Die kan je wel heel erg uit context trekken als ik hem quotequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat daar iets zat wat ik niet meer hoefde te gebruiken en zelfs niet goed zou zijn op de langere termijn.
Duidelijk! En hoelang ben je mitella gebonden?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat daar iets zat wat ik niet meer hoefde te gebruiken en zelfs niet goed zou zijn op de langere termijn.
Een jaar geleden heb ik me ingeschreven voor zomervakantiewerk. Kon je overal worden geplaatst en mocht je ook meehelpen met outdoor (opbouwen, horeca, recreatie enz.. ). Uiteindelijk heb ik nooit wat gehoord omdat ik maar voor 3 weken beschikbaar was. Leek me wel heel leukquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:54 schreef Ludootje het volgende:
Bij een grote (30.000 bezoekers) outdoor beurs voor alles wat met tuinen en planten te maken heeft. En dan lekker helpen met opbouwen, regelneven en lol hebben
Ik heb daar familie zitten die in de organisatie zit, vandaar
Rare plek voor een penis.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, maar hij past wel bij R&Pquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef heksehiel het volgende:
Q. Waarom deze TTHij past totaal niet bij mijn muziek.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Rare plek voor een penis. Sinds wanneer zijn er mannen die een implanon gebruiken?
Wat luister je?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef heksehiel het volgende:
Q. Waarom deze TTHij past totaal niet bij mijn muziek.
Het is ook nooit goed. Ik kwam er pas na 3 minuten achter dat het topic dicht was en moest echt kei-snel een nieuwe verzinnen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Moet dat nou weer zo'n TT? *kras*
Veel plezier.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die kan je wel heel erg uit context trekken als ik hem quote
Een dag of 3 in totaal. Morgen nog, en misschien vrijdag nog.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Duidelijk! En hoelang ben je mitella gebonden?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En toch ben ik het er niet mee eens. Waren we nog maar het singlestopic
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alsof er in dit topic nog tieners rondlopenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom. Lijkt me keigezellig die Efteling.
Weer mishandeling tiener in Efteling
Niet dat AirwiN op het podium stond trouwens.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorige week nog live gezien. Met AirwiN er bij.
Yep, ik vertrek de 27e alweer. Heb er al veel zin in!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Een jaar geleden heb ik me ingeschreven voor zomervakantiewerk. Kon je overal worden geplaatst en mocht je ook meehelpen met outdoor (opbouwen, horeca, recreatie enz.. ). Uiteindelijk heb ik nooit wat gehoord omdat ik maar voor 3 weken beschikbaar was. Leek me wel heel leuk
Heb je goed getroffen; fam. die in de organisatie zitStaat de volgende keer alweer vlak voor de deur of is het niet in de zomervakantie?
Ben je zieltjes aan het winnen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof er in dit topic nog tieners rondlopen
Vrolijke boel zekerquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorige week nog live gezien. Met AirwiN er bij.
Hier heb je zelfs getrouwde mensen zoals Airwin die je willenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan die info? Of is dit projectiequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier heb je zelfs getrouwde mensen zoals Airwin die je willen
AirwiN is sowieso een player.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier heb je zelfs getrouwde mensen zoals Airwin die je willen
Ik wel, uiteraard. Omdat AirwiN dat is. En hij is mijn grote voorbeeld.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zijn we dat niet stiekem allemaal een beetje?
Nee. Ik friemel niet virtueel. Vraag maar aan nectarientje.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zijn we dat niet stiekem allemaal een beetje?
wdzquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk het niet, eigenlijk. Maar ik ken hem niet, slechts een gokje dus.
Ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar valt wel mee te leven, denk ik
Maar even iets heel anders: Gaat er toevallig nog iemand hier naar Doe Maar zaterdag?
Haha, toen ik dit las kwam ik erachter dat Re niet vrouwelijk wasquote:
Z'n haar is wel op vrouwen-lengte dus ik geef je geen ongelijk om dat te denken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, toen ik dit las kwam ik erachter dat Re niet vrouwelijk was. Sorry
.
+ zijn gezeik af en toe ja, het zit me nog steeds dwars dat het singlestopic gesloten isquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Z'n haar is wel op vrouwen-lengte dus ik geef je geen ongelijk om dat te denken.
Ach, het is maar wat je dwars kan zitten. It's only fok!.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
+ zijn gezeik af en toe ja, het zit me nog steeds dwars dat het singlestopic gesloten is
Het heeft het nog een heel stuk langer volgehouden dan ik had verwacht, ik had echt niet meer dan tien delen verwacht. Maar hier op FOK! zijn ze nogal hardleers.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
+ zijn gezeik af en toe ja, het zit me nog steeds dwars dat het singlestopic gesloten is
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:04 schreef heksehiel het volgende:
Radiohoofd oa.
Ik ook!quote:
Wanneer gaan ze weer terug naar Topix?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het heeft het nog een heel stuk langer volgehouden dan ik had verwacht, ik had echt niet meer dan tien delen verwacht. Maar hier op FOK! zijn ze nogal hardleers.
Gezien je vele posts, best een groot deel van je leven dusquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je dwars kan zitten. It's only fok!.
Neuh, zo'n slapeloos mokkel hoef ik niet bij me in bed...quote:
Nee, mijn werk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gezien je vele posts, best een groot deel van je leven dus
Miss Tquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik.
[..]
Haha, toen ik dit las kwam ik erachter dat Re niet vrouwelijk was. Sorry
.
Nee jij rukt je liever zelf terwijl je parner slaapt. laat me verdomme geen mokkel noemenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, zo'n slapeloos mokkel hoef ik niet bij me in bed...
Min of meerquote:
Liever als zij wakker is. Dan neemt zij het over...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:34 schreef heksehiel het volgende:
Nee jij rukt je liever zelf terwijl je parner slaapt. laat me verdomme geen mokkel noemen![]()
Waarom zou je dat doen? Dan maak je je partner toch wakker?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee jij rukt je liever zelf terwijl je parner slaapt.
dawgie, los van je arm alles goedquote:
Ja, niet echt. Had de hele dag zin om naar huis te gaan, kon uiteindelijk pas half 7 weg in de regen. Gelukkig morgen vrijquote:
Omdat blauwen niet betaald worden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als Fok je werk is, waarom staat jouw naam dan niet in blauwe lettertjes?
Pukkel dan wat minderquote:
Met jou kan ik praten!quote:
Grrquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, niet echt. Had de hele dag zin om naar huis te gaan, kon uiteindelijk pas half 7 weg in de regen. Gelukkig morgen vrij, en zit vol goede plannen.
Nog makkelijker toch als je partner gewoon wakker is? Dat was mijn punt, maar la maquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Dan maak je je partner toch wakker?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee jij rukt je liever zelf terwijl je parner slaapt. laat me verdomme geen mokkel noemen![]()
quote:
Ik snap je punt niet. Je partner kan wel eens slapenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nog makkelijker toch als je partner gewoon wakker is? Dat was mijn punt, maar la ma
Afwas gelijk ook maar even mee nemen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
TVP, tijd om te douchen en dan begint de avond ook weer
Databasevuller.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En wat doe je dan voor een werk bij Fok?
En hoe maakt dat het rukken precies makkelijker?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nog makkelijker toch als je partner gewoon wakker is? Dat was mijn punt, maar la ma
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe maakt dat het rukken precies makkelijker?
Houd je niet van de dommequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever als zij wakker is. Dan neemt zij het over...
Ja, van mijn baasquote:
Nee, rukken gebeurt niet in mijn bijzijn, tenzij ik aan het stuur staquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:44 schreef Tegan het volgende:
Maar toekijken hoe je partner zichzelf aftrekt en helemaal gek wordt is toch ontzettend geil. Die blik in zijn ogen dan
.
WTFquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:44 schreef Tegan het volgende:
Maar toekijken hoe je partner zichzelf aftrekt en helemaal gek wordt is toch ontzettend geil. Die blik in zijn ogen dan
.
Ik vroeg om haar interpretatiequote:
Kan best geil hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, rukken gebeurt niet in mijn bijzijn, tenzij ik aan het stuur sta
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, rukken gebeurt niet in mijn bijzijn, tenzij ik aan het stuur sta ruk
Want?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sumimasenquote:
Als ze dan zelf ook niet stil ligt..quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:44 schreef Tegan het volgende:
.
Hij bedoelt dat hij zijn tijd verdoet met fokken onder werktijdquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En wat doe je dan voor een werk bij Fok?
Het is je vergevenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat zo raar wasquote:
Zoals zovelen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij zijn tijd verdoet met fokken onder werktijd
Het is wel makkelijker in haar mond mikken als ze stil ligt!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:47 schreef dawg het volgende:
Als ze dan zelf ook niet stil ligt..
Dus Airwin moet je aan een lijn houden als jullie in japan zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Ik kan mannen die Japans tegen me praten gewoonweg niet weerstaan
Ach golfen is ook met een handycapquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker in haar mond mikken als ze stil ligt!
Het is niet raarquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat dat zo raar was. Ik doe het ook weleens, om vervolgens gezellig samen verder te gaan, je weet toch zelf wat je het lekkerst vind.
Neuh.... veul te kleine piemeltjesquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus Airwin moet je aan een lijn houden als jullie in japan zijn?
Daar is het risico dat e.e.a. in je oog beland wat minder groot...quote:
Ik heb het over masturberen in bijzijn van je partner, niet alleen... Reageerde iedereen toch best raar op.quote:
En ze hebben het minste sex volgens zo'n Durex enquete.quote:
Daar heb jij toch geen last van?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is het risico dat e.e.a. in je oog beland wat minder groot...
Ik ook, hoi.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het over masturberen in bijzijn van je partner, niet alleen...
Dat is niet raar! Dat is geilquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het over masturberen in bijzijn van je partner, niet alleen... Reageerde iedereen toch best raar op.
Wij zijn singles, we hebben geen partner.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het over masturberen in bijzijn van je partner, niet alleen... Reageerde iedereen toch best raar op.
Hoi collegaquote:
Enquete. Vraag 1. Hoevaak heb je sex in een week?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ze hebben het minste sex volgens zo'n Durex enquete.
Al vraag ik me af: hebben ze dat gevraagd of naar de verkoop gekeken? En hebben Japanners dan gewoon vaker unsafe sex? of zo?
Staat los van het aantal verkochte condooms. Is een apart onderzoekquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al vraag ik me af: hebben ze dat gevraagd of naar de verkoop gekeken? En hebben Japanners dan gewoon vaker unsafe sex? of zo?
Oh, dus die is beter dan Maurice de Hond onderzoeken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Staat los van het aantal verkochte condooms. Is een apart onderzoek
Ze bedenken daar wel de meest vage shit in ieder geval. Niet altijd negatief, maar zeker altijd vaagquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn singles, we hebben geen partner..
Alleen is geen ruk aan.quote:
Communicatie ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat dat zo raar was. Ik doe het ook weleens, om vervolgens gezellig samen verder te gaan, je weet toch zelf wat je het lekkerst vind.
Waarom zelf doenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n voyeur. Ik prefeer meedoen boven toekijken.
Owja, ik was het even vergetenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn singles, we hebben geen partner..
Indirect wel als ik voor alles en nog wat word uitgemaakt... Naspel is ook niet meer wat het is geweest...quote:
Ik ga expres meedoen om de gemiddelden te verneuken!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
Overigens ken ik niemand die met die onderzoeken ooit heeft meegedaan. Noch ken ik mensen die mensen kennen , die daar aan mee hebben gedaan.
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
Overigens ken ik niemand die met die onderzoeken ooit heeft meegedaan. Noch ken ik mensen die mensen kennen , die daar aan mee hebben gedaan.
Ik neem haar wel mee naar huis na Doe Maar morgen!quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, ik was het even vergeten. Thanks for reminding me
.
Heb je mij ooit horen klagen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Indirect wel als ik voor alles en nog wat word uitgemaakt... Naspel is ook niet meer wat het is geweest...
Tegen de tijd dat jullie hier zijn slaap ik al lang en breed...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem haar wel mee naar huis na Doe Maar morgen!
Nog niet...quote:
Dan blijft ze vrijdagavond ook nog gezellig...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Tegen de tijd dat jullie hier zijn slaap ik al lang en breed...
Ik zit in zo'n panel en doe meestal mee aan van die grote onderzoeken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
Meestal is het gewoon samen elkaar opgeilen/meehelpen, en dan het laatste stuk doe je even zelf, want dan is het toch het lekkerst. Het voelt toch anders als hij het doet bij mij, zeg maar.quote:
Gaan we nog wel naar de Japanner dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan blijft ze vrijdagavond ook nog gezellig...
Mja, ik blijf het apart vinden. of vragen ze steeds dezelfde verzuurde ambtenaren?quote:
Dat-ie dan net op het juiste moment op het verkeerde plekje bezig gaat...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Meestal is het gewoon samen elkaar opgeilen/meehelpen, en dan het laatste stuk doe je even zelf, want dan is het toch het lekkerst. Het voelt toch anders als hij het doet bij mij, zeg maar.
Nee joh, hangen ze gewoon op in de Durex-kantinequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik blijf het apart vinden. of vragen ze steeds dezelfde verzuurde ambtenaren?
quote:
Iddquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat-ie dan net op het juiste moment op het verkeerde plekje bezig gaat...
Was jij niet van hem 'onderwijzen'?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:59 schreef Tegan het volgende:
Meestal is het gewoon samen elkaar opgeilen/meehelpen, en dan het laatste stuk doe je even zelf, want dan is het toch het lekkerst. Het voelt toch anders als hij het doet bij mij, zeg maar.
Die domme exen van jou ook...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:01 schreef MissMSX het volgende:
Dat-ie dan net op het juiste moment op het verkeerde plekje bezig gaat...
Mja blijf het beetje maf vinden.... maar goed tis maar net welke ervaring(en) je hebtquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ik zou niet durvenquote:
Haha owja, maar dit is toch anders. Dit kan je niet leren omdat je niet zelf degene bent die het voelt. Het moet echt op precies de juiste plek, dan is het echt geweldig, en anders wel aardig...quote:
Ook jaquote:
Weet jij hoe die tent heet?quote:
Did you even try !? of ga je bijvoorbaat er al vanuit dat die gene het nooit kanquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha owja, maar dit is toch anders. Dit kan je niet leren omdat je niet zelf degene bent die het voelt. Het moet echt op precies de juiste plek, dan is het echt geweldig, en anders wel aardig....
Raakte er maar iets anders snel gevuld...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zozo, de pagina's raken wel snel gevuld zeg
... en scharrels...quote:
Waarom ga je niet mee?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jullie hier zijn slaap ik al lang en breed...
Die heule dure bedoel je?quote:
Laat heksehiel alle hoeken van je kamer zien!quote:
Of geleegdquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Raakte er maar iets anders snel gevuld...
Die ene waar mijn voormalig studiegenoot het over had...quote:
Airwin: http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg toch:quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Did you even try !? of ga je bijvoorbaat er al vanuit dat die gene het nooit kan
quote:Het moet echt op precies de juiste plek, dan is het echt geweldig, en anders wel aardig...
En ik maar denken dat alleen singles wanhopig warenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom word ik er nou weer bijgehaaldquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat heksehiel alle hoeken van je kamer zien!
Oh.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha owja, maar dit is toch anders. Dit kan je niet leren omdat je niet zelf degene bent die het voelt. Het moet echt op precies de juiste plek, dan is het echt geweldig, en anders wel aardig....
Ik ben dermate geoefend dat het mij niet meer lukt om haar binnen zeven seconden te vullen. Wellicht dat een wanhopige single dat nog wel lukt...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:07 schreef heksehiel het volgende:
En ik maar denken dat alleen singles wanhopig waren
M'n man kan soms ook zo heerlijk aandoenlijk prutsenquote:
quote:
Q. single, jij single. Ik kan moeilijk liefie_ er bij gaan betrekken, die heeft al een vriendje!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom word ik er nou weer bijgehaald
Ja ik las het maar als je toch eenmaal dat exacte plekje weet moet het issue uit de weg zijn toch...quote:
Dat uitje kun je wel vergeten nu...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:09 schreef MissMSX het volgende:
M'n man kan soms ook zo heerlijk aandoenlijk prutsen
Zijn jullie je relatieperikelen aan het uitvechten hier of de spanning juist aan het opbouwen voor die geweldige sex straksquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben dermate geoefend dat het mij niet meer lukt om haar binnen zeven seconden te vullen. Wellicht dat een wanhopige single dat nog wel lukt...
Ik moet vrijdag werken en dat trek ik nietquote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zijn jullie je relatieperikelen aan het uitvechten hier of de spanning juist aan het opbouwen voor die geweldige sex straks
Ligt er maar net aan hoe geil ik ben, hoe gevoelig het daar allemaal is, maar wellicht goede tip om te proberen bij volgende mr Tegan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ik las het maar als je toch eenmaal dat exacte plekje weet moet het issue uit de weg zijn toch...
http://www.shirasagi.nl/quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ene waar mijn voormalig studiegenoot het over had...
Sinds wanneer voel jij je geroepen tot koppelaar? Van mij mag je die taak namelijk achterwege laten. Dop mijn boontjes prima zelfquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q. single, jij single. Ik kan moeilijk liefie_ er bij gaan betrekken, die heeft al een vriendje!
Ik ben niet wanhopig, maar gewoon geilquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen singles wanhopig waren
Was de vraagteken vergeten te plaatsen. Ik ben gestopt met invullen voor anderen, dus vraag het tegenwoordig.quote:
quote:
En dan de minimumprijzen zien...quote:Alles tegen een verrassend redelijke prijs.
Orgasme van een vrouw heef toch ook een groot deel te maken met de state of mind, het psychologische gedeelte zeg maar !?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe geil ik ben, hoe gevoelig het daar allemaal is, maar wellicht goede tip om te proberen bij volgende mr Tegan.
Ga je nog mee Tegan? Dan reserveer ik voor drie...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:14 schreef AirwiN het volgende:
Morgen maar ff reserveren!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
En dan de minimumprijzen zien...
Maar goed, met ons besteedbaar inkomen lachen we daarom. Morgen maar ff reserveren!
Wat?quote:
Voor zaterdag?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je nog mee Tegan? Dan reserveer ik voor drie...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, met ons besteedbaar inkomen lachen we daarom.
Ik vind het alleen zo veel geld tov de restaurants in japan zelf. Maar he, bij gebrek aan goedkopere restaurants in nederlandquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, met ons besteedbaar inkomen lachen we daarom. Morgen maar ff reserveren!
Ik begin je steeds meer te mogenquote:
Vrijdag, zaterdag gaan we weer naar Doe Maar. Dan inclusief Miss!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:16 schreef Tegan het volgende:
Voor zaterdag?
Je hebt het zwaar lees ik net. Why?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Soms zijn emoticons duidelijker dan woorden kunnen uitdrukken. Daar laat ik het bij.
Klopt, die voormalige studiegenoot van mij werkt in een Japans bedrijf. Zijn Japanse collega's hadden gezegd dat dit restaurant één van de weinige is in Nederland waar je redelijk Japans kunt eten...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het alleen zo veel geld tov de restaurants in japan zelf. Maar he, bij gebrek aan goedkopere restaurants in nederland
Binnenkort mijn ouders ook maar eens uitnodigen voor wat japans eten, ze hebben nog wat te goed.
Ik moet vrijdag werken tot 10quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag gaan we weer naar Doe Maar. Dan inclusief Miss!
Leugens!quote:
Als je een vrouw elke keer een knuffel moet geven wanneer ze zo een bui heeft, dan blijf je bezig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:
heksehiel heeft het zo zwaar vandaag, ze verdient een hug.
Ja, hallo, je weet toch waar die tent zit? Voor dat soort lui is het een soort McDonaldsquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ben ik het mee eens, zat toen in de trein kon dus geen emoticons gebruiken (die ik niet zo uit mijn hoofd wist ) dus heksehiel nog voor vanmiddagquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:
Dude, are you for real?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Orgasme van een vrouw heef toch ook een groot deel te maken met de state of mind, het psychologische gedeelte zeg maar !?
quote:
Noodles voor een paar honderd yenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo veel geld tov de restaurants in japan zelf. Maar he, bij gebrek aan goedkopere restaurants in nederland
Binnenkort mijn ouders ook maar eens uitnodigen voor wat japans eten, ze hebben nog wat te goed.
Het weekend daarna dan?quote:
Jullie gun ik dat wel hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hadden wij nou de 25e of de 26e afgesproken voor De Parade?
Ow zip it!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je een vrouw elke keer een knuffel moet geven wanneer ze zo een bui heeft, dan blijf je bezig.
Je komt hier duidelijk nog niet lang genoegquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Soms zijn emoticons duidelijker dan woorden kunnen uitdrukken. Daar laat ik het bij.
Hoe sarcastisch is deze? Gvd ik word te achterdochtigquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:
Dat viel me ook al op toen ik in japan was. Wtf krijgen we hier voorgeschoteld in Nederlandquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, die voormalige studiegenoot van mij werkt in een Japans bedrijf. Zijn Japanse collega's hadden gezegd dat dit restaurant één van de weinige is in Nederland waar je redelijk Japans kunt eten...
Oh ik heb helemaal niks van vanmiddag meegekregen eigenlijk. Ik ging meer af op vanavond, vandaar dat ik er zo laat bij benquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, zat toen in de trein kon dus geen emoticons gebruiken (die ik niet zo uit mijn hoofd wist ) dus heksehiel nog voor vanmiddag![]()
Verkapte ik-kan-vrouwen-niet-laten-klaarkomen-dus-het-ligt-aan-hen post!quote:
Die vrijdagavond kan ik waarschijnlijk wel, kom dan denk ik overdag terug van mijn weekje weg!quote:
Ik twijfel ook nog wel hoor...quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, zat toen in de trein kon dus geen emoticons gebruiken (die ik niet zo uit mijn hoofd wist ) dus heksehiel nog voor vanmiddag![]()
Dan blijft het de 26e wat mij betreft!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:21 schreef TwistedDarling het volgende:
We hadden nog niets vast afgesproken, maar jij stelde de 26e voor. Maar de 25e kan ik ook gewoon.
Niet sarcastischquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe sarcastisch is deze? Gvd ik word te achterdochtig
Te vaak Dr Phil gezien?quote:
Vrouwen zijn de schuld van alle ellende in de wereld jeweetztog.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkapte ik-kan-vrouwen-niet-laten-klaarkomen-dus-het-ligt-aan-hen post!
Ah, dan maken we er meteen een weekendmarathon van...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:22 schreef Tegan het volgende:
Die vrijdagavond kan ik waarschijnlijk wel, kom dan denk ik overdag terug van mijn weekje weg!
Helaas...quote:
Dan schrijf ik hem even op m'n deur.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan blijft het de 26e wat mij betreft!
Nee hoor, hij heeft wel een punt. Iemand kan hele goede technieken in bed hebben, maar (en dan spreek ik even voor mezelf) no trust, no orgasmquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkapte ik-kan-vrouwen-niet-laten-klaarkomen-dus-het-ligt-aan-hen post!
Is goed! Alhoewel ik nog niet de vergelijking met het echte werk heb...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
Dat viel me ook al op toen ik in japan was. Wtf krijgen we hier voorgeschoteld in Nederland
Anders rijden _A_ en ik daar eens heen met mijn ouders erbij. Laat me weten hoe het daar was.
Nu begin je toch wel enigszins van je sokkel te vallen hoor...quote:
Haha, ik moet die zaterdagavond en zondag de hele dag werken...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan maken we er meteen een weekendmarathon van...
Je tafelgenote welquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed! Alhoewel ik nog niet de vergelijking met het echte werk heb...
Ik lees pas net weer mee, een marathon van wat gaat het worden?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan maken we er meteen een weekendmarathon van...
Je pakt hier meteen één van de essentiële misvattingen beet. Het zogenaamde beheersen van goede technieken is geen enkele garantie om een vrouw standaard te laten klaarkomen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:24 schreef MNR het volgende:
Nee hoor, hij heeft wel een punt. Iemand kan hele goede technieken in bed hebben, maar (en dan spreek ik even voor mezelf) no trust, no orgasm
Helaas..quote:
Ik heb alleen dat als ik het zelf doe dat ik wel naar een orgasme toe kan denken, maar als hij het doet, dan moet ik er absoluut niet (teveel) aan denken, want dan lukt het gewoon niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft wel een punt. Iemand kan hele goede technieken in bed hebben, maar (en dan spreek ik even voor mezelf) no trust, no orgasm
Dat staat toch los van het vrouwelijk orgasme? Gaat echt nergens over imhoquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Na 2,5 jaar worden die skills een beetje roestig...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:24 schreef MissMSX het volgende:
Nu begin je toch wel enigszins van je sokkel te vallen hoor...
Zeg ik meen me gewoon te herinneren het ergens gelezen te hebben dat vrouwen meer dan mannen er geestelijke stimulans / weet niet wat precies meer nodig hadden...quote:
Dan ben je gewoon niet geil genoeg als je achterdochtig blijft.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je pakt hier meteen één van de essentiële misvattingen beet. Het zogenaamde beheersen van goede technieken is geen enkele garantie om een vrouw standaard te laten klaarkomen!
Wat ben je toch een heldquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je pakt hier meteen één van de essentiële misvattingen beet. Het zogenaamde beheersen van goede technieken is geen enkele garantie om een vrouw standaard te laten klaarkomen!
En resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk eens op je deur, wanneer kan je wel?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Helaas..
Maar met jullie ergens een keer uit eten waar het voor mij ook betaalbaar is graag. Dan kan ik trots als een pauw(per) zelf betalen.
Ja maar, ja maar... jij bent onze knuffelstudente... jjij bent het enige goede doel waar ik geld aan uit wil geven... enzo... Aaaaaaaaah toe....quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Helaas..
Maar met jullie ergens een keer uit eten waar het voor mij ook betaalbaar is graag. Dan kan ik trots als een pauw(per) zelf betalen.
Ik weet nu pas wat Ice-T echt bedoelde met zijn epos genaamd: 99 problems (but the bitch ain't one)quote:
Juiste handeling op het juiste moment. Hij/zij kan nog altijd niet in je hoofd kijken dus heeft geen idee wanneer het het juiste moment is (er vanuit gaande dat hij ueberhaupt weet waar hij moet zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat als ik het zelf doe dat ik wel naar een orgasme toe kan denken, maar als hij het doet, dan moet ik er absoluut niet (teveel) aan denken, want dan lukt het gewoon niet.
Je moet gewoon meer oefenenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na 2,5 jaar worden die skills een beetje roestig...
Seks uit een boekjequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zeg ik meen me gewoon te herinneren het ergens gelezen te hebben dat vrouwen meer dan mannen er geestelijke stimulans / weet niet wat precies meer nodig hadden...![]()
17 t/m 20 juli of anders na 4 augustus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk eens op je deur, wanneer kan je wel?
Mja, snap ik. Maar het blijft jammer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juiste handeling op het juiste moment. Hij/zij kan nog altijd niet in je hoofd kijken dus heeft geen idee wanneer het het juiste moment is (er vanuit gaande dat hij ueberhaupt weet waar hij moet zijn)
Jaja, volgende week zaterdag hebben we Tegan bij het ontbijt!quote:
Ik moet echt aan de tom tomquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
(er vanuit gaande dat hij ueberhaupt weet waar hij moet zijn)
Ice-Tquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nu pas wat Ice-T echt bedoelde met zijn epos genaamd: 99 problems (but the bitch ain't one)
quote:
Ja maar, dan voel ik me beschaamd enzo, dat is ook niet goed!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... jij bent onze knuffelstudente... jjij bent het enige goede doel waar ik geld aan uit wil geven... enzo... Aaaaaaaaah toe....
Dat kostte wat moeitequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, volgende week zaterdag hebben we Tegan bij het ontbijt!
"Draai hier om en wacht op de volgende instructie"quote:
Helaas... En je moet je niet beschaamd voelen! We doen het graagquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja maar, dan voel ik me beschaamd enzo, dat is ook niet goed!![]()
Deze vrijdagavond word me sowieso een beetje teveel van het goede als ik donderdagavond en zaterdagavond al iets heb. Zoveel sociale dingen kan mijn einzelganger-deel niet aan.
9 augustus onder voorbehoud, anders 8 augustus...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:32 schreef TwistedDarling het volgende:
17 t/m 20 juli of anders na 4 augustus.
En dat-ie dan gaat piepen als ze bijna klaar komt. Aftellen: Nog 10 seconden, 5 seconden... klaar!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Draai hier om en wacht op de volgende instructie"
Jullie zijn veel te vreselijk lief. Bah! *grump*quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas... En je moet je niet beschaamd voelen! We doen het graag
Hey, we moeten nou eenmaal zuinig zijn op zo'n goede kattenoppas hequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jullie zijn veel te vreselijk lief. Bah! *grump*
Okay, die data zijn voor jullie.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
9 augustus onder voorbehoud, anders 8 augustus...
"U heeft uw bestemming bereikt"quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat-ie dan gaat piepen als ze bijna klaar komt. Aftellen: Nog 10 seconden, 5 seconden... klaar!
Blijf je nou eindelijk een keerquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Okay, die data zijn voor jullie.
*aanzet*quote:
Ik hoor 't jaquote:
I got a bitch with hairquote:
Is goed.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijf je nou eindelijk een keerslapen?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I got a bitch with hair
A bitch with none
A bitch with a knife
A bitch with a gun
A bitch with an ass bigger than the T.V. set
And there is a bitch over there
Hey the one I am gonna get
Klassiek natuurlijk!
And I love em all I love em crazilyquote:
Je hebt niets gemistquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:43 schreef Kluts het volgende:
tvp. Ook al zijn jullie alweer bijna een topic verder.
Jee, in elk topic wordt er wel weer gepiept over de snelheid. Met sIngles gingen jullie 4 topics op een dag, dit gaat een stuk trager hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:43 schreef Kluts het volgende:
tvp. Ook al zijn jullie alweer bijna een topic verder.
Sorry. Ik ben een vrouw, dus ik zeur.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jee, in elk topic wordt er wel weer gepiept over de snelheid. Met sIngles gingen jullie 4 topics op een dag, dit gaat een stuk trager hoor.
SC maagden... Zijn echt niks gewend!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
Jee, in elk topic wordt er wel weer gepiept over de snelheid. Met sIngles gingen jullie 4 topics op een dag, dit gaat een stuk trager hoor.
Bij singles was het ook een stuk leukerquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
QFT!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:45 schreef Kluts het volgende:
Sorry. Ik ben een vrouw, dus ik zeur.
Kom je me instoppen?quote:
Sorry, ik kijk niet in profielen. Het fotoboek is buiten het forum, dus eng.quote:
quote:
Je bent niet verplicht hier te posten hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Bij singles was het ook een stuk leuker
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over economische vluchtelingen enzoquote:
... Nu krijg je wel weerwoord als je loopt te droeftoeteren...quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:46 schreef heksehiel het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over economische vluchtelingen enzo
Hou eens op met schoppen. Heb genoeg aan één kapotte kniequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht hier te posten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |