GVD ik heb dus een nieuwe baan in een sauna (was dus hard ontslagen nadat ik die mongool had uitgescholden jeweet)
Zit ik me daar een beetje te chillen, niks aan de hand, heb het eerder gedaan, je weet toch. Komen me er toch 2 ONTZETTEND lelijke emo's binnen. Nouja, geen probleem, vertrouwde het alleen niet zo, dus ik bleef in de buurt. Dus ik kijk regelmatig hun kant op, werd gewoon alleen al chagrijnig van die emo hoofden

Nou, op een gegeven moment slaat die she-emo gewoon haar arm om die he-emo (denk ik tenminste, altijd moeilijk te zien

) heen, en gaat langzaam over z'n rug naar beneden naar z'n... juist
Dusch ik roep (in afgrijzen) 'Willen jullie weleens even ophouden met dat kleffe gedoe, stink emo's!'
Kijken ze me aan met die in mascara en weet ik veel wat nog meer gedrenkte ogen alsof ze stront zien branden. Dus ik deel ze nogmaals mede dat vuistneucken niet de bedoeling is in de sauna (zat dus al een flinke bruine vlek op de bank zag ik later)
Beginnen ze helemaal te trippen en zeggen dat ze niks deden

Vervolgens gaan ze naar de >BEDRIJFSLEIDER<, ik bedoel, wtf? ik dacht dat die emo's elk sociaal contact schuwden. Maargoed, bedrijfsleider is een goeie vent, dus niet zo'n type dat direct de klant gelooft.
Dus die vent komt naar beneden (hij was aan het lunchen dus hij was best pissed dat ie naar beneden moest)
Beginenn die k*t emo's een heel jankverhaal op te hangen over dat ze niets deden wat ze voorheen nooit in deze sauna hadden gedaan, (

) en ze durven ook nog te zeggen dat ze niets fout deden
Echter, natuurlijk luistert die vent naar mij, (wie luistert er nou naar emo's

!!!) en hij deelt Mr and Mrs zelfmoord mede dat wat ze deden echt niet door de beugel kon.

Dus die emo's spacen hem en beginnen te blèren van woede.
Bedrijfsleider probeert het nog te sussen door hun een plezier te doen en te zeggen dat het begrip ''ongewenste intimiteiten'' afhangt van de vrije interpretatie van de medewerkers (ik dus

)
Uiteindelijk besloten dat mijn intonatie toen ik ze aansprak wat aan de felle kant was (waarvoor ik me verontschuldigd heb, maar toen zaten er dus al 2 mascara sporen over hun emo-wangetjes)
Bedrijfsleider is weer gaan lunchen, ik mocht die emo's eruit kicken (

)
En ze schreeuwden nog met rauwe stem dat ze nooit mer terug zouden komen (

)
Samenvatting: DAMN wat zijn taco's lekker
Klacht: Vuistneuckende Emo's op mijn werkplek
Subklacht: Zie samenvatting
PAINT:
[ Bericht 1% gewijzigd door Scherpkoekje op 09-07-2008 16:10:52 ]