abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:09:58 #101
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_60037312
maarja, aan de andere kant.. iedere dag jezelf de tievus inzuipen werkt deels wel goed.. je schuift het probleem naar voren tot je er niet meer over hoeft na te denken..

alcohol is je beste vriend!

jammer dat mn baas het daar niet mee eens is
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:11:12 #102
191841 ottoaanmnstokkos
pi_60037339
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:09 schreef agneria het volgende:
Lieve mensen, ik ben er zo vandoor. Ik zoek jullie weer op over 2 weken, moeten we meeten Veel sterkte iedereen. Ik ga me in het zonnige Spanje überkut voelen
veel plezier & succes.. hopelijk kom je er in de vakantie overheen!
pi_60037434
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:09 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
maarja, aan de andere kant.. iedere dag jezelf de tievus inzuipen werkt deels wel goed.. je schuift het probleem naar voren tot je er niet meer over hoeft na te denken..

alcohol is je beste vriend!

jammer dat mn baas het daar niet mee eens is
Werkt totaal averechts.. de dag erop of die dag daarop voel je je nog kloteriger dan de dag dat je besloot aan de zuip te gaan.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:18:47 #104
191841 ottoaanmnstokkos
pi_60037496
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:15 schreef Chev het volgende:

[..]

Werkt totaal averechts.. de dag erop of die dag daarop voel je je nog kloteriger dan de dag dat je besloot aan de zuip te gaan.
klopt maar het doet wel minder pijn als je haar lachend en flirtend met een of andere kerel in de auto ziet stappen wegrijden na het uitgaan..
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:30:06 #105
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60037705
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:18 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:

[..]

klopt maar het doet wel minder pijn als je haar lachend en flirtend met een of andere kerel in de auto ziet stappen wegrijden na het uitgaan..
Kan je niet beter een tijdje ergens anders uitgaan waarvan je weet dat ze daar niet is? Ze gevoelens verzuipen gaat je echt niet verder brengen denk ik. Het brengt je wel verder....de afgrond in ja...

Maareehhh ik hoor weer positieve geluiden over een meet
Ik zag 25 juli langs komen...ik zal eens kijken wat ik daarmee kan doen
pi_60037764
Later graag, die dag kom ik terug 26 ofzo?

Doei
En improved 8-)
pi_60037859
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:33 schreef agneria het volgende:
Later graag, die dag kom ik terug 26 ofzo?

Doei
Veel plezier en minstens 11 keer per dag lachen! :p

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:43:16 #108
191841 ottoaanmnstokkos
pi_60040269
ze heeft gereageerd op de email die ik vanochtend stuurde...

ze heeft gezegd dat ze ook verdriet heeft...

ik voel me net een speelpop van emoties. ik weet dat het fout is, ik weet da tik haar niet mag terugnemen.. ik weet dat ik haar niet kan terugnemen, ik weet dat ik het wil.. het doet straks zoveel meer pijn maar ik kan er slecht tegen als zij er nog verdrietig om is..

vanavond gaan we praten.. ik zal zeggen dat ik haar vergeef, ik haar fouten begrijp en ik me in haar gevoelswereld kan plaatsen en snap dat in sommige situaties je overemotioneel kan reageren..

en dan.. geef ik haar dan hoop? hoezo denk ik dat ik hoop geef.. hoezo denk ik dat er hoop is.. ik moet het zelf niet willen, ik moet het van me afzetten... zij zal vanavond mn huis met opgeheven hoofd verlaten en mij jankend achter laten.

kutliefde :s we passen niet bij elkaar.. maar ik hou teveel van haar.. altijd net ietsjes meer dan dat ik haar haat
pi_60040373
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:43 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
kutliefde :s we passen niet bij elkaar.. maar ik hou teveel van haar.. altijd net ietsjes meer dan dat ik haar haat
Man kan met je me paten, zat net ff op een datingsite te kijken, gewoon ff kijken, het is uit, wil niet meteen wat nieuws!
Maar .. echt nog niet aan toe, in ieder punt herken ik haar nog sterrebeeld, eigenschappen.. ze is naar mijn idee nog m'n grote liefde.

Zij is met een ander, ik kan niet terug, ook al zou ze dat wel willen... en ik stiekem ook, doet het me te veel pijn en zou het zo weer misgaan, met als gevolg opnieuw helse pijn.. nee dat is niet goed.

Ik laat haar gaan, en ga verder met m'n leven, en moet 't laten slijten, langzaam maar zeker
Jammergenoeg kan je niet een deel skippen, als dat kon zou ik 6 maanden nemen en doorgaan met m'n leven grrr.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60047031
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:43 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
ze heeft gereageerd op de email die ik vanochtend stuurde...

ze heeft gezegd dat ze ook verdriet heeft...

ik voel me net een speelpop van emoties. ik weet dat het fout is, ik weet da tik haar niet mag terugnemen.. ik weet dat ik haar niet kan terugnemen, ik weet dat ik het wil.. het doet straks zoveel meer pijn maar ik kan er slecht tegen als zij er nog verdrietig om is..

vanavond gaan we praten.. ik zal zeggen dat ik haar vergeef, ik haar fouten begrijp en ik me in haar gevoelswereld kan plaatsen en snap dat in sommige situaties je overemotioneel kan reageren..

en dan.. geef ik haar dan hoop? hoezo denk ik dat ik hoop geef.. hoezo denk ik dat er hoop is.. ik moet het zelf niet willen, ik moet het van me afzetten... zij zal vanavond mn huis met opgeheven hoofd verlaten en mij jankend achter laten.

Ik hoop dat het gaat lukken kerel... maar emoties is echt een raar iets.. en niet altijd te controlleren.

't is weekend, wil iedereen succes wensen, toi toi

Zelf dacht ik gisteren dat ik er helemaal overheen was.
Vandaag op msn dingen uitgepraat, mis haar nu weer verschrikkelijk *zucht*

Bij ieder gesprek wil ik steeds meer hopen dat het tussen haar en haar nieuwe lover uitgaat, en ze weer terug bij mij komt...

Ik ben zwak
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 11 juli 2008 @ 20:08:19 #111
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60048155
Morgen heb ik om 12u de confrontatie
Ik denk dat alles wel heel snel zal gaan en redelijk zakelijk verloopt. Ik wil alleen niet dat het zo loopt Ik wil haar in mijn armen sluiten en dat het weer helemaal goed komt Ik heb haar nu ruim een maand moeten missen... Ik wil met haar praten. Ik heb haar zoveel te vertellen. Ik heb zoveel meegemaakt in de tussentijd. Maar ze wil het allemaal niet meer horen denk ik
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:10:21 #112
205904 lollypops
An end has a start
pi_60050577
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 20:08 schreef ThaBrain het volgende:
Ik denk dat alles wel heel snel zal gaan en redelijk zakelijk verloopt. ....
Heel veel sterkte morgen......
We will stand by you
pi_60050632
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 20:08 schreef ThaBrain het volgende:
Ik denk dat alles wel heel snel zal gaan en redelijk zakelijk verloopt. Ik wil alleen niet dat het zo loopt Ik wil haar in mijn armen sluiten en dat het weer helemaal goed komt Ik heb haar nu ruim een maand moeten missen... Ik wil met haar praten. Ik heb haar zoveel te vertellen. Ik heb zoveel meegemaakt in de tussentijd. Maar ze wil het allemaal niet meer horen denk ik
succes kerel
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  vrijdag 11 juli 2008 @ 22:24:56 #114
205904 lollypops
An end has a start
pi_60050892
Mijn relatie is 2 weken geleden uitgegaan en ik voel me nog steeds bagger...Ik heb er een punt achter gezet omdat ik het gevoel had dat het allemaal van mijn kant moest komen..
In de eerste week heb ik hem 2 mailtjes gestuurd.... het laatste mailtje wat ik van hem kreeg, schreef hij aan het einde... dat hij tot nu toe (nog geen) spijt had van de keuze die genomen was...Janke zeg!! Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat hij er zo nuchter en rationeel erover denkt... Het lijkt net alsof het hem niks doet.
frustraties, boosheid, verdriet en wanhoop zijn de emoties die me 24 uur per dag beheersen... Verschrikkelijk==> het is gewoon niet menselijk...
En ik wil zo graag met hem praten, praten.... maar de tijd is daar er nog niet voor... 2 weken is gewoon veel te vers en het heeft even zijn tijd nodig voor hem en mij....

Eigenlijk zou er elke dag een reminder op deze topic moeten komen... Je mag je ex niet bellen, smsen, mailen, krabbelen en weet ik veel wat er nog meer is..

Maar ik ben zo bang dat hij mij vergeet.. en een piep klein stukje van me verstand wat zo af en toe om de hoek komt kijken, voorbij m'n gevoelens. Die zegt: als hij je vegeet na 1 half jaar ofzo, dan is hij voor jou niet de juiste geweest...Ohhh, help.... ik kan het bijna niet tot me toe laten, zo'n wijze en pijnlijke praat..
  † In Memoriam † vrijdag 11 juli 2008 @ 23:46:10 #115
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_60052730
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:24 schreef lollypops het volgende:
Mijn relatie is 2 weken geleden uitgegaan en ik voel me nog steeds bagger...Ik heb er een punt achter gezet omdat ik het gevoel had dat het allemaal van mijn kant moest komen..
In de eerste week heb ik hem 2 mailtjes gestuurd.... het laatste mailtje wat ik van hem kreeg, schreef hij aan het einde... dat hij tot nu toe (nog geen) spijt had van de keuze die genomen was...Janke zeg!! Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat hij er zo nuchter en rationeel erover denkt... Het lijkt net alsof het hem niks doet.
frustraties, boosheid, verdriet en wanhoop zijn de emoties die me 24 uur per dag beheersen... Verschrikkelijk==> het is gewoon niet menselijk...
En ik wil zo graag met hem praten, praten.... maar de tijd is daar er nog niet voor... 2 weken is gewoon veel te vers en het heeft even zijn tijd nodig voor hem en mij....

Eigenlijk zou er elke dag een reminder op deze topic moeten komen... Je mag je ex niet bellen, smsen, mailen, krabbelen en weet ik veel wat er nog meer is..

Maar ik ben zo bang dat hij mij vergeet.. en een piep klein stukje van me verstand wat zo af en toe om de hoek komt kijken, voorbij m'n gevoelens. Die zegt: als hij je vegeet na 1 half jaar ofzo, dan is hij voor jou niet de juiste geweest...Ohhh, help.... ik kan het bijna niet tot me toe laten, zo'n wijze en pijnlijke praat..
JIj maakte er zelf een einde aan en dat heb je gedaan voor een reden! Vergeet gewoon niet waarom het uiteindelijk mis is gegaan. Je denkt nu alleen aan de goede kanten van jullie relatie, maar de slechte kanten heb je al weer onder het tapijt geveegd. Als alles van jouw kant kwam, dan was de liefde dus voor hem misschien al wel langer verdwenen. Hoogst waarschijnlijk heeft praten geen zin. Hij kom niet echt over als het type dat ineens bijdraait. Je hoopt ben ik bang op meer dan dat je kan en mag verwachten, hoe hard dat ook klinkt.
pi_60055352
ThaBrain, heel veel sterkte! Laat zien dat je in de tussentijd weer een hoop van jezelf heb terug gevonden. Of bluf dat het zo is. Ik denk dat het de makkelijkste manier is voor de dagen die gaan volgen.

lollypops: Het schrijven van een mailtje is makkelijk. Daar kun je dagen over doen om het zo te laten lijken dat je er geen moeite mee hebt. Natuurlijk vergeet hij je niet en heeft hij het er ook moeilijk mee. Het heeft alleen geen zin dat te laten blijken. Blijf bij je beslissing, en accepteer dat je daardoor even een moeilijke periode ingaat. Je hebt hier waarschijnlijk met een goede reden voor gekozen. En wij zijn er als vangnet.

Geldt voor iedereen, maar ik ben te msnnen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:54:49 #117
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60055759
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 08:28 schreef Miesjel het volgende:
ThaBrain, heel veel sterkte! Laat zien dat je in de tussentijd weer een hoop van jezelf heb terug gevonden. Of bluf dat het zo is. Ik denk dat het de makkelijkste manier is voor de dagen die gaan volgen.

lollypops: Het schrijven van een mailtje is makkelijk. Daar kun je dagen over doen om het zo te laten lijken dat je er geen moeite mee hebt. Natuurlijk vergeet hij je niet en heeft hij het er ook moeilijk mee. Het heeft alleen geen zin dat te laten blijken. Blijf bij je beslissing, en accepteer dat je daardoor even een moeilijke periode ingaat. Je hebt hier waarschijnlijk met een goede reden voor gekozen. En wij zijn er als vangnet.

Geldt voor iedereen, maar ik ben te msnnen.
Bedankt voor de tip.
Ik ben van plan om me zometeen erg groot te houden. Groot en zakelijk. Ik weet ook dat ik een deel van mezelf terug heb gevonden. Ik zal mezelf steeds meer vinden de komende tijd.

Deze ontmoeting is toch een soort van afsluiting. Hierna kan ik pas echt verder met mijn leven

Ik ben benieuwd hoe het gaat
pi_60059104
Hoe is het gegaan?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:14:18 #119
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60059598
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:33 schreef Miesjel het volgende:
Hoe is het gegaan?
Het ging best redelijk eigenlijk. Het ging er nogal zakelijk aantoe. Ik heb nog even wat dingen aan haar kunnen vertellen en vragen. Zij schoot alleen in de aanval op een gegeven moment omdat ik iets zei waarmee ik op haar gevoel inspeelde. Ze had bezoek boven zitten en begon een scène te maken. Daar had ik geen zin in en anders zou haar bezoek het horen. Dus toen ben ik naar huis gegaan.

Ik heb nog steeds niet al mijn spullen van haar gehad. Die komt ze nog een keer langsbrengen. Dan zie ik haar dus weer -_-

Nu heb ik een gesprek met haar op msn. Ik hou me maar groot en volwassen. Ik heb gevraagd of ik haar kon bellen (want haar bezoek is weg...zou die er ooit wel zijn geweest vraag ik me nu af), maar dat wilde ze niet. Ze wil ook niet nog een keer afspreken om te praten. Ik heb haar nog zo veel te zeggen eigenlijk.

Ik weet nu wel dat ze half half een ander heeft. Dat is 2 weken nadat het uit was met mij gaan spelen bij haar. Dat is opzich wel goed om te horen voor mij, want dan kan ik het misschien beter afsluiten. Ik wens haar alle goeds. En zij wenst mij alle goeds, want dat schijn ik te verdienen.

Ik mag blij zijn als mijn volgende meid er net zo mooi uit ziet als zij
pi_60059771
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 15:14 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Het ging best redelijk eigenlijk. Het ging er nogal zakelijk aantoe. Ik heb nog even wat dingen aan haar kunnen vertellen en vragen. Zij schoot alleen in de aanval op een gegeven moment omdat ik iets zei waarmee ik op haar gevoel inspeelde. Ze had bezoek boven zitten en begon een scène te maken. Daar had ik geen zin in en anders zou haar bezoek het horen. Dus toen ben ik naar huis gegaan.

Ik heb nog steeds niet al mijn spullen van haar gehad. Die komt ze nog een keer langsbrengen. Dan zie ik haar dus weer -_-

Nu heb ik een gesprek met haar op msn. Ik hou me maar groot en volwassen. Ik heb gevraagd of ik haar kon bellen (want haar bezoek is weg...zou die er ooit wel zijn geweest vraag ik me nu af), maar dat wilde ze niet. Ze wil ook niet nog een keer afspreken om te praten. Ik heb haar nog zo veel te zeggen eigenlijk.

Ik weet nu wel dat ze half half een ander heeft. Dat is 2 weken nadat het uit was met mij gaan spelen bij haar. Dat is opzich wel goed om te horen voor mij, want dan kan ik het misschien beter afsluiten. Ik wens haar alle goeds. En zij wenst mij alle goeds, want dat schijn ik te verdienen.

Ik mag blij zijn als mijn volgende meid er net zo mooi uit ziet als zij
En nog mooier.

Ik zou graag heel veel vertellen tegen de ex, maar ik weet dat het niets gaat brengen. Ik ben van binnen nog steeds boos. Pas als dat helemaal weg is zou ik rustig kunnen praten. Maar ik vraag me af of ik dan nog wel de behoefte voel.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:40:13 #121
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60059871
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 15:31 schreef Miesjel het volgende:

[..]

En nog mooier.

Ik zou graag heel veel vertellen tegen de ex, maar ik weet dat het niets gaat brengen. Ik ben van binnen nog steeds boos. Pas als dat helemaal weg is zou ik rustig kunnen praten. Maar ik vraag me af of ik dan nog wel de behoefte voel.
Ik ben niet meer boos op haar hoor Vandaar dat ik het aandurf om een gesprek met haar aan te gaan. Ik heb op de een of andere manier nog de behoefte om erover te praten met haar. En dat heeft niet eens als doel om haar weer voor me te winnen. Ik wil bepaalde dingen gewoon kwijt aan haar. Ik zit met onduidelijkheden over hoe alles is gelopen. Ik wil opheldering.

Misschien komt ze aanstaande donderdag bij mij thuis langs om nog wat spullen van mij te brengen. Ik hoop dat ze dan eventjes mee gaat naar boven om te praten. Ik heb nog veel te zeggen en te bepraten. Als we binnen zitten, kan ik er tenminste volledig tegenin gaan als ze weer zo aanvallend gaat doen
  zaterdag 12 juli 2008 @ 16:41:01 #122
205904 lollypops
An end has a start
pi_60060699
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

JIj maakte er zelf een einde aan en dat heb je gedaan voor een reden! Vergeet gewoon niet waarom het uiteindelijk mis is gegaan. Je denkt nu alleen aan de goede kanten van jullie relatie, maar de slechte kanten heb je al weer onder het tapijt geveegd. Als alles van jouw kant kwam, dan was de liefde dus voor hem misschien al wel langer verdwenen. Hoogst waarschijnlijk heeft praten geen zin. Hij kom niet echt over als het type dat ineens bijdraait. Je hoopt ben ik bang op meer dan dat je kan en mag verwachten, hoe hard dat ook klinkt.
Thanxss, dat had ik weer even nodig.. Iemand die mij met de neus op de feiten drukt...
pi_60070981
Die van mij lag gisteravond 2 weken na 't uitmaken al in bed met d'r nieuwe lover... tenmiste ze schreef in 'n smsje dat ze pas morgen weer thuis was en d'r broer is met vakantie.. ze slaapt zaterdag 's avonds nooit bij 'n ander in 4 jaar tijd :s

Ik heb er nu voor mezelf echt een punt achter gezet.. hoe moeilijk het ook is/blijft, ze heeft me gedumpt en vervangen. Toch krijg ik mailtjes binenn van d'r dat het blijkt dat ze het emotioneel moeilijk heeft, maar die moet ik weg zetten.. 't kan toch niet meer zijn zoals het was.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 13 juli 2008 @ 10:22:26 #124
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60071314
quote:
Op zondag 13 juli 2008 09:21 schreef Chev het volgende:
Die van mij lag gisteravond 2 weken na 't uitmaken al in bed met d'r nieuwe lover... tenmiste ze schreef in 'n smsje dat ze pas morgen weer thuis was en d'r broer is met vakantie.. ze slaapt zaterdag 's avonds nooit bij 'n ander in 4 jaar tijd :s

Ik heb er nu voor mezelf echt een punt achter gezet.. hoe moeilijk het ook is/blijft, ze heeft me gedumpt en vervangen. Toch krijg ik mailtjes binenn van d'r dat het blijkt dat ze het emotioneel moeilijk heeft, maar die moet ik weg zetten.. 't kan toch niet meer zijn zoals het was.
Ze is echt erg als ze je die mailtjes Alsnog blijft sturen .Ik ben blij dat die van mij dat niet doet. Ik vroeg er tenminste zelf naar of ze al een nieuwe vriend heeft Emotioneel gezien is mijn ex echt een steen (aan de buitenkant tenminste Ik ken de binnenkant ook en die is heel anders). Die vertelt dat soort dingen niet.
pi_60072274
quote:
Op zondag 13 juli 2008 09:21 schreef Chev het volgende:

Sterkte en succes. Ik zou aan de ex vragen of ze wilt stoppen met mailen en smsen. Hoe moeilijk ook, het is wel de manier naar genezing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')