wat?quote:
Tsja...Ik kan me heel goed voorstellen dat sommige dingen publiekelijk te ver gaan, maar een hand geven/arm om iemand heen slaan zou daar nooit onder mogen vallen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:23 schreef De_Fotograaf het volgende:
Ongewenste intimiteiten geldt alleen and degene die het aangaat ze ongewenst vindt .. jou partner dus in dit geval. een buitenstaander heeft daar uiteraard niks mee te maken .. zou niet goed zijn...
stel dat ik 2 mensen zie zoenen en dan een klacht in kan dienen wegens ongewenste intimiteiten ... zou een mooie boel zijn
Ja wat is daar dan zoquote:
hahahaha geen ideequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
En zij zelf met haar handen over elkaar stiekem haar boezem bepotelen, zeker?
Tsja ik wist dat ik dit ging krijgenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:29 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Een Griek die een Turk afzeikt. Je kan er ook niets aan doen hoor..
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:18 schreef griekjeee het volgende:
en ik heb een arm om hem heen.
Laat me raden...Jij gaat zeker altijd alleen en irriteert je dan mateloos aan stelletjesquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:29 schreef bug_me_not2 het volgende:
Gadverdamme, mensen die aan elkaar zitten in de sauna. Neuken doe je maar onder de douche of zo. In de sauna blijf je van elkaar af. Gewoon in de verte staren en zonder iets te zeggen je bier drinken...
Dát zeg ik nergens...en als het wel zo is tsja vreemd he in de sauna oehhhh naaktquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:08 schreef Gluckskafer het volgende:
TS zit in zijn nakie in de sauna
De goorlap
Nee ga altijd met een stel vrienden. Kratje bier mee en dan een paar uur ontspannen. Is ook heel leuk, maar dat betekent natuurlijk niet dat we dan ook aan elkaar moeten gaan zitten of zo.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:33 schreef griekjeee het volgende:
Laat me raden...Jij gaat zeker altijd alleen en irriteert je dan mateloos aan stelletjes![]()
Btw bier drinken in de sauna?
Sowieso mensen die naar de sauna gaan, dat zijn van die excentriekelingen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dát zeg ik nergens...en als het wel zo is tsja vreemd he in de sauna oehhhh naakt
Ehm..als saunsn00b heb ik hier toch een vraagje over. Jij zegt een paar uurtjes. Dit in combinatie met een krat bier plus het feit dat de locatie een sauna is. Hoe hou je dat bier in godsnaam koud?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:12 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Nee ga altijd met een stel vrienden. Kratje bier mee en dan een paar uur ontspannen. Is ook heel leuk, maar dat betekent natuurlijk niet dat we dan ook aan elkaar moeten gaan zitten of zo.
En jij zit op FOK!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:16 schreef Scherpkoekje het volgende:
Mijn vriendin heeft een privé sauna in haar tuin
Ik wil daar best in de sauna zitten, maar ik + vriendin zitten nu in Nederland, haar huis staat in Finland.quote:
Lyzio toch!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ehm..als saunsn00b heb ik hier toch een vraagje over. Jij zegt een paar uurtjes. Dit in combinatie met een krat bier plus het feit dat de locatie een sauna is. Hoe hou je dat bier in godsnaam koud?
Dat laat je in de kleedkamer in de koelkast staan bijv. Je gaat natuurlijk niet met je krat bier in de sauna zittenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ehm..als saunsn00b heb ik hier toch een vraagje over. Jij zegt een paar uurtjes. Dit in combinatie met een krat bier plus het feit dat de locatie een sauna is. Hoe hou je dat bier in godsnaam koud?
hehehehe nudistenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:17 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Sowieso mensen die naar de sauna gaan, dat zijn van die excentriekelingen.
BBQ'en natuurlijk. Zo'n sauna apparaat is in weze niets anders dan een waterproof BBQ. Je kan er prima worstjes op klaar maken (worst in aluminium folie, tijdje op het apparaat laten liggen. Af en toe omdraaien. Tadaa, bier en snacks )quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dan rest alleen nog de vraag wat die mooiboy's de rest van de tijd doen daar.
Guilty as chargedquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik wil daar best in de sauna zitten, maar ik + vriendin zitten nu in Nederland, haar huis staat in Finland.
Conclusie: Ben jij ff gepwnd
Oh, ik dacht werkelijk dat je 't mee nam in de saunaquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:20 schreef bug_me_not2 het volgende:
Dat laat je in de kleedkamer in de koelkast staan bijv. Je gaat natuurlijk niet met je krat bier in de sauna zitten
Ja, en dan zeker mijn vriendin uitcheckenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:26 schreef Lyzio het volgende:
Guilty as chargedJe mag me best een keer meenemen naar Finland hoor. Ik ben een hele jolige en gevatte Limburger!
![]()
Ja, ik blijf natuurlijk wel van het mannelijke geslacht. Maar om mij hoef je je niet jaloers te maken hoor. Ik zie d'r niet uit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:28 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker mijn vriendin uitcheckenDacht het ook
Het is niet alsof ik fins spreek en zij nederlandsch.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, ik blijf natuurlijk wel van het mannelijke geslacht. Maar om mij hoef je je niet jaloers te maken hoor. Ik zie d'r niet uit.
En ze verstaat me waarschijnlijk toch niet
Kortom ze woont in Finland, en wie heeft dat niet daarquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:16 schreef Scherpkoekje het volgende:
Mijn vriendin heeft een privé sauna in haar tuin
Doet dat ook maar iets af aan het feit dat sauna + tuin =quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kortom ze woont in Finland, en wie heeft dat niet daar. Ik heb zelfs een eigen sauna
-edit-
Het was al verklapt
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:26 schreef slindenau het volgende:
tl; dr.
Conclusie: je mist een samenvatting, en een paint had ook niet misstaan.
Jezus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:18 schreef griekjeee het volgende:
Op een gegeven moment zijn mijn partner en ik in gesprek, en ik heb een arm om hem heen.
Oke paintje volgt nogquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |