Nou voetjes van de vloer heur..quote:Youtube user:I work in a snackbar, And when i hear this song on the radio.
I go crazy and dance like hell.
Great song.
Thank you for uplouding.
Ja hoor. Ik wil alleen zeggen dat zoiets een zomerhit is, en niet dat kanker shingalingshingalingquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:37 schreef Dennisweb het volgende:
Je bent er wel al achter dat Fonzerelli - Moonlight Party wel al wat jaartjes oud is?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 05:52 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Dit is pas n zomerhit
Zoiezo zuigt elke "dance" lied met vocals erin
Fonzerelli vind ik wel nice,
Hij heeft al zoveel coole nummers waaronder, Hoe heet ie ookalweer?
quote:
Nou voetjes van de vloer heur..quote:Youtube user:
Deze is echt gruwlijk!
Ik werk in een Ijssalon en elke keer als ik deze hoor dat is dus wel 10 keer op een dag sta ik dansend in de keuken!
Hij blijft leuk!:)
Inderdaad. Als het irritant is, simpele teksten heeft, een beetje vlot nummer is en in je hoofd blijft zitten is een zomer nummer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:14 schreef stbabylon het volgende:
Er is maar één zomerhit, en dat is Monique Smit - Vanavond (ook al is het schijtmuziek van de bovenste plank, wat een kutnummer, wil mijn hoofd niet meer uit)
Daar gaat het in deze dus niet om.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:36 schreef Dickbride het volgende:
WELKE ZOMER??? :-( :-( :-(
poep in je ogen?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:50 schreef Acinonyx het volgende:
TS heeft ut tijdreize uitgevonde ?
Dé zomerhit uit 2005: fonzerelli !
Nee joh, dit is de enige echte zomerhitquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
Daarom, beste fokvrienden, hierbij de enige echte zomerhit, om te laten horen hoe een zomerhit zou moeten klinken:: -matig nummer-
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
'de zomerhit van 2008'
godverdomme wat een grafnummerIk word elke keer nerveuzer als die kutplaat weer voorbij komt. De hele zomer lang trek ik echt niet
En dan is t nog maar begin juli
![]()
aaah toe esquote:Op zondag 13 juli 2008 23:49 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Nee joh, dit is de enige echte zomerhit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |