nog steeds niet een volleerd nederlanderquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:17 schreef observer777 het volgende:
[..]
Hello Johan![]()
The blonde must be a traveling companion as she was also with them in NYC
[ afbeelding ]
Paul Van Der Sloot Served in NY
Hallo duikkie,quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:49 schreef duikkie het volgende:
maar even voor observer777. misschien hebben ze in america een verklaring:
WHY did joran make a call , when he was walking between the beach and his house ???
deepak talked about waiting for joran when one of them stay out, and returned. but joran was not at home , and not save , anything can happen between the call and his save return. the call was therefor to early,
WHAT was the the call , was it a cry for help ?? , please come deepak , i think I KILLED NATALEE ???
onder ons deze vraag had ik al eerder , maar houdt mij nog bezig, waarom bel je als je nog buiten bent , en nog niet thuis bent en dus nog vanalles kan gebeuren.
how many calls did joran have between 2:40 and 3:15 ??? some lawer told three ??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:45 schreef observer777 het volgende:
[..]
Hallo duikkie,
Thats a good question and it was a 8 minute call...It appears that about that time something bad did happen as I cant think of a reason why they would talk so long,so late on a sunday night after just being with each other. I am not so sure she was dead at this time but they all panicked for a reason and I do not believe it was because of a overdose. He definetly made a few cries for help that night both to his Father and Deepak. In the PV Satish asks how the girl was when he woke up at 12-1PM and with the superior courts admissions about PVDS I think those are good clues.
I think Joran never walked home and PVDS or Deepak did indeed pick them up at 3-4AM..Deepak and Satish went home with Deepak leaving his house and returning to help. If they were cleaning there car at this time then that would be a major clue and the witness says there were 3 of them. Freddy and Guido were both there,with GVC and SGC both possibly playing a part afterwards. What is still a mystery is where they were,why she died and what they did with her. Because they blocked the search of the VDS home I cant help but think there was forensic evidence there as well as Deepaks car.
welke zomerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:13 schreef johan555 het volgende:
Weet iemand hier misschien hoe het zit met de "documentaire" van Renée Gielen?
Op Fob2 is er ook niks over te lezen
Er staat wel een flut trailertje op You Tube ,maar dat draait een amateur ook in een avondje in elkaar
Dus het zal wel een gebakken lucht verhaal zijn
VOOR de zomer werd er steeds gezegd !![]()
klein feitje? het lijkt erop dat ma Holloway al veel eerder van de vermissing van Natalee op de hoogte is gesteld dan officieel bekend is. Dat is vrij opzienbarend. Het zou nl suggereren dat zij meer weet van de verdwijning, aangezien zij daar dus over heeft gelogen. De reden van Joran over zijn leugens zijn breed uitgemeten en ook bekend, die van ma Holloway niet. Dat mag dus wel eens belicht worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:04 schreef duikkie het volgende:
[..]
welke zomer, maar hoe kan je nu een docu maken over een klein feitje ??? ik ben bang dat je de hele docu al te pakken hebt johan555
ach het gaat om 3 uur , en ja hoor ma holloway wist voor 1:15 am 31 mei 2005 , haar dochter vermist was,. dus fokje wat bedoel je met eerder ???quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef fokje het volgende:
[..]
klein feitje? het lijkt erop dat ma Holloway al veel eerder van de vermissing van Natalee op de hoogte is gesteld dan officieel bekend is. Dat is vrij opzienbarend. Het zou nl suggereren dat zij meer weet van de verdwijning, aangezien zij daar dus over heeft gelogen. De reden van Joran over zijn leugens zijn breed uitgemeten en ook bekend, die van ma Holloway niet. Dat mag dus wel eens belicht worden.
Ben nog steeds erg benieuwd naar de docu
Oh waar heb je dat gelezen fokje ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef fokje het volgende:
[..]
klein feitje? het lijkt erop dat ma Holloway al veel eerder van de vermissing van Natalee op de hoogte is gesteld dan officieel bekend is. Dat is vrij opzienbarend. Het zou nl suggereren dat zij meer weet van de verdwijning, aangezien zij daar dus over heeft gelogen. De reden van Joran over zijn leugens zijn breed uitgemeten en ook bekend, die van ma Holloway niet. Dat mag dus wel eens belicht worden.
Ben nog steeds erg benieuwd naar de docu
Volgens mij was er nogal wat belangstelling voor hOOr..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:13 schreef johan555 het volgende:
Weet iemand hier misschien hoe het zit met de "documentaire" van Renée Gielen?
Op Fob2 is er ook niks over te lezen
Er staat wel een flut trailertje op You Tube ,maar dat draait een amateur ook in een avondje in elkaar
Dus het zal wel een gebakken lucht verhaal zijn
VOOR de zomer werd er steeds gezegd !![]()
Ik zag op dat trailertje die Julia renfro alweer aan het woord .quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:45 schreef duikkie het volgende:
hoelang moet die docu dan worden ??? als je maar een feit hebt heb je dat in 5 minuten laten zien toch niet echt iets om naarhuis over te schrijven. maar misschien dat ze beth holloway en dave vanaf hun kinder jaren kunnen volgen hoe ze trouwde enzo hoe ze invloed kregen , hoe ze bij de geboorte van natalee al wisten dat het een weg lopertje zou worden, dat dat een waarzegster hun verteld had enz,enz. kortom je moet er wel een heleboel onzin omheen vertelen anders is het een docu van niets in tijd gemeten.
Heel simpel; haar tijdslijn klopt dan dus niet met wat zij aan de politie en media heeft verkondigd, al is het maar 3 uur. 3 uur is veel trouwens. Zou het een uurtje zijn dan had ik m'n schouders erbij opgetrokken. 3 uur eerder arriveren is misschien wel mogelijk als het gaat om de tijdspanne van reizen vanaf de melding van de vermissing zoals dat door hen is verteld, maar dan kloppen de feiten niet zoals die zijn gebracht door ma Holloway. Dus zit zij te liegen. Das ook niet de eerste keer natuurlijk, maar de reden erachter hiervan kennen wij nog niet. Dat is dus wel interessant.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:28 schreef duikkie het volgende:
[..]
ach het gaat om 3 uur , en ja hoor ma holloway wist voor 1:15 am 31 mei 2005 , haar dochter vermist was,. dus fokje wat bedoel je met eerder ???
stel maar ik zeg echt stel dat ze voor mij part om 7:00 am al wist natalee is vermist dan kan je met veel geld echt wel om 20:00 sorry 8 pm in aruba zijn. in plaats van 11:00 pm zoals ze zegt. wat dan nog ????
van mij mag alles onderzocht worden hoor, maar ik zie niet in wat dat bijdraagd aan de oplossing van de vermissing.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:44 schreef fokje het volgende:
[..]
Heel simpel; haar tijdslijn klopt dan dus niet met wat zij aan de politie en media heeft verkondigd, al is het maar 3 uur. 3 uur is veel trouwens. Zou het een uurtje zijn dan had ik m'n schouders erbij opgetrokken. 3 uur eerder arriveren is misschien wel mogelijk als het gaat om de tijdspanne van reizen vanaf de melding van de vermissing zoals dat door hen is verteld, maar dan kloppen de feiten niet zoals die zijn gebracht door ma Holloway. Dus zit zij te liegen. Das ook niet de eerste keer natuurlijk, maar de reden erachter hiervan kennen wij nog niet. Dat is dus wel interessant.
Wat een gezeur over die tijdslijn zegquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:44 schreef fokje het volgende:
[..]
Heel simpel; haar tijdslijn klopt dan dus niet met wat zij aan de politie en media heeft verkondigd, al is het maar 3 uur. 3 uur is veel trouwens. Zou het een uurtje zijn dan had ik m'n schouders erbij opgetrokken. 3 uur eerder arriveren is misschien wel mogelijk als het gaat om de tijdspanne van reizen vanaf de melding van de vermissing zoals dat door hen is verteld, maar dan kloppen de feiten niet zoals die zijn gebracht door ma Holloway. Dus zit zij te liegen. Das ook niet de eerste keer natuurlijk, maar de reden erachter hiervan kennen wij nog niet. Dat is dus wel interessant.
dit doet peter r de vries ook altijdquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:05 schreef johan555 het volgende:
[..]
Waarom houdt in dat filmpje Gielen dat documentje scheef ?
Je kan niet eens lezen wat er staat
klopt duikkie dat is een gesprek opgenomen in de auto ,toen de 2 broertjes vervoerd werden vanaf de KiA naar huis .quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:30 schreef duikkie het volgende:
johan555 had jij iets gevonden over the audio tussen deepak en satisch ergens ??
van 23 augustus 2005 ???
heb je wel eens iets zien schrijven hierover echter document op internet kan ik niet vinden
Transcripts of Audio Recordings
Name: Transcript of an audio recording of a conversation between Deepak Kalpoe, Satish Kalpoe, and Joran van der Sloot
Date: 29 June 2005
Pages; 7
Writer/Initiator: Hanskoemar Mohan
Description: the recording was made while suspects were being transported to KIA (prison)
Responsive to Requests 3 and 53
Name: Transcript of an audio recording of a conversation between Deepak Kalpoe and Satish Kalpoe
Date: 23 August 2005
Pages: 12
Writerllnitiator: Ghrizantie Tromp
Description: the recording was made when the suspects were being transported to KIA (prison)
No clue duikkie..I have seen nothing concrete about the calls made that day on the 30th from anyone except that call to Deepak..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:35 schreef duikkie het volgende:
[..]
how many calls did joran have between 2:40 and 3:15 ??? some lawer told three ??
hoeveel telefoontjes waren er nou tussen 2:40 en 3:15 , hier is ook verwaring over ??
even wat erbij hoort kan even niet aruba vinden maar hier voor venezuela de zons opkomst en zons ondergangquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:15 schreef bastibro het volgende:
Ik zou er een weddenschap op willen zetten dat uiteindelijk zal blijken dat Beth wel degelijk de waarheid heeft verteld en dat ze dus gewoon om 11:00 pm aankwamen.
Niet iedereen liegt ineens zoals J2K, pappie de psycho-neuroot zonder wroeging en de rest van de mededaders aan de verdwijning van Natalee!!
Zo`n papieren vod kan iedere papernerd in elkaar flansen toch.
Goede vraag duikkie, hoe lang kan zo'n zaak nog blijven lopen ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:48 schreef duikkie het volgende:
even los van deze zaak![]()
ik hoorde dat de zaak met dat kleine meisje gesloten was door de portugese politie , en dat al de documenten van de politie besckibaar waren ????
was de zaak hollaway nou ook niet afgesloten door de arubaanse politie ?? , of modderen ze nog ergens ???
het zou wel leuk zijn dat alle documenten in deze zaak beschikbaar kwamen. het procesverbaal van joran 31/05/2005 zou helderheid opleveren hoe de poltie al op 31/05/2005 van de fishermans stop wist. verder alle gegeven over telefoon zou duidelijkheid geven over hoeveel calls en waarvan van de drie van 30 may tot 9 juni
wou dat ik zo af en toe eens van die goede ANTWOORDEN hadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:41 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Goede vraag duikkie, hoe lang kan zo'n zaak nog blijven lopen ?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:23 schreef paddy het volgende:
Dossier Madeleine McCann openbaar
Zal vanuit NWS ook even linken naar hier
Toch even wat gaan rondsnuffelen, wist je dat de langstlopende moordzaak in de geschiedenis al 125 jaar loopt en nog niet afgesloten is ?? Jack the Ripper case...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef duikkie het volgende:
[..]
wou dat ik zo af en toe eens van die goede ANTWOORDEN had
Toch even wat gaan rondsnuffelen, wist je dat de langstlopende moordzaak in de geschiedenis al 125 jaar loopt en nog niet afgesloten is ?? Jack the Ripper case...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef duikkie het volgende:
[..]
wou dat ik zo af en toe eens van die goede ANTWOORDEN had
zijn alle getuigen wel gehoortquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Toch even wat gaan rondsnuffelen, wist je dat de langstlopende moordzaak in de geschiedenis al 125 jaar loopt en nog niet afgesloten is ?? Jack the Ripper case...
Weet ik niet, zolang de zaak niet is afgesloten, blijft Joran verdachte....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef duikkie het volgende:
[..]
zijn alle getuigen wel gehoort![]()
geeft hoop voor joran de verkrachter/leugenaar
Altrecht gesticht in Den Dolder, maar liever zou hij de baarmoeder weer inkruipenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:01 schreef GambinoT het volgende:
Als joran een dubbel ganger heeft, waar zit hij nu echt dan?
1. Ook als de zaak (gerechtelijk vooronderzoek) wordt afgesloten, wordt het dossier niet vrijgegeven voor de familie. Het vrijgeven van (alle) dossierstukken is aan het OM en in veel gevallen wordt niet alles vrijgegeven...soms ook wel , zie Mccann case.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 04:39 schreef duikkie het volgende:
zijn er meer zaken bekend , waarvan er een eeuwige verdachte is ?? , bij jack the ripper hadden we in iedergeval lijken, maar in deze zaak is er niet eens een lijk , dus ook geen zaak![]()
gek dat de politie dan zolang de zaak open houdt. gewoon de zaak afsluiten alle documenten voor de familie vrij geven. ALS er ooit nieuw en hard bewijs komt gewoon de zaak heropenen.
wie weet welke tips de arubaanse politie niet verder wil natrekken en toch in het dossier zitten !!!
dus het is vriendjespolitiek ?? als alle dossierstukken worden achtergehouden ??? , je zou toch in ons nederland wel een handleiding verwachten wanneer wel en wanneer niet, of zouden we daar geen regels voor hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:58 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
1. Ook als de zaak (gerechtelijk vooronderzoek) wordt afgesloten, wordt het dossier niet vrijgegeven voor de familie. Het vrijgeven van (alle) dossierstukken is aan het OM en in veel gevallen wordt niet alles vrijgegeven...soms ook wel , zie Mccann case.
2. Als er tips zijn die de politie niet WIL natrekken, zullen die zeker niet meer aanwezig zijn in het dossier, maar beland zijn in de fysieke of digitale prullenbak.
zou wel een heleboel zaken verlichten ook voor de famillie van der sloot. want nu worden bepaalde verhalen ook niet ontkracht. misschien is er in het dossier wel geen ruimte voor bijvoorbeeld het ontvoerings verhaal , en weet ik allemaal meer voor vreemde beweringen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:52 schreef mrBhimself het volgende:
Dat denk ik ook. Het huidige dossier schijnt te bestaan uit een 150 dossiermappen met getekende verklaringen (verdachten en getuigen) alsmede een groot aantal DVD's met daarop alle overige onderzoeksresultaten, inclusief tapverslagen, belangrijke stukken van telefoongesprekken en de opgenomen verhoren van de verdachten.
Een aantal zaken waar op de verschillende fora alleen maar over gespeculeerd kan worden, kunnen in één klap ontzenuwd worden. Het punt is echter dat het OM geen boodschap heeft aan de internet fora en de wannabee speurneuzen daar :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |