hoe klinkt dat dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je het bijvoorbeeld met iemand hebt over eenofandere band. Ik zeg zo, ja het is gewoon black metal toch? Krijg je zo'n antwoord van: "Nee, dit is symphonic pagan metal" en dan bij de volgende band: "Nee, dit is geen hardrock, dit is 3,14 inch hydrocarbonaat metalpunk"
Waarom moeten sommige mensen voor ongeveer elke band een aparte muziekstijl verzinnen, zodat ze vervolgens kunnen fappen op hun kennis? Ik noem het gewoon altijd teringherrie, dat is iig niet fout.
DUDE, WTF!quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:39 schreef Public_NME het volgende:
Diep, rollende, funkende Detroit techno! (DJ Bone was laatst te koning op AWFS)
Wtf. Voor de grap eens om bijhorende bands vragenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Lemming of niet, terechte klacht natuurlijk!
Mooi voorbeeld is user OFfSprngr. Deze jongeman pimpt graag met z'n muzieksmaak en heeft dan het volgende lijstje van favoriete genres in zn fobo
Muziek genres:
20th Century Classical
Acid-Electro
Acid Jazz
Aggrotech
Alt Country
Alt Rock
Alt Metal
Ambient
Ambient Breaks
Ambient House
Ambient Industrial
Anarcho-Punk
Anti-Folk
Art Punk
Avant-Garde Doom Metal
Art Rock
Avant-Garde Industrial
Batcave
Bitpop
Black/Doom Metal
Black Metal
Black/Death Metal
Bluegrass
etc
moet frustrerend voor em zijn dat dat procent-ding op zijn fobo niet zoveel genres aankanquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Mooi voorbeeld is user OFfSprngr. Deze jongeman pimpt graag met z'n muzieksmaak en heeft dan het volgende lijstje van favoriete genres in zn fobo
Muziek genres:
achterlijk lijstje
Crisis! Zelfs de afhaal chinees heeft niet zo'n lange lijst. Dat je het ook weet te herkennen maakt het nog triester trouwens.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:21 schreef Hephaistos. het volgende:
-hele waslijst-
Detroit Techno is wel een al jarenlang bestaand genre.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Uit: Waar dansen jullie het liefste op, is dit ook een prachtig voorbeeld van de übersneuheid van onze medefokker:
[..]
DUDE, WTF!
Over slechte muziek sprekendequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Muziek genres:
...
Schranz
...
ik = Schuldig!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:55 schreef BobbyB het volgende:
Crisis! Zelfs de afhaal chinees heeft niet zo'n lange lijst. Dat je het ook weet te herkennen maakt het nog triester trouwens.
Ik weet wat Acid Jazz isquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Wtf. Voor de grap eens om bijhorende bands vragen
Shame on you!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik weet wat Acid Jazz is
Saint Germain bijvoorbeeld
Chille muziek iig
Overigens kan ik me bij een aantal nog wel wat voorstellen, maarquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Crisis! Zelfs de afhaal chinees heeft niet zo'n lange lijst. Dat je het ook weet te herkennen maakt het nog triester trouwens.
Ongeveer wel ja.quote:
Batcave is gewoon een onderdeel van gothicmuziek. Heeft overigens niks met Batman te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:43 schreef Agiath het volgende:
J-Rock en J-Punk
Dan is rock en punk muziek uit Japan.
Psychedelic rock = Meestal lange epos rock muziek met diepere teksten, dingen als Tool.
Dat weet ik nog allemaal.
Maar wtf is Sludge Metal?QueerCore?
Batcave?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:43 schreef Agiath het volgende:
J-Rock en J-Punk
Dan is rock en punk muziek uit Japan.
Psychedelic rock = Meestal lange epos rock muziek met diepere teksten, dingen als Tool.
Dat weet ik nog allemaal.
Maar wtf is Sludge Metal?![]()
quote:QueerCore?
quote:Batcave?
Hendrix maakte ook Psychedelic Rock, dus als je in dit topic beweert je niks voor te kunnen stellen bij Psychedeldic Rock...ga je dan maar schamenquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:43 schreef Agiath het volgende:
Het zou wel fijn zijn als de user van elk genre een voorbeeld geeft.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Wtf. Voor de grap eens om bijhorende bands vragen
wat is er mis met detroid techno?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Uit: Waar dansen jullie het liefste op, is dit ook een prachtig voorbeeld van de übersneuheid van onze medefokker:
[..]
DUDE, WTF!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:43 schreef Agiath het volgende:
Iddquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Muziek genres:
-
jij bent stoerquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:15 schreef tuxepux het volgende:
In mijn hoofd is er:House (zonder gejank en met duidelijke beat) Rock (met gitaren e.d.) Pop (alle kutmuziek die overblijft)
Klaar.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Muziek genres:
Like wtf
Daar moest ik ook echt meteen aan denken!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Muziek genres:
20th Century Classical
Acid-Electro
Acid Jazz
Aggrotech
Alt Country
Alt Rock
Alt Metal
Ambient
Ambient Breaks
Ambient House
Ambient Industrial
Anarcho-Punk
Anti-Folk
Art Punk
Avant-Garde Doom Metal
Art Rock
Avant-Garde Industrial
Batcave
Bitpop
Black/Doom Metal
Black Metal
Black/Death Metal
Bluegrass
Blues
Blues-Rock
Breakcore
Brutal Death Metal
Cello Rock
Celtic New Age
Chiptune
Classic Rock
Classical
Crossover Thrash
Crust Punk
CyberGrind
D.C. Post-Hardcore Punk
D-Beat Hardcore Punk
Dark Ambient
Dark Cabaret
Dark Electro
Dark Metal
Darkcore
Darkstep
Darkwave
Death 'n Roll
Death Industrial
Death Metal
Death Rock
Death-Rap
DeathCore
DeathGrind
DeathThrash
Desert Rock
Digital Hardcore
Doom Metal
Doom-Death
Downbeat
Drone-Doom Metal
Drone
Drum & Bass
Drum & Noise
EBM
Electro
Electro Funk
Electro House
Electro-Industrial
Electro-Rock
Electroclash
ElectroPop
ElectroPunk
Ethereal
Futurepop
Folk Metal
Florida Death Metal
Folk-Punk
Folktronica
Funeral Doom Metal
Funk Metal
Gabber
Gaelic Punk
Garage Rock
Goa Trance
Gothabilly
Gothic Metal
Gothic Rock
Gothic-Doom Metal
Gregorian Chant
GrindCore
Grunge
Happy Hardcore
Hardcore Punk
Hard Rock
hXe
IDM
Illbient
Industrial
Industrial Hardcore
Industrial Metal
Industrial Rock
Industrial Techno
Intelligent DnB
Japanese Electro
Japcore
J-Punk
J-Rock
Jungle
Kraut Rock
Lowercase
Martial Industrial
MathCore
Math Metal
Math Rock
Melodic Death Metal
Melodic Hardcore Punk
MetalCore
MoshCore
Nardcore
New Age
New Beat
New Wave
Neo-Folk
Nerdcore HipHop
Neurofunk
NintendoCore
Noise
Noise Rock
NSBM
Pagan Black Metal
Pagan Rock
Political Hip Hop
Post-Black Metal
Post-Hardcore Punk
Post-Industrial
Post-Metal
Post-Punk
Post-Rock
Power Noise
Power Violence
Progressive Melo-Death
Progressive Metal
Progressive Rock
Proto-Metal
ProtoPunk
Punk 'n Roll
Punk Rock
Punkabilly
Psychedelic Rock
Psychedelic Trance
Psychill
Psychobilly
QueerCore
Rave
Reggae rock
Riot Grrrl
Rockabilly
Rocktronica
Rumba Catalana
Scandinavian Death Metal
Schranz
Screamo
Southern Rock
SkaCore
Skate Punk
Sludge-Doom Metal
Sludge Metal
Sludge Rock
Speed Metal
Spoken Word
Stoner Rock
Stoner Doom-Metal
Stoner Metal
Streetpunk
Surf Rock
Synthpop
Tech House
Technical Death Metal
Technical Grindcore
Techno
Technoid
Techstep
Tekno
ThrashCore
Thrash Metal
Traditional Japanese music
Trancestep
Triphop
Umeċ Hardcore Punk
Urban Folk
Viking Metal
World Music
Ik weet het. Ik heb zo veel interessante dingen te doen in mijn leven, dat ik gewoon geen tijd heb om me bezig te houden met muziekstijlen! Ultiem cool, niet?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:25 schreef Lakai het volgende:
jij bent stoer
zeker, zeker!quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:31 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik heb zo veel interessante dingen te doen in mijn leven, dat ik gewoon geen tijd heb om me bezig te houden met muziekstijlen! Ultiem cool, niet?
niet weten wat triphop is is pas "quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Idd![]()
Viking Metal
Triphop
Riot Grrrl![]()
Weten wat het wel is nog meerquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
niet weten wat triphop is is pas ""
Ik heb geen lijst.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |