Lees het maar volledig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, maar uhh
Alles is toch van chemische voorsprong?
Omdat die stellingen veelal juist ontkracht zijn in wetenschappelijke publicatiesquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:31 schreef Govinda het volgende:
Ik zie een zoot stellingen maar nergens de wetenschappelijke publicaties die de stellingen zouden moeten onderbouwen/bewijzen?
Het is voor mij veel werk om de samenvatting te geven van de onderbouwingen. In zijn boek staan de referenties. Koop het, lees het, en beoordeel zelf maar of het bullshit is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:31 schreef Govinda het volgende:
Ik zie een zoot stellingen maar nergens de wetenschappelijke publicaties die de stellingen zouden moeten onderbouwen/bewijzen?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Omdat die stellingen veelal juist ontkracht zijn in wetenschappelijke publicaties
Iemands achtergrond zegt niks of de dingen die hij publiceert ook berust zijn op de waarheidquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:41 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Oh, lieve mensen... Hou ook rekening met zijn C.V.
Jouw voorstel is kut.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik stel voor een schopje naar BNW ofzo.
Die moeder hoort in een dwangbuis. Dat kind zal in de puberteit om de haverklap flauwvallen. Gevariëert eten lijkt me toch het beste. En ongezonde dingen heb ik je ook nodig.quote:
Gem trails?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:53 schreef Rebubbled het volgende:
En je gelooft ook in gem trails?
Gem trails.quote:
Chem trails dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Gem trails.
[ afbeelding ]
Ps. Door de overheid met chemicaliën via vliegtuigen gecreëerde strepen in de lucht, om met aliens te communiseren.![]()
Ik had ook serieus gemicaliën geschreven eerst.quote:
Ik dacht altijd dat ze dat deden om ons geen zon te gunnen. Het imago van het Nederlandse klimaat hoog houden laat maar zeggen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Gem trails.
[ afbeelding ]
Ps. Door de overheid met chemicaliën via vliegtuigen gecreëerde strepen in de lucht, om met aliens te communiseren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |