Die kan je wel heel erg uit context trekken als ik hem quotequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat daar iets zat wat ik niet meer hoefde te gebruiken en zelfs niet goed zou zijn op de langere termijn.
Duidelijk! En hoelang ben je mitella gebonden?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat daar iets zat wat ik niet meer hoefde te gebruiken en zelfs niet goed zou zijn op de langere termijn.
Een jaar geleden heb ik me ingeschreven voor zomervakantiewerk. Kon je overal worden geplaatst en mocht je ook meehelpen met outdoor (opbouwen, horeca, recreatie enz.. ). Uiteindelijk heb ik nooit wat gehoord omdat ik maar voor 3 weken beschikbaar was. Leek me wel heel leukquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:54 schreef Ludootje het volgende:
Bij een grote (30.000 bezoekers) outdoor beurs voor alles wat met tuinen en planten te maken heeft. En dan lekker helpen met opbouwen, regelneven en lol hebben
Ik heb daar familie zitten die in de organisatie zit, vandaar
Rare plek voor een penis.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, maar hij past wel bij R&Pquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef heksehiel het volgende:
Q. Waarom deze TTHij past totaal niet bij mijn muziek.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Rare plek voor een penis. Sinds wanneer zijn er mannen die een implanon gebruiken?
Wat luister je?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef heksehiel het volgende:
Q. Waarom deze TTHij past totaal niet bij mijn muziek.
Het is ook nooit goed. Ik kwam er pas na 3 minuten achter dat het topic dicht was en moest echt kei-snel een nieuwe verzinnen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Moet dat nou weer zo'n TT? *kras*
Veel plezier.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die kan je wel heel erg uit context trekken als ik hem quote
Een dag of 3 in totaal. Morgen nog, en misschien vrijdag nog.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Duidelijk! En hoelang ben je mitella gebonden?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En toch ben ik het er niet mee eens. Waren we nog maar het singlestopic
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alsof er in dit topic nog tieners rondlopenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom. Lijkt me keigezellig die Efteling.
Weer mishandeling tiener in Efteling
Niet dat AirwiN op het podium stond trouwens.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorige week nog live gezien. Met AirwiN er bij.
Yep, ik vertrek de 27e alweer. Heb er al veel zin in!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Een jaar geleden heb ik me ingeschreven voor zomervakantiewerk. Kon je overal worden geplaatst en mocht je ook meehelpen met outdoor (opbouwen, horeca, recreatie enz.. ). Uiteindelijk heb ik nooit wat gehoord omdat ik maar voor 3 weken beschikbaar was. Leek me wel heel leuk
Heb je goed getroffen; fam. die in de organisatie zitStaat de volgende keer alweer vlak voor de deur of is het niet in de zomervakantie?
Ben je zieltjes aan het winnen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof er in dit topic nog tieners rondlopen
Vrolijke boel zekerquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Vorige week nog live gezien. Met AirwiN er bij.
Hier heb je zelfs getrouwde mensen zoals Airwin die je willenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan die info? Of is dit projectiequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier heb je zelfs getrouwde mensen zoals Airwin die je willen
AirwiN is sowieso een player.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier heb je zelfs getrouwde mensen zoals Airwin die je willen
Ik wel, uiteraard. Omdat AirwiN dat is. En hij is mijn grote voorbeeld.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zijn we dat niet stiekem allemaal een beetje?
Nee. Ik friemel niet virtueel. Vraag maar aan nectarientje.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zijn we dat niet stiekem allemaal een beetje?
wdzquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik denk het niet, eigenlijk. Maar ik ken hem niet, slechts een gokje dus.
Ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar valt wel mee te leven, denk ik
Maar even iets heel anders: Gaat er toevallig nog iemand hier naar Doe Maar zaterdag?
Haha, toen ik dit las kwam ik erachter dat Re niet vrouwelijk wasquote:
Z'n haar is wel op vrouwen-lengte dus ik geef je geen ongelijk om dat te denken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, toen ik dit las kwam ik erachter dat Re niet vrouwelijk was. Sorry
.
+ zijn gezeik af en toe ja, het zit me nog steeds dwars dat het singlestopic gesloten isquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Z'n haar is wel op vrouwen-lengte dus ik geef je geen ongelijk om dat te denken.
Ach, het is maar wat je dwars kan zitten. It's only fok!.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
+ zijn gezeik af en toe ja, het zit me nog steeds dwars dat het singlestopic gesloten is
Het heeft het nog een heel stuk langer volgehouden dan ik had verwacht, ik had echt niet meer dan tien delen verwacht. Maar hier op FOK! zijn ze nogal hardleers.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
+ zijn gezeik af en toe ja, het zit me nog steeds dwars dat het singlestopic gesloten is
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:04 schreef heksehiel het volgende:
Radiohoofd oa.
Ik ook!quote:
Wanneer gaan ze weer terug naar Topix?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het heeft het nog een heel stuk langer volgehouden dan ik had verwacht, ik had echt niet meer dan tien delen verwacht. Maar hier op FOK! zijn ze nogal hardleers.
Gezien je vele posts, best een groot deel van je leven dusquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je dwars kan zitten. It's only fok!.
Neuh, zo'n slapeloos mokkel hoef ik niet bij me in bed...quote:
Nee, mijn werk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gezien je vele posts, best een groot deel van je leven dus
Miss Tquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik.
[..]
Haha, toen ik dit las kwam ik erachter dat Re niet vrouwelijk was. Sorry
.
Nee jij rukt je liever zelf terwijl je parner slaapt. laat me verdomme geen mokkel noemenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, zo'n slapeloos mokkel hoef ik niet bij me in bed...
Min of meerquote:
Liever als zij wakker is. Dan neemt zij het over...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:34 schreef heksehiel het volgende:
Nee jij rukt je liever zelf terwijl je parner slaapt. laat me verdomme geen mokkel noemen![]()
Waarom zou je dat doen? Dan maak je je partner toch wakker?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee jij rukt je liever zelf terwijl je parner slaapt.
dawgie, los van je arm alles goedquote:
Ja, niet echt. Had de hele dag zin om naar huis te gaan, kon uiteindelijk pas half 7 weg in de regen. Gelukkig morgen vrijquote:
Omdat blauwen niet betaald worden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als Fok je werk is, waarom staat jouw naam dan niet in blauwe lettertjes?
Pukkel dan wat minderquote:
Met jou kan ik praten!quote:
Grrquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, niet echt. Had de hele dag zin om naar huis te gaan, kon uiteindelijk pas half 7 weg in de regen. Gelukkig morgen vrij, en zit vol goede plannen.
Nog makkelijker toch als je partner gewoon wakker is? Dat was mijn punt, maar la maquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Dan maak je je partner toch wakker?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee jij rukt je liever zelf terwijl je parner slaapt. laat me verdomme geen mokkel noemen![]()
quote:
Ik snap je punt niet. Je partner kan wel eens slapenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nog makkelijker toch als je partner gewoon wakker is? Dat was mijn punt, maar la ma
Afwas gelijk ook maar even mee nemen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
TVP, tijd om te douchen en dan begint de avond ook weer
Databasevuller.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En wat doe je dan voor een werk bij Fok?
En hoe maakt dat het rukken precies makkelijker?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nog makkelijker toch als je partner gewoon wakker is? Dat was mijn punt, maar la ma
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe maakt dat het rukken precies makkelijker?
Houd je niet van de dommequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever als zij wakker is. Dan neemt zij het over...
Ja, van mijn baasquote:
Nee, rukken gebeurt niet in mijn bijzijn, tenzij ik aan het stuur staquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:44 schreef Tegan het volgende:
Maar toekijken hoe je partner zichzelf aftrekt en helemaal gek wordt is toch ontzettend geil. Die blik in zijn ogen dan
.
WTFquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:44 schreef Tegan het volgende:
Maar toekijken hoe je partner zichzelf aftrekt en helemaal gek wordt is toch ontzettend geil. Die blik in zijn ogen dan
.
Ik vroeg om haar interpretatiequote:
Kan best geil hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, rukken gebeurt niet in mijn bijzijn, tenzij ik aan het stuur sta
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, rukken gebeurt niet in mijn bijzijn, tenzij ik aan het stuur sta ruk
Want?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sumimasenquote:
Als ze dan zelf ook niet stil ligt..quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:44 schreef Tegan het volgende:
.
Hij bedoelt dat hij zijn tijd verdoet met fokken onder werktijdquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En wat doe je dan voor een werk bij Fok?
Het is je vergevenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat zo raar wasquote:
Zoals zovelen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij zijn tijd verdoet met fokken onder werktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |