Lul niet, dat was een totaal ander verhaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is wel nieuws, of je de gedachtengang van TS nu deelt of niet....
schokkend dat de overheid blijkbaar niets geleerd heeft van het softenondrama
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is wel nieuws, of je de gedachtengang van TS nu deelt of niet....
schokkend dat de overheid blijkbaar niets geleerd heeft van het softenondrama
Men leert ook niet hè. We willen echt onze nieuwe generatie zwakker, mismaakter maken. Waarom?quote:Softenon, vloek en zegen
Artikelen over wetenschappelijke blunders halen steevast het voorbeeld van thalidomide aan, een middel dat beter bekend is als Softenon. De thalidomide-ramp voltrok zich in de jaren vijftig. Het slaap- en kalmeringsmiddel thalidomide zorgde ervoor dat tienduizend kinderen mismaakt ter wereld kwamen.
[..]
Nog veel te leren
Het zo vermaledijde stofje vormt anno 2001 toch weer een belangrijk en beloftevol geneesmiddel. Alternatieven zijn niet voorhanden, al zoekt men wel naar nieuwe thalidomide-achtige stoffen, die wel de goede maar niet de zeer kwalijke eigenschappen van deze verbinding hebben. Zou hiermee de echte revival plaatsvinden?
[..]
Het is niet overal goed geregeld. In Brazilië komen weer kinderen zonder ledematen of met korte ledematen ter wereld. Het is ongelooflijk. Daar flakkert de focomelie op doordat leprapatiënten thalidomide krijgen. De mensen geven het ‘wondermiddel’ aan elkaar door, zonder erbij te zeggen dat het gevaarlijk is voor de ongeboren vrucht. Mensen die getroffen zijn door thalidomide moeten dit alles toch met gemengde gevoelens lezen.
lul jij niet ...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:13 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Lul niet, dat was een totaal ander verhaal.
Uhm... elk weldenkend mens leest toch de bijsluiter alvorens een medicijn te nemenquote:De mensen geven het ‘wondermiddel’ aan elkaar door, zonder erbij te zeggen dat het gevaarlijk is voor de ongeboren vrucht. Mensen die getroffen zijn door thalidomide moeten dit alles toch met gemengde gevoelens lezen.
een veilig geacht geneesmiddel bleek rampzalige gevolgen te hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:13 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Lul niet, dat was een totaal ander verhaal.
je weet het mooi te verzinnen en vervolgens op een buitegewoon zwakke manier aan elkaar te verbinden -----> "de overheid is slecht en wil iederen doodmaken".quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lul jij niet ...
dit met HPV is weer zo iets wat nog helemaal niet goed is uitgezocht. Onze dochters zijn proefkonijnen. Dat is gewoon kwalijk punt.
Dat met Softenon / DES is dat overheid niet wil leren van kwalijke medicatie, waarbij het middel dus erger is dan de kwaal.
Daarmee heeft het nog niks met het in dit topic besproken onderwerp te maken, er is geen verband tussen softanon en de hier besproken vaccinatie.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
een veilig geacht geneesmiddel bleek rampzalige gevolgen te hebben
Hoe is dat anders dan?
Vaccinatie, ondanks haar bijwerkingen en de gevallen waarin ze niet aanslaat, heeft aantoonbaar levens gered die anders verloren zouden zijn gegaan, zie bijvoorbeeld polio of pokken. Dat is moeilijk staatsterreur te noemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:01 schreef Lambiekje het volgende:
Ik ben van mening dat het geen BNW is... het is nieuws en men MOET weten dat de vaccinatie gewoon KUT is. Dan maar de volle laag van triestelingen. Maar ergens moet er een begin gemaakt worden om de staatsterreur aan te kaarten.
Jij hebt liever dat mensen tijdens de zwangerschap Rode Hond krijgen zodat hun kind met afwijkingen geboren wordt? Jij hebt liever dat polio weer terugkomt? En dan nog heb je het gore lef te zeggen dat je ‘het beste voorhebt met de mens’, terwijl je je eigenlijk de ogen uit je hoofd zou moeten schamen vanwege de ongebreidelde stompzinnigheid die je bericht op bericht weet te tentoonspreiden.quote:Men moet beseffen dat ik het beste voor heb met de mens en dat heeft de medische wereld toch echt niet. En dat men zelf maar op onderzoek uitgaat. Eigenlijk is elke vaccinatie bullshit, maar deze speciefieke voor HPV is gewoon misdadig.
Ik zou je met klem willen vragen vooral het woord ‘staatsterreur’ te bezigen, dan weten ze direct welk vlees ze in de kuip hebben. Allicht dat je ze ook nog wat bronnen aan de hand kunt doen, bij voorkeur van websites met een zwarte achtergrond en teksten met te veel uitroeptekens die geschreven zijn in grote gele of rode letters. Ik denk werkelijk dat zulks ze zal overtuigen.quote:Wat ik het meest kwalijke vind is dat dat een RTLNieuws e.d, (eigenlijk de gehele MSM) nergens de voors en tegens behandeld wordt. Wat er vanavond vertelt is pure propaganda. Ik heb dan ook een zeer boze mail gestuurd dat het ik geen stijl vind. En dat ze hun research maar eens op orde moeten krijgen en dat ze moeten stoppen met propageren. Als ik morgen in de Spits, Metro e.d. geen contras lees, dan krijgen hun ook een mail dat ze staatsterreur promoten.
ik heb niet de indruk dat TS een probleem heeft met vaccinaties in het algemeen, maar wel met deze vaccinatie. Een vergelijking trekken met polio en rode hond is dan ook imho niet helemaal gepastquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:25 schreef Iblis het volgende:
[..]
Vaccinatie, ondanks haar bijwerkingen en de gevallen waarin ze niet aanslaat, heeft aantoonbaar levens gered die anders verloren zouden zijn gegaan, zie bijvoorbeeld polio of pokken. Dat is moeilijk staatsterreur te noemen.
[..]
Jij hebt liever dat mensen tijdens de zwangerschap Rode Hond krijgen zodat hun kind met afwijkingen geboren wordt? Jij hebt liever dat polio weer terugkomt? En dan nog heb je het gore lef te zeggen dat je ‘het beste voorhebt met de mens’, terwijl je je eigenlijk de ogen uit je hoofd zou moeten schamen vanwege de ongebreidelde stompzinnigheid die je bericht op bericht weet te tentoonspreiden.
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als de meisjes dood gaan krijgen ze toch ook geen baarmoederhalskanker?
Nee?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb niet de indruk dat TS een probleem heeft met vaccinaties in het algemeen,
En ik sluit me aan bij Iblis:quote:
Dat doet hij welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb niet de indruk dat TS een probleem heeft met vaccinaties in het algemeen, maar wel met deze vaccinatie. Een vergelijking trekken met polio en rode hond is dan ook imho niet helemaal gepast
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:01 schreef Lambiekje het volgende:
Eigenlijk is elke vaccinatie bullshit, maar deze speciefieke voor HPV is gewoon misdadig.
Ik heb wel degelijk sterk de indruk dat Lambiekje een probleem heeft met vaccinaties in het algemeen en met fantasie van werkelijkheid onderscheiden, en die vergelijking lijkt me dan ook meer dan gepast om de domheid van zijn opmerkingen aan de kaak te stellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:29 schreef teamlead het volgende:
ik heb niet de indruk dat TS een probleem heeft met vaccinaties in het algemeen, maar wel met deze vaccinatie. Een vergelijking trekken met polio en rode hond is dan ook imho niet helemaal gepast
ah.. overheen gelezen.. mea culpaquote:
no argument therequote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat doet hij wel, eerder in dit topic nog.
Daarom is het ook niet meer dan redelijk aan te geven dat hij een kansloze mongool is.![]()
Meki, 1 randdebiel in dit topic is genoeg hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:33 schreef Meki het volgende:
Lambiekje , ik denk dat je gelijk hebt
Nu weet ik zeker dat ik Lambiekje niet moet geloven.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:33 schreef Meki het volgende:
Lambiekje , ik denk dat je gelijk hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |