Inderdaadquote:
ja in een heel dik neopreen pak op 15 meter diepte. bovendien is ze net 18 en ik 37. gvd, k ga toch niet liggen ketsen met een meid die me dochter had kunnen zijn.quote:
TS zou het met zijn 37 jaar allang geleerd moeten hebben...quote:
Ik denk dat jou vrouw het niet heel prettig vind dat je met een chick van 18 gaatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja in een heel dik neopreen pak op 15 meter diepte. bovendien is ze net 18 en ik 37. gvd, k ga toch niet liggen ketsen met een meid die me dochter had kunnen zijn.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja in een heel dik neopreen pak op 15 meter diepte. bovendien is ze net 18 en ik 37. gvd, k ga toch niet liggen ketsen met een meid die me dochter had kunnen zijn.
Waarom niet? Hou haar nog even te vriend, perfect voor een midlife crisis.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Pedo is als ze jonger is dan 18 of 16... dat zou je even aan Chrisz2k moeten vragen, maar in haar geval ben je iig geen pedo.quote:
midlife crisis is voor zielige 35+ mannen die in hun jeugd teveel gemist hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Hou haar nog even te vriend, perfect voor een midlife crisis.
Niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef devlinmr het volgende:
Goh, je voldoet wel perfect aan die omschrijving....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
midlife crisis is voor zielige 35+ mannen die in hun jeugd teveel gemist hebben.
Van TS, zijn vrouw of die "buddin"?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:48 schreef Trashcanman het volgende:
Foto's?
Ik ben eerlijk, toen ze me vroeg met wie heb ik het gewoon gezegdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:48 schreef Scorpie het volgende:
Altijd eerlijk blijven TS.
nee. geen behoefte aan.quote:Owja, en als je dan toch in de gelegenheid bent om een 18 jaar oud kutje te kunnen volblaffen, moet je er ook voor gaan he.
behalve de leeftijdscategorie, zie ik verder geen overeenkomstenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goh, je voldoet wel perfect aan die omschrijving....
Wat voor jouw interessant is, is voor je vrouw niet zo interessant. Zij vindt het kennelijk een stuk interessanter om te weten met wie je gaat en ja het geslacht van je gezelschap maakt wel degelijk wat uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:37 schreef devlinmr het volgende:
het is voor mij alleen maar interessantom te weten of mijn vrouw het niet erg vind als ik een avond weg ben onafhankelijk van met wie.....
weet ik niet, ik kijk niet op die manier naar haar. Ze is aardig, kan goed duiken en ik vertrouw haar volkomen onder water. Daarom duik ik met haar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:52 schreef MrDice het volgende:
Wat, geen picca's? Kom op hey laat ons dat 18 jarige chickie zien joh.
Is ze een beetje lekker TS?
Inderdaad, worthless without pics.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:52 schreef MrDice het volgende:
Wat, geen picca's? Kom op hey laat ons dat 18 jarige chickie zien joh.
Is ze een beetje lekker TS?
Duiken doe ik al jaren. haar ken ik van de duikclub waartoe ik behoor en ik ben eerlijk tegen mijn vrouw.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:55 schreef L0t.. het volgende:
Na je 35e ineens 'uitdagende sporten' gaan beoefenen zoals duiken, 18-jarige vriendinnen, niet eerlijk zijn tegen je vrouw, gefeliciteerd! Je hebt een midlife-crisis!
Ontkennen is bevestigen
ja, want ik ben zeker van onze relatie. Ze gaat ook nog regelmatig met d'r ex stappen, ook geen probleem.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:19 schreef B-FliP het volgende:
lol, dus als jouw vrouw zou gaan nachtduiken met haar beste buddy van wie
ze zijn naam niet noemt omdat het 'niet interessant is' ben jij daar ok mee?
Whahah ja zo komt hij wel een beetje over hè.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:19 schreef SpecialK het volgende:
TS hoopt met een fok! topic z'n vrouw te kunnen overtuigen van z'n betrouwbaarheid door 'em perongeluk open te laten staan op de computer maar faalt keihard doordattie gewoon aan alle kanten schuldig is.
schuldig waaraan????quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:19 schreef SpecialK het volgende:
TS hoopt met een fok! topic z'n vrouw te kunnen overtuigen van z'n betrouwbaarheid door 'em perongeluk open te laten staan op de computer maar faalt keihard doordattie gewoon aan alle kanten schuldig is.
Zeg dan meteen dat je met een andere vrouw op pad gaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:26 schreef devlinmr het volgende:
en krijg vervolgens het verwijt dat ik dingen verzwijg.
Dat wordt een nieuw topic: "Vrouw wil scheiden"quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zeg dat eens recht in haar gezicht en kom dan eens terug in dit topic?
Hihi ik zit ook te genieten jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:29 schreef BobbyB het volgende:
Het leuke is ook dat ie zo hapt... en meestal betekend dat niet veel goeds.
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ze gaat ook nog regelmatig met d'r ex stappen, ook geen probleem.
Jij was er zeker ook bij of niet soms? Gadver kleine-meisjes-groeps-betastingquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
weet ik niet, ik kijk niet op die manier naar haar.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja, want ik ben zeker van onze relatie. Ze gaat ook nog regelmatig met d'r ex stappen neuken, ook geen probleem.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:54 schreef devlinmr het volgende:
weet ik niet, ik kijk niet op die manier naar haar.
Avatar diefstal, Avatar diefstal!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:06 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Komop man, niemand gelooft je als je zo blijft praten.
ik? nee man. Ik hou niet van vrouwen / meisjes op die manier.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:02 schreef MrDice het volgende:
[..]
Jij was er zeker ook bij of niet soms? Gadver kleine-meisjes-groeps-betasting![]()
Waar gaat het heen met deze wereld
Voor duiken ben ik altijd in, met iedereen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik? nee man. Ik hou niet van vrouwen / meisjes op die manier.Al vind ik TS zn leeftijd wel interessant.
Anders gaan wij toch ff duiken TS?
Oh, noemt de oudere generatie dat zo?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:12 schreef devlinmr het volgende:
zo, gelukkig kent mijn vrouw me iig beter dan jullie, en na een goed gesprek gaat deze jongen vanavond dus gewoon duiken en van de vissen genieten.
Willen en er iets mee doen zijn 2 totaal verschillende dingen. Zou ik het willen?? misschien. Zou ik het doen, Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:23 schreef Karrs het volgende:
Op stap met een 18-jarige dame als je 37 bent en vervolgens zeggen dat je géén sex met 'r wilt want "zo ben ik niet"...
Dude, je kunt net zo goed gaan ontkennen dat je een pik hebt. Tenzij je vrouw een godin is en je 18-jarige 'buddin' qua omvang gelijkt op een walvis. Anders wil je d'r gewoon te pletter neuken, net als elke andere gezonde man. (Trouwens... ook als ze qua omvang gelijkt op een walvis. Misschien iets minder graag. Maar toch.)
En dan verbolgen zijn als de vrouw vragen gaat stellen![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:21 schreef devlinmr het volgende:
ja, want ik ben zeker van onze relatie. Ze gaat ook nog regelmatig met d'r ex stappen, ook geen probleem.
Dat klopt als een bus, maar ben je, dit gezegd hebbende, nou écht verbaasd dat je vrouw hierop tegen is?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Willen en er iets mee doen zijn 2 totaal verschillende dingen. Zou ik het willen?? misschien. Zou ik het doen, Nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |