Grmbl, maak het nou niet erger dan het is... Ik word al zo onzeker van de schilder in huisquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg. Ik heb morgen mijn schoonmoeder op bezoek en heb toch geen tijd om een webcam voor je te kopen, die per koerier te laten bezorgen en naar je nakende acte de présence te kijken.
De schilder daarentegen, kon daar wel eens heel anders over denken.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grmbl, maak het nou niet erger dan het is... Ik word al zo onzeker van de schilder in huisIk neem nota bene een hele dag vrij (nou ja, ik ga 'thuiswerken'
) om te zorgen dat ie niet vanalles en nog wat verplaatst en kwijtmaakt.
Al die vragen en twijfels! Wil 'ie koffie? En lunch? Moet ik in zijn lunchpauze met hem praten (in het Duits)? Waar kan ik zitten om hem niet het gevoel te geven dat ik hem op de vingers kijk? Kan ik tussendoor even nonchalant boodschapjes doen? Bied ik aan om hem te helpen met voegen (dat kan ik best, ja
)?
Ik ben al zo friggin' onzeker, en dan zeg je dit
Hij wil koffie. Hij wil lunch. Hij wil in en om zijn lunchpauze praten (in het Duits). En daarna wil hij wilde seks op die plek waar jij kan zitten om hem niet het gevoel te geven dat je hem op de vingers kijkt: op je hurkjes. Tussendoor kan je niet nonchalant boodschapjes doen, maar je kan hem wel aanbieden te helpen met voegen. Dat kan jij best ja.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grmbl, maak het nou niet erger dan het is... Ik word al zo onzeker van de schilder in huisIk neem nota bene een hele dag vrij (nou ja, ik ga 'thuiswerken'
) om te zorgen dat ie niet vanalles en nog wat verplaatst en kwijtmaakt.
Al die vragen en twijfels! Wil 'ie koffie? En lunch? Moet ik in zijn lunchpauze met hem praten (in het Duits)? Waar kan ik zitten om hem niet het gevoel te geven dat ik hem op de vingers kijk? Kan ik tussendoor even nonchalant boodschapjes doen? Bied ik aan om hem te helpen met voegen (dat kan ik best, ja
)?
Ik ben al zo friggin' onzeker, en dan zeg je dit
*proestttquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij wil koffie. Hij wil lunch. Hij wil in en om zijn lunchpauze praten (in het Duits). En daarna wil hij wilde seks op die plek waar jij kan zitten om hem niet het gevoel te geven dat je hem op de vingers kijkt: op je hurkjes. Tussendoor kan je niet nonchalant boodschapjes doen, maar je kan hem wel aanbieden te helpen met voegen. Dat kan jij best ja.
Kind kan de was doen.
Je mag ook mix&match Turks/Libanees/Marokkaans doenquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet eik naar bed, morgen een afspraak in Den Haag en 's avonds komt Leineten. Denk dat ik iets uit het Libanese gedeelte van het kookboek ga maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de winner
Verder morgen weer werken en overmorgen ook, ach wat zeur ik toch, nog maar 10 weken en dan lach ik iedereen uit hier
Hoelang duurt een eeuwigdurende vakantie dude![]()
I knowquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je mag ook mix&match Turks/Libanees/Marokkaans doenMaakt allemaal geen bal uit. Als het maar fijn zoet & kruidig is allemaal
Zeven weken minstens, als ik het goed heb nagekeken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang duurt een eeuwigdurende vakantie dude![]()
Niet vergeten om hem eerst goed te weken in water he! Zo heb ik al twee tajines gemold.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
I knowMaar de meest simpele gerechten stonden in het Libanese gedeelte, leuk om mee te beginnen.
Wil ook snel de tajine (mennn wat is dat ding strak) gaan uitproberen, dat doe ik denk ik als cnk een keer komt eten.
Het kookboek leest btw net zo lekker weg als een spannende detective, dat mens is echt geniaal![]()
Mochten we kerst vieren dan vraag ik weer een kookboek van CR
Ik ga sowieso de gebruiksaanwijzing goed lezen voor ik het ding uberhaupt gebruikquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet vergeten om hem eerst goed te weken in water he! Zo heb ik al twee tajines gemold.![]()
Hoi PF
Staat bij favorietenquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier stonden ook handige tips voor tajines: http://www.tajine.nl/recepten/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=49
Ah dat is mooi. Ik heb ook net een nieuwe en was op zoek naar recepten maar ik had geen zin om er een topic over te openen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat bij favorieten![]()
Ik denk dat ik een tajine-topic ga openen van de week
Ja wel prima! Hij heeft mij maandag mee uit eten genomen,quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Schop mij eens naar bed![]()
Haai PF, hoest met de liefde?
Dude en MM
En terecht! Geniet er maar lekker van meisquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Best wennen om iemand te hebben die leuke dingen met je doet en mij ook gewoon echt leuk en aardig en zo vindtIpv nou ja, *heel zeik verhaal*
Ik ben er iig blij om
Jij stond gewoon helemaal vooraan!quote:
Als mijn comp het ooit weer gaat doen dan moet ik toch echt wat van die vent gaan downloaden, ben wel benieuwd over wie jullie zo lyrisch zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij stond gewoon helemaal vooraan!
Leuk concert overigens!Erg leuk zelfs!
ik stond inderdaad gewoon he-le-maal vooraanquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij stond gewoon helemaal vooraan!
Leuk concert overigens!Erg leuk zelfs!
kan alleen maar slapen met boekquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nee ga gewoon slapen zonder boek
doe ik ook
Van YouTube slaat mijn comp ook afquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:16 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon clipjes kijken MK!
MuadDib en ik zijn gewoon ergens vooraan in de rij aangeschoven.We hadden geen zin in achter aan sluiten op het Leidseplein.
Ohhhhquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja wel prima! Hij heeft mij maandag mee uit eten genomen,
en bij hem thuis gekomen stond z'n hele kamer vol met kaarsjes (buhhhhh romantisch![]()
)
en daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |