Media:quote:Developed by Media Molecule, it simply presents you with the tools to create your own entertainment. You start as a little brown creature who appears to be made out of wool, in a backyard like environment, bumbling around the place in an effort to work out how to interact with different bits and pieces. Once you've got this under control the whole experience opens up, allowing you to place different objects in your world using a cut and paste type system.
All of the objects are made out of materials, like wood, fabric and metal, and the whole game has a charming look.
The key factor for Harrison and Media Molecule is that there is no limit to what you can achieve, which was highlighted by a demonstration led by lead designer Chris Healy. The maximum of four players participated in a pre created game, the object of which was to collect the sponge resource.
Simple running and jumping soon escalated into players using jetpacks, before banding together to overcome more difficult obstacles. It was a fast a fluid demonstration that left big smiles on most people's faces.
Nog over meer onnozele dingen te klagen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:11 schreef BMH het volgende:
Gifjes. Bah.
Jouw tvp was zoveel beter. Hopelijk kan ik daar ooit nog eens aan tippen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nog over meer onnozele dingen te klagen?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Jouw tvp was zoveel beter. Hopelijk kan ik daar ooit nog eens aan tippen.
meer offtopic: Avatars heb ik uit staan/blokkeer ik altijd. De bedoeling dat men de eigen identiteit kan verreiken met een vleugje visuele expressie word tegenwoordig bijna alleen gebruikt als excuus om idolen te promoten. Niet echt de bedoeling. Plus dat het dankzij de snelle mutaties in avatar vaak onduidelijk is om te herkennen wie iets heeft geplaatst. Een nickname is daar veel geschikter voor.quote:
Kan je niet gewoon dan even je avatar weghalen in je optie's, het is vervelend om die oude steeds te zienquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
meer offtopic: Avatars heb ik uit staan/blokkeer ik altijd. De bedoeling dat men de eigen identiteit kan verreiken met een vleugje visuele expressie word tegenwoordig bijna alleen gebruikt als excuus om idolen te promoten. Niet echt de bedoeling. Plus dat het dankzij de snelle mutaties in avatar vaak onduidelijk is om te herkennen wie iets heeft geplaatst. Een nickname is daar veel geschikter voor.
Had dat dan ook meteen met je Wii prijsvraag avatar gedaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:27 schreef BMH het volgende:
[..]
meer offtopic: Avatars heb ik uit staan/blokkeer ik altijd. De bedoeling dat men de eigen identiteit kan verreiken met een vleugje visuele expressie word tegenwoordig bijna alleen gebruikt als excuus om idolen te promoten. Niet echt de bedoeling. Plus dat het dankzij de snelle mutaties in avatar vaak onduidelijk is om te herkennen wie iets heeft geplaatst. Een nickname is daar veel geschikter voor.
Een beta zie ik niet zo gauw gebeuren, wel een demo in september misschienquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
Little Big Planet![]()
Wanneer komt de BETA
Betá komt wel, want ik en nog wat andere fokkers hebben ons een tijd geleden kunnen aanmelden ervoor...quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:13 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Een beta zie ik niet zo gauw gebeuren, wel een demo in september misschien
Ben benieuwd wat voor moois ze in Leipzig laten zien.
Oh dat heb ik dan helemaal gemist, ik zeg niks meerquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Betá komt wel, want ik en nog wat andere fokkers hebben ons een tijd geleden kunnen aanmelden ervoor...
Adviesprijs: ¤79,99quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:27 schreef LGOPEN het volgende:
waarom is dit spel zo duur? Ik wilde hem dit weekend bestellen, maar kan hem niet goedkoper vinden dan ¤67. Iemand nog een ander adres in NL?
daar zat ik aan te denken, maar heb één keer een defect spel ontvangen en sindsdien kies ik voor NL shops. Niet dat Play je niet helpt met een defecte game, maar de tijd tussen "ontvangen - terugsturen - weer ontvangen "wordt dan wel erg lang.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Adviesprijs: ¤79,99
Daarom
Als je de mogelijk hebt en je vindt het niet erg om mogelijk een paar dagen langer te wachten op je spel kan je hem in principe ook importeren voor een eurootje of 45
Tja dat is het risico, maar het scheelt wel eventjes een paar tientjes.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:51 schreef LGOPEN het volgende:
[..]
daar zat ik aan te denken, maar heb één keer een defect spel ontvangen en sindsdien kies ik voor NL shops. Niet dat Play je niet helpt met een defecte game, maar de tijd tussen "ontvangen - terugsturen - weer ontvangen "wordt dan wel erg lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |