abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 9 juli 2008 @ 15:27:33 #1
70532 loveli
N
pi_59997263

Het vorige deel: Slank de zomer in # 182 alweer! Roddeltantes en zuiplappen

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 9 juli 2008 @ 15:28:52 #2
70532 loveli
N
pi_59997299
Game on!
crap in = crap out
pi_59997350
Had juist een nèt wat andere titel in gedachten
Maar nu ga ik werken, dat is wel nuttig
Het mooi kotsende meisje.
pi_59997521
Hihi, die titel!

Ik ga zo maar eens richting sportschool. Ben sinds de vakantie nog niet geweest, dus bij elkaar een maand zonder billenbuikbenenles. Als dat maar goed gaat!
pi_59998101
Ik vind het wel een goeie van je, loveli
pi_59998540
Heb je dit ook al in de praktijk gebracht loveli?

Ik zou me als potentiele lover best lullig voelen als ik direct naar de SOA-kliniek verwezen wordt door mijn prille liefde.

* -marz- heeft 2 kiwi's gegeten net
Springfield's looking pretty dusty today
  Vis een optie? woensdag 9 juli 2008 @ 16:50:07 #7
70532 loveli
N
pi_59999610
Laat ik het zo zeggen, ik laat mijn welzijn niet afhangen van hoe lullig mijn potentiele lover zich misschien voelt. En er zijn nog wel meer dingen waarover ik wil praten voor we tussen de lakens duiken, zoals een eventuele zwangerschap. Ik ben niet aan de pil, dus er wordt sowieso eerst gepraat.

Zo, nu snel even m'n bloemen in het water zetten en dan aan het werk!
crap in = crap out
pi_60000108
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:50 schreef loveli het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik laat mijn welzijn niet afhangen van hoe lullig mijn potentiele lover zich misschien voelt.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.
pi_60000171
Hallo, ik ga ook eens meelezen/-posten hier. Ik zou niet weten hoeveel ik af wil vallen in kilo's, maar ik kwam van de week foto's van mezelf tegen van 2 jaar terug en toen zag het er toch allemaal wat mooier en strakker uit dan dat het nu is .

Vanavond sportschule
pi_60000281
Welkom schreeuwerige username

Al een plan van aanpak achtig iets gemaakt?
pi_60000592
Ik ben sinds een aantal weken bezig met the usual stuff: sporten, geen foute tussendoortjes meer, geen vruchtensappen meer und so weiter.
Ben nooit echt een ongezonde eter geweest, fastfood, snoep en cola kunnen me gestolen worden.
Vind het vooral erg dat er in zoveel dingen zo ontzettend veel suiker zit Zelfs in mayonaise enzo.

Ik ben al sinds m'n 11e vegetarier en ik merk wel dat ik het moeilijk vind om verantwoord broodbeleg te eten. Je komt dan qua hartigheid toch al gauw uit op kaas... En wat zijn nou, naast appelstroop verantwoorde zoete dingen voor op brood?
pi_60000693
Light jam of pindakaas of varianten van pindakaas met andere noten. Sandwichspread achtige dingen (je moet ervan houden), light smeerkaas, vegetarische paté, ...

Ik maak vanavond het SHE recept met de snijbonen ook met een kipfileetje erbij denk ik. Mens, maak nou eens een wiki ofzo met al je recepten erin. Mensen zoals ik kunnen werkelijk niets zelf verzinnen in de keuken
pi_60001178
Ik vind sandwichspread wel lekker, maar volgens mij zit er in die van Heinz zoveel zooi
Pindakaas met stukjes noot

Ik maak vanavond gestoomde groente (peultjes, cherrytomaatjes en nog wat) met rijst
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:19:31 #14
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_60001564

Mijn zwart/blauwe teen...
Die bleek dus mooi op twee plaatsen gebroken te zijn!

Gips kon schijnbaar niet, dus zit er nu een spalk op gemaakt. Extra gratisch een paar krukken erbij maar klaar was ik nog niet. Want toch in het ziekenhuis zijnde nog even snel naar 't wrattenspreekuur. Want die rot dingen gaan maar niet weg. Na een vries en snij behandeling aan mijn andere voet zit die nu ook in het verband.
En de tandarts wilde vanmorgen ook alweer boren want die had een gaatje gespot, gelukkig doet ie dat pas eind augustus.

Een dagje doktoren hoor. Lekker handig!
Had morgen nog wel afgesproken om te gaan squashen met drie anderen, lekker mixen enzo.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:00:29 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60002322
@zwahiel; *knuffel*
balen van je teen zeg...

@ de rest... wat een onderwerp weer haha nou heb niet zoveel gemist dus ....

heb net lekker weer een maaltijdsalade met garnalen op was heel lekker.

zit nog steeds in de nachtdienst en ben niet zo heel fit, dus beachvolleyballen maar een keertje overslaan vanavond... anders wordt dat weer niets van8...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60002348
Jeumig wat een medische pech valt dat ff tegen agz je dacht dat het gekneusd was.

Niet echt handig nu, 2 voeten tegelijk beschadigd ?
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:03:35 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60002394
Ik wil ook hier even melden dat ik dus SOA vrij ben
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:17:01 #18
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_60002697
Vanavond indisch.
pi_60002732
Lijstje:

10h30 O: meloen serranoham en een gekookt ei: ± 175 cal.
14h00 L: salade: rucola melange, rode ui, cherrytomaat, pecannoten en geitenkaas. Dresing van witte balsamico-azijn en basilicum-olijfolie. ± 375 cal. (had ik eik gisteren zullen eten, maar was er niet meer van gekomen)
19h00 T: wodka en stukjes kebab met grove ui en koriander erover en een beetje aioli. ± 350 cal.
20h30 D: notensoep. Bij een kippensoep die ik al eerder had gemaakt en ingevroren en ontdooid, heb ik de volgende ingredienten gegooid:
1/2 zakje paprikarauwkostmix, 1 flinke eetlepel biologische pindakaas, 2 tenen uitgeperste knoflook, een half dingetje boemboe wat ik nog over had, sambal badjak, beetje vloeibare zoetstof, wat gehakte amandelen en pecannoten en zo als ik het neem doe ik er nog wat verse koriander over. Ik schat zo'n 350 cal. per kom. Dan neem ik als toetje een ijsje van 12 cal. Jawel 12 hele calorieen. Ik weet nog niet of ze lekker zijn, maar dat moet ik proberen.....
pi_60002903
Je notensoep klinkt fantastisch.
Dat sommige mensen zo creatief zijn in de keuken, daar sta ik echt van te kijken altijd.

Mijn lijstje steekt er een beetje duf bij af:

biogarde met zemelen en suikervrije siroop
vitalinea
boterham met ossenworst
boterham met hazelnotenpindakaas (kon het alweer niet laten )
cashewnoten
2 kiwi's
SHE's snijbonenhapje met kipfilet

Kijken of ik vandaag wel de energie heb om te sporten. Ik heb op dit moment dezelfde dip als het weer (en word daar emotieloos en vaatdoek-achtig van).
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:28:06 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60002982
ik had een luduvudu dagje:

O: halve boterham met plakje schwarzwalder schinken
A: halve komkommer, duits biefstukje, twee blue band boterhammen (mezelf gedwongen tot eten)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60003006
Ijsjes van 12kcal?? Vertel op!
pi_60003070
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef -marz- het volgende:

Kijken of ik vandaag wel de energie heb om te sporten. Ik heb op dit moment dezelfde dip als het weer (en word daar emotieloos en vaatdoek-achtig van).
Ik ga die snijbonen van SHE binnenkort ook proberen: ik ben dol op snijbonen!

Ik heb gelukkig al gesport en het was een nieuwe leraar en die leek op Mari van der Ven, die make up nicht. Ik kon m'n lachen af en toe maar nauwelijks houden. Bovendien wassie zelf nogal vadsig!! Wel goeie training though
pi_60003125
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef kwakveense het volgende:
ik had een luduvudu dagje:

O: halve boterham met plakje schwarzwalder schinken
A: halve komkommer, duits biefstukje, twee blue band boterhammen (mezelf gedwongen tot eten)
Aw

Gauw weer meer eten hoor.
pi_60003126
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ijsjes van 12kcal?? Vertel op!
Ja het zijn een soort mini-splits 8 in een pak: de helft met tropicalfruits en de andere helft met cassis en wit ijs van binnen en het merk is "Not Guilty". Maar goed wacht maar ff af: misschien is het niet te eten.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')