abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59986879
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:25 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Aah ja, dat verhaal heb ik eerder gehoord.

Echter, moet dit topic naar BNW verplaatst worden? Ik vraag me af of het überhaupt verstandig is dat er zoiets als BNW bestaat. Het moet niet zo zijn dat elk topic dat een beetje een afwijkende mening verkondigt naar een soort "gekkenhuis subforum" wordt gestuurd.
Dat lijkt me ook niet.

Dit topic is echter gewoon stupide en heeft eigenlijk nergens enige waarde, de TS zal bij elk redelijk argument namelijk blijven beweren dat we allemaal gehersespoeld worden en dat hij daarom dus toch gelijk heeft, zinloze discussie dus.
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:30:45 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59986891
quote:
Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken.

De Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken (NVKP) is TEGEN het advies van de Gezondheidsraad aan minister Klink van VWS om al op het twaalfde jaar meisjes te vaccineren tegen infectie met het humaan papillomavirus (HPV) dat op oudere leeftijd baarmoederhalskanker zou veroorzaken. De Gezondheidsraad bracht vandaag dit advies uit. Pregnant in het advies zijn de verschillende onzekere factoren van het vaccin. Hoe lang het werkt is onbekend, of het vaccin wel effectief is bij jonge meisjes dient nog te worden nagegaan, of er herhalingsvaccinaties nodig zijn is onbekend, wat het effect is van het vaccin op andere HPV-virussen dient nader te worden onderzocht. Voor wellicht nu nog onbekende bijwerkingen geldt hetzelfde.

De NVKP heeft vorige maand de Gezondheidsraad toediening van het vaccin aan jonge meisjes met klem ontraden. De zin en effecten van toediening op zeer jonge leeftijd zijn nauwelijks onderzocht, zodat jonge meisjes onnodig aan risico’s op termijn worden blootgesteld. In het vaccin zitten stoffen als aluminium en natriumboraat waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze de hersencellen kunnen beschadigen.Rapportages van reacties op het vaccin uit het buitenland wijzen in ieder geval al op het voorkomen van ernstige neurologische beschadigingen. Wat het effect is op de hersenen van jonge meisjes zal nu op termijn gaan blijken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_59986897
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Eens! Al was het maar vanwege de pijn-aan-de-ogen fout in de topictitel.

Ceterum censeo topicam esse movendam.
Verander de titel in "Klink wil dubieus kankervaccin subsidiëren" ofzo
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_59986926
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:30 schreef Pony-Lover het volgende:

Dit topic is echter gewoon stupide en heeft eigenlijk nergens enige waarde, de TS zal bij elk redelijk argument namelijk blijven beweren dat we allemaal gehersespoeld worden en dat hij daarom dus toch gelijk heeft, zinloze discussie dus.
Daar zit wat in, maar als we maar lang op hem in blijven praten wordt hij vanzelf één van ons, de ketter
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:33:45 #105
52357 Lambiekje
pi_59986937
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:31 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Verander de titel in "Klink wil dubieus kankervaccin subsidiëren" ofzo
"Klink wil dubieus HPV kankervaccin subsidiëren" dan nog altijd
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:34:54 #106
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_59986961
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:33 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Daar zit wat in, maar als we maar lang op hem in blijven praten wordt hij vanzelf één van ons, de ketter
Nee, hij draagt zijn aluminium hoedje. Hij is onkwetsbaar voor redelijke argumenten.

Ceterum censeo topicam esse movendam.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_59986977
quote:

[..]

Laten we hem in de fik steken om zijn ziel te redden.
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:36:46 #108
52357 Lambiekje
pi_59986990
quote:

[..]

Echt het is om moedeloos van te worden hoe zielig en dom men is. Volgens mij heeft amper iemand iets gelezen. Men is alleen maar bezig te bashen. Frontpage-reaguurders zijn al wijzer dan de clownen hier.

Men wil het echt niet inzien dat deze vaccinatie gewoon echt kwalijk is. triest triest triest.
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:38:29 #109
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59987026
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Echt het is om moedeloos van te worden hoe zielig en dom men is. Volgens mij heeft amper iemand iets gelezen. Men is alleen maar bezig te bashen. Frontpage-reaguurders zijn al wijzer dan de clownen hier.

Men wil het echt niet inzien dat deze vaccinatie gewoon echt kwalijk is. triest triest triest.
ik denk dat het publiek hier een heel stuk constructiever zou hebben gereageerd als je niet alle vaccinaties had afgeschilderd als "de grote boze overheid wil ons allemaal doodt maken"
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59987043
nogmaals:
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:04 schreef Pony-Lover het volgende:
Zeg lambiekje,

ga eens even in op de reacties kreeg op jouw bewering dat polio vanzelf wel was verdwenen en dat er mensen met kanker zouden worden ingespoten.
Je kan wel van alles roepen maar als je vervolgens geen zin hebt om je eigen beweringen te verdedigen dan is het allemaal nogal zinloos.

pi_59987091
quote:

[..]

Wat denk je nou zelf dwaas??

Je komt met de grooste bulshit aanzetten, die je vervolgens niet kunt beargumenteren, om dan maar weer wat nieuws te roepen in de hoop dat mensen je uiteindelijk gelijk geven.

pi_59987106
quote:

[..]

Echt het is om moedeloos van te worden hoe zielig en dom men is. Volgens mij heeft amper iemand iets gelezen. Men is alleen maar bezig te bashen.
Het is hartstikke super bovengemiddeld prima dat je kritisch wilt kijken naar de werking van een kankervaccin, het gaat meer om de manier waarop je het in een nogal vergezocht maatschappijbeeld voegt...
  woensdag 9 juli 2008 @ 01:04:05 #113
52357 Lambiekje
pi_59987407
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:42 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Het is hartstikke super bovengemiddeld prima dat je kritisch wilt kijken naar de werking van een kankervaccin, het gaat meer om de manier waarop je het in een nogal vergezocht maatschappijbeeld voegt...
ja het is misschien wel grof verwoordt, maar Ab Klink zie ik gewoon als een gevaarlijke gek. En ik geef gewoon mijn ongenoegen weer. Ik word gewoon verdrietig van hoe men zich zo makkelijk laten misleiden. Het is gewoon eenzijdig voorlichting uit naam van bigfarma. Het is gewoon te bespottelijk voor woorden dat zo'n man het kan goedkeuren ondanks alle raad in. Ik kan me zo opwinden over de domme, onwetende en niet willen inlezen houding.

Als er ook maar iets klopt van de aangedragen feiten over hersenbeschadiging, babymisvorming en het minimaal aantal gevallen waar hpv wel serieus is. Dan moet je toch de vaccinatie gewoon afblazen. Bovendien zakt deze vaccinatie op 3 van de 7 punten wat men zelf heeft opgesteld. Dit kost wederom klauwen met geld met nul komma nul winst. Kans is juist hoger op bmhkanker.

Na het reces van onze ministers ga ik gewoon de gehele 2e kamer mailen.
pi_59987529
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 01:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja het is misschien wel grof verwoordt, maar Ab Klink zie ik gewoon als een gevaarlijke gek. En ik geef gewoon mijn ongenoegen weer. Ik word gewoon verdrietig van hoe men zich zo makkelijk laten misleiden. Het is gewoon eenzijdig voorlichting uit naam van bigfarma. Het is gewoon te bespottelijk voor woorden dat zo'n man het kan goedkeuren ondanks alle raad in. Ik kan me zo opwinden over de domme, onwetende en niet willen inlezen houding.

Als er ook maar iets klopt van de aangedragen feiten over hersenbeschadiging, babymisvorming en het minimaal aantal gevallen waar hpv wel serieus is. Dan moet je toch de vaccinatie gewoon afblazen. Bovendien zakt deze vaccinatie op 3 van de 7 punten wat men zelf heeft opgesteld. Dit kost wederom klauwen met geld met nul komma nul winst. Kans is juist hoger op bmhkanker.

Na het reces van onze ministers ga ik gewoon de gehele 2e kamer mailen.
dat kan je gezien de punten die je hier aan blijft dragen voornamelijk jezelf verwijten.
pi_59987540
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 00:04 schreef Pony-Lover het volgende:
Zeg lambiekje,

ga eens even in op de reacties kreeg op jouw bewering dat polio vanzelf wel was verdwenen en dat er mensen met kanker zouden worden ingespoten.
  Moderator woensdag 9 juli 2008 @ 04:53:28 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_59988297
dicht

je doet het gewoon zelf met zo'n titel ...
maak maar een nieuw topic
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')