Ja, ze zijn echt redelijk actief, dus ik laat het maar zoquote:Op maandag 14 juli 2008 17:41 schreef rene90 het volgende:
Zolang ze actief zijn en goed bezig zijn is het goed hoor, bij mij is het zo een 27 graden volgens mij![]()
Geld is overgemaakt
Aan de kunstacademie, als Grafisch Ontwerperquote:
Als de mijne te heet wordt, laat ik de ventilator eroverheen blazen. helpt heel goed.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toen het een paar weken geleden zo heet was, was de temperatuur 33 graden.
OEPS.
Gelukkig zaten er geen vissen in en was de bak enkel aan het rijpen, maar dit is echt iets wat ik dagelijks moet controleren
Lijkt me niet verstandig, dan komt er opeens een heel koud iets bij waardoor het op 1 bepaald punt koud wordt en niet geleidelijk. Je kan ook de kappen eens open zetten, kan ook veel schelen al.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ijsblokjes in het aquarium ?
Zou dat ook helpen?
Heb maar een kleine ventilator en ik ben bang dat hij er dan invalt op de een of andere manier![]()
Overigens, ik heb bruine aanslag op mn planten, ik denk dat het komt, omdat ik teveel lichturen heb. Dit ga ik terug brengen. Maar gaat die bruine aanslag nog weg?
Ik ben net bij de dierenwinkel geweest en daar zeiden ze hetzelfde jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:15 schreef Guppyfriend het volgende:
@4EverBlackEyed, ijsblokjes zorgen vaak voor een te grote temperatuurschommeling, helaas. kan je de ventilator niet op een dusdanige manier plaatsen dat ie vast staat?
@CherryLips, ik vermoed dat je gup wel zwanger was, maar dat de babies niet naar buiten konden. op een gegeven moment houd het dan op... ik heb ook wel eens zoiets gehad. ziet er niet lekker uit, maar meestal is het wel zo voorbij. het is ook niet iets waar je iets aan kan doen, jammer genoeg.
Ik denk dat ze hierdoor een leuker leven heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Heb ze net even gevoerd, een beetje, eerst snapten ze het niet maar zodra ze begrepen dat het eetbaar was waren het net piranha's. Hartstikke leuk, zo'n groepje guppen. De overgebleven dame die ik nog had ik gelijk opgegaan in het groepje.
gupjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Heb ze net even gevoerd, een beetje, eerst snapten ze het niet maar zodra ze begrepen dat het eetbaar was waren het net piranha's. Hartstikke leuk, zo'n groepje guppen. De overgebleven dame die ik nog had ik gelijk opgegaan in het groepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |