Eens! Muziek is muziek. Klaor!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:52 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een achterlijke klacht. Moet alles perse in een genre vallen ofzo? Wat een bullshit, wat heb je er nou aan dat jij ooh zooo goed weet in welk hokje je alles moet proppen?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:14 schreef Lakai het volgende:
[..]
Hahahahah
Ts gaat er serieus op in!
even kijken of dit werkt:
Evanescance is dikke metal volgens mij...
En als je mij vraagt wat RHCP is dan zou ik screamo zeggen!
met wel een beetje funk-invloeden trouwens!
Lol indie-britpop idd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Agiath het volgende:
Genre's moeten vooral niet te uitgebreid worden.
Tegenwoordig word er voor elk nieuw bandje die 1 ander toonladdertje speelt al een nieuw sub-genre aangemaakt.
Zo heb je al 50 verschillende soorten metal
Nu kan ik metal uit me hoofd wel in 4 a 5 verschillende genre's onderscheiden, maar _50__?
Of ook muziek "Dat niet in een hokje te plaatsen is"
Dat zegt tegenwoordig elke artiest, terwijl het allemaal dezelfde indie-britpop rommel is
Helaas is het het origineelquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:59 schreef Scherpkoekje het volgende:
Dit moet wel en héle slechte lemming zijn.
Ja, en wat dacht je van vrolijke en niet vrolijke muziek?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:05 schreef Karina het volgende:
Lekker belangrijk zeg. Bij mij zijn er 2 soorten muziek: kutmuziek en leuke muziek.
Ben je zelf te laf om te komen dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:06 schreef zovty het volgende:
Als ik nou uitzoek waar TS woont... wie wil 'm dan in elkaar slaan?
Nou vrolijke muziek kan ook kutmuziek zijn, ik houd altijd maar 2 soorten over. Muziek die ik WEL leuk vind en muziek die ik NIET leuk vind, boeien verder wat voor genre het is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:07 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Ja, en wat dacht je van vrolijke en niet vrolijke muziek?
Gitaar en Elektronisch?
In principe heb je gelijk, maar op die manier kan je heel veel tegenstellingen bedenken.
TS, waarom kom je hier niet op terug?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:03 schreef DJKiwi het volgende:
Geen enkel persoon heeft de autoriteit om hokjes te maken voor anderen. Iedereen ziet dat anders
/eten
dat dusquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:52 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een achterlijke klacht. Moet alles perse in een genre vallen ofzo? Wat een bullshit, wat heb je er nou aan dat jij ooh zooo goed weet in welk hokje je alles moet proppen?
Ik heb ook nooit vrolijk/niet vrolijk met goed/slecht geassocieerd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vrolijke muziek kan ook kutmuziek zijn, ik houd altijd maar 2 soorten over. Muziek die ik WEL leuk vind en muziek die ik NIET leuk vind, boeien verder wat voor genre het is.
Hoezo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:11 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
TS, waarom kom je hier niet op terug?![]()
Superprutser. Bijna net zo erg als die Syheriat met zijn emolove.
Neenee, zeker niet, maar ik lig liever stoned in de goot dan dat ik mensen in elkaar sla. Dat is gewoon niet mijn, jeweetz.quote:
Of mensen die muziek niet luisteren omdat het hun genre niet is, maar het eigenlijk wel leuk vinden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Slechte lemming.
dit is toch een lemming....toch?
Mensen die muziek proberen uit te pluizen in genres en zich er druk over kunnen maken.
Dat zegt ze toch ook niet? Je snapt echt niet wat ze bedoeld, of wel?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:14 schreef DJKiwi het volgende:
Ik heb ook nooit vrolijk/niet vrolijk met goed/slecht geassocieerd.
Poeh doe toch niet zo moeilijk man. Wat maakt het uit in godsnaamquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:14 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit vrolijk/niet vrolijk met goed/slecht geassocieerd.
[..]
Hoezo?
Nee dat gaat voor mij niet echt op, al heb ik wel zo iets als iemand zegt dat is rap, dan luister ik het zowiso niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of mensen die muziek niet luisteren omdat het hun genre niet is, maar het eigenlijk wel leuk vinden.
[..]
agree on that.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Neenee, zeker niet, maar ik lig liever stoned in de goot dan dat ik mensen in elkaar sla. Dat is gewoon niet mijn, jeweetz.
Ik zeg ook niet dat het op jou van toepassing isquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:28 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Nee dat gaat voor mij niet echt op, al heb ik wel zo iets als iemand zegt dat is rap, dan luister ik het zowiso niet.
MAar over het algemeen doe ik dat niet
Ik zeg ook niet dat jij dat zegtquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het op jou van toepassing is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |