verkaptquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:13 schreef EggsTC het volgende:
verkapt kijk-mij-tof-in-de-sauna-half-de-liefde-bedrijven-en-een-andere-kansloze-vrouw-kijkt-jaloers-toe-hoe-ik-snoeihard-genomen-wordt-topic
Om je vraag te beantwoorden...was in Rotterdamquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Welke sauna was dit dan? Sauna waar ik regelmatig heen ga zie je eigenlijk nooit personeel in de sauna komen. Behalve als ze net vrij zijn natuurlijk en zelf nog even gaan stomen.
En voor de preutse mensen onder ons, de sauna is heerlijk. Het toppunt van relaxen!
En voor die dude die beweert een kratje bier weg te tanken, slim... een lading vochtontrekker naar binnen werken in de sauna. Nou zeg ik niet dat ik nooit bier drink in de sauna, maar dat zijn er 2 of 3 op een hele avond. Niet een kratje wegzuipen.
Neujh helemaal mijn eigen keuzequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:27 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die partner zeggen
Ben je uitgehuwelijkt ofzo
Ja ga ik zeker doen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:41 schreef stbabylon het volgende:
Kijk anders een hier om te zien of er niks anders leuks in de buurt zit:
Sauna Reviews Part III
EVEN EEN CONTROLEVRAAGquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:18 schreef griekjeee het volgende:
Mijn partner en ik gaan regelmatig naar de sauna. Zo ook gisteren. Nooit problemen gehad verder, altijd gewoon een leuk dagje. Nou stond er gisteren ineens een medewerker die ik nog nooit eerder had gezien. Ik vond dat ze ons de hele tijd al vreemd aankeek, wat chagerijnig. Ze kwam iedere keer ook 'toevallig'even kijken of zogenaamd iets doen, bv een deur openzetten...Maar we schonken er verder geen aandacht aan. Op een gegeven moment zijn mijn partner en ik in gesprek, en ik heb een arm om hem heen. Niks aan de hand zou je denken.
Komt die trol ineens weer onder een steen vandaan gekropen en staat ze vanaf een afstandje op haar gemak te kijken, armen over elkaar. Zegt ze: 'Willen jullie weleens even ophouden met dat kleffe gedoe!'
'Pardon?'![]()
![]()
Herhaald ze het. Ik haar gewoon rustig uitgelegd dat we gewoon in gesprek zijn- zoals ze kan zien- en ik alleen maar mijn arm om mijn partner heb. Ja maar we moesten er toch maar mee ophouden. Prima. Handdoek gepakt, gevraagd naar de bedrijfsleider. Halfuur later komt hij aankakken. Voorval uitgelegd, dat we vaste bezoeker zijn en nog nooit problemen hebben gehad, en dat er absoluut geen sprake was van ongewenste intimiteiten. Miss piggy staat ernaast te luisteren.
'Ja ja...En ik kan begrijpen dat de toon u niet aanstond maar ik moet toch achter mijn medewerkers staan.'
Daarna zei hij ook dat ongewenste intimiteiten voor de vrije interpretatie van iedere afzonderlijke medewerker zijn, een hand geven kan letterlijk al teveel zijn als de medewerker dat een probleem vind![]()
![]()
![]()
Nu was ze toevallig van Turkse afkomst, ben absoluut niet bevooroordeeld maar kan me voorstellen dat zij heel andere andere normen en waarden heeft dan ik, en dat elkaar een hand geven inderdaad teveel is...
Maar dat dit ondersteund wordt door het management?? Achterlijk ga er nooit meer heen.
Stalker, wtf is dit voor kutkick.quote:
Dat was de kick nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Stalker, wtf is dit voor kutkick.
Wat een goede post.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:49 schreef afcajos het volgende:
Ah, een topic van griekjeee
Iemand uitmaken voor dikzak. Check
Denken dat een fokker haar wilt neuken. Check
Wat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:59 schreef laforest het volgende:
En hier durf je nog geen foto te plaatsen
Thanx.quote:
Care.quote:
Haha.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat was de kick niet
edit: oh wel, ik faal![]()
![]()
![]()
![]()
" ben absoluut niet bevooroordeeld"quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:18 schreef griekjeee het volgende:
Mijn partner en ik gaan regelmatig naar de sauna. Zo ook gisteren. Nooit problemen gehad verder, altijd gewoon een leuk dagje. Nou stond er gisteren ineens een medewerker die ik nog nooit eerder had gezien. Ik vond dat ze ons de hele tijd al vreemd aankeek, wat chagerijnig. Ze kwam iedere keer ook 'toevallig'even kijken of zogenaamd iets doen, bv een deur openzetten...Maar we schonken er verder geen aandacht aan. Op een gegeven moment zijn mijn partner en ik in gesprek, en ik heb een arm om hem heen. Niks aan de hand zou je denken.
Komt die trol ineens weer onder een steen vandaan gekropen en staat ze vanaf een afstandje op haar gemak te kijken, armen over elkaar. Zegt ze: 'Willen jullie weleens even ophouden met dat kleffe gedoe!'
'Pardon?'![]()
![]()
Herhaald ze het. Ik haar gewoon rustig uitgelegd dat we gewoon in gesprek zijn- zoals ze kan zien- en ik alleen maar mijn arm om mijn partner heb. Ja maar we moesten er toch maar mee ophouden. Prima. Handdoek gepakt, gevraagd naar de bedrijfsleider. Halfuur later komt hij aankakken. Voorval uitgelegd, dat we vaste bezoeker zijn en nog nooit problemen hebben gehad, en dat er absoluut geen sprake was van ongewenste intimiteiten. Miss piggy staat ernaast te luisteren.
'Ja ja...En ik kan begrijpen dat de toon u niet aanstond maar ik moet toch achter mijn medewerkers staan.'
Daarna zei hij ook dat ongewenste intimiteiten voor de vrije interpretatie van iedere afzonderlijke medewerker zijn, een hand geven kan letterlijk al teveel zijn als de medewerker dat een probleem vind![]()
![]()
![]()
Nu was ze toevallig van Turkse afkomst, ben absoluut niet bevooroordeeld maar kan me voorstellen dat zij heel andere andere normen en waarden heeft dan ik, en dat elkaar een hand geven inderdaad teveel is...
Maar dat dit ondersteund wordt door het management?? Achterlijk ga er nooit meer heen.
Als in ik denk niet automatisch dat iedere Turk zo is nee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
" ben absoluut niet bevooroordeeld"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het wel, zo af en toe.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat ben je schattig als je verontwaardigd bent
Waarom quote jij trouwens de hele OP, alsof ik een topic uit 2008 nog kan veranderen. Áls ik dat had gewild.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
" ben absoluut niet bevooroordeeld"
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom open jij dit soort topics ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom quote jij trouwens de hele OP, alsof ik een topic uit 2008 nog kan veranderen. Áls ik dat had gewild.
Omdat ik daar kennelijk behoefte aan had. Vreemd hè?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Waarom open jij dit soort topics ?
Nee, maar daar heb je ook je antwoord op je ene vraag.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik daar kennelijk behoefte aan had. Vreemd hè?
Vreemde behoefte om zo'n nutteloze quote maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb je ook je antwoord op je ene vraag.
Nee inderdaad, jouw topic is wel erg nuttigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vreemde behoefte om zo'n nutteloze quote maken.
Mooizo, ik wed dat ik daar twee jaar terug ook vast blij mee geweest zou zijn.quote:
Ja, ik was mijn ei kwijt en mijn lieve mede fokkertjes hadden weer even een paar minuten te verspillen van hun leven. Win-win.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee inderdaad, jouw topic is wel erg nuttig
Nuttig voor jou, maar niet voor de rest v/d wereld. Egoist.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, ik was mijn ei kwijt en mijn lieve mede fokkertjes hadden weer even een paar minuten te verspillen van hun leven. Win-win.
Nou én.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nuttig voor jou, maar niet voor de rest v/d wereld. Egoist.
Dat is echt wel de quote waard hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |