Hoiquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:46 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Ik zal hem pas over 2 maanden nodig hebben maar een banner bij zo'n topic staat toch beter dan zonder
Pardon?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoi
Ik maakte een klein foutje. Ronaldinho heeft die titel nooit gewonnen. Het was Kaka
Kortom zou die banner één der deze dagen aangepast kunnen worden![]()
Bij voorbaat heel veel dank
Wat is je huidige avatar eigenlijk voor iets?quote:
[PS3] LittleBigPlanet #2: Game of the Centuryquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is je huidige avatar eigenlijk voor iets?
Dan is deze toch tofferquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[PS3] LittleBigPlanet #2: Game of the Century
Ronaldinho heeft die fifa titel wel gewonnen maar niet de fok titel(al zou hij hem wel gekregen kunnen hebben in 2005) . Op fok doe ik het pas vanaf 2006quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Die is ronduit lelijk.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ronaldinho heeft die fifa titel wel gewonnen maar niet de fok titel(al zou hij hem wel gekregen kunnen hebben in 2005) . Op fok doe ik het pas vanaf 2006.
Al kan best Ronaldinho opzich ook wel, alleen Kaka is de meest recentste winnaar dus ik vind eigenlijk dat hij toch wel in de banner past
quote:
Dat magquote:Op woensdag 10 september 2008 08:02 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat op cursus bij donroyco en Yeahinho
Geen dankquote:
Als je een fok abonnement hebt dan kan je die in de baggerlayout plaatsen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
Komen zeker mooie headers voorbij, maar gaat daar iets mee gebeuren ofzo. Nee toch?
Neh, ik weet wel wat er in mijn notes staat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Thanks! Neem even een abo dan...
quote:
Ah, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je een fok abonnement hebt dan kan je die in de baggerlayout plaatsen.
[Centraal] Icons en headers klaar terwijl u wacht! #67quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
Wie heeft zo'n abonnement en wil een nieuwe header? Wel zo nuttig als je header ook daadwerkelijke wordt gebruikt.
Graag gedaan, maar wacht.............. je bent al getrouwdquote:
Kan ook in een andere kleur, maar dit was het orgineel !quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beetje jammer van het wit op wit alleen. Maar hij is mooi
Auwquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:00 schreef kleinzusje het volgende:
Schop !
Je lijkt wel een beetje op Ronaldoquote:
Dat heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je lijkt wel een beetje op Ronaldo
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nu al een kerstmuts lijkt me ook wat vroeg.
Of wil je ook alvast iets met paaseieren doen?
quote:Op zondag 16 november 2008 16:11 schreef WeebI het volgende:
Kan iemand die tijd heeft wellicht een banner maken in deze stijl:
[ afbeelding ]
Maar dan van Argentinië? Mijn harde schijf is namelijk gecrasht, en deze computer heeft geen photoshop.
Graag dan in de balkjes de spelers Maradona, Redondo, Messi, Batistuta en Javier Zanetti.
bvd
Banner, als in banner voor een topic (verkiezing).quote:Op zondag 16 november 2008 16:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]Banner, als in header voor FOKlayout ? Geef maar wat picks ! ( ivm luiheid )
quote:Op zondag 16 november 2008 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Banner, als in banner voor een topic (verkiezing).
Ik ga zo wel wat prutsen.
Pssstquote:Op donderdag 11 december 2008 21:06 schreef Rumille het volgende:
Kerstmutsje op mijn Pika?
Als het kan de bal erop houden, anders mag hij wel weg.
quote:Op maandag 15 december 2008 00:16 schreef dndiek het volgende:
Is er hier iemand die TOMHOOG in SEZTEN kan veranderen in deze banner?
Toch bedankt, de eerste neem ik in gebruikquote:Op maandag 15 december 2008 10:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lettertype klopt niet
Graag gedaan, mocht je het lettertype weten, maar ik een nieuwe.quote:Op maandag 15 december 2008 14:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toch bedankt, de eerste neem ik in gebruik
Yep kanjert !quote:
Font is Impact geloof ik.quote:Op maandag 15 december 2008 10:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lettertype klopt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |