Lees het maar volledig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, maar uhh
Alles is toch van chemische voorsprong?
Omdat die stellingen veelal juist ontkracht zijn in wetenschappelijke publicatiesquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:31 schreef Govinda het volgende:
Ik zie een zoot stellingen maar nergens de wetenschappelijke publicaties die de stellingen zouden moeten onderbouwen/bewijzen?
Het is voor mij veel werk om de samenvatting te geven van de onderbouwingen. In zijn boek staan de referenties. Koop het, lees het, en beoordeel zelf maar of het bullshit is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:31 schreef Govinda het volgende:
Ik zie een zoot stellingen maar nergens de wetenschappelijke publicaties die de stellingen zouden moeten onderbouwen/bewijzen?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Omdat die stellingen veelal juist ontkracht zijn in wetenschappelijke publicaties
Iemands achtergrond zegt niks of de dingen die hij publiceert ook berust zijn op de waarheidquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:41 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Oh, lieve mensen... Hou ook rekening met zijn C.V.
Jouw voorstel is kut.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik stel voor een schopje naar BNW ofzo.
Die moeder hoort in een dwangbuis. Dat kind zal in de puberteit om de haverklap flauwvallen. Gevariëert eten lijkt me toch het beste. En ongezonde dingen heb ik je ook nodig.quote:
Gem trails?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:53 schreef Rebubbled het volgende:
En je gelooft ook in gem trails?
Gem trails.quote:
Chem trails dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Gem trails.
[ afbeelding ]
Ps. Door de overheid met chemicaliën via vliegtuigen gecreëerde strepen in de lucht, om met aliens te communiseren.![]()
Ik had ook serieus gemicaliën geschreven eerst.quote:
Ik dacht altijd dat ze dat deden om ons geen zon te gunnen. Het imago van het Nederlandse klimaat hoog houden laat maar zeggen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Gem trails.
[ afbeelding ]
Ps. Door de overheid met chemicaliën via vliegtuigen gecreëerde strepen in de lucht, om met aliens te communiseren.![]()
Gebeurt wel vaker met mensen die in chem trails geloven.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:05 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik had ook serieus gemicaliën geschreven eerst.Toen realiseerde ik me dat het een Epic Fail was.
En die chemicaleën dalen weer neer op de aarde, zodat ze in ons water en voedsel terecht komen en zo in ons lichaam, zodat de chemicalieën ons lichaam kunnen besturen, zodat we braaf luisteren naar de dames en heren politici!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
...Door de overheid met chemicaliën via vliegtuigen gecreëerde strepen in de lucht, om met aliens te communiseren.![]()
Wie gelooft dit nou? Wie denkt er nou echt dat dierenartsen/asielen de overblijfselen van hun patienten verkopen aan de diervoeder fabrieken? Of dat het verwerken van karkassen van huisdieren tot veevoer kostenefficient zou zijn ?quote:Een groot deel van de commerciële zuivel –en vleesproducten in de VS is afkomstig van dieren die dierlijk voedsel hebben gegeten, dat geproduceerd is uit overblijfselen van miljoenen honden en katten die in dierenasielen en –klinieken met een euthanasie middel zijn gedood.
Dat zijn chem trails > afkorting van chemical trailsquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Gem trails.
[ afbeelding ]
Ow totally! Ik snap ook niet dat jeugdzorg niet heeft ingegrepen daar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef daftme het volgende:
[..]
Die moeder hoort in een dwangbuis. Dat kind zal in de puberteit om de haverklap flauwvallen. Gevariëert eten lijkt me toch het beste. En ongezonde dingen heb ik je ook nodig.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En die chemicaleën dalen weer neer op de aarde, zodat ze in ons water en voedsel terecht komen en zo in ons lichaam, zodat de chemicalieën ons lichaam kunnen besturen, zodat we braaf luisteren naar de dames en heren politici!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En die chemicaleën dalen weer neer op de aarde, zodat ze in ons water en voedsel terecht komen en zo in ons lichaam, zodat de chemicalieën ons lichaam kunnen besturen, zodat we braaf luisteren naar de dames en heren politici!
Ah, een serieuze reactie.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik heb een vraag: als de nadelen/probemen werkelijk zo groot zijn, waarom worden we dan nog steeds steeds ouder, in steeds betere gezondheid?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:39 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Typerend dat het vrouwen zijn die hier onzinnige reacties posten. Weinig kaas gegeten van politiek en de werking van het bedrijfsleven, kennelijk.
Hahaha!! Niet iedere vrouw heeft kinderen baren als levensdoel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:39 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Typerend dat het vrouwen zijn die hier onzinnige reacties posten. Weinig kaas gegeten van politiek en de werking van het bedrijfsleven, kennelijk.
Ik wil best een serieuze reactie plaatsen op zich. Maar jij komt aan met onzinnige verbanden tussen ouderdomsziekten en het groeiend gebruik van bepaalde middelen (bestrijding of medicijnen whatever). Dat is net zo zinnig als het verband tussen het verschijnen van de ooievaar en het aantal kinderen dat geboren wordt. Daarom ging ik ervan uit dat het een grapje wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:39 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
We weten dat mensen langer leven dan ooit eerder in de geschiedenis. De meesten van ons kunnen het bewijs vinden door drie of vier generaties in onze stamboom terug te gaan en na te gaan hoezeer de levensduur is toegenomen. Farmaceutische bedrijven hebben deze levensduurverlenging begrijplijkerwijs op hun conto willen schrijven, en noemen hun synthetische chemische reacteis ‘de bron van jeugdigheid en een lang leven’. Maar het werkelijke succesverhaal gaat over economie en sociale veranderingen en een andere levensstijl die de meesten van ons een langer leven hebben gebracht.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik heb een vraag: als de nadelen/probemen werkelijk zo groot zijn, waarom worden we dan nog steeds steeds ouder, in steeds betere gezondheid?
Het is ook beter voor de maatschappij als jij geen kinderen neemt. Wij hebben al genoeg paupers.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hahaha!! Niet iedere vrouw heeft kinderen baren als levensdoel.![]()
En zoek maar dit artikel: 'Toxins Create Hermaprodhite Polar Bears' (The Independent, VK, 10/01/06)quote:New York Times
19 June 2003
Popular Pesticide Faulted for Frogs' Sexual Abnormalities
By JENNIFER 8. LEE
WASHINGTON, June 18 — Scientists from the Environmental Protection Agency say there is "sufficient evidence" to conclude that the country's most widely used pesticide, atrazine, causes sexual abnormality in frogs.
Oeh, stokpaardje: de gedaalde kindersterfte is vooral het gevolg van toegenomen hygiene, terwijl de verlenging van levens vooral de danken is aan medische wetenschap. Gemiddeld langere levensduur is vooral te danken aan de hygienequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Welk farmaceutisch bedrijf stelt dat de verlengde levensduur meer afhankelijk is van gebruik van hun medicijnen dan van de hygienische maatregelen ingevoerd vanaf de 19e eeuw?
en miljoenen artikelen over de goede dingen van medicijnen... dus ja, en nu?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:'Drug Firms Inventing Diseases' (BBC News, 11/04/06) Plastics Link To ''Macho'' Female Mice' (New Scientist, 14/05/06) Common Plastic Linked To Prostrate Cancer' (L.A. Times, 01/06/06) Study Links Autism, Pollution' (L.A. Times, 23/06/06)
Ga eens Googlen. Er zijn vast honderden, wellicht wel duizenden (lijkt mij waarschijnlijker), artikelen te vinden over dit problematiek.
Wat ga jij doen met deze nieuwe kennis?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:'Drug Firms Inventing Diseases' (BBC News, 11/04/06) Plastics Link To ''Macho'' Female Mice' (New Scientist, 14/05/06) Common Plastic Linked To Prostrate Cancer' (L.A. Times, 01/06/06) Study Links Autism, Pollution' (L.A. Times, 23/06/06)
Ga eens Googlen. Er zijn vast honderden, wellicht wel duizenden (lijkt mij waarschijnlijker), artikelen te vinden over dit problematiek.
Wil je nu een oplossing horen voor dit problematiek?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:09 schreef Re het volgende:
[..]
en miljoenen artikelen over de goede dingen van medicijnen... dus ja, en nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |