Ik zit al dagen op Paultjuhhh te F5-en.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
Sneek, je zit er kort op mên!
En hij is zo braaf de laatste tijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zit al dagen op Paultjuhhh te F5-en.
Maar nog steeds leuk om m in z'n ballen te schoppen, in een oogwenk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En hij is zo braaf de laatste tijd.
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En jij zag niet eens datie op slot was
Hij zat nog te tiepen, de slome...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En jij zag niet eens datie op slot was
Verwar hem niet met NJ hèquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maar nog steeds leuk om m in z'n ballen te schoppen, in een oogwenk.
Ohja jij schopte toen de verkeerde op de fokmeet hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maar nog steeds leuk om m in z'n ballen te schoppen, in een oogwenk.
quote:
Dat verhaal ken ik niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ohja jij schopte toen de verkeerde op de fokmeet he![]()
Ik ook niet.quote:
Nouja ik had gehoord dat Snakey mij wou schoppen of slaan ( zou vast wel mee hebben gevallen hoor ) maar dat hij een verkeerde fokker een tikkie gaf in stairway to heaven toen een keer. Hij dacht dat dat paultjuh was hiihhiquote:
Dat dus, stond biertje te drinken met Sneek en wees hem op NJ en zei "hey kijk, daar is Paultjuhhh"...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zolang jij me niet voorsteld aan NJ en zegt dat het paultjuhhh is.
Was het een harde schopquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dus, stond biertje te drinken met Sneek en wees hem op NJ en zei "hey kijk, daar is Paultjuhhh"...
Vervolgens kreeg een NJ een schop van hem voordat ik kon zeggen dat het een geintje was![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nouja ik had gehoord dat Snakey mij wou schoppen of slaan ( zou vast wel mee hebben gevallen hoor ) maar dat hij een verkeerde fokker een tikkie gaf in stairway to heaven toen een keer. Hij dacht dat dat paultjuh was hiihhi
Tsssk!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dus, stond biertje te drinken met Sneek en wees hem op NJ en zei "hey kijk, daar is Paultjuhhh"...
Vervolgens kreeg een NJ een schop van hem voordat ik kon zeggen dat het een geintje was![]()
Ik had hem zelf in het begin ook niet gezien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je tag![]()
Die was me nog niet eens opgevallen
weetnie ik wil weer een meet in stairwayquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende meet btw?
[..]
Tsssk!
Uiteraard weer een gepaste keuzequote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik had hem zelf in het begin ook niet gezien..
Remlof!
Dan ga ik je schoppen heur.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
weetnie ik wil weer een meet in stairway
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Stofje wou me toen ook al van alles aandoen![]()
![]()
Die tag lag voor de handquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik had hem zelf in het begin ook niet gezien..
Remlof!
De encyclopedie aan het doorzoeken op nieuwe ziektes.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is cerror
Je in de singel gooien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Stofje wou me toen ook al van alles aandoen![]()
![]()
De ziektes waar hij mee strooit moeten nog uitgevonden wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De encyclopedie aan het doorzoeken op nieuwe ziektes.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De ziektes waar hij mee strooit moeten nog uitgevonden worden
Volgens mij de laatstequote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je in de singel gooien.![]()
Of was dat yvonne?
*SPAM*quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow ok. Ik ben te lui om iets op te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi, ik ben een neger en doe het Nike teken na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de bedoeling dat je zelf zoektquote:![]()
LEZEN termi....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[..]
Het is de bedoeling dat je zelf zoekt
Kutsearch.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[..]
Het is de bedoeling dat je zelf zoekt
Ja, en vervolgens mijn search kut noemenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:50 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Die gozer is nog te lui om een zoekterm in te typen...
Neuh.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
Maar ik weet het goed gemaakt Snakey, jij maakt een betere?
Neh, dit was m'n eerste, met leuke reactie van static.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
Naja, zijn eeste topic was in iedergeval in KLB, dat scheelt weer: Nou dat weer..!!!
jammer dat dat topic dicht zit...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, dit was m'n eerste, met leuke reactie van static.![]()
[FP] Gepikte(?) submitts
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
[FP] Gepikte(?) submitts
Ja, met een andere usernamequote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
[FP] Gepikte(?) submitts
Huh, daar was hij ook al blauw?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:52 schreef The_Terminator het volgende:
Naja, zijn eeste topic was in iedergeval in KLB, dat scheelt weer: Nou dat weer..!!!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:13 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ](Dat dacht ik écht, hoor!)
/
't Wordt op een spits gedreven!quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga vanavond #3 [KLB-SC] In ONZ zitten alleen maar prutsers eens volbaggeren denk ik.
*Klikt op FoBo icoonje van Tmaatje.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
aha vandaar....
dat mannen hun lul achterna lopen..
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
aha vandaar....
dat mannen hun lul achterna lopen..
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:13 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ](Dat dacht ik écht, hoor!)
/
En daar zit weer een goed ONZ-topic ("Zoek een vrouw met huillach-hoofd voor IQM") in, maar ik ga 'm niet openen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben zó verslaafd aan die dingen, dat ik nu op zoek ben naar een vrouw met huillach-hoofd.
Dat is best een goede ja! Maar ik ben ook te lui.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:20 schreef IQM het volgende:
[..]
En daar zit weer een goed ONZ-topic ("Zoek een vrouw met huillach-hoofd voor IQM") in, maar ik ga 'm niet openen.
Je hoeft 'm alleen maar te openen. Laat de FOK!kers zoeken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is best een goede ja! Maar ik ben ook te lui.
Daar heb je een zeker punt, alleen er is toch nauwelijks nog iemand online. Verder moet je tegenwoordig eerst het goede voorbeeld geven en dat betekend alsnog zoeken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hoeft 'm alleen maar te openen. Laat de FOK!kers zoeken.
Wat een puike user was die TS trouwens.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wa waah, dat waren nog eens tijden.Doe *hier* Samson en Gert na
Nogal. Ik heb die narcist al een tijd niet gespot op fok.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een puike user was die TS trouwens.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal. Ik heb die narcist al een tijd niet gespot op fok.
Tsja, zo zie je ze tegenwoordig zelden meer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een puike user was die TS trouwens.
Andershandigdag, que?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:00 schreef IQM het volgende:
Het is trouwens alweer bijna andershandigdag. Nog zo'n deksels idee van die geniale narcist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |