Dat is gewoon schattigquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze dacht dat dat fout was en dat het dus zo ie zo moet zijn of 1 van de andere fout gespelde versies.
Oftewijl en enigzinds kom je nog wel eens tegen.quote:voor zover ik hem kon op het fora
Het zou schattig zijn als ze niet vorig jaar afgestudeerd zou zijn... journalistiek...quote:
Afgestuurd?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Het zou schattig zijn als ze niet vorig jaar afgestuurd zou zijn... journalistiek...
Ik faalquote:
Nog erger is een zin met 'want' beginnen. Dat zie je ook dagelijks op de frontpagequote:Op donderdag 10 juli 2008 09:35 schreef Andyy het volgende:
"beter doe je ***"
"beter ga je ****"
een zin met beter beginnen
Of met "Dit" waarna helemaal geen complete zin volgt. Voorbeeldje:quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:47 schreef Slarioux het volgende:
Nog erger is een zin met 'want' beginnen. Dat zie je ook dagelijks op de frontpage![]()
![]()
.
Mja. Guiltyquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Of met "Dit" waarna helemaal geen complete zin volgt.
Helaasch hoe lelijk "Ik wou" ook is, het is correct Nederlands...quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik wou ....
Wij wouden ....![]()
Steeds vaker zie ik dit.
Mensen die "deze topic" schrijvenquote:
Ehr?! Wat staat daar?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
..
Overigens, vind ik eens en is fouten erg irritant. .
ik wou dat "wilde" niet toegestaan wasquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Helaasch hoe lelijk "Ik wou" ook is, het is correct Nederlands...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |