ook even buiten gaat staanquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:00 schreef Da_Sandman het volgende:
*buiten staat
De rook is weg, nu al die andere nare geurtjes nogquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verfrissend wel, net als binnen hier.
Waren de halve op?quote:
ook in kleine cafesquote:
Uitverkocht.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef RayMania het volgende:
Eén hele goedemorgen.
Dat weet je toch!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:08 schreef sjimz het volgende:
EC, je bent een goede nostradamus
Het grote Hanne Hagary topic
Raccoon is toch echt met twee c's, de wasbeerversie danquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Eén c Ray.
En verlos me uit m'n lijden, please.
Staat gewoon al 1,5 week in de OPquote:
Kijk dan nog maar eens goedquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sandje doe is stoppen met stressen en roken
En nog een dagje erbij, whehequote:
Wat heb je nou weer gedaan dat het daglicht niet kan verdragen?quote:
Vond je het niet fijn vannacht?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan dat het daglicht niet kan verdragen?
Was ik weer dronken?quote:
Nee je moet je eten wel afwisselen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen pizza en frikandellen vandaag, tong?
West-Amerika is groot voor 14 dagenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:12 schreef pascalheister het volgende:
Toch nog op vakantie, rondreis van 14 dagen door West-Amerika wordt het hoogstwaarschijnlijk
zoiets moet het wordenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
West-Amerika is groot voor 14 dagen
Heb je al een route?
Ik zou daar langer de tijd voor nemenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:12 schreef pascalheister het volgende:
Toch nog op vakantie, rondreis van 14 dagen door West-Amerika wordt het hoogstwaarschijnlijk
Hij heeft toch verkering tegenwoordig ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]eerst niet op vakantie.. en dan zo'n gave reis maken... Vet!
Met wie ga je?
Viespeukquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Helemaal nat geregend. Maar ja je moet toch eten en het werd maar niet droog.
Wel beenham gescoord.
Neequote:
Ik hoorde vandaag dat de kans dat je door de bliksem wordt getroffen groter is dan het winnen van dit lot.quote:
Die is dus nu leeg, maar heb nog vodka. Vodka puur is vies. Nu maar testen met gewoon water.quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:.
Fles Jus meegenomen van m'n werk, had nog vodka staan.
Zo ver was ik zelf ook al, maar wat heeft het verder met deze topic te maken?quote:
Lang geleden kreeg een user zin in een reltopic genaamd HOOLS. Die is geadopteerd tot slowchatreeks.quote:Op donderdag 10 juli 2008 04:24 schreef NFP het volgende:
[..]
Zo ver was ik zelf ook al, maar wat heeft het verder met deze topic te maken?
Er werd een nieuw café geopend. SCH wilde het 't Keldertje noemen. Maar die naam bleek al te bestaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 03:39 schreef NFP het volgende:
Waar staat 'HOOLS' nou precies voor?
Excuseer me voor de rookiequestion
Ja ik las 'tquote:
Euh waarom ben jij zo blij om naar de tandarts te gaanquote:
ochtendstond is goud in de mondquote:
hoor het net op de radioquote:
Ik denk ik doe eens tegendraads ipv van al die berichten: ik moet naar de tandartsquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh waarom ben jij zo blij om naar de tandarts te gaan
Ik ben altijd in dubio... leuke tandartsquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik denk ik doe eens tegendraads ipv van al die berichten: ik moet naar de tandartsen zo
heheh ja ik zal dr zo ff bellen, heb dr al 3/4 jaar niet gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:19 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Maar Grulez je hebt haar nummer toch?
Dan wordt het inderdaad tijd voor een nieuwe date. Je moet het contact niet laten verstoffen hè, dat is funest voor een mogelijke relatie!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh ja ik zal dr zo ff bellen, heb dr al 3/4 jaar niet gezien
ze heeft al een vriend en gaat binnenkort samenwonenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad tijd voor een nieuwe date. Je moet het contact niet laten verstoffen hè, dat is funest voor een mogelijke relatie!
Nou gewoon zorgen dat zij hem dumpt en dat je zo bij haar kan intrekken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
ze heeft al een vriend en gaat binnenkort samenwonen![]()
eh volgens mij trekt ze bij hem inquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou gewoon zorgen dat zij hem dumpt en dat je zo bij haar kan intrekken.
Haar gewoon ontvoeren naar je eigen stulpje.quote:
ja idd mijn 23m2 zal dr bekoren... met haar salaris als tandartsquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Haar gewoon ontvoeren naar je eigen stulpje.
Dan vindt ze je zielig, krijgt ze medelijden en ben je binnen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
ja idd mijn 23m2 zal dr bekoren... met haar salaris als tandarts
Ja idd. Toch handig dat ik gebruik kan maken van jouw ervaring alls womanizer om een listig plan te bekokstovenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan vindt ze je zielig, krijgt ze medelijden en ben je binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |