Oké, dit is wel heel grappig.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet iedereen is even goed vatbaar ...
http://www.hackcanada.com/homegrown/wetware/brainwave/index.html
Maar dit zijn heel andere argumenten dan jij aanvoert, bovendien rept dit stuk niet over de dodelijke gevolgen van de vaccinatie zelf, of over zaken als ‘met kanker inspuiten’. Kortom, het argumenteert op heel andere gronden dan jij. Het zijn bijgevolg ook validere argumenten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En zo is het maar net ! Kwalijk en Onzinnig dus.
Maar nog steeds een (emotionele) mening. Geen feiten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:05 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar dit zijn heel andere argumenten dan jij aanvoert, bovendien rept dit stuk niet over de dodelijke gevolgen van de vaccinatie zelf, of over zaken als ‘met kanker inspuiten’. Kortom, het argumenteert op heel andere gronden dan jij. Het zijn bijgevolg ook validere argumenten.
Ik denk dat je mensen tegen je in het harnas jaagt door ze af te beelden als slaven die zich niet van hun slaaf-zijn bewust zijn. Ik zou die reacties niet te persoonlijk opvatten, maar gewoon kijken of er leerzame dingen tussen zitten. Ook mensen die het niet met je eens zijn, kunnen leerzame dingen zeggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:51 schreef Lambiekje het volgende:
Wat me het meeste stoort is dat men niet wil inlezen over de negatieve effecten. En het alleen maar leuk vinden om mij zwart te maken. Ik probeer alleen hun dochters te behouden van een ernstige wending in hun leven.
Mag ik misschien weten wat dit betekent? Gaarne dit topic verplaatsen?quote:
Ummm.. Renaissance?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:08 schreef IHVK het volgende:
Wedergeboorte van de klassieke oudheid?
Overigens ben ik van mening dat dit topic verplaatst moet worden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:08 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Mag ik misschien weten wat dit betekent? Gaarne dit topic verplaatsen?
Waarom !!quote:
het is geen nieuws. Het is het delirische gebrabbel van een idioot, die vanaf Internet lukraak stukjes bij elkaar gooit en beweert dat de Overheid eropuit is om ons allemaal te vermoorden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom !!
FOK is dus ook al bezig met censuur. Men wil de ware feiten niet ogen zien. Het is een godspe. Het is nieuws, klaar.
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom !!
FOK is dus ook al bezig met censuur. Men wil de ware feiten niet ogen zien. Het is een godspe. Het is nieuws, klaar.
Tja, weet wat je met je dochter doet.quote:18000 maal de maximale dosis aluminium zit in Gardasil, in Cervarix het dubbele! Aluminium is een neurotoxine en tast de hersenen aan. Natriumboraat zit volgens de bijsluiter ook in Gardasil. Dit wordt ook gebruikt als kakkerlakkengif en is ook een neurotoxine. Uit het buitenland komen rapportages over hersenbeschadigingen en verlammingen na de vaccinatie.
Het geeft wel weer aan dat je een wereldbeeld vol argwaan hebt. Je lijkt alleen mensen te geloven die je vertellen "dat we met zijn allen voor de gek gehouden worden". Zo bevestig je continu jezelf, want andere dingen lees je niet omdat die "de staatsterreur" niet aantonen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet iedereen is even goed vatbaar ...
http://www.hackcanada.com/homegrown/wetware/brainwave/index.html
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:20 schreef Pony-Lover het volgende:
Een topic over een vrijgesproken moordverdachte met als titel: Overheid legaliseerd moord!! zou bijvoorbeeld ook gesloten (moeten) worden.
ik had er al mee ingestemd...quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:16 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik blijf trouwens van menig dat de topic titel aangepast zou moeten worden, deze is gevaarlijk.
Best kans dat er morgen minder begaafde fokkers met een stukgescheurde twaalfjarige aan diverse gemeente balie's verschijnen teneinde hun subsidie in ontvangst te nemen.
Aah ja, dat verhaal heb ik eerder gehoord.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Overigens ben ik van mening dat dit topic verplaatst moet worden.
Vrij naar Cato de Oudere, die iedere toespraak afsloot met de woorden 'cetero censeo Carthaginem delendam esse' (Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden) en zo de aanzet gaf tot de (zoveelste) Punische oorlog.
Ceterum censeo topicam esse movendam.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Eens! Al was het maar vanwege de pijn-aan-de-ogen fout in de topictitel.
Ceterum censeo topicam esse movendam.
Het gekkenhuis subforum is ONZquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:25 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Aah ja, dat verhaal heb ik eerder gehoord.
Echter, moet dit topic naar BNW verplaatst worden? Ik vraag me af of het überhaupt verstandig is dat er zoiets als BNW bestaat. Het moet niet zo zijn dat elk topic dat een beetje een afwijkende mening verkondigt naar een soort "gekkenhuis subforum" wordt gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |