij wel eens papieren voor z'n privejet moet invullen op aruba airport ??
pi_60631975
Gielen omringt zich met vage typetjes daar voelt ze zich blijkbaar thuis
Halve penose en dat soort volk
petje was eerst T net of niemand dat doorheeft
dan krijg je dit soort reacties :

Bast stelt een hele normale vraag de reactie van petje is :
petje Says:
augustus 6th, 2008 at 0:50
@basti… Droom lekker verder he… ga iets zinnigs met je leven doen, joh.. je kent de zaak voor geen meter… kom hier ajb niet te vaak..
pi_60632747
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:48 schreef duikkie het volgende:
even los van deze zaak

ik hoorde dat de zaak met dat kleine meisje gesloten was door de portugese politie , en dat al de documenten van de politie besckibaar waren ????

was de zaak hollaway nou ook niet afgesloten door de arubaanse politie ?? , of modderen ze nog ergens ???
het zou wel leuk zijn dat alle documenten in deze zaak beschikbaar kwamen. het procesverbaal van joran 31/05/2005 zou helderheid opleveren hoe de poltie al op 31/05/2005 van de fishermans stop wist. verder alle gegeven over telefoon zou duidelijkheid geven over hoeveel calls en waarvan van de drie van 30 may tot 9 juni
Goede vraag duikkie, hoe lang kan zo'n zaak nog blijven lopen ?
FOK!'s rode weduwe.
pi_60633251
heb hier en daar weer eens wat gelezen op internet( site opvraagbaar ), over wie natalee eigenlijk wel was, en interviews met medestudenten. wat me wel opvalt is iederdaad het volgende, moeders holloway dacht/denkt dat natalee een engeltje was, er is natuurlijk niets mis mee. maar ook de medestudenten hadden waarschijnlijk een schuldgevoel dat ze niet beter op natalee lette. daardoor krijg je een wat rare situatie. en dit is waar ik het niet zo goed kan volgen. WIE WAS DIE JONGEN DIE ZEI KOM UIT DIE WAGEN NATALEE !!!. het was niet haar besten vrienden van natalee, en persoon is ook nooit naar voren gekomen ???

nu dringt de vraag zich op, is het daadwerkelijk wel zo gebeurt ??? iedereen neemt dit maar klakkeloos over. de schuldigevoelende studenten van MB, joran de kalpoes , opsporing verzocht, peter r de vries , enz,enz
maar waar is het bewijs ???

kan het niet andersom zijn gebeurt , joran en kalpoes verzinnen de rondjes rond CNC, natalee roept gewoon lollig zijnde wat uit het raam, maar niet tegen een groep. De americaanse MB sudenten toch al in dip nemen het verhaal over ( van we hebben het nog zo tegen natalee gezegd !!) en geloven graag dat iemand natalee nog gezien heeft in de auto, wie doet niet ter zaken voor een sussend geweten. maar zolang niet bekend is wie dan wel dat persoon is , blijft het voor mij maar een geest en moet toch echt de geloofwaardigheid van dit stukje feit ten twijvel worden getrokken. blijft het laaste ook kwa tijd vaag de camera beelden van het bedrijf iets verder op.

EN WIE weet nauw persies het programma wat natalee en vriendinnen die vacantie hebben uitgespookt. natalee zou al eerder ergens haaien hebben gezien, anders kom je daar niet op. dan heb je het over dolfijnen ofzo.

kortom wie op het eiland aruba , heeft als toeristische actie dolfijnen zien of andere zeediren in bootje ofzo en waar ??
pi_60633332
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

Goede vraag duikkie, hoe lang kan zo'n zaak nog blijven lopen ?
wou dat ik zo af en toe eens van die goede ANTWOORDEN had
pi_60633519
Dossier Madeleine McCann openbaar
Zal vanuit NWS ook even linken naar hier
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_60638202
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:23 schreef paddy het volgende:
Dossier Madeleine McCann openbaar
Zal vanuit NWS ook even linken naar hier
FOK!'s rode weduwe.
pi_60638274
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef duikkie het volgende:

[..]

Toch even wat gaan rondsnuffelen, wist je dat de langstlopende moordzaak in de geschiedenis al 125 jaar loopt en nog niet afgesloten is ?? Jack the Ripper case...
FOK!'s rode weduwe.
pi_60638275
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef duikkie het volgende:

[..]

Toch even wat gaan rondsnuffelen, wist je dat de langstlopende moordzaak in de geschiedenis al 125 jaar loopt en nog niet afgesloten is ?? Jack the Ripper case...
FOK!'s rode weduwe.
pi_60638884
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

zijn alle getuigen wel gehoort geeft hoop voor joran de verkrachter/leugenaar
pi_60640177
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef duikkie het volgende:

[..]

zijn alle getuigen wel gehoort geeft hoop voor joran de verkrachter/leugenaar
Weet ik niet, zolang de zaak niet is afgesloten, blijft Joran verdachte....
FOK!'s rode weduwe.
pi_60645157
zijn er meer zaken bekend , waarvan er een eeuwige verdachte is ?? , bij jack the ripper hadden we in iedergeval lijken, maar in deze zaak is er niet eens een lijk , dus ook geen zaak

gek dat de politie dan zolang de zaak open houdt. gewoon de zaak afsluiten alle documenten voor de familie vrij geven. ALS er ooit nieuw en hard bewijs komt gewoon de zaak heropenen.

wie weet welke tips de arubaanse politie niet verder wil natrekken en toch in het dossier zitten !!!
pi_60663903
Als joran een dubbel ganger heeft, waar zit hij nu echt dan?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:34:51 #243
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60664709
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:01 schreef GambinoT het volgende:
Als joran een dubbel ganger heeft, waar zit hij nu echt dan?
Altrecht gesticht in Den Dolder, maar liever zou hij de baarmoeder weer inkruipen
pi_60667097
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 04:39 schreef duikkie het volgende:
zijn er meer zaken bekend , waarvan er een eeuwige verdachte is ?? , bij jack the ripper hadden we in iedergeval lijken, maar in deze zaak is er niet eens een lijk , dus ook geen zaak

gek dat de politie dan zolang de zaak open houdt. gewoon de zaak afsluiten alle documenten voor de familie vrij geven. ALS er ooit nieuw en hard bewijs komt gewoon de zaak heropenen.

wie weet welke tips de arubaanse politie niet verder wil natrekken en toch in het dossier zitten !!!
1. Ook als de zaak (gerechtelijk vooronderzoek) wordt afgesloten, wordt het dossier niet vrijgegeven voor de familie. Het vrijgeven van (alle) dossierstukken is aan het OM en in veel gevallen wordt niet alles vrijgegeven...soms ook wel , zie Mccann case.

2. Als er tips zijn die de politie niet WIL natrekken, zullen die zeker niet meer aanwezig zijn in het dossier, maar beland zijn in de fysieke of digitale prullenbak.
--
pi_60677467
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:58 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

1. Ook als de zaak (gerechtelijk vooronderzoek) wordt afgesloten, wordt het dossier niet vrijgegeven voor de familie. Het vrijgeven van (alle) dossierstukken is aan het OM en in veel gevallen wordt niet alles vrijgegeven...soms ook wel , zie Mccann case.

2. Als er tips zijn die de politie niet WIL natrekken, zullen die zeker niet meer aanwezig zijn in het dossier, maar beland zijn in de fysieke of digitale prullenbak.
dus het is vriendjespolitiek ?? als alle dossierstukken worden achtergehouden ??? , je zou toch in ons nederland wel een handleiding verwachten wanneer wel en wanneer niet, of zouden we daar geen regels voor hebben

2 hoeft natuurlijk niet he,
pi_60678530
Heeft niets met vriendjespolitiek te maken. Er staat keurig omschreven welke dossierstukken openbaar gemaakt kunnen worden en welke niet openbaar gemaakt mogen worden. Het 'kunnen' wordt bepaald door het OM en heeft een direct verband met de privacy van de betrokkenen (verdachten en getuigen).
--
pi_60679578
Gelukkig zijn er al heel wat dossierstukken "gelekt "!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:44:43 #248
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60680080
Een ding is zeker; wanneer dat dossier openbaar zou worden gemaakt(wat het mi NIET wordt), hebben de puzzelaars onder ons weer vele maanden werk . .
Ik denk ook dat veel puzzelvragen waar men zich oa hier mee bezig heeft gehouden; het car-hose verhaal, bellen in de nacht van 29 op 30 mei, de recente onderzoeksresultaten omtrent `de Daury`, Beth`s aankomsttijd en nog veel meer, in een klap opgehelderd zullen zijn.
pi_60680204
Dat denk ik ook. Het huidige dossier schijnt te bestaan uit een 150 dossiermappen met getekende verklaringen (verdachten en getuigen) alsmede een groot aantal DVD's met daarop alle overige onderzoeksresultaten, inclusief tapverslagen, belangrijke stukken van telefoongesprekken en de opgenomen verhoren van de verdachten.
Een aantal zaken waar op de verschillende fora alleen maar over gespeculeerd kan worden, kunnen in één klap ontzenuwd worden. Het punt is echter dat het OM geen boodschap heeft aan de internet fora en de wannabee speurneuzen daar :-)
--
pi_60705557
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:52 schreef mrBhimself het volgende:
Dat denk ik ook. Het huidige dossier schijnt te bestaan uit een 150 dossiermappen met getekende verklaringen (verdachten en getuigen) alsmede een groot aantal DVD's met daarop alle overige onderzoeksresultaten, inclusief tapverslagen, belangrijke stukken van telefoongesprekken en de opgenomen verhoren van de verdachten.
Een aantal zaken waar op de verschillende fora alleen maar over gespeculeerd kan worden, kunnen in één klap ontzenuwd worden. Het punt is echter dat het OM geen boodschap heeft aan de internet fora en de wannabee speurneuzen daar :-)
zou wel een heleboel zaken verlichten ook voor de famillie van der sloot. want nu worden bepaalde verhalen ook niet ontkracht. misschien is er in het dossier wel geen ruimte voor bijvoorbeeld het ontvoerings verhaal , en weet ik allemaal meer voor vreemde beweringen...

kortom openheid hoeft helemaal nog niet in het nadeel van joran/ pa en kalpoes te werken. nu worden ze door de media en alleman beschuldig zonder enige gronden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')