Beste Tomaatje, je kent toch wel de 'zelfreinigende werking van een forum'?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:23 schreef Tmaatje het volgende:
Dames en heren, vriendelijk verzoek: laat vetes met betrekking tot andere fora achterwege, en behandel elkaar zoals jezelf behandeld wilt worden.
Het verhaal van het strand was meteen door Joran aan Deepak verteld. Toen er iets met Natalee gebeurd was heeft Joran meteen Deepak gebeld, dat begrijp ik ook wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:04 schreef duikkie het volgende:
beste secunda, het heeft geen zin om verschillen te zoeken in de verklaringen van satisch en deepakdaar satisch in de verklaring van 13-6-2005 al zegt : ik en mijn broer zaten bij elkaar ( op 31 mei al) om te bespreken wat we zouden verklaren bij de politie. kortom alles wat de jongens maar verklaren is onderling al tig keer besproken. de telefoon met joran---deepak/satisch heeft ook niet stil gestaan die dagen , en ontmoetingen waren ook niet van de lucht. ik heb geloof ik ook ergens gelezen dacht bij joran , dat hij tijdens het verhoor nog eens ging bellen met deepak ??? nou vraag ik je hoe meer kan je verklaringen op elkaar afstemmen ???
of bedoel je dit stukje dat over de volgende dag ging.quote:My brother woke up around 1 p.m. I asked him how Joran did get home during the night. He told me Joran had called him while walking to his home. He told me Joran told him he walked barefoot because he left the shoes at the beach. Then I asked my brother how the girl was doing. He told me Joran told him he left the girl behind at the beach. That day Joran did not tell my brother exactly when had happened on the beach. Specifics about that I got on Wednesday.
Deepak vertelt toch ook dat hij net deed of hij zijn moeder sprak maar in werkelijkheid met Satish belde?quote:Between 2.30 and 3.00 a.m. at home I was called by my brother Deepak on my mobile phone XXXXXXX. He called me from his mobile phone, with the number XXXXXXX. My brother told me Joran just got a phone call from his father because the police stood in front of his house. They said it was about the girl. Joran also told my brother, that his father had told him people in front of the house were Americans. My brother told me, he and Joran immediately thought it was about the girl from Sunday. My brother told me, he would call me back later to tell me how things went. After that I could no longer sleep.
niet helemaal , ik lees trouwens alleen de nederlandse vertaling , daar de engelse weer een vertaling van een vertaling isquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:25 schreef secunda het volgende:
[..]
Het verhaal van het strand was meteen door Joran aan Deepak verteld. Toen er iets met Natalee gebeurd was heeft Joran meteen Deepak gebeld, dat begrijp ik ook wel.
Ook is het wel te begrijpen dat Joran zo'n strandverhaal aan Deepak vertelt want zij waren immers degenen die Joran en Natalee in dat straatje bij het Marriot hadden afgezet!![]()
De Kalpoe's verklaren zelf dat ze veel vaker contact met Joran hadden dan anders. Ze werden zelfs door Joran "uitgenodigd" om langs te komen.
Wat vertelt Satish zelf?
Bedoel je dit?
[..]
of bedoel je dit stukje dat over de volgende dag ging.
[..]
Deepak vertelt toch ook dat hij net deed of hij zijn moeder sprak maar in werkelijkheid met Satish belde?
Wat klopt er dan niet Duikkie?![]()
Je dacht dat het afslaan voor de politie met alcohol te maken heeft.
Als de Kalpoe's geen drinkers zijn kan het "bekerverhaal" best kloppen.
De Kalpoe's kregen een sterk drankje van Joran. Sommige mensen doen erg lang met een sterk drankje.
Dat zou dan weer overeenkomen met het verhaal dat Deepak afsloeg toen hij politie zag (je mag immers niet met alcoholische versnaperingen in je auto zitten?) en dat verklaart dan ook meteen dat ze pas op de terugweg hun bekers leeg hadden.![]()
En dan nog wat Duikkie. Als jij op blote voeten op het strand loopt, vertel je dat dan aan je vriend per mobiele telefoon?
Ik lees ook de Nederlandse verklaring maar die is moeilijk te kopieren, vandaar dat ik de Engelse versie hier neerzet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:42 schreef duikkie het volgende:
[..]
niet helemaal , ik lees trouwens alleen de nederlandse vertaling , daar de engelse weer een vertaling van een vertaling is
deepak sloeg volgs hem af voor politie om de gordels, van drank had hij geen gewetens last
je vertelt zoiets wel over de telefoon van blootte voeten als je vriend je vraagt , wat hijg je maathoe komt dat
Ouwefiets: zolang iemand niet overduidelijk over de scheef gaat, kunnen wij geen maatregelen opleggen, waarschuwingen zijn al gegeven maar een topicreport kan je altijd maken en mods of FA's mailen ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:17 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Beste Tomaatje, je kent toch wel de 'zelfreinigende werking van een forum'?
Persoon in kwestie mag en kan hier ongebreideld en op hypocriete manier posters beschuldigen, posters/ zaken/ partijen belachelijk maken met hoon [aangevuld met], laaghartig insinueren, minderwaardig suggereren.. en hiertegen hardop protesteren mag dan weer niet??? Niet zo vreemd toch dat irritaties kunnen groeien en uiteindelijk iemand eens met een persoonlijk weerwoord komt?
Een aantal posters zijn om deze reden al afgehaakt... de zelfreinigende werking krijgt hier geen kans.. dat is toch jammer? Hoe denk je over de mogelijkheid dat dit toegestane [!] manipulatieve gedrag ook niet erg uitnodigend werkt voor posters die misschien ook eens iets zouden willen zeggen? En het toch maar laten afweten omdat ze de hete adem van die 'ene ' al in hun nek voelen?
we zullen het nooit weten de route , ze zouden het nog hebben kunnen vragen aan de americanen maar dat is weer FBI moeilijk doen, lijkt mij dat een uit de groep toch wel langst die politie wagen heeft moeten lopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:01 schreef secunda het volgende:
[..]
Ik lees ook de Nederlandse verklaring maar die is moeilijk te kopieren, vandaar dat ik de Engelse versie hier neerzet.![]()
@ Duikkie,
Ik weet dat Deepak het over riemen had. Daar hadden we het al eerder over. Deepak kon kiezen uit twee dingen: tussen de luide muziek door roepen dat iedereen zijn riemen moest vastmaken of snel even afslaan.
Duur hoor, zonder riemen rijden met vier personen.
als je er geen vriendin op na houdt kan je zelf met een simpele baan een dure wagen erop nahouden hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:59 schreef johan555 het volgende:
Het is altijd handig om meerdere scenario's te bekijken
IK heb altijd het idee gehad dat als iemand in een internet cafeetje werkt er niet een dure Honda op na kan houden .
En dat Joran aan die auto meebetaalde omdat hij een soort prive taxi (slaven verhaal )wel handig vond .
En waarom gaan er 3 jongens vanuit C&C naar het strand of de vuurtoren ?
Daar is toch voor de 2 broertjes geen fuck te doen en zeker niet als Joran met Natalee ligt te vozen .
Dat strand kennen ze echt wel en de vuurtoren is een boring area.
Dus dat idee om naar het stand te gaan cq vuurtoren is volgens mij niet waar .
Wat wel kan is dat ze naar een illegale strand party gingen of naar een adres waar nog wat te doen was .
Waarom hebben de Kalpoe's niet gewoon gezegd "Joran we zetten je wel op het strand af met die dame" en wij gaan lekker naar huis
Waarom vertellen die 2 broers precies wat in Joran's staatje paste in hun verklaringen ?
Je gaat toch niet zomaar iemand na praten als je weet dat je daardoor in de problemen Kan komen ?( ze hebben 9 dagen de tijd gehad om een verhaal in elkaar te flanzen en alle sporen te wissen ).
Want ze weten dat als politie daar achter komt dat het niet waar is ,ze meteen verdachte zijn .
Dus er moet meer achter zitten ik denk dat ze naar het strand gegaan zijn en dat Natalee bezweken is in een gevecht ,rape of drugs .
Het in zee gooi verhaal geloof ik niet ,want je hebt er iemand voor nodig met een boot( die kan gaan praten)de kustwacht vaart daar en zien iedere boot (radar)varen( snelheid richting en grootte vd boot) verder zijn er altijd wel mensen op het strand of zien vanuit de hotels wat er gebeurd .
Dat de broertjes nog in de buurt waren of door een telefoontje terug geroepen zijn .
Dat kan ook dat telefoontje verklaren .
Dat Haar lichaam in de auto gelegd is en dat ze het lichaam hebben laten verdwijnen met of zonder de hulp van Joran of Pa vd Sloot .
In begin 2005 zijn ze begonnen met het bouwen van een nieuw complex net achter de plek waar de Deepak's wonen ,ook de weg ( de straal vd weg ) is daar verandert .
Momenteel wordt er onderzoek gedaan of er soms 2 Honda's waren (je kan dan de banken en stoelen verwisselen ivm bloedspatten ) en de auto gaat opnieuw onderzocht worden .
Ik heb het vermoeden dat haar lichaam daar onder het nieuwe asfalt of onder die nieuwe huizen ligt .
FOTO :
Het nieuwe complex achter achter Deepak's huis waar men in dec 2004 mee begon en wat in dec 2005 gereed was .
Klik op de Foto voor een vergroting
[ afbeelding ]
dat weet ik dus niet hoe klein ze zien, maar klrijgen ze dan niet vele valse echo's ??? als zelfs al een buitenboort motor zichtbaar is, of gaan ze snach's over op gevoeliger overdag lijkt me dat heel lastigquote:Op maandag 14 juli 2008 09:42 schreef johan555 het volgende:
Een auto erop na houden op Aruba is vrij duur en een baantje bij een internet cafe levert weinig op denk ik ,dan nog vaak uitgaan kost handen vol met geld .
Ze waren wel bevriend maar nou ook weer niet zo close,joran noemt in de verklaringen om 2 zinnen deepak een "mongol".zo heel erg bevriend komt dat niet over .
Wel zijn de 2 K's vaak bij Jorana thuis geweest na de verdwijning van Natalee,waarschijnlijk om een
verhaal in elkaar te draaien in overleg met Paul vd Sloot .(No Boddy no .......)
Waar zouden ze dus joran maar een beetje over het eiland rijden ?
Wat was hun belang ?kost benzine & tijd .
De kustwacht die daar ligt is de nederlandse kust wacht ( die hebben zeer geavanceerde apparatuur aan boord ) en zijn juist ingericht om kleine snelle bootjes te onderscheppen.
Aruba is al enkele jaren achter met het betalen van die kustwacht maar dat terzijde .
Die kleine snelle bootjes worden voornamelijk gebruikt voor het smokkelen van drugs .
Ik ben een aantal keren meegeweest met de nederlandse kustwacht en je kan
kleine bootjes heel goed zien varen ( er zit altijd metaal op een boot ,buitenboord motor etc )
je kan op de radar de vaarrichting zien ,de snelheid en de grootte van de boot.
Verder is het verhaal van Joran dat er geen Haaien op Aruba zijn niet waar![]()
[ afbeelding ]
Kun je dat bewijzen?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:03 schreef johan555 het volgende:
Joran had verklaard : Natalee wilde haaien gaan kijken bij de vuurtoren en Joan heeft steeds gezegd " er zitten geen haien op Aruba .
Wel werd dezelfde riem die joran hier voor de grap ? gebruiktt (zie foto) later bij de vuurtoren gevonden .
[ afbeelding ]
Vage roddels hebben we niets aan Johan555.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:40 schreef johan555 het volgende:
Dat is al zooo lang bekend dat die riem gevonden is er zijn zelfs foto's van .
Joran vertelt in Patricks boek aan Patrick dat hij de Kalpoe had gezegd dat hij ergens heen wilde waar hij alleen met Natalee kon zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:07 schreef duikkie het volgende:
WELKE REDEN HAD JORAN OM DEEPAK TE BELLEN TOEN HIJ NOG NIET THUIS WAS MAAR OPWEG NAAR HUIS ???????????
Maar geen DNA van Joran erop?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:32 schreef johan555 het volgende:
oh dat kan jij zo op de foto zien ? nou echt niet
De riem zit bij het bewijs materiaal en is dus geen vaag roddeltje
Nadenken voordat je iets zegt en niet zomaar iets bestempelen als een roddeltje
Er staan genoeg foto's van op besloten blogs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |