Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Lambiekje is toch ook die user die meent dat aids niet bestaat
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:30 schreef LXIV het volgende:
Schopje BNW please. Ik wens in NWS van dit soort kletsica verschoond te blijven.
Ja. En hij gelooft ook dat er geen vliegtuigen waren die op het WTC invlogen. Iedereen die beweert van wel en dit met eigen ogen te hebben gezien, is volgens hem gehersenspoeld.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Lambiekje is toch ook die user die meent dat aids niet bestaat
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:50 schreef Lambiekje het volgende:
911 : Lijkt me duidelijk. Overheid is totaal schuldig. Torens middels hitech explosieven. TV-fakery en topnotch mindcontrol. Gewoonweg een megashow van de allerlaatste hitech oorlogswapentuig.
JFK: Oswald was een patsy. CIA is de dader. Onder leiding van Papa Bush.
maanlanding: ik heb de uitruisting gezien van wat op de maan geweest zou moet zijn. Nou ik heb mijn twijfelsmaandlanding wat op TV was uitgezonden was in scene.
HIV/AIDS: de meest smerige zwendel wat er bestaat. HIV bestaat niet. Is niet besmettelijk. Je wordt ziek door medicijn gebruik en en foute levenstijl.
Kanker : Chemoterreur. Doelbewust worden blijvende oplossingen verbannen.
H5N1/SARS/Vogelgriep : Doelbewust uitgezette virussen.
Vaccinatie: onzin. Levert meer doden op dan dat het voorkomt. Zoals bijv bij het onschuldige HPV.
Aspartaam: puur vergif.
Olie: Aarde genereerd zelf nieuwe olie. PeakOil is dus een verzonnen ding om de prijs op de drijven. We zullen reservoirs wel sneller op maken dan dat de aarde het weer kan aanvullen. Maar dat het puur en alleen geplette planten en dinos zijn is onzin.
Aliens: op aarde: tja, volgens de Sumeriers zijn we afkomstig van de reuzen van Niburu. Veel van onze huidige technieken zijn reversed engineerd . Of ze daadwerkelijk wonen in grotten van Area 51. Twijfels. Dat ze bestaan lijkt me duidelijk. Belachelijk om te stellen dat wij de enige bewoonde planeet zijn in het heelal.
Roswel incident, dat is gewoon gebeurd.
buitenaardse UFOs: Dat geloof ik wel. Waarom zijn er anders geheime ministeries voor.
Hollow Earth : leuke theorien, maar nee.. Al moet ik toegeven dat een groeiende aarde geen rare optie is.
God/jezus/Religie: Waanzin. Ergste indoctrinatie wat er bestaat. Veroorzaker van de meeste ellende.
Illuminati / Schaduwregeringen/ Secret Societies : zij verzinnen de snode plannen
Chemtrails: Ja er wordt gerotzooid in de lucht. Preciese rede daartoe geen idee.
Onderwijs: verstomming van bewustzijn. Systeem slaaf. Out-of-the-box denken blokkade. Sociaal aspect is dan wel weer goed.
Global Warming Waanzin om nog meer geld afhandig te maken onder het mom milieu. Waar is de zure regen en ozonlaag-hype?
RSI, SBS, RLS, HSDD: Tussen de oren-syndromen. Alleen maar verzinsels en nog eens verzinsels om moeilijk te verkopen medicijnen aan de man te brengen.
Afrika: Dat probleem lossen we structureel niet op. Afgeschreven continent.
Goede doelen: Het stomste wat je kan doen met je zuur verdiende geld.
Katrina: doelbeuwst doorgebroken dijken.
Tsunami: Chaos in Azië. Maar denk eerder een HAARP uitprobeersel.
Chippen, Cameras, Internet, Pasjes: Big Brother is watching you.
Skyfish Nèhh
Holocaust Aangedikt naderhand.
Fluoride: Gebitvernieler en botontkalker.
Sommige varianten van HPV veroorzaken baarmoederhalskanker, daar is geen discussie over mogelijk. HPV veroorzaakt ook wratten, maar dat is een andere versie van het virus. Tijdige ontdekking bij baarmoederhalskanker gebeurt lang niet altijd, en dan is het een stuk dodelijker. Baarmoederhalskanker staat hoger in het rijtje van kankers waar veel mensen aan overlijden dan in het rijtje van kankers waar veel mensen aan lijden, dit omdat ontdekking niet altijd gemakkelijk is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
[…]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. En hij gelooft ook dat er geen vliegtuigen waren die op het WTC invlogen. Iedereen die beweert van wel en dit met eigen ogen te hebben gezien, is volgens hem gehersenspoeld.
Heb overigens ook hartelijk moeten lachen toen er in een topic gevraagd werd in welke conspiracies je niet gelooft, waarna Lambiekje doodleuk verkondigt ze allemaal te geloven. Hehe.
[..]
waar is en er bestaat zo'n 'top notch mind control', lijkt het TS dan niet waarschijnlijk dat het feit DAT dit bestaat door deze mindcontrol zou worden uitgewist? Dus dat TS dit helemaal niet KAN weten?quote:911 : Lijkt me duidelijk. Overheid is totaal schuldig. Torens middels hitech explosieven. TV-fakery en topnotch mindcontrol. Gewoonweg een megashow van de allerlaatste hitech oorlogswapentuig.
HPV kan ook door huidcontact overgedragen worden, dus veilig vrijen is maar deels een oplossing.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:45 schreef Ghazi het volgende:
Feitelijk is deze vaccinatie voor een groot deel een schijnoplossing. In plaats van de wijven te leren dat ze niet elke piemel als een slet tot zich moeten nemen, maar aan safe sex of desnoods aan onthouding moeten doen, worden ze nu met een dooie mus blij gemaakt, met een mogelijk een baan als call-girl in het vooruitzicht waar ze kunnen afzuigen zonder condoom.
OMGquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:45 schreef Ghazi het volgende:
..... met een mogelijk een baan als call-girl in het vooruitzicht waar ze kunnen afzuigen zonder condoom.
Lambiekje, je had dit beter in BNW kunnen posten denk ik, je weet hoe men hier reageertquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:46 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom wil men voorgelogen woorden door de overheid, media en wetenschap. WORD WAKKER !!!!
Nou ik hoop dat jullie dochters lekker ziek worden bmhkanker, epilepsie, verminkt of doodgaan als men dé prik neemt.
Nee tuurlijk niet. Maar met die domme, achterlijke en naieve houding van men hier, hoop ik het wel.
Ik hoop dat niemand ziek, verminkt of dood gaat. En waarom ben ik de boeman als beste voorheb met onze nieuwe generatie. ik alleen maar wil aangeven dat er best wel bezwaarlijke bijeffecten zijn. Wie de boeman is is de industrie die willens en wetens dit doordrukken. Niet ik. Mèn wat is men dom en onwetend.
Of zijn we DES vergeten. !?!!
Bij het RTLNieuws dacht ik, moeder wat ben jy stom om je dochter op deze manier te verkwanselen. Zo jammer. Doe het niet."
De vaccanatie maakt meer stuk dan het voorkomt. DOE HET NIET!
Ik ben van mening dat het geen BNW is... het is nieuws en men MOET weten dat de vaccinatie gewoon KUT is. Dan maar de volle laag van triestelingen. Maar ergens moet er een begin gemaakt worden om de staatsterreur aan te kaarten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lambiekje, je had dit beter in BNW kunnen posten denk ik, je weet hoe men hier reageert
het is wel nieuws, of je de gedachtengang van TS nu deelt of niet....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:30 schreef LXIV het volgende:
Schopje BNW please. Ik wens in NWS van dit soort kletsica verschoond te blijven.
op zich mag de TT wel aangepast worden...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het NWS-forum op Fok begint steeds meer te lijken op een Engelse boulevardkrant, met al die sensatiekoppen. Als je dan toch al de werking van dit vaccin ter DISCUSSIE wilt stellen (in plaats van gewoon je mening te verkondigen als een soort nieuwsfeit) maak er dan iets van als 'omstreden vaccin voor 12-jarige meisjes'.
Heb je toevallig een brief aan die kranten ingezonden? Dan moet ik morgen maar eens kijken of je er tussen staatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het geen BNW is... het is nieuws en men MOET weten dat de vaccinatie gewoon KUT is. Dan maar de volle laag van triestelingen. Maar ergens moet er een begin gemaakt worden om de staatsterreur aan te kaarten.
Men moet beseffen dat ik het beste voor heb met de mens en dat heeft de medische wereld toch echt niet. En dat men zelf maar op onderzoek uitgaat. Eigenlijk is elke vaccinatie bullshit, maar deze speciefieke voor HPV is gewoon misdadig.
Wat ik het meest kwalijke vind is dat dat een RTLNieuws e.d. niet de voors en tegens behandeld. Wat er vanavond vertelt is pure propaganda. Ik heb dan ook een zeer boze mail gestuurd dat het ik geen stijl vind. En dat ze hun research maar eens op orde moeten krijgen en dat ze moeten stoppen met propageren. Als ik morgen in de Spits, Metro e.d. geen contras lees, dan krijgen hun ook een mail dat ze staatsterreur promoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |