Jorinde Moll wil graag tweede kind![]()
Uitgegeven: 9 juli 2008 12:39
Laatst gewijzigd: 9 juli 2008 13:18
AMSTERDAM - Tv-presentatrice Jorinde Moll staat te popelen om een tweede kind te krijgen. De kersverse moeder wil haar eerste dochter Loubna het liefst zo snel mogelijk een broertje of zusje geven.
mama magazine
Jorinde Moll
Dit zegt ze in een uitgebreid interview met het tijdschrift mama magazine. "Ik vond het een geweldige ervaring om te herhalen bij nummer twee die ik, als God het mij schenkt, over anderhalf jaar verwacht", zo zegt Jorinde over haar bevalling.
Jorinde geloofde haar ogen niet toen ze haar dochtertje, die in april middels een keizersnede ter leven kwam, voor het eerst zag. "Die is niet van mij, zei ik. Maar er lag echt niemand anders op de zaal van wie ze wel kon zijn".
Man
De 37-jarige presentatrice kreeg het kindje samen met haar man, de kickboxer Chalid Arrab, met wie ze samen in Zwitserland woont. "Hij is alles wat ik wil in een man", zo zegt ze over de relatie.
"Bij mijn eerste vriendje kreeg ik na een paar maanden de eerste klappen al. De tweede schold me uit, de derde was iets beter en Chalid is het helemaal."
Lichaam
De presentatrice is niet bang dat haar lichaam verandert door het geven van borstvoeding. "Ze mag zo lang bij me drinken als ze wil."
"Ik was overtuigd dat ik heel erg gehecht was aan mijn borsten, en was bang dat ze zouden gaan hangen. Maar nu denk ik, dat lossen we later wel weer op."
Fulltime
De komende tijd blijft Jorinde fulltime moeder. "Ik ga me lekker met Loubna bezighouden, en alle tijd die overblijft is voor mij."
Het volledige interview met Jorinde is het augustus nummer van mama magazine te lezen.