Om op te vallen hebben ze een blauw oplichtend uithang neon aan de muur gehangen. Heb ik over geklaagd uiteraard want om de 5 seconden in een blauw licht in me huiskamer te zitten is nou niet bepaald wat ik als lekker wonen beschouw! Ik ben er redelijk mild over gebleven en heb er verder niet over geklaagt.
Maar nu hebben ze van de week ook nog een schotel aan de muur gehangen. Dat is iets teveel van het goede wat mij betreft!! Het hangt niet voor me raam maar als ik uit het raam kijk, kijk ik wel op dat pokkeding... Ten eerste ziet het er niet uit zo'n ding onder me huis en ten tweede versterkt dat ding ook nog de oplichtende neon in me huis. Ik heb al duidelijk gemaakt dat ik dat dus niet accepteer. Een hoop gelul onder elkaar in een buitenlandse taal was de reactie en toen ik binnen was bleken ze ineens allemaal Nederlands te kennen en begonnen met hun geschreeuw me proberen te provoceren...
Ik ga morgen maar de gemeente en wijkagent bellen om te zien wat ik eraan kan doen. Heb geen idee waar ik juridisch sta. Daarnaast vraag ik me af wat het bestaansrecht van die winkel is want ik zie er nooit iemand bellen...
Iemand ervaring met zoiets? Please advice...
quote:Geldwitwasserij.
Op zondag 2 november 2003 18:22 schreef Snakey het volgende:
Daarnaast vraag ik me af wat het bestaansrecht van die winkel is want ik zie er nooit iemand bellen...
quote:Dat denk ik dus ook, witwasserij. Maarja, dat kan ik niet bewijzen uiteraard
Op zondag 2 november 2003 18:23 schreef Roellio het volgende:
Belwinkels![]()
[..]Geldwitwasserij.
quote:Dat had ik een jaar geleden moeten doen ja!! Maarja, dacht dat het wel los zou lopen en had geen zin om m'n hypotheek te verhogen met de aankoop van een slecht onderhouden pand
Op zondag 2 november 2003 18:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Opkopen die zooi
quote:Dat mag niet eens bewezen worden, discriminatie enzo
Op zondag 2 november 2003 18:25 schreef Snakey het volgende:[..]
Dat denk ik dus ook, witwasserij. Maarja, dat kan ik niet bewijzen uiteraard
Succes iig!
quote:Valt dat niet onder de hinderwet vergunning?
Op zondag 2 november 2003 18:32 schreef DaFan het volgende:
Neon en schotels vallen onder het bestemmingsplan (ofzo). Omdat het buiten hangt hebben ze er een vergunning voor nodig.
Als je kan aantonen (via gemeente of wijkagent) dat ze geen vergunning hebben voor een van beide, sta je sterk.Succes iig!
quote:Okee, thanx. Maar het is toch niet aan mij om met onderbouwing beneden te gaan uitleggen dat ze geen vergunning hebben (wat ik denk dat ze niet hebben) en ze nog verder op de kast te jagen?
Op zondag 2 november 2003 18:32 schreef DaFan het volgende:
Neon en schotels vallen onder het bestemmingsplan (ofzo). Omdat het buiten hangt hebben ze er een vergunning voor nodig.
Als je kan aantonen (via gemeente of wijkagent) dat ze geen vergunning hebben voor een van beide, sta je sterk.Succes iig!
Ik ben niet bang ofzo maar heb er ook geen zin dat ze mij of me vriendin gaan lastig vallen. Aan de eerdere uitspraken (provocaties) ligt dat blijkbaar wel in hun bedoeling.
quote:Was uiteraard 1 van me eerste gedachte. Kan vanuit me huis alle draden doorknippen maarja. Dan begin ik dus een "oorlog" waar ik geen zin in heb en geen tijd voor heb...
Op zondag 2 november 2003 18:39 schreef 360sjors het volgende:
Zelf de boel vakkundig demonteren
quote:Is het ook en erger me er blauw aan
Op zondag 2 november 2003 19:26 schreef UnderWorld_ het volgende:
Het neon lijkt me erger dan die schotel.
Dat licht valt wel mee, die schotel is echter de druppel...
Ze weten vast niet 100% zeker dat jij het hebt gedaan, kunnen ook eikeltjes uit de buurt zijn.
Als er dan net iemand van je onderburen aan komt ben je natuurlijk wel de cock.
quote:Uiteraard heb ik die neiging wel maar dan verplaats ik misschien het probleem van hun naar mezelf. Dat heb ik wel genoeg gedaan in het verleden met agressief reageren...
Op zondag 2 november 2003 19:41 schreef Manweth het volgende:
pak gewoon een hamer en ram een keer tegen die blauwe neon.Ze weten vast niet 100% zeker dat jij het hebt gedaan, kunnen ook eikeltjes uit de buurt zijn.
Als er dan net iemand van je onderburen aan komt ben je natuurlijk wel de cock.
En inderdaad, stel dat iemand me betrapt in "the act" Dan ben ik zeker het haasje of de cock...
Geen optie dus...
quote:Dat lijkt mij ook. Maarja, ik heb geen inzicht in vergunningen enzo op dit moment. Vandaar mijn vraag, misschien weet iemand hier hoe dat zit.
Op zondag 2 november 2003 19:52 schreef Sessy het volgende:
als ze dat aan de facade hebben hangen dan kan dat toch niet eens zo snel
vergunning krijgen voor zo iets kost mindstends 6 weken. per stuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |