abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:07:39 #1
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_60000200
Fok! Dieetclub #258 - Fietsen is tof

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:08:42 #2
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_60000221
Vandaag gezellig weer naar het ziekenhuis geweest. Niks wijzer geworden nou ja dat ze me niet meer willen helpen verder . Maar dat had ik al gedacht dus we gaan weer naar België voor een second opinion. Wel was het goed dat ik naar dr. Schweitser ga en heb dus ook een verwijsbrief gehad.

Maaar een beetje dubbel berichtje zo ik heb wel gelijk gekregen van de klachtencommissie in het ziekenhuis over het sonde verhaal niet over de fistel maar dat was ook minder belangrijk. Dit is dus heel goed voor het aangaan van een schadeclaim

Mijn laatste post in het vorige topic
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 juli 2008 @ 17:21:12 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60000478
* Rewimo meldt

Bubsel, ik heb in het WLS-topic gereageerd op je post
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:23:23 #4
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60001630
het is hier een beetje uitgestorven...
The girl that lost her mind
pi_60002485
Bubsel, wat dubbel allemaal Ik hoop zo dat er voor jou eens verlossing komt

Maakt me des te bewuster van het feit dat ik zo veel geluk heb gehad met mijn WLS. Alles is vlekkeloos verlopen. Het is vandaag ook precies een jaar geleden dat ik geopereerd ben en ik had niet eens durven dromen dat ik nu al op een gezond gewicht zit, en bijna op mijn streef.

Sowieso voor mij dubbel feest vandaag want ik ben ook geslaagd voor mijn examen volgende week ben ik dus een afgestudeerd ing.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:15:41 #6
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_60004141
Dubbel gefeliciteerd dan gelukkig is alles goed gegaan het zou neit goed zijn als er vele mensen waren zoals ik
pi_60006440
Bubsel, inderdaad dubbel. Balen dat ze je niet meer verder helpen, maar wel super dat je in 't gelijk gesteld bent. In ieder geval erkennen ze nu dan eindelijk dat ze fouten gemaakt hebben.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:44:34 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_60009342
Octo gefeliciteerd Bubsel ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60013845
Octo, gefeliciteerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 juli 2008 @ 10:40:39 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60014316
octo, van harte
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60015405
Even een voor Octo!

Hier ook alles goed. Groei lekker door. Tot nu toe iets van 9 KG aangekomen. En ik zit nu volgens mijn teller op 7,3 maanden. Gaat heel lekker dus.
pi_60016659
Wow, Freecell dat schiet al flink op zeg!
Wat fijn dat alles goed gaat
pi_60018851
Ja, gaat hard hè? Al mag het van mij nog wel wat harder gaan hoor.

Oja en kijk dit nou
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:12:58 #14
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_60019168
ja dat is een goeie idd
  donderdag 10 juli 2008 @ 21:37:53 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60028742
had ik dat effe eerder geweten

octo! gefeliciteerd! wauw!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60031184
gefeli octo, super
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 11 juli 2008 @ 12:49:30 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60039189
Wat een rust hier! Soms is het niet bij te houden en dan ineens is het urenlang stil.

Nog even een tussenstandje van mij, ik durf me weer te melden, -13
Toen ik 2 weken geleden uit terugkwam van mijn zakenreis was ik 4 kilo zwaarder dan nu! Lang leven vocht vasthouden door het vliegen en warm weer.
Nu iig dat er keurig weer af en de knop ook weer gevonden, we gaan gewoon verder door naar beneden.

M'n BMI is ook al 4 punten gezakt trouwens! Nog steeds veel te hoog, maar goed, 4 punten is 4 punten!
pi_60039695
Ik ben weer terug van vakantie en ik ga naar de uni (altijd leuk nieuws als je net thuis komt)
Zo meteen maar eens alles terug lezen hier
pi_60040035
Alles terug lezen, ben je niet lang bezig. Gezien het feit dat het erg rustig is hier.
Wat trouwens wel flink saai is :P
pi_60043118
Hoe kwam het dat het zo rustig was? iedereen op vakantie?
Na een weekje vakantie kom ik er altijd wel achter dat ik toch echt liever gezond leef, dus vanavond nog ff slecht eten en daar weer gezond
En een redelijk actief vakantiebaantje
pi_60043199
En nog uit het vorige topic: Troel zou ik dan astjeblieft in dit lijstje mogen? aangezien ik je niet kan pm'en
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:26:19 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_60045369
Je staat allang in het lijstje, heb dat al aangepast nadat je de vorige keer melding daarvan gemaakt hebt. Heb je al geupdated?
Edit: heb voor de zekerheid nog een keer gekeken en ik gok dat ik het de vorige keer niet opgeslagen heb, want het stond inderdaad verkeerd Sorry
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60045518
Bedankt
pi_60049167
schaamteloze tvp, afvallen loopt niet goed momenteel
pi_60049262
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 21:03 schreef omearos het volgende:
schaamteloze tvp, afvallen loopt niet goed momenteel
Hoe komt het?