Doe dan eens wat aan dat kut az-gehype bij die kutkrant zit er ernstig over na te denken eraf te stappen door az dat zelfs als ajax wint van feyenoord met 3-0 op de voorkant van t sportkatern staatquote:
Wat een mongool ben jij zeg, ik begon toch niet over FC Den Bosch. En waarom is de post "Vraag of je bij het sportkatern mag" verwijderdquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:11 schreef sjimz het volgende:
Wat posts verwijderd.
TR als je niets zinnigs te melden heb blijf dan ook vooral weg uit het topic
FC Den Bosch heeft zijn eigen topic.
Ach, meneer kan het weer niet af zonder scheldwoorden!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij zeg, ik begon toch niet over FC Den Bosch. En waarom is de post "Vraag of je bij het sportkatern mag" verwijderd
quote:Heerenveen aast op 'Noorse Sulejmani'
SC Heerenveen zet weer in op Tarik Elyounoussi, meldt het Friesch Dagblad. De twintigjarige aanvaller van Fredrikstad heeft een aanbieding van het Franse Le Mans, dat vier miljoen euro bood, naast zich neergelegd.
Elyounoussi, die al eerder in beeld was in Friesland, werd in 2006 en 2007 verkozen tot Talent van het jaar in Noorwegen. Of Heerenveen, dat concurrentie ondervindt van Tottenham Hotspur, West Ham United, Ajax en FC Groningen, ook al een bod heeft uitgebracht is niet bekend.
De razendsnelle, behendige aanvaller verhuisde op jonge leeftijd van Marokko naar Noorwegen. Elyounoussi (rechts op foto) heeft in mei van dit jaar zijn debuut gemaakt voor het Noorse elftal. In zijn eerste interland scoorde hij meteen een treffer. Voor Fredrikstad scoorde hij dit seizoen al zes goals.
Er zal niet nog een aanvaller bijkomen.. Dus die zal pas over drie jaar met een vijftienvoudig bedrag gekocht worden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:27 schreef Rumille het volgende:
'Sjimz is een mongool, alles wat ie doet is toch wel leuk'
[..]
Wat een woordenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:53 schreef Jasza het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)gepresenteerd__.html
Don Enrique Cerezo, president van de club, prees Heitinga de hemel in en noemde hem een "uitstekende voetballer met aanvallersinstinkt. John is een peiler uit de beroemde Ajax-opleiding, één van de grootste clubs ter wereld. Ajax bouwt vanaf de jeugd al aan een goed fundament bij voetballers, waardoor het niet verwonderlijk is dat de grootste talenten in Europa bij die club vandaan komen. Het is een fabriek voor individueel talent en daar is Heitinga een groot voorbeeld van. Hij zal het hier uitstekend doen met zijn geweldige techniek en grootse inzicht."
quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Er zal niet nog een aanvaller bijkomen.. Dus die zal pas over drie jaar met een vijftienvoudig bedrag gekocht worden.
Dat is positiever dan die oud voorzitter.quote:
quote:''Bij Atlético Madrid speel ik wel Champions League''
John Heitinga is er blij met zijn overgang naar Atlético Madrid. De verdediger liet dat donderdag weten tegenover de Spaanse media. ''Ik ben gekomen naar een grote club, met een grote historie en een geweldige aanhang'', zo liet de Nederlands-international weten. Heitinga speelde vanaf zijn jeugdjaren bij Ajax.
De 24-jarige verdediger werd meteen de hemel ingeprezen door Rojiblanco's voorzitter Don Enrico Cerezo. ''Hij is een excellente speler die het spel goed kan lezen'', liet de preses weten over Heitinga. Ook de in Alphen aan de Rijn-geborene verdediger kwam zelf nog aan het woord.
''Ik wilde in mijn loopbaan een stap voorwaarts maken en daarom ben ik naar hier gekomen. Na al die jaren bij Ajax is dit een nieuwe uitdaging voor mij. Ik was heel teleurgesteld dat Ajax dit jaar niet in de Champions League kan spelen, maar Atlético kan dat wel en ik hoop dat we zo ver mogelijk komen.''
Tevens was het bereiken van de Champions League van Atlético Madrid ook doorslaggevend bij de transfer. Zijn oude club Ajax verloor de 'finale' om de voorrondes van het Miljoenenbal, waardoor het opnieuw geen Europees voetbal speelde. ''Ik hoop een goed seizoen te spelen en veel titels te winnen. Atlético heeft een heel sterke ploeg, het voorafgaande seizoen was een goed jaar voor de club, en ik hoop dat we die lijn kunnen voortzetten'', vervolgde Heitinga.
Bij onder andere Real Madrid zal de verdediger verscheidene landgenoten als tegenstander treffen. Dat maakt Heitinga echter niets uit. ''Sinds ik hier heb getekend, bén ik van deze club. Voor mij telt het dan niet dat ik moet gaan spelen tegen voetballers die ploeggenoten van mij zijn geweest of met wie ik in de nationale selectie zit'', aldus John Heitinga.
PSV heeft een verkapt Atletico shirt hoorquote:
75 euroquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:44 schreef TheJanitor het volgende:
Ik wil eigenlijk nog heel graag het uitshirt van Ajax van het seizoen 2006/2007 kopen.. Alleen ik kan hem nergens meer vinden.. Weet iemand of hij nog ergens te koop is? Die zwart/rode dus..
Bij voorbaat dank
ja bij AM speelt ie wel cl. maar ik heb goede hoop dat hij dat bij ajax volegnd jaar ook had gedaan. maarja dan was ie al 26. we moeten eerst maar een vervanger zokenquote:
Zie hem best komen.quote:Ajax spreekt met PSV over Aissati
donderdag 10 juli, door fritske, Holland, 20:25u, www.ad.nl
Nieuwsfoto Ajax heeft opnieuw belangstelling om Ismail Aissati over te nemen van concurrent PSV. Jan Reker sprak gisteren informeel met een afvaardiging van Ajax, waarbij over de situatie van het talent werd gesproken.
Ismail Aissati zat veel op de bank bij PSV. Officieel hebben de Amsterdammers zich nog niet gemeld. Aissati zelf wil dolgraag weg bij de club die hij tot voor kort in het hart droeg. Het mega-talent voelt dat zijn carrière in Eindhoven niet volgens plan verloopt. In de winter wilde Ajax hem ook al halen.
Het liefst zou de landskampioen de speler behouden, maar PSV bevindt zich in een netelige situatie. Aissati heeft nog een contract tot de zomer van 2009 in Eindhoven. Rond de kerst kwamen beide partijen weliswaar mondeling overeen dat die verbintenis verlengd zou worden tot 2012, maar dat contract is nooit formeel getekend.
Het 'kamp Aissati' vindt nu dat de verbintenis nog één jaar loopt, PSV gaat ervan uit dat er nog vier contractjaren zijn. Beide partijen hebben de intentie uitgesproken mee te willen werken aan een oplossing. Maar in het uiterste geval wordt dit meningsverschil beslecht door een arbitragecommissie.
Als die commissie Aissati in het gelijk stelt, bestaat de mogelijkheid dat het talent volgend jaar zomer voor niets de deur van het Philips Stadion uitloopt. Directeur Jan Reker heeft meer dan eens benadrukt dat PSV zich dat niet kan veroorloven. Niet voor niets was de clubleiding van de landskampioen in een eerder stadium bereid om mee te werken aan een transfer van Aissati naar FC Utrecht.
Namens Ajax weigert technisch manager Danny Blind al te diep op de zaak in te gaan. ,,Ik weet dat er eerder al belangstelling voor Aissati is geweest. Over de huidige stand van zaken wil ik echter niks zeggen, al is het wel zo dat onze prioriteit niet direct op die positie ligt.'
Met de aanwinsten Cvitanich en Sulejmani plus de al aanwezige Huntelaar, Suarez, Perez en Kennedy hebben.
Ik zie hem ook wel komen. Hoewel ik vind dat de prioriteit bij verdedigers moet liggen, kun je Aissatti natuurlijk altijd meepakken als die kans zich voordoet, mits hij niet te veel kost. Echter moet er dan ook eens begonnen worden met 'de grote schoonmaak' binnen de selectie.quote:
Kunnen we net zo goed AFC HHV gaan hetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:23 schreef N.i.c.k het volgende:
Waarom is Bradley eigenlijk helemaal uit the picture verdwenen ? Of nog beter, waarom is Ajax daar zelfs nooit mee in verband gebracht ? Goede speler dunkt mij.
Bradley wil perse naar het buitenland.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:23 schreef N.i.c.k het volgende:
Waarom is Bradley eigenlijk helemaal uit the picture verdwenen ? Of nog beter, waarom is Ajax daar zelfs nooit mee in verband gebracht ? Goede speler dunkt mij.
het begint inderdaad wat triest te worden op dat gebied. Maar ik had liever bradley gehad voor 8 miljoen dan Sulejmani voor het dubbele ....quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed AFC HHV gaan heten
You are crazy.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
het begint inderdaad wat triest te worden op dat gebied. Maar ik had liever bradley gehad voor 8 miljoen dan Sulejmani voor het dubbele ....
het is een fantastische voetballer. De vraag is echter waar een kapitaalinjectie van 16 miljoen het beste tot zijn recht komt. Zoals ik redelijk vaak verkondig zou Ajax zijn prioriteit eens moeten leggen bij de verdediging.quote:
Ik hoop hetquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Kan best een leuk spelmakertje worden.
Ben benieuwd wat er in de tijd gaat gebeuren dat ik onder de zon lig in het zuiden van Europa. Morgen alweer effe weg.
Klopt, ik zie het ook wel goedkomen. Ligt er alleen aan hoeveel PSV wilt hebben / Ajax wilt uitgeven.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:27 schreef kevin6188 het volgende:
Als er geen sprake zou zijn van een (eventuele) transfer had Danny Blind denk ik wel iets anders gezegd. Dat er wordt gesproken zegt natuurlijk al genoeg.
Denk dat je met een miljoentje of vijf een heel eind moet komen. Dat is Aissati waard, Ajax heeft dat geld en PSV is er blij mee. Kunnen zij er Ooijer van kopen. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het ook wel goedkomen. Ligt er alleen aan hoeveel PSV wilt hebben / Ajax wilt uitgeven.
5 miljoen voor een 1 jarig contract?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Denk dat je met een miljoentje of vijf een heel eind moet komen. Dat is Aissati waard, Ajax heeft dat geld en PSV is er blij mee. Kunnen zij er Ooijer van kopen. Ik zie alleen maar voordelen.
Loop me tekst niet te jatten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:56 schreef Jasza het volgende:
Ai Ai Assatiiiiiiiiii
wil jij iets voor ons doeeen
als jij scoort tegen die boeren
wordt Ajax kampioen
Goede tekst hoor vriendquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef Oente het volgende:
[..]
Loop me tekst niet te jatten.Afijn, heb nog steeds het gevoel dat Johnny bij Ajax speelt, maar helaas is de werkelijkheid anders.
Zie Aissati trouwens graag komen, maar het wordt nu toch echt tijd voor verdedigers, anders wordt het, wat hier al redelijk vaak is gezegd, elke wedstrijd 5-4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |