Welke?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:43 schreef griekjeee het volgende:
Christian Dior...altijd
Dude! Platinum is een weeïge citroengeur met vicks vaporub en de originele is een vanillebomquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Chanel Egoiste Platinum.
Ik ruik alleen het verschil niet tussen Platina en de normale, ach ja.
quote:
Vanillequote:Op woensdag 9 juli 2008 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude! Platinum is een weeïge citroengeur met vicks vaporub en de originele is een vanillebom
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:08 schreef markmywords het volgende:
waar blijft de eerste verdwaalde geest met "cannabis for men"?
Ik ruik die niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:11 schreef ColdFeet het volgende:
Bulgari Thé Vert.
De witte-theevariant is trouwens ook goed, zeg! Vandaag even getest.
De rode vind ik dan weer niet zo wildquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ruik die niet.
De rode is aardig, als je van rooibosthee houdt.
Sterker nog, een dag later ruik ik m nog op mijn huidquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ruik die niet.
De rode is aardig, als je van rooibosthee houdt.
Was ook sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Met AqUa di Gio ben je toch allesbehalve uniek. ;P
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:31 schreef Dayshine het volgende:
Heb even een kort vraagje,
was vandaag in de Douglas en heb daar een lekker luchtje op gespoten..
nu moest ik plots de winkel verlaten en het geurtje zit nog op mn hand maar je raadt het al
ik ben de naam vergeten
het zat in een redelijk dik rond flesje met leer eromheen en als ik me niet vergis verpakt in
een houten doosje. Heeft iemand een idee?
hmmm nee dat was m zeker niet, die naam had ik wel onthoudenquote:
Besteld uit Parijs. http://www.salons-shiseido.comquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:54 schreef Conekiller het volgende:
Waar heb je die vandaan trouwens? Ben ik ook al even benieuwd naar.
je komt het nog wel eens tegen, beverwijk zowiezo. En sommige douglas en andere parfumzaken hebben hetquote:Op zondag 27 juli 2008 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Verkopen ze dat hier in Nederland? Tof, die wil ik ook altijd nog testen.
Heb ik ook gehad. Heel lekker zomer luchtje inderdaad, heel apart.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:14 schreef Viiince het volgende:
Ik heb Paco Rabanne ultraviolet man echt lekker ruikt die (L)
[ afbeelding ]
Aan welke mainstream geur doet het je aan denken?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:55 schreef DarkManta het volgende:
Creed Green Irish Tweed
Hm, zo veel bijzonders is het niet.
Paul Smith London een beetje.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan welke mainstream geur doet het je aan denken?
Lijkt hij qua geur of qua plaatje.. Want allicht kan je dan een bril gebruikenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:57 schreef W1ZZ het volgende:
Hihi. Le Male is een directe kopie van Boellis' Panama uit 1924 (plaatje) dus je kunt rustig zeggen dattie al gedateerd was toen ie uitkwam
Okquote:Op maandag 28 juli 2008 16:08 schreef W1ZZ het volgende:
Qua geurPanama is heel onbekend dus ze komen er prima mee weg maar de gelijkenis is op z'n minst zeer opvallend te noemen.
M'n favoriet, samen met Chanel Sport pour homme.quote:
Ruikt deze ook naar Patchouli, of is dat alleen de naam?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Erg lekker. Maar valt in hetzelfde straatje als Gucci PH die ik al heb. Wel beter sillage én longevity door Le Labo.
Hij ruikt meer naar leer dan naar Patchouli, maar er zijn wel wat trekjes van patchouli erin terug te vinden. Het was een decant, geruild tegen Caron pour un Homme.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:09 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ruikt deze ook naar Patchouli, of is dat alleen de naam?
Als deze naar Patchouli ruikt, waar heb je `m gehaald?
lekker met deze temperaturen ( het water van de winter )quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:37 schreef W1ZZ het volgende:
Frederic Malle l'Eau d'Hiver
[ afbeelding ]
Hemel, is je gevoel voor humor vervlogen mét je geurtje?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:04 schreef W1ZZ het volgende:
Ik neem aan dat je 'm uitgebreid getest hebt voordat je tot deze bondige conclusie kwam?
Die had ik op de heenreis naar Rome op. 10 sprays, toen wist ik hem wel te ruiken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vandaag weer Bulgari Eau Parfumée au Thé Blanc. Bevalt me erg goed
Hij ruikt bij mij echt goed, vind ik, een beetje sensueelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die had ik op de heenreis naar Rome op. 10 sprays, toen wist ik hem wel te ruiken.![]()
Nu:
[ afbeelding ]
Ja maar dan moet jij altijd weer extreem doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
We kunnen ook allebei Eau Parfumee dragen.
Ohhh die is idd lekker!!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:27 schreef Lunaflame het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere frisse geur, die echt de hele dag blijft hangen en het voordeel is dat je er mee in de zon kan.
Nog steeds mijn favoriet voor de zomer.
Ik heb interesse in samplesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Je mag de mijne wel hebben om je collectie weer aan te vullen.
quote:White Musk®
We're proud of White Musk®. The first fragrance to use cruelty-free musk, its sensual, velvety notes of rose, iris, ylang ylang and musk are making women feel as sensual today as it did when it was launched, over 25 years ago. Sensual and successful, isn't that what every woman wants?
MADE WITH PASS!ON™
We love the sensual scent of musk, but hate the cruelty associated with gathering natural musk from deer. So we created White Musk® fragrance, the pioneer of cruelty-free musk and now one of the most popular fragrances in the world.
Die is erg lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn erg fijne vakantiegeurtje - ter plaatse gekocht - White Musk eau de toilette van The Body Shop.
Van de TBS-website:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:08 schreef lookinforyou het volgende:
http://nowsmellthis.blogh(...)ll-fleur-defendu.jpg
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:50 schreef El_Borracho het volgende:
[ afbeelding ]
Prada Infusion d'Homme
Is die er al in Nederland? Waar heb je die gehaald?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:50 schreef El_Borracho het volgende:
[ afbeelding ]
Prada Infusion d'Homme
Gekregen als een sample bij aankoop v YSL - L'homme (met een dop die aan de binnenkant deels afgebroken isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is die er al in Nederland? Waar heb je die gehaald?
maar dan de mannen versiequote:
Ruikt naar toiletzeep.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:29 schreef W1ZZ het volgende:
Acqua di Parma Colonia Assoluta
[ afbeelding ]
Expensive?quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:57 schreef W1ZZ het volgende:
Le Labo Rose 31 Laatste beetje
[ afbeelding ]
Ja nogal. Maar ik had maar een 4ml miniflesje. 50ml is +/- ¤100,-quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:14 schreef shroomer het volgende:
[..]
Expensive?
Die Ultraviolet Man vind ik erg apart, wel lekker om af en toe op te doen maar niet dagelijks ofzo.
Die is lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |