Volgens mij zijn zij dat ook al.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar iedereen die ook maar op enige manier medeplichtig aan het aantrekken van Luque moet toch gewoon op staande voet ontslagen worden.
bronquote:Soccer4u.nl weet exclusief te melden dat Ajax interesse heeft in de diensten van Gilberto Silva. De Braziliaan staat momenteel onder contract bij Arsenal. De middenvelder geniet naar verluidt ook interesse van het Griekse Panathinaikos.
Bij The Gunners komt Gilberto niet meer in de plannen voor de toekomst voor. Daarom liet trainer Arsené Wenger de 31-jarige middenvelder weten dat hij uit mag kijken naar een nieuwe werkgever. Gilberto, die 58 interlands voor het nationale team van Brazilië achter zijn naam heeft staan, zou zo'n 3 tot 4 miljoen euro moeten kosten.
Je kent hem niet?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:36 schreef Devz het volgende:
[..]
bron
For what it's worth, ik ken 'm eigenlijk niet. Is het wat?
Ik was ook fan van Rogerquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:52 schreef BoNi het volgende:
Ik blijf erbij dat Luque echt kan slagen als hij op de juiste manier gebruikt wordt en het vertrouwen krijgt, maar goed, ik was dan ook één van de weinige fans van Roger...
Lijkt me een hele goede aankoop, volgens mij kan hij nog makkelijk mee. 58 interlands ook voor Brazilië.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:36 schreef Devz het volgende:
[..]
bron
Wat een verhalen weerquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:36 schreef Devz het volgende:
[..]
bron
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:41 schreef BoNi het volgende:
waar halen ze het toch iedere keer weer vandaan...
Nou ja, van naam wel. Maar ik ben niet zo into het Engelse voetbal.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Je kent hem niet?![]()
Stond jaren in de basis bij Arsenal
Gewoon gratis reclame voor die sites van ze.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:41 schreef BoNi het volgende:
Betrouwbare bronnen en soccer4u, waar halen ze het toch iedere keer weer vandaan...
Ik weet niet wat ik erger vind, het gerucht of het feit dat je Gilberto niet kent.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:36 schreef Devz het volgende:
[..]
bron
omdat het geen clowns zijn. Gewoon tekenen en dan weer naar huis.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:08 schreef Rumille het volgende:
Vraagje: Toen Wesley en nu John werden gepresenteerd, hadden ze meteen het hele voetbaloutfit aan (schoenen, sokken, broekje, shirt) en gingen ze even ballen in het stadion.
Waarom gebeurt dat bij Ajax niet?
Dat gebeurt toch wel? Dat was ook bij Huntelaar, en recentelijk met Cvitanich. Maar niet dat er veel publiek bij is als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:08 schreef Rumille het volgende:
Vraagje: Toen Wesley en nu John werden gepresenteerd, hadden ze meteen het hele voetbaloutfit aan (schoenen, sokken, broekje, shirt) en gingen ze even ballen in het stadion.
Waarom gebeurt dat bij Ajax niet?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:11 schreef Rumille het volgende:
Is toch leuk? Zie je ook meteen hoe het Ajax-shirt staat. Bij Micky stond het echt waardeloos in zo'n halletje en spijkerbroek.
Ik denk dat jij even met BonJovi moet gaan praten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:11 schreef Rumille het volgende:
Is toch leuk? Zie je ook meteen hoe het Ajax-shirt staat. Bij Micky stond het echt waardeloos in zo'n halletje en spijkerbroek.
Prachtig outfit. Echt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.clubatleticode(...)oticias.asp?id=22013
Dat shirt staat hem ook al zo geweldig!quote:
quote:De transfer van Luis Suárez naar Liverpool is definitief van de baan. Dit meldt The Daily Mail. The Reds zouden een bod van zo'n twintig miljoen euro op de Uruguayaan hebben uitgebracht, maar dit werd direct door zijn huidige werkgever Ajax van tafel geveegd.
Ook Suárez zelf zou Ajax nog niet willen verlaten. Het lijkt er dus op dat de aanvaller voorlopig nog onder contract staat in de Amsterdam ArenA. Ook Ajax wil haar speler niet van de hand doen.
Nergens, maar dan ook echt nergens, is dit gerucht te vinden in de Engelse media.quote:
Dirkie zal er wel aandelen in hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:53 schreef Pritt het volgende:
Zou mooi zijn als je het sportkatern van het NHD een beetje kan helpen.
Het niveau is echt bedroevend. Afgelopen jaren ook veel te veel AZ wat de klok slaat bij die krant.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:53 schreef Jasza het volgende:
John is een peiler uit de beroemde Ajax-opleiding, één van de grootste clubs ter wereld. Ajax bouwt vanaf de jeugd al aan een goed fundament bij voetballers, waardoor het niet verwonderlijk is dat de grootste talenten in Europa bij die club vandaan komen. Het is een fabriek voor individueel talent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |