alsof je met iemand uit de kleuterklas praat, ga toch lekker van die klik formuliertjes invullen johquote:
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
als zuigen in dit geval een synoniem is voor zelf pwnen is, ja
Ga je het nog doen of niet?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:37 schreef LENUS het volgende:
Ik heb de link van het formulier al in mijn favorieten staan![]()
LENUS en zijn formulieren
Die is zo simpel dat ze deel twee niet kan vinden...quote:
Damnquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die is zo simpel dat ze deel twee niet kan vinden...
Wat denk je zelfquote:
Niet durven reageren op feiten beschouwt men meestal als erg laf he. Dus zet je zelf nou niet zo voor aapquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:39 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wat denk je zelfDiscussieren met fanatieke rokers is hetzelfde als dweilen met de kraan open.
mag het ook met rooksignalen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:43 schreef Fha het volgende:
Wie PMt haar even? Ik heb niet heul de dag..
Natuurlijk! dat is mss nog wel effectiever ook.quote:
O ja, waarom zouden die aangehaalde bronnen de "waarheid" verkondigen? Ik kan er ook genoeg aanhalen die in mijn voordeel spreken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet durven reageren op feiten beschouwt men meestal als erg laf he. Dus zet je zelf nou niet zo voor aap.
Laat maar komen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:45 schreef LENUS het volgende:
[..]
O ja, waarom zouden die aangehaalde bronnen de "waarheid" verkondigen? Ik kan er ook genoeg aanhalen die in mijn voordeel spreken.
Doe eens dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:45 schreef LENUS het volgende:
[..]
O ja, waarom zouden die aangehaalde bronnen de "waarheid" verkondigen? Ik kan er ook genoeg aanhalen die in mijn voordeel spreken.
de discussie kwam net op gangquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Moet dit nog verder? Er lopen topics zat hierover en de anit-rooknazi's nou elke keer weer aandacht te geven.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |