neequote:
quote:
MSNquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar mijn msn adres krijg je niet.. straks zit mijn hele mailbox volgespamd!
Jammer anders kreeg je ook een cool zwaard en een kasteel.quote:
Tegenwoordig krijgen koningen een luxe zeiljacht en een Argentijnse vrouw.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Jammer anders kreeg je ook een cool zwaard en een kasteel.
Ah, je tandarts heeft een hoedje van papier gemaakt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik krijg vrjidag eindelijk mijn kroon!
Ik vind zwaarden en kastelen toch leuker geloof ik..quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijgen koningen een luxe zeiljacht en een Argentijnse vrouw.
5 sterren michelin was het niet, maar voor een keertje best wel weer eens lekker vette happen jaquote:
Lekker tochquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
5 sterren michelin was het niet, maar voor een keertje best wel weer eens lekker vette happen ja
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je tandarts heeft een hoedje van papier gemaakt?
Doen ze daar tegenwoordig 4 weken over dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je tandarts heeft een hoedje van papier gemaakt?
Om een kies heel te houden na een 4-voudige zenuwbehandeling.quote:
Blijkbaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doen ze daar tegenwoordig 4 weken over dan?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
de tandarts vragen om een gaatje te vinden om een kroon op zijn werk te zetten is nooit grappig
O jeusus. dat doet vast pijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Om een kies heel te houden na een 4-voudige zenuwbehandeling.
Hoooiquote:
Nee hoor, verdovingen zijn leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |