Grmbl, maak het nou niet erger dan het is... Ik word al zo onzeker van de schilder in huisquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg. Ik heb morgen mijn schoonmoeder op bezoek en heb toch geen tijd om een webcam voor je te kopen, die per koerier te laten bezorgen en naar je nakende acte de présence te kijken.
De schilder daarentegen, kon daar wel eens heel anders over denken.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grmbl, maak het nou niet erger dan het is... Ik word al zo onzeker van de schilder in huisIk neem nota bene een hele dag vrij (nou ja, ik ga 'thuiswerken'
) om te zorgen dat ie niet vanalles en nog wat verplaatst en kwijtmaakt.
Al die vragen en twijfels! Wil 'ie koffie? En lunch? Moet ik in zijn lunchpauze met hem praten (in het Duits)? Waar kan ik zitten om hem niet het gevoel te geven dat ik hem op de vingers kijk? Kan ik tussendoor even nonchalant boodschapjes doen? Bied ik aan om hem te helpen met voegen (dat kan ik best, ja
)?
Ik ben al zo friggin' onzeker, en dan zeg je dit
Hij wil koffie. Hij wil lunch. Hij wil in en om zijn lunchpauze praten (in het Duits). En daarna wil hij wilde seks op die plek waar jij kan zitten om hem niet het gevoel te geven dat je hem op de vingers kijkt: op je hurkjes. Tussendoor kan je niet nonchalant boodschapjes doen, maar je kan hem wel aanbieden te helpen met voegen. Dat kan jij best ja.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grmbl, maak het nou niet erger dan het is... Ik word al zo onzeker van de schilder in huisIk neem nota bene een hele dag vrij (nou ja, ik ga 'thuiswerken'
) om te zorgen dat ie niet vanalles en nog wat verplaatst en kwijtmaakt.
Al die vragen en twijfels! Wil 'ie koffie? En lunch? Moet ik in zijn lunchpauze met hem praten (in het Duits)? Waar kan ik zitten om hem niet het gevoel te geven dat ik hem op de vingers kijk? Kan ik tussendoor even nonchalant boodschapjes doen? Bied ik aan om hem te helpen met voegen (dat kan ik best, ja
)?
Ik ben al zo friggin' onzeker, en dan zeg je dit
*proestttquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij wil koffie. Hij wil lunch. Hij wil in en om zijn lunchpauze praten (in het Duits). En daarna wil hij wilde seks op die plek waar jij kan zitten om hem niet het gevoel te geven dat je hem op de vingers kijkt: op je hurkjes. Tussendoor kan je niet nonchalant boodschapjes doen, maar je kan hem wel aanbieden te helpen met voegen. Dat kan jij best ja.
Kind kan de was doen.
Je mag ook mix&match Turks/Libanees/Marokkaans doenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet eik naar bed, morgen een afspraak in Den Haag en 's avonds komt Leineten. Denk dat ik iets uit het Libanese gedeelte van het kookboek ga maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de winner
Verder morgen weer werken en overmorgen ook, ach wat zeur ik toch, nog maar 10 weken en dan lach ik iedereen uit hier
Hoelang duurt een eeuwigdurende vakantie dude![]()
I knowquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je mag ook mix&match Turks/Libanees/Marokkaans doenMaakt allemaal geen bal uit. Als het maar fijn zoet & kruidig is allemaal
Zeven weken minstens, als ik het goed heb nagekeken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang duurt een eeuwigdurende vakantie dude![]()
Niet vergeten om hem eerst goed te weken in water he! Zo heb ik al twee tajines gemold.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
I knowMaar de meest simpele gerechten stonden in het Libanese gedeelte, leuk om mee te beginnen.
Wil ook snel de tajine (mennn wat is dat ding strak) gaan uitproberen, dat doe ik denk ik als cnk een keer komt eten.
Het kookboek leest btw net zo lekker weg als een spannende detective, dat mens is echt geniaal![]()
Mochten we kerst vieren dan vraag ik weer een kookboek van CR
Ik ga sowieso de gebruiksaanwijzing goed lezen voor ik het ding uberhaupt gebruikquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet vergeten om hem eerst goed te weken in water he! Zo heb ik al twee tajines gemold.![]()
Hoi PF
Staat bij favorietenquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier stonden ook handige tips voor tajines: http://www.tajine.nl/recepten/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=49
Ah dat is mooi. Ik heb ook net een nieuwe en was op zoek naar recepten maar ik had geen zin om er een topic over te openen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat bij favorieten![]()
Ik denk dat ik een tajine-topic ga openen van de week
Ja wel prima! Hij heeft mij maandag mee uit eten genomen,quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Schop mij eens naar bed![]()
Haai PF, hoest met de liefde?
Dude en MM
En terecht! Geniet er maar lekker van meisquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Best wennen om iemand te hebben die leuke dingen met je doet en mij ook gewoon echt leuk en aardig en zo vindtIpv nou ja, *heel zeik verhaal*
Ik ben er iig blij om
Jij stond gewoon helemaal vooraan!quote:
Als mijn comp het ooit weer gaat doen dan moet ik toch echt wat van die vent gaan downloaden, ben wel benieuwd over wie jullie zo lyrisch zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij stond gewoon helemaal vooraan!
Leuk concert overigens!Erg leuk zelfs!
ik stond inderdaad gewoon he-le-maal vooraanquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij stond gewoon helemaal vooraan!
Leuk concert overigens!Erg leuk zelfs!
kan alleen maar slapen met boekquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nee ga gewoon slapen zonder boek
doe ik ook
Van YouTube slaat mijn comp ook afquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:16 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon clipjes kijken MK!
MuadDib en ik zijn gewoon ergens vooraan in de rij aangeschoven.We hadden geen zin in achter aan sluiten op het Leidseplein.
Ohhhhquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja wel prima! Hij heeft mij maandag mee uit eten genomen,
en bij hem thuis gekomen stond z'n hele kamer vol met kaarsjes (buhhhhh romantisch![]()
)
en daar?
Dat was inderdaad een geweldige actie!quote:Op donderdag 10 juli 2008 03:16 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon clipjes kijken MK!
MuadDib en ik zijn gewoon ergens vooraan in de rij aangeschoven.We hadden geen zin in achter aan sluiten op het Leidseplein.
oh dus voor jou was t ook niets? Jammer maar Louis Widmer is top he? Ben er ook helemaal mee in mijn nopjes!quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja DE: van die Zarqa gaat niet alleen mijn hoofdhuid, maar ook mijn gezicht jeukenEn m'n haar werd heel stug ervan. Dus heb ik nu de Louis Widmer gekocht en die is wel fijn! Ruikt ook best OK!
Wat een top-tip, het is nl helemaal niet zulk duur spulEens checken hoe de deo en de dagcreme met SPF zijn!
De freestyle doet ie overal hetzelfde volgens mij, alleen hier had hij de tekst aangepast.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:43 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een geweldige actie!Een rij van de Melkweg tot de StadsSchouwburg plus een regenbui en wij liepen min of meer zo naar binnen!
Concert was erg leuk, vooral de "wooden-shoes"-freestyle. Zelfs voor een niet-bakvis goed te pruimen
ik gebruik overdag de zonnebescherming 40 op mijn gezicht, hele fijne creme die ook probleemoplossend werkt en 's avonds als ik ga slapen doe ik die andere op...quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga straks eens kijken. Wil eigenlijk wel minstens factor 15 op mijn gezicht
Hmkay, de schilder is er... Ik ruik hem hier helemaal
En hij begint met voegen... Ja, dan ga ik niet helpen hoorEerst even wat werk doen
ohnee, ik ga altijd zo snel mogelijk die stoel uit. Heb nu mijn dossier meegekregen, wel grappig om te zien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:36 schreef DarkElf het volgende:
oh je bent net als ik Nynke, als ik naar de tandarts moet ga ik ineens heel goed kijken en voelen en zie allerlei problemen en ben er dan minstens van overtuigd dat ik paradontitis heb ofzo en vraag dan ook nog of ie zeker weet dat alles wel ok is als hij dat zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
En dan durven ze nog veel geld te vragenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen!
Tandarts bezoekjes, heerlijk. Ik lig altijd 5 minuten in die stoel en dan ben ik klaar. Ziet er weer geweldig uit tot over 9 maanden. Bye Bye Zwaai Zwaai.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:47 schreef DarkElf het volgende:
zo de sjalotjes staan in de port.. voor de rest heb ik ook nog flink wat dingen liggen dus ik kom mijn dag ook wel door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DE. Het zit niet mee. *knuffel*
Geen idee. Ik mag toch wel kiezen hoop ik??quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:01 schreef ColdFeet het volgende:
Krijg je narcose of een ruggenprik, SHE?
Ik vond ruggenprik zoveel relaxter! Maar ik reageer vrij heftig op narcose.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mag toch wel kiezen hoop ik??
Ik ga no way in hell met een ruggeprik in zee. Ik wil helemaal weg/out/half dood/weg/slapen.
Vorige knie-operatie ben ik helemaal weg geweest ; dus ik ging er min of meer van uit dat ik nu weer onder volledige narcose zou gaan.
Alleen begin ik nu te twijfelen ( lees: huiveren ) , want dit is een kijkoperatie en volgens mij niet zo ingrijpend als een totale knie operatie
Ik ben nuchter, heb alleen koffie gehad en dat mocht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond ruggenprik zoveel relaxter! Maar ik reageer vrij heftig op narcose.
Het is best leuk om op het scherm mee te kijken in je knie. En, als je een beetje lenig bent: het doet geen pijn om m te zetten.
Moet je voor narcose trouwens niet nuchter zijn?
Ja, maar het scheelt nogal als je zo'n toeter hebt aan de voorkant... Dan kun je niet ver genoeg buigen en krijgt die anaesthesist de naald niet tussen je wervels.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben nuchter, heb alleen koffie gehad en dat mocht.
Ik heb nooit last van narcoses; nooit kotsen, nooit naar. Gewoon heerlijk in lala-land.
Ik krijg alleen de creeps van ziekenhuizen, mesjes en bloed dus vandaar dat ik bij voorbaat altijd vraag om de allersterkste rommel die ze hebben![]()
Mijn orthopeed heeft niets gezegd over de anesthesie, dus ik hoop dat ik zelf mag aangeven wat ik wil.
Ruggeprik doet toch altijd heel erg zeer? Die zwangere vrouwen noemen het altijd een hel!
Het lijkt wel of ze nodig moet piesen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag he, modeminnende dames (waar is PF als je haar nodig hebt?): waarom gaan dames met skinny jeans en ballerina's of pumps altijd zo x-benerig staan?
zoiets bedoel ik: [pics only] Wat draag je vandaag? #12
Is dat schattig? Of zit die broek zo strak dat je je benen niet meer naas elkaar krijgt?
Ik vind het geen gezicht
Greg Lemond, mijn sportheld! Je bast vol met lood laten schieten en daarna de Tour winnen!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:29 schreef AKnynke het volgende:
...en plan een heerlijk avondje op de bank met een leuke film of die docu over Greg Lemond.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef DarkElf het volgende:
zo ik ga eens iets nuttigs doen en me ondertussen bedenken welke voordelen er zitten aan geen koters hebben...
yeah right, dat helpt... not
![]()
eniewee: tabé
Dat kan natuurlijk ook, dat die broeken zo strak zijn dat je blaas wordt ingesnoerdquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze nodig moet piesen.
Ik heb, zonder dat ik wist dat het zo'n strakke jeans was, wel eens zo'n ding gepast. Lengtemaat klopte, breedtemaat klopte, ik kreeg hem alleen niet eens over m'n kuiten heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
En jij hebt gewoon dikke kuitengespierde kuitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
Surequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad vrij raarquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ben hem aan het opschrijven en hij is al drie a4tje
ik moest trouwen ging trouwen met een dude
en samenwonen
en
hij pleegde zelfmoord
en het huis spoelde weg
en er was een kind ooit overleden in de kelder
Mwehehehe, dat moest ik voor mijn operatie aan mijn elleboog dus echt doen. Komt er een zuster binnenzwaaien met een rode markeerstift die zegt: "ja markeer de goede arm maar evenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:03 schreef DarkElf het volgende:
jullie zijn liev
en SHE succes.. markeer ff welke knie ze moeten doen, voor ze de verkeerde nemen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
PFNiet zoveel drinken voordat je gaat slapen, muts
Pardon om watquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
PFHeette je man Fritz?
Borisz: Pardon
Of op je gezonde arm "Niet Deze Maar Die Andere!" schrijven. Maar dat is wel weer een arm vol.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Uiteindelijk heb ik een rood kruis op mijn gezonde arm gezet met een pijl naar mijn andere arm en toen op de arm die geopereerd moest worden uit voorzorg ook maar drie pijlen naar mijn elleboog.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:22 schreef MinderMutsig het volgende:
<knip>
Ik vat je opmerking niet? Volgens mij mis ik iets.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Pardon om wat
de tandarts of Greg Lemond ?
Over een maand wordt het ook lekker vroeg opstaan twee weken lang. De wekker staat dan om 0500quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wij zouden nooit vechten om de afstandsbediening!
op dat moment ben ik aan het verhuizen naar zweden enzo, dus ik weet niet precies hoe het dan gaat. Kijken wat ik wel en niet kan zien!quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Over een maand wordt het ook lekker vroeg opstaan twee weken lang. De wekker staat dan om 0500. Ik wil zoveel mogelijk live zien.
kheb je toegevoegdquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh DE, als je hulp nodig hebt met bedenken waarom geen kinderen hebben leuker is dan wel kinderen hebben moet je even op msn komen. Ik ben daar heeeeel goed in.
Ik ga vanavond de docu over Greg Lemond kijken. Over de tandarts, tenminste die van ons, vragen veels te veel geld voor die vijf minuten. Stellen ze een paar vragen krijg je op de nota achteraf code nogwat vragenlijst 15 euro ofzo denk ik van tjaquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik vat je opmerking niet? Volgens mij mis ik iets.
jij moet eens leren quoten man! Soms vraag ik me af waar die random opmerkingen vandaan komen, en dan moet ik heel geod nadenken voordat ik doorheb dat ze op iets wat daarvoor gebeurd is slaan!quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:47 schreef DarkElf het volgende:
zo de sjalotjes staan in de port.. voor de rest heb ik ook nog flink wat dingen liggen dus ik kom mijn dag ook wel door...AahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken je verhaal niet maar ik voel met je mee.
Succes en sterkte!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef SHE het volgende:
* SHE deelt koffie uit. Voor MK een lekkere Irrrrrrrrrish coffee met slagroom!
Nog een paar uur en dan ga ik richting hospitaal. Aan het einde van de dag kan ik misschien alweer een pas de cheval doen.
Of ze amputeren mijn been. Of ik blijk allergisch voor de anesthetica en ga dood. Of ik stik in die vieze erwtjes die je daar krijgt. Of ze snijden per ongeluk een zenuw door.
Kan allemaal hoor!
Geen koffie meer voor mij
uit t raam? in je koffiemok? plantenbak?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen wasbak boven
Boo-hoo
das liefquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
AahwIk ken je verhaal niet maar ik voel met je mee.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jij moet eens leren quoten man vrouw! Soms vraag ik me af waar die random opmerkingen vandaan komen, en dan moet ik heel geod nadenken voordat ik doorheb dat ze op iets wat daarvoor gebeurd is slaan!
Mijn tandarts rekent nog meer....quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de docu over Greg Lemond kijken. Over de tandarts, tenminste die van ons, vragen veels te veel geld voor die vijf minuten. Stellen ze een paar vragen krijg je op de nota achteraf code nogwat vragenlijst 15 euro ofzo denk ik van tja.
Gelukkig betaalt de verzekering het, maar het is wel geldklopperij.
quote:
Uhm.. Je staat wat stabieler? Je kan lekker hangen in je benen zonder moeite te doen om te blijven staan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:12 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag he, modeminnende dames (waar is PF als je haar nodig hebt?): waarom gaan dames met skinny jeans en ballerina's of pumps altijd zo x-benerig staan?
zoiets bedoel ik: [pics only] Wat draag je vandaag? #12
Is dat schattig? Of zit die broek zo strak dat je je benen niet meer naas elkaar krijgt?
Ik vind het geen gezicht
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
uit t raam? in je koffiemok? plantenbak?
Waarom?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:05 schreef Isabeau het volgende:
CF, heb je al geplast?
SHE sterkte en ik heb vééél liever een ruggeprik (maar misschien weet ik te veel het verschil)
Ik duim nog even voor MoBlo
en ik wil de komende dagen in bed liggen
fijn he? zo'n hoog dak, hebben we hier ook... zal wel vergelijkbaar zijn denk ik...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij is er gewoon bij, hè
Hij staat doodeng te stunten op de ladder, want het is hier vet hoog
En zijn schedel is zo aan het zweten dat zijn schouders nat zijn. Mehn, ben ik ff blij dat ik niet kaal ben
Ik ga me zo met gevaar voor eigen leven naar beneden wagen en dan ga ik lekker winkelen in de solden en ergens een broodje halen enzo
Waarom wil je je bed niet uit?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:05 schreef Isabeau het volgende:
CF, heb je al geplast?
SHE sterkte en ik heb vééél liever een ruggeprik (maar misschien weet ik te veel het verschil)
Ik duim nog even voor MoBlo
Ja OK. Maar het lijkt me erg slecht voor je houding en je knieen!quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uhm.. Je staat wat stabieler? Je kan lekker hangen in je benen zonder moeite te doen om te blijven staan?
+ op alle modesites staan ze ook zo
Ik kan zo snel niet "de" sites vinden,
maar hier staan ze ook allemaal wel een beetje zo!
O en de hipste mensen komen uit Zweden! Haha
Hij zegt de hele tijd 'shit', zou dat een goed teken zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
fijn he? zo'n hoog dak, hebben we hier ook... zal wel vergelijkbaar zijn denk ik...
moeten alleen nog een goeie en cheape schilder vinden een keer want zelf doen we dat niet hoor..
brr veel te hoog..
oh jaaaaa tuurlijk is dat een goed teken!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij zegt de hele tijd 'shit', zou dat een goed teken zijn?
Ik ook heb de laatste tijd veel Typhoon opstaan en dan komt de hele tijde deze line voorbij:quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:05 schreef Isabeau het volgende:
quote:maar het enige wat ik denk is laat me een ongeluk krijgen
zo'n kleintje om verplicht een tijdje rustig te blijven
begrijp je..
Zal ik z'n telefoonnr vragen/ Dan kan 'ie jouw huis ook onder handen nemenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh jaaaaa tuurlijk is dat een goed teken!
Hihiquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lein, ik dacht aan een broodje kip met feta en paprika
zou die daar geen verkeerde ideen van krijgen, als je z'n nummer vraagt?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal ik z'n telefoonnr vragen/ Dan kan 'ie jouw huis ook onder handen nemen
Nah, ik denk niet dat ie zich illusies maakt, hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zou die daar geen verkeerde ideen van krijgen, als je z'n nummer vraagt?
Ik ben vandaag echt ongeloofelijk moe, en op dit moment op de een of andere manier vrij down. Terwijl ik vanmorgen nog zo blij was, en t leven zo leuk vond. Niets voor mij, om zo snel van stemmingen te wisselen. Ik hoor gewoon stabiel, blij te zijn.
'Shit' is mannentaal voor 'fap fap wat doe ik het toch mooiquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lein, ik dacht aan een broodje kip met feta en paprika
K zit nog op t werk, dus dat maakt t wel lastig. Nog een uurtje werken en dan trekt m'n schouder het niet meer..quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat ie zich illusies maakt, hoor
Afijn: lekker koken? Soepje maken voor jezelf als lunch, om je fysiek wat op te peppen, en een aflevering van een leuke serie kijken om je gedachten wat te verzetten?
Of ben ik nu te praktisch en wil je een knuffel?
Nee ik niet! Ik heb sta en looples gekregen van een goddelijke fysioquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK. Maar het lijkt me erg slecht voor je houding en je knieen!
Niet doen, dus, PF![]()
Ik moet ook 2x per week naar de kine (fysio)quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik niet! Ik heb sta en looples gekregen van een goddelijke fysio
23 jaar, blonde krullen, gespierd, schattige lach
En ik moest twee keer per week langskomen want dan zou het proces sneller gaan
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet ook 2x per week naar de kine (fysio)49 jaar, kalend, driekwartbroeken, flauwe grappen
Ook goed... Alles om bij die griezelige schilder vandaan te rakenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik wil nog naar antwerpen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Shit' is mannentaal voor 'fap fap wat doe ik het toch mooi'
das goedquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal ik z'n telefoonnr vragen/ Dan kan 'ie jouw huis ook onder handen nemen
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
Thanks hon
Maar waarom wil je in bed blijven? Ziek? Of gedeprimeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ziek en gedeprimeerd. Of te wel: maandelijks terugkerende gedoe.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:19 schreef DarkElf het volgende:
arme isa, lekker met een kruikje de bank op is geen optie?
Je hoeft niet? Je mag ook lekker thuis blijven als dat beter is?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb allemaal afspraken vanaf vandaag en ik trek het ff niet
Nee, even niet.quote:
dan zeg je die afspraken af! Schat...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb allemaal afspraken vanaf vandaag en ik trek het ff niet
Ja, dat dus. Eerst even tot rust komen, dan pas naar je afspraken... Kan dat niet?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Je hoeft niet? Je mag ook lekker thuis blijven als dat beter is?
Ja is t soms ook wel... Maar ik ben wel blij voor die mensen dat ze een meisje hebben en ik ben dol op kinderen dus ik ga sowieso (ben sowieso altijd blij voor mensen.. tis niet dat ik zulke situaties dus moet ontwijken ofzo...... Kan prima mijn eigen stuk daar los van zien)... Alleen soms komt er wel een hele hoop bij elkaar ineens (zoals deze week) en dan is t gewoon moeilijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:21 schreef YPPY het volgende:
DE.Dat moet moeilijk zijn.
Overigens zou ik het wel begrijpen als je niet op kraamvisite kwam. Een vriendin van me heeft ook zoiets (bewust geen kinderen zeg maar) en die heeft er veel moeite mee. Dat vind ik dan ook wel lastig, maas ik snap het wel. Als je niet wilt gaan, moet je het niet doen.
Ik wil even geen afspraken maken als je het niet erg vindtquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
Aww. Zet een pot thee en kijk drie afleveringen Friends
Wanneer treffen wij elkaar weer? Ik wil mijn boek graag terugOf stuur je het op?
MoBlo: VAKANTIE
Moet ik dat persoonlijk opvatten?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil even geen afspraken maken als je het niet erg vindtEn je boek daar moet ik nog iets uit kopiëren en dan stuur ik het wel op. En ik heb ijsthee, maar dat is vast niet hetzelfde.
YP, ik weet dat ik het leuk vind dit weekend, ik weet dat ik graag mensen (zoals jij) om me heen heb, alleen....nou ja. Jezus, kan het niet goed onder woorden brengen
komen julli enog langs Maastricht?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
de vakantie gaat naar Italië en we gaan nou ja.. ergens in de loop van volgende week weg.
net voor mezelf gemaakt:
rood uitje
bosuitje
champignonnetje
dit aanbakken en daarna een eitje erdoorheen
Dit op een boterhammetje met kaas, nog een boterhammetje erop en
Ja. Maar het is zo onwerkelijk dat daar mensen lopen, dus je verwacht het ook niet. Deze begon de ramen ook nog eens te wassen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:41 schreef DarkElf het volgende:
er lopen wel vaak mensen op die hoogte toch Nynke? Laatst schrokje toch ook van een hoofd wat langs kwam wandelen ofzo?
Nynke, kan je me uitleggen hoe je die scrambled eggs had gemaakt bij het ontbijt bij Vera? Ik vond ze echt super lekker!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja. Maar het is zo onwerkelijk dat daar mensen lopen, dus je verwacht het ook niet. Deze begon de ramen ook nog eens te wassen.
Zo, thuis. Wasje in de machine gooien, bedenken wat ik wil eten vanavond, boodschappen doen...
bedenk ook eens wat ik moet eten?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik lees allemaal dingen die ik ook wil/moet doenmaar geen zin..
heb gelukkig al wel bedacht wat ik wil eten:
broodje zelfgemaakte hamburgernu nog iets van groente erbij bedenken en klaar is kees
maar om de was in de wasmachine moet ik opstaan, en zit net Jericho te kijken
Heb je nu al gedouched?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Jericho is tof, MoBlo![]()
En Nynke, heb je een slecht geweten dat je zo vaak schrikt![]()
(jaja, nu = net)
Isa, ik heb geen toegang meer tot de DnD dungeonquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Nee, maar heb mezelf wel al uitgekleed om te gaan douchen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en douchen wil ik ookwant spier-/rugpijn is weg, dus vanavond maar weer neuken ofzo
![]()
![]()
Franse uiensoepquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Heb je nu al bedacht wat ik vanavond ga eten? Zit nu aan soep te denken, maar wat?
receptje?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Franse uiensoepMet een gegratineerd stokbrood erbij
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, ik heb geen toegang meer tot de DnD dungeon
Voor twee personen:quote:
Thxquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
* Isabeau gaat even een PM versturen
* Isabeau heft gedoucht
maak ook lekker broodje hamburger...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Heb je nu al bedacht wat ik vanavond ga eten? Zit nu aan soep te denken, maar wat?
Haast je niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Uiensoep met witte wijn erdoor is
PM is verstuurd en ik ga me maar aankleden.
quote:
Mee kijken is leukquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mag toch wel kiezen hoop ik??
Ik ga no way in hell met een ruggeprik in zee. Ik wil helemaal weg/out/half dood/weg/slapen.
Vorige knie-operatie ben ik helemaal weg geweest ; dus ik ging er min of meer van uit dat ik nu weer onder volledige narcose zou gaan.
Alleen begin ik nu te twijfelen ( lees: huiveren ) , want dit is een kijkoperatie en volgens mij niet zo ingrijpend als een totale knie operatie
Mijn god, heeft Nynke haar scrambled eggs voor jullie gemaakt?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:43 schreef octopussy het volgende:waren die scrambled eggs echt zo simpel Nyn? Ik dacht dat er slagroom oid doorheen zat.
Ik heb honger nu...ga maar eens wat maken denk ik.
haha, hier ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:43 schreef octopussy het volgende:
alleen ligt mijn lieve kater zo uberlekker te slapen op mijn buik![]()
Ik ben alweer bijna vergeten dat hij net de vaas met bloemen om heeft gegooid![]()
Je zit tussen je bed te schroeven en intussen te fokken?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zit nu tussen mn bed met een auto9matisch schroef ding
vet stoer
bij jou wat het een smoesje, dat haar eitjes scrambled waren, zodat je maar niet met haar naar bed wilde...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, heeft Nynke haar scrambled eggs voor jullie gemaakt?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn god, heeft Nynke haar scrambled eggs voor jullie gemaakt?![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je zit tussen je bed te schroeven en intussen te fokken?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke's scrambled eggs zijn de lekkerste die ik ken.
Ze willen vast niet dat je de citroenzuurcyclus gaat tekenen, dus het kan alleen maar meevallenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:00 schreef Den_Haag het volgende:tentamenstress. 2 vakken waar ik geen idee heb wat ze gaan vragen.
Ik was ook best onder de indruk van de dag eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en dat weekend was één van de leukste weekenden van dit jaar![]()
Vond je niet dat ik te langzaam liep, voor mijn leeftijd?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was ook best onder de indruk van de dag eigenlijk.
quote:
Geen antwoord geven Steer!! Het is een strikvraag!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vond je niet dat ik te langzaam liep, voor mijn leeftijd?
Controle freak. Als je geleerd hebt, komt t wel goedquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:00 schreef Den_Haag het volgende:tentamenstress. 2 vakken waar ik geen idee heb wat ze gaan vragen.
Wat moet ik me voorstellen bij een zwangerschapsstrip?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren heb ik op het mondeling uitstekend uitgelegd hoe een zwangerschapsstrip werkt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Geen antwoord geven Steer!! Het is een strikvraag!!
"Je liep zoals ik verwacht had voor jouw leeftijd, energiek en dartelendquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geen antwoord geven Steer!! Het is een strikvraag!!
Na volgende week 3 weken. Nu nog verzinnen wat ik ga doen nu de trip naar Chili niet doorgaat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb alleen nog een papa nodig die kijkt of m'n bed ruitvormig of rechthoekig is geworden
Heb je nog geen vakantie DH??
Ja ik kon die arme jongen toch niet met open ogen in die val laten trappen?quote:
En dan gaan jullie hem nu pas enige diplomatie bij brengen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ja ik kon die arme jongen toch niet met open ogen in die val laten trappen?
Zeg, dat heb ik ook geleerd! Op de uni nogwel, terwijl ik internationale betrekkingen gestudeerd heb..quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(en ja, dat was ooit een tentamenvraag...)
quote:
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan gaan jullie hem nu pas enige diplomatie bij brengen?
Tot nu toe voelde ik me oud omdat ik de ballenbak in Smallland niet in mocht, maar sinds Steer is mijn gehele wereldbeeld omver geworpenquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot nu toe voelde ik me oud omdat ik de ballenbak in Smallland niet in mocht, maar sinds Steer is mijn gehele wereldbeeld omver geworpen
Klinkt niet als iets dat je in het drinkwater wilt vinden...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ATP = adenosinetrifosfaat
Zie, het is maar goed dat ik hem ervan behoedde om antwoord te geven want wat hij ook had gezegd; jij had erin gelezen dat je een lelijke, oude, afgeschreven trol was.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot nu toe voelde ik me oud omdat ik de ballenbak in Smallland niet in mocht, maar sinds Steer is mijn gehele wereldbeeld omver geworpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DE, spring in je tufje, we moeten daar echt de winkel leegkopen![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Woei.... De schilder is weg![]()
Over het resultaat ben ik nog niet tevreden, maar hij is in ieder geval wel weg!
En ik heb gesjopt en een bloesje en een shirtje en een schattig schiesserpyjamaatje gekocht.
ENNNN een delicatessenwinkel met uitverkoop ontdekt: alles -70%![]()
Heb me ingehouden: twee raviolistekers, chardonnayazijn, merlotazijn, en roze zoutbrokken met een rasp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DE, spring in je tufje, we moeten daar echt de winkel leegkopen![]()
Ik ga mijn schoonzusje bellen of ze bezoek kan gebruiken dit weekend!![]()
Ik moet ook kopen!
There is no love sincerer than the love of food.
Olivio in de Vital Decosterstraatquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mijn schoonzusje bellen of ze bezoek kan gebruiken dit weekend!![]()
Ik moet ook kopen!
Hebben ze ook een website? Ik weet zo niet wat ik wil hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Olivio in de Vital DecosterstraatIk wil ook best voor je inslaan en het aan je schoonzusje meegeven?
Morgen vrije dag plus cultureel festival. Whiiiiii. Nou maar hopen dat ze open zijn.
Isa check je telefoon en tijdstip van SMSje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Steer: dit is je kans om een geweldig lieve opmerking te maken en weer 'on her good side' te komen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die dingen ken ik wel. Maar je hebt uitgelegd hoe een zwangerschapstest werkt als het hCG detecteerd?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Isa check je telefoon en tijdstip van SMSje.
Oh en Lein:
[ afbeelding ]
Mijn tentamen ging voor een groot gedeelte over biochemische assays, en een zwangerschapstest gebruikt een Enzyme-Linked Immunosorbent Assay om hCG, het zwangerschapshormoon, te detecteren.
Is het eenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb trouwens een geweldige (citroen) rasp
GeWel
Dig
dat ding is gemaakt van diamand oid
Ben jij op de meet geweestquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was ook best onder de indruk van de dag eigenlijk.
Microplanes zijn zooooo relaxedquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
* naar beneden rent*
Ja!
Deze:
[ afbeelding ]
Nee. In de grotten met Isa en Nynke.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ben jij op de meet geweest
Voor of na mijn post?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Isa check je telefoon en tijdstip van SMSje.
Oh daar moet ik even over nadenken dan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
@MiMu
Ik vind geen website. Maar ik wil best kijken, als jij gewoon een lekker olijfolietje en azijntje wilt, een kookboek en een paar leuke kommetjes en je geeft een budget... Ik heb toch een vrije dag.
(gesteld dat ze morgen open zijn)
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:50 schreef octopussy het volgende:MinderMutsig wordt MeerMutsig zo hoor
tv kijken, lam op de bank hangen, een boek lezen, een goed gesprek voeren, masturberen, muziek maken, iets lekkers koken, internetten, de badkamer schoonmaken, je wenkbrouwen epileren...quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Bah ik zit me een beetje te vervelen. WoW kan me niet bekoren (ik wil een mage met een pet en tracking opties) Ik heb geen zin om wat te snoepen want ik ga zo naar MK (over een uurtje) ik wil niet naar buiten want het regent... Wat moet ik met mezelf?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:32 schreef AKnynke het volgende:
mm. mijn dip is zo lekker dat zelfs nu de worteltjes op zijn, ik met m'n vingers verder ga..
He bah, je zit toch niet nageltjes-met-dip te eten hequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:32 schreef AKnynke het volgende:
mm. mijn dip is zo lekker dat zelfs nu de worteltjes op zijn, ik met m'n vingers verder ga..
oh noes. ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:32 schreef latislos het volgende:
tvp
en weer door met werk
(ik lijk D_H wel)
Nee, ik lik m'n vingers keurig af..quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
He bah, je zit toch niet nageltjes-met-dip te eten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |