abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60096005
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:54 schreef johan555 het volgende:
Dat kan je op de besloten blogs lezen en zien
Dus even speuren !
Johan555,

Je zegt tegen mij, dat als ik iets beweer, ik het moet onderbouwen en fatsoelijke links moet geven.

Dat heb ik ook verzoek ook altijd gedaan.

Het is wel handig dat je, wanneer je dit van een ander verlangt, dit zelf ook doet.

Op deze manier ben je niet geloofwaardig, sorry dat ik het zeg, maar roddeltjes hebben we niets aan.
Zolang jij niet kunt laten zien dat die riem bij de bewijslast hoort, kan ik er dus rustig vanuit gaan dat dit een roddel is.
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_60097024
Je moet maar denken wat je zelf wil !
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  maandag 14 juli 2008 @ 17:33:38 #78
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60101325
Dat van die auto vind ik wel erg interressant Johan!
Ik heb alle pics gezien op SM en het zijn wel degelijk 2 verschillende auto`s.
Echter, hoeveel foto`s van die dubbelganger zijn er? en is de foto van de dubbelganger wel op Aruba gamaakt?

Wel op Aruba gamaakt dus, te zien aan het politiebureau op de achtergrond . .

Volgens Opsporing verzocht bestaat er trouwens op Aruba maar een zo`n grijze civic.

[ Bericht 21% gewijzigd door bastibro op 15-07-2008 00:25:08 ]
pi_60101511
Ja ben benieuwd naar die 2e auto ,wordt uitgezocht momenteel .
Als dat echt zo is dan zijn de broetjes toch meer bij deze zaak betrokken .
Simian had het ook in een vrij vroeg stadium over en 2e auto op 25 juni al
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  maandag 14 juli 2008 @ 20:20:31 #80
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60105259
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:42 schreef johan555 het volgende:
Ja ben benieuwd naar die 2e auto ,wordt uitgezocht momenteel .
Als dat echt zo is dan zijn de broetjes toch meer bij deze zaak betrokken .
Simian had het ook in een vrij vroeg stadium over en 2e auto op 25 juni al
Simian?

die van Shango?
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_60106887
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:04 schreef duikkie het volgende:

als je er geen vriendin op na houdt kan je zelf met een simpele baan een dure wagen erop nahouden hoor , vrouwen zijn net wagens , dus dat joran mee betaalt ik geloof het nooit, zo af en toe was benzine ofzo

Deepak 13 juni 2006
quote:
To your question from whom I bought the car, I can say the following. I bought the car from a man called David GROSS. He works at a company called "Carufa". I must tell you that when they installed the sound in my car, they used a lot of glue and seal/sealant under the carpet of the car. They had to remove the carpets to pull new cables through the car. You can verify this at "Automotive Enterprises". The man who installed it is called Osman OSMAN. I don't know if anyone had an accident with this car prior to it being sold to me.
http://www.hollowaycase.com

Blijkbaar tweede hands (of derde hands) gekocht.

Hier staat het verhaal van de auto's ook.

http://nataleesfreebirds.blogspot.com/

En in de Osman verklaring staat in het Nederlands:
quote:
Op uw vraag of het normaal is dat de man genaamd Deepak Kalpoe zijn auto in mijn garage laat opbergen wanneer hij op reis gaat, antwoord k u het volgende: omdat ik in het verleden op de auto van Deepak had gewerkt benaderde hij mij om zijn auto voor voor hem in mijn garage gevestigd in de "Automotive Enterprises" te Kayaca z/n voor hem te bewaren. Ik moet opmerken dat ik in het verleden de auto van Deepak twee keren voor hem in mijn garage had bewaarde toen ik op zijn auto werkte. Met de auto van Deepak bedoel ik de grijskleurige vierportiers personenauto van het merk "Honda Civic".
@ Duikkie,

In de Engelse vertaling is het op reis gaan weggelaten.
pi_60110901
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:37 schreef secunda het volgende:

[..]

Maar geen DNA van Joran erop?

Laat maar even zien dan dat die riem bij het officiele bewijsmateriaal hoort.
Over die riem zijn al hele blogs volgeschreven. Er is een riem gevonden bij het lighthouse en uit onderzoek door onder andere het NFI is vast komen staan dat deze riem helemaal niks te maken heeft met de zaak Holloway. Dat geldt overigens ook voor de haren die gevonden zijn op de 'ducktape' bij het lighthouse. Ook die 'saga' wordt van tijd-tot-tijd weer opgerakeld, terwijl ook hiervan al lang en breed is vastgesteld dat het niets met de zaak te maken heeft.
Er is ook nergens bewezen dat de riem op de 'Guantanamo Bay' foto dezelfde riem is als de riem die bij het lighthouse is gevonden. Zeer onwaarschijnlijk en volledig onbewezen allemaal.
--
pi_60115213
De riem is nog steeds in bezit van justitie en geld als "mogelijk" bewijs materiaal .
pi_60126828
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:42 schreef duikkie het volgende:

[..]

je vertelt zoiets wel over de telefoon van blootte voeten als je vriend je vraagt , wat hijg je maat hoe komt dat
@ Duikkie
Bedoel je dit?

Satish 11 juni
quote:
De door mij eerder afgelegde verklaringen berusten niet geheel op waarheid. Ik ben nu bereid een verklaring naar waarheid af te leggen.
quote:
Thuis aangekomen was ik meteen gaan slapen. Mijn broer was in zijn kamer gegaan. Ik weet niet of hij meteen was gaan slapen. Op 30 mei 2005 was ik tussen 11.00 uur en 12.00 uur wakker geworden. Toen ik wakker werd had ik aan mijn broer gevraagd of hij wist hoe Joran thuis was aangekomen. Mijn broer vertelde mij dat hij in de nachtelijke uren door Joran werd opgebeld. Mijn broer vertelde mij dat toen hij Joran aan de telefoon sprak, hoorde hij dat Joran zwaar ademhaalde. Mijn broer vertelde mij dat hij aan Joran had gevraagd wat hij op dat moment deed. Joran had tegen mijn broer gezegd dat hij op dat moment richting huis liep. Mijn broer vertelde mij dat hij aan Joran voor het meisje had gevraagd en dat Joran hem had verteld dat hij het meisje op het strand achtergelaten. Volgens mijn broer had Joran hem vertelde dat hij zijn schoenen had uitgetrokken en dat hij met het meisje in het water was gegaan. Joran had aan mijn broer verteld dat hij daarna met het meisje uit het water was gekomen en dat het meisje op het strand in slaap was gevallen. Joran vertelde aan mijn broer dat hij het meisje wakker ging maken doch het meisje werd niet wakker. Joran vertelde aan mijn broer dat hij naar zijn schoenen zocht, doch dat hij zijn schoenen niet kon vinden. Joran vertelde aan mijn broer dat hij toen het meisje aan het strand had achtergelaten en met blote voeten haar huis was gelopen.

Misschien had Joran hard gelopen of gefietst of had hij haast.
Joran heeft zich toch vlak bij zijn woonhuis door Deepak en Satish laten afzetten?

Ik dacht trouwens dat Joran de enige was die vertelde dat Joran en Natalee naar de woning van Joran zijn geweest.
pi_60154927
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:07 schreef secunda het volgende:

[..]

Joran vertelt in Patricks boek aan Patrick dat hij de Kalpoe had gezegd dat hij ergens heen wilde waar hij alleen met Natalee kon zijn.

Deepak vertelt dat ze elkaar altijd mailden als iemand alleen buiten was achtergebleven.
Het telefoontje van Joran naar Deepak was dus een extra, door Joran ingelast telefoontje.

Misschien belde Joran de broertjes om hen erin te betrekken zoals hij zelf vertelde. Klinkt wel logisch toch?
joran verteld in patricks boek ???? hier klopt iets niet hoor zal wel volgens patric zijn dat joran iets verteld maar dan is ergens nogal groot he , net als de oceaan ??? het is dus lekker vaag wist joran dan niet waar hij heen wilde ??? was natalee zeker die graag een stukje langst strand wou lopen dan

extra en dat geloof jij ??? dat telefoontje had een bedoeling, maar we weten en zullen wel nooit weten wat ze besproken in die 8 minuten en slechte verbinding geloof ik niet , dan bel je niet lang en bel je nog een keer toch.

dat joran de broertjes met een telefoontje wou betrekken lijkt mij zeer logisch, het onlogische is dan dat deepak rustig thuis bleef zitten en satisch liet slapen.

persoonlijk zou ik als ik in paniek aan het hollen was en iemand zou me niet willen helpen iemand anders bellen. maar dat schijnt niet gebeurt te zijn , verder als ik iemand niet zou helpen in de nacht zou ik de volgende ochtend niet anders over denken , maar toen kwamen de drie met de hotel smoes.

kortom of het is dat deepak en satisch wel in actie kwamen na het bedel(bellen) van joran, en dan later meeliegen met hotel afzetten, ( onder de noemer samen UIT samen THUIS )
of je zegt joran je zoekt het maar uit jongen dan zou ik ook niet meeliegen, en joran zou verder hollen naar huis en raad vragen aan paul van der sloot
pi_60156461
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 18:57 schreef secunda het volgende:

[..]

@ Duikkie
Bedoel je dit?

Satish 11 juni
[..]

[..]

Misschien had Joran hard gelopen of gefietst of had hij haast.
Joran heeft zich toch vlak bij zijn woonhuis door Deepak en Satish laten afzetten?

Ik dacht trouwens dat Joran de enige was die vertelde dat Joran en Natalee naar de woning van Joran zijn geweest.
het ongaat mij even waar dit allemaal over gaat en wat ik bedoel , maar satisch zegt hier wel heel vaak volgens mijn broer hoor , is niet echt zijn verhaal zo , alles is vlakbij op dat aruba, maar ik geloof dat ze wel de loopafstand en tijd hebben gemeten en dat ze er niet helemaal uit kwamen het strand en joran's huis liggen toch verder uitelkaar dan gedacht

ja joran verteld alleen over even langst mijn huis en daarna strand, ook hier weer we zullen het nooit weten ze weigeren de waarheid te vertellen.

wij kunnen hier alleen discuseren over logisch en onlogische zaken zo zijn dingen heel vreemd in de verklaringen, dat wil echter niet zeggen dat ze niet zo gegaan zijn al is de twijvel hoog.

route vaag !!!, rijden naar lighthouse vaag, in donker naar zee kijken ??? ooit iemand wel eens gedaan en wat zie je dan ???enz.enz
maar staat er in al die boeken dan niet iets wat ze gewoonlijk dan deden met meisjes in de auto en waarom was natalee eigenlijk anders ???
pi_60158473
quote:
Op maandag 14 juli 2008 20:20 schreef bastibro het volgende:
Opsporing verzocht van 12 apr 2006, met oa de Honda . .

http://video.google.com/videosearch?hl=en&q=%22natalee+holloway%22&btnG=Google+Search&lr=lang_en&dur#
lang gezocht , toch nog gevonden op internet bastibro
nu snap ik ook de camera opname die nacht.

alleen de tijd he, die wil maar niet in beeld komen ???? ook het aantal rondjes rond CNC niet , interval camera's bekend ???
pi_60158513
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:33 schreef bastibro het volgende:

Volgens Opsporing verzocht bestaat er trouwens op Aruba maar een zo`n grijze civic.
dan bedoelen ze bij opsporing verzocht , de verbouwing aan de auto , ik neem aan dat de binnenkant niet uniek was.

lijkt me nogal ver gezocht allemaal hoor, ligt er natuurlijk aan waar eventuele onderdelen uit zouden moeten komen. moeten wel vrienden van kalpoe's zijn en die zouden ook WEER moeten zwijgen.
pi_60158820
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:34 schreef duikkie het volgende:

dat joran de broertjes met een telefoontje wou betrekken lijkt mij zeer logisch, het onlogische is dan dat deepak rustig thuis bleef zitten en satisch liet slapen.

Joran woonde toch tien minuten lopen van het strand en van de plaats waar hij Natalee had achtergelaten?

Dus jij vind het onlogisch dat Deepak die heel ver van beide plekken woont thuis blijft en zijn broertje laat slapen?

Heb je geen jongere broertjes of zusjes?
pi_60158827
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 03:25 schreef duikkie het volgende:

[..]

dan bedoelen ze bij opsporing verzocht , de verbouwing aan de auto , ik neem aan dat de binnenkant niet uniek was.

lijkt me nogal ver gezocht allemaal hoor, ligt er natuurlijk aan waar eventuele onderdelen uit zouden moeten komen. moeten wel vrienden van kalpoe's zijn en die zouden ook WEER moeten zwijgen.
Auto ombouwen, Natalee naar strand, gangrape, iedereen weg maar Joran en Natalee blijven achter.

Maar het mooiste van alles is nog wel die rondjes rond C&C.
Deepak en Satisch gaan met een open auto met ramen open en luide muziek rondjes rond C&C rijden terwijl ze van plan waren Natalee te ontvoeren.
pi_60159166
joran de NARCIST

Narcisme is een persoonlijkheidsstoornis. Mensen die eraan lijden, hebben last van ziekelijke ijdelheid en eigenliefde. Narcisten kunnen veel persoonlijke charme bezitten. Een laag of sterk wisselend zelfgevoel vormt de kern van hun problemen en veel gedrag is erop gericht om dit niet te hoeven voelen. Daarnaast hebben zij grote moeite om een goede relatie te onderhouden. Relaties worden meestal na korte tijd beëindigd als de partner meer eigen wensen en behoeften kenbaar maakt of eisen gaat stellen. Een narcist reageert vaak woedend op afwijzing en/of kritiek ('narcistic rage').
In de DSM IV (het diagnostisch handboek voor psychiaters) staan criteria voor een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Wanneer iemand aan vijf of meer van de volgende kenmerken voldoet, spreek je van narcisme:
de narcist
1. heeft een opgeblazen gevoel van de eigen belangrijkheid (overdrijft bijvoorbeeld eigen prestaties en talenten, verwacht als superieur erkend te worden, zonder de daarbij behorende prestaties te leveren);
2. is gepreoccupeerd met fantasieën over onbeperkte successen, macht, genialiteit, schoonheid, of ideale liefde;
3. gelooft dat hij of zij ‘heel speciaal’ en uniek is en alleen begrepen kan worden door, of hoort om te gaan, met andere heel speciale mensen of mensen (of instellingen) met een hoge status;
4. verlangt buitensporige bewondering;
5. heeft een gevoel bijzondere rechten te hebben, dat wil zeggen onredelijke verwachting van een uitzonderlijk welwillende behandeling of een automatisch meegaan van de ander met zijn of haar verwachtingen;
6. exploiteert anderen, dat wil zeggen maakt misbruik van anderen om zijn of haar eigen doeleinden te bereiken;
7. heeft gebrek aan empathie (invoelend vermogen): is niet bereid de gevoelens en behoeften van anderen te respecteren of zich ermee te vereenzelvigen;
8. is vaak afgunstig of meent dat anderen op hem of haar afgunstig zijn
9. is arrogant of toont hooghartig gedrag of houdingen

[ Bericht 3% gewijzigd door johan555 op 17-07-2008 08:42:05 ]
pi_60159207
Steve Gregory Croes
was ten tijde van Natalees verdwijning DJ op de Tatoo Party Boat, een klein model cruiseschip voor de kust van Aruba waar feestjes op werden georganiseerd. Het neemt groepen toeristen mee de Caribische Zee op en laat ze daar drinken en op muziek dansen. Steve had de beschikking over een sleutel van deze boot en was de vaste DJ. Op zondagavonden bleef de boot altijd aan wal, slechts in geval van speciale prive-boekingen werd dan uitgevaren. Natalee Holloway verdween in de nacht van zondag 30 mei 2005 in het bijzijn van vermoedelijk Joran van der Sloot. De eerste verklaring van Joran, Satish en Deepak was echter dat zij Natalee hebben afgezet bij de lobby van het Holiday Inn. Op basis van die informatie zijn in Juni 2005 ook twee security guards van Holiday Inn gearresteerd. Echter, de verklaring werd door J2K (Joran en Kalpoe brothers) weer ingetrokken en de guards werden vrijgelaten.

Op het moment dat J2K de verklaring introkken, kwam Steve Croes echter uit het niets naar justitie om te verklaren dat hij gezien had hoe J2K die nacht Natalee hadden afgezet bij haar hotel. Omdat J2K hun verklaring toen al hadden ingetrokken, maakte dit Steve Croes direct verdacht. Want waarom zou hij vrijwillig en out-of-the-blue naar justitie stappen om een verklaring in te dienen ten gunste van J2K? Justitie vond dit verdacht en Steve Croes heeft 10 dagen vastgezeten en is daarna vrijgelaten. Wat justitie echter niet heeft onderzocht is de rol van de Tatoo Party Boat in deze verdwijningszaak. De boot is niet geinspecteerd en ook is niet onderzocht waarom Steve Croes ontslagen werd als DJ van de boot.

In Juni 2005 is het guestbook van de Tatoo Party Boat website volgespamd met berichten van Amerikaanse internetters als "Where is Natalee?" Het guestbook is toen offline gehaald, het bericht dat de webmasters hiertoe besloten hadden is nog altijd te raadplegen via deze link:
http://web.archive.org/we(...)ventures/dcguest.cgi

Nog vreemder is het feit dat de Tatoo Party Boat vrijwel direct na Natalees verdwijning te koop is gezet op Internet voor een bedrag van $ 875.000,- Deze advertentie is nog altijd te zien via de volgende link:
http://yachtbroker.escapeartist.com/boats/action/view/boat/297/
De boot is dus nog steeds niet verkocht.

Maar er is meer. Negen dagen voor Natalees verdwijning (mei 2005) is er op hetzelfde strand nabij Holiday Inn een vrouw aangerand en gepoogd in de auto te trekken van een gezette Arubaan met een apart model (achthoekige) bril. De vrouw is ontkomen en heeft aangifte gedaan bij de Arubaanse politie. Naar aanleiding van deze aangifte is een compositietekening gemaakt en later is deze figuur gelinked aan een foto waarop zowel hij als Steve Croes waren te zien tijdens een Arubaans feest. In deze fotoserie zijn ook foto's van Satish Kalpoe terug te vinden, hij was ook aanwezig op dat feest. De foto's werden gehosted op een site van de TU Delft, de reden hiervoor is nog altijd onduidelijk. Steve Gregory Croes bevindt zich klaarblijkelijk in een sociale kring die ronduit geweldadig is. De foto met de gezette Arubaan met achthoekige bril en Croes is destijds door Arubaanse bloggers naar Peter R. de Vries gezonden.

Een mogelijk scenario van Natalees verdwijning zou zich kunnen afspelen met betrokkenheid van deze Steve Croes en misschien nog anderen. Wellicht heeft de Tatoo Party Boat hier een grote rol ingespeeld en is dit iets wat justitie nooit heeft opgepakt. Bovenstaande gegevens zijn tenminste merkwaardig en zou een verklaring kunnen zijn voor een "hide-and-seek" spelende Joran van der Sloot om de aandacht af te leiden van de werkelijke dader(s).
de man links lijkt veel op de compositie tekening

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 17-07-2008 08:46:59 ]
pi_60159220
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:26 schreef johan555 het volgende:
joran de NARCIST

Narcisme is een persoonlijkheidsstoornis. Mensen die eraan lijden, hebben last van ziekelijke ijdelheid en eigenliefde. Narcisten kunnen veel persoonlijke charme bezitten. Een laag of sterk wisselend zelfgevoel vormt de kern van hun problemen en veel gedrag is erop gericht om dit niet te hoeven voelen. Daarnaast hebben zij grote moeite om een goede relatie te onderhouden. Relaties worden meestal na korte tijd beëindigd als de partner meer eigen wensen en behoeften kenbaar maakt of eisen gaat stellen. Een narcist reageert vaak woedend op afwijzing en/of kritiek ('narcistic rage').
In de DSM IV (het diagnostisch handboek voor psychiaters) staan criteria voor een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Wanneer iemand aan vijf of meer van de volgende kenmerken voldoet, spreek je van narcisme:
de narcist
1. heeft een opgeblazen gevoel van de eigen belangrijkheid (overdrijft bijvoorbeeld eigen prestaties en talenten, verwacht als superieur erkend te worden, zonder de daarbij behorende prestaties te leveren);
2. is gepreoccupeerd met fantasieën over onbeperkte successen, macht, genialiteit, schoonheid, of ideale liefde;
3. gelooft dat hij of zij ‘heel speciaal’ en uniek is en alleen begrepen kan worden door, of hoort om te gaan, met andere heel speciale mensen of mensen (of instellingen) met een hoge status;
4. verlangt buitensporige bewondering;
5. heeft een gevoel bijzondere rechten te hebben, dat wil zeggen onredelijke verwachting van een uitzonderlijk welwillende behandeling of een automatisch meegaan van de ander met zijn of haar verwachtingen;
6. exploiteert anderen, dat wil zeggen maakt misbruik van anderen om zijn of haar eigen doeleinden te bereiken;
7. heeft gebrek aan empathie (invoelend vermogen): is niet bereid de gevoelens en behoeften van anderen te respecteren of zich ermee te vereenzelvigen;
8. is vaak afgunstig of meent dat anderen op hem of haar afgunstig zijn
9. is arrogant of toont hooghartig gedrag of houdingen
das nou wat , valt de helf van de welerd niet hieronder ??? altijd gevaarlijk zulke lijstjes. en zou het wat uitmaken of joran er een is ??? we praatten hier over een vermissing al dan niet opzettelijk. geplande ontvoedring en moord is nog steeds niet bewezen, en zal hoogstwaarschijnlijk ook wel niet het geval zijn geweest
pi_60159325
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 07:16 schreef secunda het volgende:

[..]

Joran woonde toch tien minuten lopen van het strand en van de plaats waar hij Natalee had achtergelaten?

Dus jij vind het onlogisch dat Deepak die heel ver van beide plekken woont thuis blijft en zijn broertje laat slapen?

Heb je geen jongere broertjes of zusjes?
die tien minuten waren er volgens mij meer telefoontje was 2:40 toch en sms thuis om 3:15. dus als gelopen dan was joran zeker heel bezoppen. en liep de route heen en weer ?? of naar links en rechts ???
( van voor naar achter van links naar recht, van voor naar achter van links naar rechts )

ja dat vind ik onlogisch, we kennen het gesprek niet maar ik mag aannemen dat joran niet voor de lol belde midden in de nacht om alleen maar te vertellen dat hij op blootten voeten liep, als ik al snachts zou bellen en ik was al moe en pijn aan mijn voeten zou ik bellen voor vervoer, dat deed joran namelijk heel vaak , was het vaders niet die hem bracht en haalde dan was het de kalpoes of andere vrienden van joran wel.

dus joran was aan het bedelen toen hij liep , vaders kon hij niet bellen die wist volgens deze versie niet dat hij weg was en hij wist dat deepak en satisch nog niet in coma waren, en misschien was joran wel in paniek he of heftig geschokken ( toch een haai gezien die natalee op aat ??? ))

wat doet ertoe of ik jonge broers of zussen heb ???, wij in iederegaval nooit luxe gewoont , geen aparte kamers dus we waren wakker of liepen
pi_60159595
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:31 schreef johan555 het volgende:
Steve Gregory Croes
was ten tijde van Natalees verdwijning DJ op de Tatoo Party Boat, een klein model cruiseschip voor de kust van Aruba waar feestjes op werden georganiseerd. Het neemt groepen toeristen mee de Caribische Zee op en laat ze daar drinken en op muziek dansen. Steve had de beschikking over een sleutel van deze boot en was de vaste DJ. Op zondagavonden bleef de boot altijd aan wal, slechts in geval van speciale prive-boekingen werd dan uitgevaren. Natalee Holloway verdween in de nacht van zondag 30 mei 2005 in het bijzijn van vermoedelijk Joran van der Sloot. De eerste verklaring van Joran, Satish en Deepak was echter dat zij Natalee hebben afgezet bij de lobby van het Holiday Inn. Op basis van die informatie zijn in Juni 2005 ook twee security guards van Holiday Inn gearresteerd. Echter, de verklaring werd door J2K (Joran en Kalpoe brothers) weer ingetrokken en de guards werden vrijgelaten.

Op het moment dat J2K de verklaring introkken, kwam Steve Croes echter uit het niets naar justitie om te verklaren dat hij gezien had hoe J2K die nacht Natalee hadden afgezet bij haar hotel. Omdat J2K hun verklaring toen al hadden ingetrokken, maakte dit Steve Croes direct verdacht. Want waarom zou hij vrijwillig en out-of-the-blue naar justitie stappen om een verklaring in te dienen ten gunste van J2K? Justitie vond dit verdacht en Steve Croes heeft 10 dagen vastgezeten en is daarna vrijgelaten. Wat justitie echter niet heeft onderzocht is de rol van de Tatoo Party Boat in deze verdwijningszaak. De boot is niet geinspecteerd en ook is niet onderzocht waarom Steve Croes ontslagen werd als DJ van de boot.

In Juni 2005 is het guestbook van de Tatoo Party Boat website volgespamd met berichten van Amerikaanse internetters als "Where is Natalee?" Het guestbook is toen offline gehaald, het bericht dat de webmasters hiertoe besloten hadden is nog altijd te raadplegen via deze link:
http://web.archive.org/we(...)ventures/dcguest.cgi

Nog vreemder is het feit dat de Tatoo Party Boat vrijwel direct na Natalees verdwijning te koop is gezet op Internet voor een bedrag van $ 875.000,- Deze advertentie is nog altijd te zien via de volgende link:
http://yachtbroker.escapeartist.com/boats/action/view/boat/297/
De boot is dus nog steeds niet verkocht.

Maar er is meer. Negen dagen voor Natalees verdwijning (mei 2005) is er op hetzelfde strand nabij Holiday Inn een vrouw aangerand en gepoogd in de auto te trekken van een gezette Arubaan met een apart model (achthoekige) bril. De vrouw is ontkomen en heeft aangifte gedaan bij de Arubaanse politie. Naar aanleiding van deze aangifte is een compositietekening gemaakt en later is deze figuur gelinked aan een foto waarop zowel hij als Steve Croes waren te zien tijdens een Arubaans feest. In deze fotoserie zijn ook foto's van Satish Kalpoe terug te vinden, hij was ook aanwezig op dat feest. De foto's werden gehosted op een site van de TU Delft, de reden hiervoor is nog altijd onduidelijk. Steve Gregory Croes bevindt zich klaarblijkelijk in een sociale kring die ronduit geweldadig is. De foto met de gezette Arubaan met achthoekige bril en Croes is destijds door Arubaanse bloggers naar Peter R. de Vries gezonden.

Een mogelijk scenario van Natalees verdwijning zou zich kunnen afspelen met betrokkenheid van deze Steve Croes en misschien nog anderen. Wellicht heeft de Tatoo Party Boat hier een grote rol ingespeeld en is dit iets wat justitie nooit heeft opgepakt. Bovenstaande gegevens zijn tenminste merkwaardig en zou een verklaring kunnen zijn voor een "hide-and-seek" spelende Joran van der Sloot om de aandacht af te leiden van de werkelijke dader(s).
de man links lijkt veel op de compositie tekening
[ afbeelding ]
een bootje van 110 feet zie je wel op een nachtelijke radar , waar wie zegt dat het dumpen van natalee's lichaam in die nacht moet zijn geweest , dus kan wel
maar ik mag aannemen dat de politie toch wel geinformeerd heeft bij steve vooral toen hij vast zat, en ook lijkt mij het niet onwaarschijnlijk dat de politie ook in die andere zaak die aangifte deed naar deze foto hebben gekeken. of heeft de vrouw nooit meer hoeven getuigen ???

maar iedereen hier wil bloed zien ??? , waarom zou er bloed van natalee zijn gemorst ??? dus wat heeft een party boot onderzoeken voor zin ??? duizende verschillende dna sporen ??

maar johan555 een radar pikt dus ook niet bootjes die kleiner zijn dan 10 meter op, las ik net nou 10 meter is best groot hoor een roeibootje met motor zoals ze hier wel eens vissen is 4 a 5 meter, je hebt erbij waar roeispanen bij zitten.
maar is allemaal niet logisch de tijd is te kort, een vriend zou zoiets kunnen doen,maar ja waar haal je midden in de nacht zo'n vriend vandaan zonder telefoon gebruik ???.

STEL :: joran en natalee lopen langst de zee ze hebben lol , natalee blijft erin joran pakt haar op legt haar in het bootje(( waar peter r de vries achterstaat en verteld over de schoenen van joran )) een beetje bootje heeft wel een zeiltje. joran loopt geschokt op blootte voeten naar huis, vaders hoort het verhaal aan , denk dat moeten we oplossen enz,enz.
EN toch denk ik niet dat natalee in zee is gedumpt , veel te riskant !!! dat dat lichaam in stukken aanspoelt. nee joran kan wel zo denken en de dader heeft gewoon verteld joran opgelost jongen , lichaam overboord in zee , maar ondertussen had de dader andere en beter oplossingen
pi_60162148
Volgens mij werden Joran en die 2 broertjes op Aruba al niet echt serieus genomen
2 broetjes wonen nog bij hun moeder en dat is ook niet echt normaal .
Ze gaan continu uit ,zitten achter de meiden aan en hangen rond bij hotels om welke reden (drugs verkopen,prostitutie ?)dan ook .
De Kalpoe's zijn verhuisd uit Suriname vanwege problemen met de 2 jongens.
Hierover later meer.
Waarom heeft Joran een VIP pas van het casino en van C&C ? Een pubertje van 17
Maar je moet mijns inziens wel erg duistere contacten hebben als je iemand midden in de nacht kan bellen met de mededeling dat je met een lijk van een meisje zit en of je even kan komen om d'r ff in zee te dumpen .Wie doet dat ?
Want je moet naar de boot toe,de motor starten ,er mee varen ,er lopen mensen op het stand ,er zijn vissers ,mensen zijn nog op en zitten op het balkon in het hotel .
Dus voor iemand die een lijk moet gaan dumpen erg riskant .
Als iemand een verrekijker pakt dan ben je gesnapt !!
Ik denk dat Natalee of nooit op het strand geweest is ,of dat de broertjes haar hebben opgehaald en laten verdwijnen samen met Joran of met Pa vd sloot erbij
In zee gooien is zeer riskant want als de stroming verkeerd staat spoelt ze zo weer aan
2) Als er iets in Joran's kotje gebeurd is kan Pa vd Sloot een grote rol gespeeld hebben
Als je een meid wil verkrachten met z'n 3e dan kan dat weleens in joran's tuinhuisje gebeurd zijn
Grote paniek en PA vd Sloot wordt geroepen ,die blijft uiterst cool
en komt op het idee No Body no Case .
De jongens verzinnen een verhaal samen met Paul vd Sloot ,zeggen dat ze 2 donkere bewakers hebben gezien en hebben 9 dagen de tijd om alle sporen te wissen en het lijk te laten verdwijnen.
pi_60163501
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:41 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij werden Joran en die 2 broertjes op Aruba al niet echt serieus genomen
2 broetjes wonen nog bij hun moeder en dat is ook niet echt normaal .
Ze gaan continu uit ,zitten achter de meiden aan en hangen rond bij hotels om welke reden (drugs verkopen,prostitutie ?)dan ook .
De Kalpoe's zijn verhuisd uit Suriname vanwege problemen met de 2 jongens.
Hierover later meer.
Waarom heeft Joran een VIP pas van het casino en van C&C ? Een pubertje van 17
Maar je moet mijns inziens wel erg duistere contacten hebben als je iemand midden in de nacht kan bellen met de mededeling dat je met een lijk van een meisje zit en of je even kan komen om d'r ff in zee te dumpen .Wie doet dat ?
Want je moet naar de boot toe,de motor starten ,er mee varen ,er lopen mensen op het stand ,er zijn vissers ,mensen zijn nog op en zitten op het balkon in het hotel .
Dus voor iemand die een lijk moet gaan dumpen erg riskant .
Als iemand een verrekijker pakt dan ben je gesnapt !!
Ik denk dat Natalee of nooit op het strand geweest is ,of dat de broertjes haar hebben opgehaald en laten verdwijnen samen met Joran of met Pa vd sloot erbij
In zee gooien is zeer riskant want als de stroming verkeerd staat spoelt ze zo weer aan
2) Als er iets in Joran's kotje gebeurd is kan Pa vd Sloot een grote rol gespeeld hebben
Als je een meid wil verkrachten met z'n 3e dan kan dat weleens in joran's tuinhuisje gebeurd zijn
Grote paniek en PA vd Sloot wordt geroepen ,die blijft uiterst cool
en komt op het idee No Body no Case .
De jongens verzinnen een verhaal samen met Paul vd Sloot ,zeggen dat ze 2 donkere bewakers hebben gezien en hebben 9 dagen de tijd om alle sporen te wissen en het lijk te laten verdwijnen.
kan allemaal he, zonder telefoon gegevens is alles mogelijk.
maar johan er zijn kinders die nooit huis verlaten hoor , kom je in showroom als je 40/50 of zestig bent en nog bij moeders woont. een VIP pas is lijkt mij niet zoveel bijzonders hoor , als je je snuferd maar vaak genoeg in een cafe laat zien , zal je er heus wel een krijgen. verder moet zo'n cafe het van toeristen hebben , dus als joran er vaak komt en hij neemt zo af en toe toeristen mee of maakt reclame in casino voor CNC , zou ik als baas zo'n jongen ook een vip pas geven al was hij 16

waarom zou het lichaam in de nacht moeten worden gedumpt ?? lijkt logisch maar hoeft niet he, je loopt nogal gevaar dat snachts te doen. overdag is er veel meer activiteit. veel boot bewegingen.als je dan twee mijl weg vaart lijkt het misschien wel een tripje haaien kijken ofzo iets , mischien duiken met begeleiding ???
en er zijn niet veel mensen die zo brutaal zijn om onder een zeil van een afgedekt bootje te kijken hoor !!!

maar we weten het niet he, de tijdlijn geeft een strak tijdspad aan voor de drie, net of ze wisten dat ze een alibi nodig hadden zouden ze namelijk normaal doen , zou deepak/satisch natalee ergens hebben afgezet naar huis zijn gereden en pas in de ochtend gaan informeren bij joran hoe is het afgelopen jongen. nee nu moest er gewacht worden op kleine hulpeloze joran. bleven de kalpoe's ook de volgende dag wakker dan ??? joran zat weer in casino en of joran een rit met andere vrienden heeft is toch maar de vraag , dus voordat je het weet belt hij elke nacht deepak wel. nee de kalpoe's hadden een slecht gevoel die 29/30 mei er moest een alibi komen en joran die op blootte voeten loopt en belt is wel allemaal toevallig he

kortom de drie wisten donders goed, hier komen problemen van, normaal situatie en geloofwaardige was/is ik was thuis in bed en weet verder van niets !!!!. WETEN we nu wel zeker dat DEEPAK niet joran's moeder is ?? zo zorgzaam en braaf op blijven wachten iets voor ouders hoor niet voor vrienden
pi_60170335
@ Duikkie,
quote:
wat doet ertoe of ik jonge broers of zussen heb ???, wij in iederegaval nooit luxe gewoont , geen aparte kamers dus we waren wakker of liepen
Nee natuurlijk maakt het niets uit of je broers en zussen hebt maar als je je vriend met een meisje achterlaat en hij belt je later op is het logisch dat Deepak zijn jongere broertje niet gaat wakker maken. Deepak wist toen toch nog niet dat Natalee verdwenen was?

En dat Satish vertelt wat Deepak zei is ook normaal. Joran had immers met Deepak gebeld en niet met Satish.
pi_60170375
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:33 schreef duikkie het volgende:

[..]

das nou wat , valt de helf van de welerd niet hieronder ??? altijd gevaarlijk zulke lijstjes. en zou het wat uitmaken of joran er een is ??? we praatten hier over een vermissing al dan niet opzettelijk. geplande ontvoedring en moord is nog steeds niet bewezen, en zal hoogstwaarschijnlijk ook wel niet het geval zijn geweest
Nee, ik denk ook niet dat het een geplande ontvoering was en ik denk ook niet dat de Kalpoe broertjes er iets mee te maken hebben.

Ik denk wel dat Joran eerder met Daury sprak dan met Deepak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')