Maar mijn vrienden + ik zijn niet bang voor een beetje regen ofzoquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker als het goed weer is. Met zijn alle binnen zitten de hele dag is waardeloos
Nou, ik zuip gewoon vrolijk door in het weekend hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Stage gelopen, elke dag vroeg uit en proberen op tijd op stage te komen
gefeliquote:
Gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, ik zuip gewoon vrolijk door in het weekend hoor
Ik heb em alquote:
Veel plezierquote:
Zou het diploma trouwens 12 juli kunnen ophalen...quote:
Ik hoop voor je.... Oohneequote:
Dankjequote:
Makkie joh! Tijd zatquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:54 schreef makkie88 het volgende:
aaaah, vandaag laatste dag dat ik al mijn documentatie kan afmaken, Keihard aan de slag!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:50 schreef Bravebart het volgende:
Vlaardingen; leuke stad maar iets te dorps voor mij
Dat vraag me dus dan ook af..quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:55 schreef Yesse het volgende:
[..]Vlaardingen dorps.... Wat is Zeeland dan niet? Onbestaand?
Jupquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:55 schreef Yesse het volgende:
Uhm Zeeland is een provinciequote:Op woensdag 9 juli 2008 10:55 schreef Yesse het volgende:
Dagquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja ik ben er even vandoor.. zometeen weg dus.. tot af en toe
En verderquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:00 schreef jna het volgende:
goedemorgen
Vandaag komt m'n pakketje met o.a. het onvernietigbare bubbeltjesplastic
een wabobaball voor op vakantie en een pen die een shock geeft als je hem indruktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Vlaardingen geboren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel verschilt Vlaardingen niet van Delft. Dus Delft is in dat geval ook een dorp. Enige verschil is dat Vlaardingen minder woningen en meer water heeft waardoor er minder inwoners zijn. Maar dat verschil is ook te verklaren door de universiteit aangezien 20% van de bevolking mannen van 20-29 zijn. En die zijn op hun 30e blijkbaar weer redelijk vertrokken.
Vlaardingen is een stad, geen dorp
Fuck the EBU
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:20 schreef eer-ik het volgende:
Neh, ik blijf liever m'n hele leven ongeschoold werk doen.
Maar jij verdient ook 400.000 per jaar, dus dat telt nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:20 schreef eer-ik het volgende:
Neh, ik blijf liever m'n hele leven ongeschoold werk doen.
Whehe, het was ook niet serieusquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar jij verdient ook 400.000 per jaar, dus dat telt niet
Zal ik dan ook maar het Westland er bij zetten... want dat zijn wel dorpen...(met bijna allemaal stadsrechten)quote:
Ja. Maar die zijn verdeeld in dorpen en steden en het ging hier over het feit of Vlaardingen een stad was ja/nee. Het Westland is officieel een regio.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar het Westland er bij zetten... want dat zijn wel dorpen...(met bijna allemaal stadsrechten). En die hebben meer inwoners, meer oppervlakte dan Delft en Vlaardingen
![]()
Het Westland idd de naam van de regio... Die 7 dorpen en steden vallen ondertussen nu onder de Gemeente Westland.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja. Maar die zijn verdeeld in dorpen en steden en het ging hier over het feit of Vlaardingen een stad was ja/nee. Het Westland is officieel een regio.
Dan is dat ook een stad. Maar het ging meer om het feit dat ik het vreemd vond dat Vlaardingen dorps werd genoemd.. Terwijl ik het idee heb dat Vlaardingen gewoon stads is.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het Westland idd de naam van de regio... Die 7 dorpen en steden vallen ondertussen nu onder de Gemeente Westland.
Blijft een beetje de perceptie van het persoon.. Ik vond Göteborg ook een dorpskarakter hebben.. maar het is groter dan Den Haag en heeft meer inwoners.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan is dat ook een stad. Maar het ging meer om het feit dat ik het vreemd vond dat Vlaardingen dorps werd genoemd.. Terwijl ik het idee heb dat Vlaardingen gewoon stads is.
Goedemorgenquote:
Een beetjequote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het Westland idd de naam van de regio... Die 7 dorpen en steden vallen ondertussen nu onder de Gemeente Westland.
En een stad mag zich pas een stad noemen.. als een stad stadsrechten heeft. Den Haag heeft dat dus niet en is in principe dus een dorp
Halve Tammequote:Den Haag
Den Haag is een bijzonder geval, soms wordt deze stad beschouwd als het grootste dorp van Europa, omdat officieel nooit stadsrecht is gegeven. Helemaal correct is dat niet want Den Haag kreeg stadsrechten in 1806 (Lodewijk Napoleon), bekrachtigd in 1811 (Napoleon Bonaparte) (hoewel deze feitelijk symbolisch zijn). Maar ook daarvoor kreeg Den Haag bijzondere rechten, die het wel degelijk tot een stad maakten:
Vanaf 1334 kreeg Den Haag het recht op een jaarmarkt.
In 1370 stelde Hertog Albrecht van Beieren, graaf van Holland, de grens van het rechtsgebied vast.
In 1451 werden de bevoegdheden van schepenen vastgesteld naar voorbeeld van het Leidse stadsrecht. Zo kreeg het een vroedschap, die betrokken was bij de jaarlijkse verkiezing van de schepenen.
In 1559 kreeg Den Haag bovendien twee burgemeesters met dezelfde status en rechten als de burgemeesters van de bestaande steden van Holland.
In 1795 kreeg Den Haag de status van Stad in de republiek.
Eten, koffie ofquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
Ik kan mijn ogen niet meer open houden ik wil slapen. Of eten. Misschien krijg ik daar energie van
Alleen die eerste is een optiequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eten, koffie of [ afbeelding ][ afbeelding ].
uhm.. dan moet ik toch weer eens die geschiedenisleraar aanspreken... tijdens de reuniequote:
jah die fout heb ik ook zo vaak gemaaktquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. dan moet ik toch weer eens die geschiedenisleraar aanspreken... tijdens de reunie. Dit zat altijd te verkondigen dat Den Haag een dorp was...
Altijd die Napoleon weer...![]()
Gister gehaaldquote:
Wat heb je dan gedaan?quote:
Het was kwart voor 5 hierquote:
Treinkaartjes gekochtquote:
Zelfde geldt voor Malmöquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Blijft een beetje de perceptie van het persoon.. Ik vond Göteborg ook een dorpskarakter hebben.. maar het is groter dan Den Haag en heeft meer inwoners.
Ja, je hoeft ook geen klote te doen verder vandaag... dus dan boeit dat weinigquote:
Ouwequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:10 schreef eer-ik het volgende:
Ach ja, goedkoopste optiequote:
quote:
Op Schiphol? Zeker zo'n interrail dinges?quote:
Zo is het... over 10jaar kan je altijd nog in je veel te dure auto stappenquote:
Ferropolisquote:
Jepsquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op Schiphol? Zeker zo'n interrail dinges?
Auto, brrr, ik moet er niet aan denken, dat hele stukquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is het... over 10jaar kan je altijd nog in je veel te dure auto stappen
Dit dus.quote:Zo onze treinreis is iets gewijzigd maar alles is rond, en we gaan de 17e Juli weg.
06:23 Amsterdam Zuid - Uitrecht Centraal - Frankfurt Hbf - Leipzig Hbf - Dessau Hbf ---> 16:09 aanwezig.
15:01 Dessau Hbf - Köthen - Hannover Hbf - Amsterdam Zuid ---> 23:01 thuis.
Dan zie je nog eens wat van Duitsland
Dat meen je toch niet serieus of wel? Heerlijk dat rijdenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Auto, brrr, ik moet er niet aan denken, dat hele stukNu kan ik gewoon 7 uur chillen in de ICE, veeeel relaxter
Moet je 's nachts wat minder actief zijnquote:
Ja.. slapen wordt een mens echt moe vanquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet je 's nachts wat minder actief zijn
Ik zou ook liever met de trein gaan. En ik heb wel een rijbewijs + auto.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus of wel? Heerlijk dat rijden
Tof, Leipzig ga ik binnenkort ook met de trein heen (woont mijn pa).quote:
Er zijn ook zat mensen die helemaal niet van rijden houden. Zelf vind ik het altijd mooi om in omgevingen te rijden waar ik niet vaak kom. Zeker vakanties zijn leuk met de autoquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
Ik zou ook liever met de trein gaan. En ik heb wel een rijbewijs + auto.
Vakantie leuk. Rijden leuk. Meer dan 2,5 uur rijden..... dode voeten, benen, rug, hoofd etc.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die helemaal niet van rijden houden. Zelf vind ik het altijd mooi om in omgevingen te rijden waar ik niet vaak kom. Zeker vakanties zijn leuk met de auto. Stap zelf vrijdag ook weer lekker achter het stuur
Ooh, totaal geen last van allemaalquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vakantie leuk. Rijden leuk. Meer dan 2,5 uur rijden..... dode voeten, benen, rug, hoofd etc.
Man, wat doe jij nou liever, 7 uur autorijden of 7 uur in de trein slapen/zitten/lezen/whatever als je helemaal kapot bentquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus of wel? Heerlijk dat rijden
Ik hoop het, we moeten een heel endquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tof, Leipzig ga ik binnenkort ook met de trein heen (woont mijn pa).
Ik vind het maar een pokkeneind.. maar ik ga natuurlijk niet eerst naar Adam, ik vertrek gewoon vanaf hier naar Leer en pak daar de trein
Treinen in Duitsland is wel zeer relaxed!
Ik vind autorijden heerlijk... stoppen wanneer en waar je wil. Lekker op je gemak ergens heen rijden. Zoals ik al zei, tis misschien iets van vroeger. We gingen altijd met de autoquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, wat doe jij nou liever, 7 uur autorijden of 7 uur in de trein slapen/zitten/lezen/whatever als je helemaal kapot bent
Juist
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De geksteeeeeee [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lerenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, je hoeft ook geen klote te doen verder vandaag... dus dan boeit dat weinig
Wat Bart zegtquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind autorijden heerlijk... stoppen wanneer en waar je wil. Lekker op je gemak ergens heen rijden. Zoals ik al zei, tis misschien iets van vroeger. We gingen altijd met de auto.
Als ik helemaal kapot ben is het wellicht iets anders maar waarom ben je helemaal kapot dan ?
Nogalquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zinnnnnnnn an!
Ik ben het ook helemaal met je eensquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind autorijden heerlijk... stoppen wanneer en waar je wil. Lekker op je gemak ergens heen rijden. Zoals ik al zei, tis misschien iets van vroeger. We gingen altijd met de auto.
Geen idee wie Bart is behalve jij maar ik mis wel meer hier dus stoort u zich niet aan mijquote:
Oja sorryquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee wie Bart is behalve jij maar ik mis wel meer hier dus stoort u zich niet aan mij
En bedanktquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
Ik heb altijd met dingen waar ik naar uitkijk dat het tegenvalt... Hebben jullie dat nou niet?
"Vroeger" wel, tegenwoordig een stuk minder. Ik stel me er waarschijnlijk minder van voor omdat ik weet hoe het voorgaande keren gingquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
Ik heb altijd met dingen waar ik naar uitkijk dat het tegenvalt... Hebben jullie dat nou niet?
Dit gaat niet tegenvallen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
Ah, die... iets met festivalquote:
Eigenlijk niet nee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
Jup, dat heb ik ook regelmatig.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
Dat is preceptie en denk ik wel herkenbaar voor iedereen die leuke dingen mee maakt. Dat gaat vaak hard, zoals vakanties.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jup, dat heb ik ook regelmatig.
Of dat dan opeens zo gigantisch snel voorbji gaat, terwijl het van te voren zo lang leek!
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is preceptie en denk ik wel herkenbaar voor iedereen die leuke dingen mee maakt. Dat gaat vaak hard, zoals vakanties.
Rock/pop/house? Wat is het eigenlijk ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan niet tegenvallen
Indie & Electronics.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Rock/pop/house? Wat is het eigenlijk ?
Apart.... daar hou ik wel van, van apartquote:
Alsof je ooit te veel kunt verdienen voor de treinquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:37 schreef jackson het volgende:
Ik vroeg laatst aan een vriend van me: "Ja, of we gaan met de trein naar Sensation"
Hij: "...... Trein? Daar verdien ik een beetje teveel voor en uiteraard ben ik daar ook te oud voor".
Amen!
Ik vind het eigenlijk gewoon op een kermis lijkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan niet tegenvallen
Zie website voor line-up.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Apart.... daar hou ik wel van, van apart
Sorry, ik had niet verwacht dat iemand dit serieus zou nemen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alsof je ooit te veel kunt verdienen voor de treinEr zijn genoeg "bekende nederlanders" die met de trein reizen. Die verdienen ook aardig hoor.
Ja, als je midden in het centrum moet zijn, is de trein handiger...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alsof je ooit te veel kunt verdienen voor de treinEr zijn genoeg "bekende nederlanders" die met de trein reizen. Die verdienen ook aardig hoor.
Heilige shit zegquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zie website voor line-up.
http://www.melt-festival.de/programm.html
DJ Supermarkt .. Die naamquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zie website voor line-up.
http://www.melt-festival.de/programm.html
Eeeensquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:00 schreef Yesse het volgende:
Sowieso festivalsMet zn allen in een vies warm tentje slapen. op de grond. Met zn allen naar de zelfde wc en douche. Of niet. Overal dronken mensen. Overal bier die over je heen wordt gegooid. Het is als kamperen maar dan nog erger. Ik zou met verschrikkelijke obstipatie, blaasontsteking, oogontsteking en oververmoeidheid terug komen.
Geef mij maar een hotel.
Vanavond donderdag is hier weer kermisquote:
Ze zouden eigenlijk een festival bij een appartementencomplex moeten doen. Kun je gewoon normaal slapen/eten/naar de wc. Hoef je niet de godganse dag op een of ander grasveldje rond te huppelen. En het liefst een maximum aan bier zodat dat ook niet zomaar door de lucht vliegt en je lekker schoon blijft.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanavond donderdag is hier weer kermis
Ik ook niet echt. Tegenwoordig ga ik liever naar parken als Six Flags.. Veilige, schone adrenalinequote:Op woensdag 9 juli 2008 14:09 schreef PieterBas het volgende:
Ben er al jaren niet meer geweest...
Sowieso buitenkomen, brrrrrquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:00 schreef Yesse het volgende:
Sowieso festivalsMet zn allen in een vies warm tentje slapen. op de grond. Met zn allen naar de zelfde wc en douche. Of niet. Overal dronken mensen. Overal bier die over je heen wordt gegooid. Het is als kamperen maar dan nog erger. Ik zou met verschrikkelijke obstipatie, blaasontsteking, oogontsteking en oververmoeidheid terug komen.
Geef mij maar een hotel.
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:18 schreef Bravebart het volgende:
Het eerste vrouwvriendelijke festival:
Festival vindt plaats in een luxe 5-sterrenhotel Centerparcs de Kempervennen, duurt van 10.00-13.00 22.00 dan uitgebreide lunch met standjes met eten, waarna het verder gaat van 14.30-15.30, theepauze met vetvrije, eiwitvrije, glutenvrije, calorievrije light koekjes, waarna er tot aan het eten om 18.00 tijd is om heerlijk bij te komen van zo'n vermoeiende dag in de Spa. Diner wordt uiteraard uitgebreid uitgeserveerd. met bands/zangers/zangeressen van (bijna) alle genres. Het festival duurt 3 dagen waarbij de huur van het huisje (verkrijgbaar in 2,4,5,6,8,10 en 12 persoonshuisjes) automatisch inbegrepen is. In de parkplaza worden ook optredens gegeven van 12 tot 14 en van 17 tot 20 waar een lunch of diner genuttigd kan worden.
Wow![]()
Openbare WC's................quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:19 schreef Bravebart het volgende:
Oh en het sanitair wordt 45 keer per dag schoongemaakt!
We zijn geen 65+quote:
Niet dan? Je weet zelf ook wel dat ik bij iemand anders niet eens ga douchen. Laat staan op een openbare WC gaan zittenquote:
En dat je niet van vies worden houdt en pitten enzo, ja weet ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet dan? Je weet zelf ook wel dat ik bij iemand anders niet eens ga douchen. Laat staan op een openbare WC gaan zitten
Je bent geen kind van 7 dat het nog leuk vind om in tentjes te slapenquote:
Ik weet niet hoor, maar waarom kampeert de halve wereld dan? Is de halve wereld 7?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent geen kind van 7 dat het nog leuk vind om in tentjes te slapenLaatste keer dat ik in een tentje sliep heb ik daarna een hele dag geslapen en ben ik naar de fysio gegaan voor mijn rug. Oja en ik had ook nog eens verkoudheid, schaafwonden en een steen in mn voet
Nee en dat is gewoon achterlijk. Alsof vrouwen het niet leuk vinden om ergens naar toe te gaan. Nee die houden van theedrinken en naar een "spa" gaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:27 schreef Bravebart het volgende:
Festivals zijn gewoon niet gemaakt voor de meeste vrouwen
Campers/Caravansquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar waarom kampeert de halve wereld dan? Is de halve wereld 7?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:49 schreef Californium het volgende:
al weer een stuk positiever tegenover afstuderenLeraar had dus gewoon gelogen in de mail...er is geen regeling...De enige reden dat ik 1 van die toetsen niet in augustus mocht doen was dat het misschien te veel werk zou zijn
Jah dat weet ik ook wel mja
Wel excuses dat het zo moest gaan en die kerel die mij toen gezegd heeft dat ik ze alle 3 in augustus moest doen, en mij geen herkansing voor de vakantie gunde was er ook maar die heb ik niet eens aangekeken. Waarschijnlijk wel een herkansing tijdens Schotland, maar ik mag m plannen direct na de kerstvakantie zodat ik niet speciaal terug hoef te komen en misschien dat ik m zelfs in augustus mag doen
en huurcontract bij sshn voor onderhuur afgesloten....nu komt het allemaal wel erg dichtbij hoor!
Dat zowiezoquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:55 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij gaat gewoon lekker Schotland onveilig maken!
Veel succes.quote:
Je kan beter herkenningspunten gebruiken, want als je nou met de tram van de andere kant op gaat en je loopt dan in de westelijke richting, ga je dus de verkeerde kant opquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:38 schreef Yesse het volgende:
Hoe kan ik het beste een routebeschrijving met OV maken?
Vanaf station Amsterdam Centraal kun je met de tram, bus of lopend naar de vestiging.
Trams 1,3,6 komen allen langs "Blablastraat" vanaf hier is het 4 minuten lopen in westelijke richting
of anders?
Dat lijkt mij ook, dus daarom gaan we daar even keihard chillenquote:
Ik ben op zoek naar telefoonsquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:26 schreef Jipje het volgende:
We zijn tegenwoordig aan het werk, of op vakantie
Ik zie de ' ff door de vingersquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs bekend in Portugal
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:19 schreef Yesse het volgende:
Ik wil dat het 4 augustus isNou vooruit, 2 augustus dan, dan ga ik bijna inpakken
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik ook
Het heet niet voor niks zomervakantiequote:
Zomerwerken zal je bedoelenquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het heet niet voor niks zomervakantie
Ja goed hoorquote:
Gaat m'n fantasie van het herbevolken van de StageSC met Cuequote:
Hee Zeeuwquote:
* neuriet 'Zomer in Zeeland'quote:lekker weertje vandaag
hey andere Zeeuwquote:
quote:* neuriet 'Zomer in Zeeland'
Laat jullie wel weer even alleenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat m'n fantasie van het herbevolken van de StageSC met Cue![]()
Eerst even verhuizen hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat m'n fantasie van het herbevolken van de StageSC met Cue![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik alleen met Cue, het lijkt me doodeng![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:19 schreef Yesse het volgende:
Ik wil dat het 4 augustus isNou vooruit, 2 augustus dan, dan ga ik bijna inpakken
Weet ikquote:
Ik heb net getennist, maar Fok lezen en tennis gaat niet samenquote:Maar ik ga zo ff Wii Fitten![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
En waarom hebben mensen allemaal leuke dingen in de zomer, behalve ik![]()
Alweerquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog steeds?
Hier ook al een hele week trouwens
Naar wie moest je dan ook je laptop mee nemenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AlweerEn ik baal
Tas met laptop en 2 boeken bij een vriendin laten staan
En ik stink naar vrouwenparfum, want dat moest even op een man uitgeprobeerd worden
Terwijl ik over een uur een verjaardag heb
Nienkequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Naar wie moest je dan ook je laptop mee nemen
Zit ze nu al in dr nieuwe huisje? En altijd onthouden alles mee te nemenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NienkeIk moest nog wat mailwerk doen, dus dat kon mooi daar onder haar boodschappen doen
Zondag wil ze (wequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zit ze nu al in dr nieuwe huisje? En altijd onthouden alles mee te nemen
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, ik zit gewoon halfdood voor me uit te staren
Ohquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Euh hallo en doeiquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef Californium het volgende:
meldt en doei
ef relaxen en daarna slapen...
Moe
en continu op die F5 te rammen om te kijken of er alweer een nieuw berichtje is geplaatstquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar ik wil nog wel ff een avond voor mezelf hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:48 schreef Californium het volgende:
meldt en doei
ef relaxen en daarna slapen...
Moe
Altijd druk op mn werkquote:
Welnee, zelfs daar heb ik geen zin in op het moment. Zo erg is hetquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en continu op die F5 te rammen om te kijken of er alweer een nieuw berichtje is geplaatst
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, zelfs daar heb ik geen zin in op het moment. Zo erg is het
Dat is allang weg hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Welnee, enigste waar je misschien last van kan hebben is een Fok! verslaving![]()
Oh ben je genezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is allang weg hoor![]()
Heb alleen niks anders te doen
Succesquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iig veiliger dan echt voetballen![]()
![]()
Houquote:
Maar echt voetballen is veel leuker en gezonderquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
iig veiliger dan echt voetballen![]()
![]()
Je moet ook gewoon beide doenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar echt voetballen is veel leuker en gezonder
Is je nagel afgebroken of heb je je hand gekneusd? Dit kan niet goed zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te posten eigenlijk![]()
Alsof dat me zou tegenhoudenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is je nagel afgebroken of heb je je hand gekneusd? Dit kan niet goed zijn
Dokter is al onderweg dude, hang in there!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te posten eigenlijk![]()
Gaat hier ook niet lang meer durenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:38 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ik ben er ook vandoor, slapen![]()
Top Idee Bart =Dquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, slapen.
Zo ben ikquote:
Uhuh ^^quote:
Jij ook alquote:
Mjaquote:
Naar het schijnt welquote:
Oh bah =( Ik ga maar eens dromen over Melt! =9quote:
Lekker dromen, ik heb d'r zin in =Dquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh bah =( Ik ga maar eens dromen over Melt! =9
Kusje =*
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:
Sinds kwart over vier alquote:Op donderdag 10 juli 2008 06:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Zijn er nog mensen wakker? Of alweer wakker?
Ik ga maar weer eens aankleden en etren en richting werk. Nog maar vijf![]()
Ik hoor er net wat over, even zien of het wat isquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:30 schreef Yesse het volgende:
Iemand hier al bekend met Lively?
Bij mij sloeg hij er net uit, dus heb geen flauw idee hoe ik er nu 'uitzie'.. Het voelt een beetje aan als SecondLife maar dan de google versiequote:Op donderdag 10 juli 2008 09:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik hoor er net wat over, even zien of het wat is
We leven wel in Nederland he ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:03 schreef Californium het volgende:
regent nog steeds.....heeft de hele nacht geregend.... Ooit zal het toch op zijn daarboven....Ik moet boodschappen doen
weet ik....maar toch... hoelang kan het aan 1 stuk regenenquote:
De ene minuut zweet je als een otter op kantoor (omdat er geen airco is).. ben je vrij is het klote weerquote:
tja..quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De ene minuut zweet je als een otter op kantoor (omdat er geen airco is).. ben je vrij is het klote weer
Weer of geen weer.. het is altijd stage-weer...quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:13 schreef makkie88 het volgende:
[..]
tja..
of je moet gewoon zoiezo stage.. met lekker weer En met kut weer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Goed ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |