Besteld uit Parijs. http://www.salons-shiseido.comquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:54 schreef Conekiller het volgende:
Waar heb je die vandaan trouwens? Ben ik ook al even benieuwd naar.
je komt het nog wel eens tegen, beverwijk zowiezo. En sommige douglas en andere parfumzaken hebben hetquote:Op zondag 27 juli 2008 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Verkopen ze dat hier in Nederland? Tof, die wil ik ook altijd nog testen.
Heb ik ook gehad. Heel lekker zomer luchtje inderdaad, heel apart.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:14 schreef Viiince het volgende:
Ik heb Paco Rabanne ultraviolet man echt lekker ruikt die (L)
[ afbeelding ]
Aan welke mainstream geur doet het je aan denken?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:55 schreef DarkManta het volgende:
Creed Green Irish Tweed
Hm, zo veel bijzonders is het niet.
Paul Smith London een beetje.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan welke mainstream geur doet het je aan denken?
Lijkt hij qua geur of qua plaatje.. Want allicht kan je dan een bril gebruikenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:57 schreef W1ZZ het volgende:
Hihi. Le Male is een directe kopie van Boellis' Panama uit 1924 (plaatje) dus je kunt rustig zeggen dattie al gedateerd was toen ie uitkwam
Okquote:Op maandag 28 juli 2008 16:08 schreef W1ZZ het volgende:
Qua geurPanama is heel onbekend dus ze komen er prima mee weg maar de gelijkenis is op z'n minst zeer opvallend te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |