abonnement Unibet Coolblue
pi_60956385
Zo, hotel is ook geboekt. Ik kwam in dit topic het easyhotel.com tegen. Zeer kleine kamer, zonder raam, maar wel met een klein badkamertje en vlakbij Victoria. Lekker centraal dus! En we slapen er toch alleen, verder ben je toch de hele dag weg.
Totaal kost het me nu 220,- euro voor 4 dagen/3 nachten Londen (80,- euro vlucht, 140,- euro hotel). 110,- per persoon dus. Geen geld.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_60956796
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Of je reserveert 2 maanden vantevoren en dan kost het je 70 euro
Maar ja, ik sprak die vriend van mijn vanmorgen pas. Overigens heb ik gewoon een plaatsje in een Eurolines bus voor nog geen 90 euro. Ben en blijf een student

Ik vertrek vanavond al. Heb er zin in, de laatste keer Londen is al meer dan 5 jaar geleden.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:08:34 #128
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_60962247
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zo, hotel is ook geboekt. Ik kwam in dit topic het easyhotel.com tegen. Zeer kleine kamer, zonder raam, maar wel met een klein badkamertje en vlakbij Victoria. Lekker centraal dus! En we slapen er toch alleen, verder ben je toch de hele dag weg.
Totaal kost het me nu 220,- euro voor 4 dagen/3 nachten Londen (80,- euro vlucht, 140,- euro hotel). 110,- per persoon dus. Geen geld.
Dat is mijn insteek ook, ik heb op februari een (ongeplande) overnachting die ik zelf moet betalen, en aangezien ik laat aankom en 's ochtend vroeg weer wegmoet is een kleine kamer zonder raam met douchegelegenheid prima.
Sterker nog, al kan ik me maar even opfrissen onder de douche is eigenlijk al voldoende, maar op deze manier heb ik tenminste een 'plek' om naar toe te gaan. (En beter 6 uurtjes in een hotel dan die 6 uur op een vliegveld rondhangen).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_61003262
Oké, de bus is kut. Zeker als je bijna 2 meter ben. Heb er amper kunnen slapen en had echt pijn in mijn benen toen ik aankwam.

'Geluk' bij het ongeluk is dat ik de bus terug gemist heb, en dus de Stena Line terug heb genomen. Wel wat meer geld kwijt, maar nu reisde ik tenminste niet in mijn eentje en heb ik lekker geslapen
pi_61016420
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zo, hotel is ook geboekt. Ik kwam in dit topic het easyhotel.com tegen. Zeer kleine kamer, zonder raam, maar wel met een klein badkamertje en vlakbij Victoria. Lekker centraal dus! En we slapen er toch alleen, verder ben je toch de hele dag weg.
Totaal kost het me nu 220,- euro voor 4 dagen/3 nachten Londen (80,- euro vlucht, 140,- euro hotel). 110,- per persoon dus. Geen geld.
Wow! Dat is nog eens cheap. Volgens mij heb ik helemaal verkeerd geboekt haha. Wij zijn met z'n 2en voor 3 dagen 560 kwijt. Via een reisbureau geboekt, maar dan wel met de trein, ontbijt en metrokaart erbij. Maar dan nog.
Volgens mij is los boeken via websites zowieso veel goedkoper. Ik weet alleen nooit zo goed welke websites te vertrouwen zijn enzo.

Ik vroeg me trouwens ook af. In december wil ik eigenlijk 1 dagje terug om te shoppen. Ik zou dan graag met de bus willen (cheap!). Weet iemand met welke organisatie ik dan het beste kan gaan? Want ik zie wel veel busreizen, maar niet in 1 dag op en neer.

[ Bericht 11% gewijzigd door dnies7 op 21-08-2008 18:44:49 ]
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:17:22 #131
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_61018750
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef dnies7 het volgende:

[..]

Wow! Dat is nog eens cheap. Volgens mij heb ik helemaal verkeerd geboekt haha. Wij zijn met z'n 2en voor 3 dagen 560 kwijt. Via een reisbureau geboekt, maar dan wel met de trein, ontbijt en metrokaart erbij. Maar dan nog.
Volgens mij is los boeken via websites zowieso veel goedkoper. Ik weet alleen nooit zo goed welke websites te vertrouwen zijn enzo.

Ik vroeg me trouwens ook af. In december wil ik eigenlijk 1 dagje terug om te shoppen. Ik zou dan graag met de bus willen (cheap!). Weet iemand met welke organisatie ik dan het beste kan gaan? Want ik zie wel veel busreizen, maar niet in 1 dag op en neer.
Met de bus? Je bent sowieso zo'n 8 uur onderweg, ik raad je aan om de site van Ryanair in de gaten te houden, daar komen echt wel acties dat je voor 30 euro heen en weer kan, als je heel veel shopt moet je misschien op de terugweg 15 euro bijbetalen voor bagage.
In één dag op en neer naar London is wellicht wat lastig met Ryanair gezien de vertrektijden, maar een dagje slapen in het Easyhotel maakt het ook niet veel duurder.
En beter 45 minuten vliegen voor minder dan 50 dan 8+ uur in een pokkebus.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_61020246
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef dnies7 het volgende:

[..]

Wow! Dat is nog eens cheap. Volgens mij heb ik helemaal verkeerd geboekt haha. Wij zijn met z'n 2en voor 3 dagen 560 kwijt. Via een reisbureau geboekt, maar dan wel met de trein, ontbijt en metrokaart erbij. Maar dan nog.
Volgens mij is los boeken via websites zowieso veel goedkoper. Ik weet alleen nooit zo goed welke websites te vertrouwen zijn enzo.

Ik vroeg me trouwens ook af. In december wil ik eigenlijk 1 dagje terug om te shoppen. Ik zou dan graag met de bus willen (cheap!). Weet iemand met welke organisatie ik dan het beste kan gaan? Want ik zie wel veel busreizen, maar niet in 1 dag op en neer.
Milot Reizen. Dan vertrek je uit Den Haag/Rotterdam of Dordrecht in de nacht van vrijdag op zaterdag, kan je daar de hele dag shoppen op zaterdag en ben je zondagochtend weer in NL. Kosten 49 euri.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_61020265
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zo, hotel is ook geboekt. Ik kwam in dit topic het easyhotel.com tegen. Zeer kleine kamer, zonder raam, maar wel met een klein badkamertje en vlakbij Victoria. Lekker centraal dus! En we slapen er toch alleen, verder ben je toch de hele dag weg.
Totaal kost het me nu 220,- euro voor 4 dagen/3 nachten Londen (80,- euro vlucht, 140,- euro hotel). 110,- per persoon dus. Geen geld.
80 euro vlucht voor 2 personen dus? Das 40 euro pp. Ryanair?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaguarized op 21-08-2008 22:03:39 ]
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_61021231
Iemand ervaring met een van de volgende hotels?

Alexandra
Lancaster court
Royal National
Phoenix
Reem
Enterprise
pi_61025252
Waar kan ik het beste terecht als je een complete reis wil boeken? Vind het niet erg om met de trein te gaan (high NS ofzow, 5 uur 45 minuten) maar liefst wel dat de boel geregeld is. Wil zeggen, je bij aankomst opgepikt wordt en naar je hotel gebracht die er bij inbegrepen zit.

(Ouders liggen in scheiding hier, wil er dus graag ff uit (hoop gedoe allemaal) maar niet echt tijd om dingen allemaal lost te boeken)

Ben al regelmatig in Engeland geweest toen ik wat jonger was, maar toen gingen we heen met de boot en trein vanuit Frankrijk maar hadden we een auto mee, dan ben je niet afhankelijk van metro/bus. Liefst nu dus iets waardoor ik 'georganiseerd' op m'n bestemming aan kom. Van daaruit rommel ik wel weer wat aan om wat dingetjes te bekijken
  Admin donderdag 21 augustus 2008 @ 23:38:21 #136
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61025554
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
Iemand ervaring met een van de volgende hotels?

..
Royal National
..
Die ligt vlakbij The Generator en daar ben ik jaren geleden een keer geweest. Ik heb geen gedetailleerde herinnering meer, maar het kwam op me over als een heel eenvoudig, maar best fatsoenlijk hotel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61029931
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Die ligt vlakbij The Generator en daar ben ik jaren geleden een keer geweest. Ik heb geen gedetailleerde herinnering meer, maar het kwam op me over als een heel eenvoudig, maar best fatsoenlijk hotel.
Thanks
  ESF Reporter vrijdag 22 augustus 2008 @ 07:17:47 #138
87554 Cee
Welluk?
pi_61030002
Heb een paar keer al in het Royal National geslapen, redelijke prijs, prima ligging, bijna altijd wel een kamer beschikbaar maarrrrr: compleet bezaaid met busladingen vol schoolklassen. Dus houd rekening met deuren die zeker tot half 2 's nachts constant worden open en dicht gegooid, het rennen door gangen, het naar elkaar schreeuwen vanuit deuropeningen.

Maar misschien heb ik het die keren dat ik in het Royal National verbleef net 'getroffen'. Ik weet me te herinneren dat ik op een andere verdieping was en het was er muisstijl terwijl het op mijn verdieping een grote vismarkt leek.
pi_61030672
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 07:17 schreef Cee het volgende:
Heb een paar keer al in het Royal National geslapen, redelijke prijs, prima ligging, bijna altijd wel een kamer beschikbaar maarrrrr: compleet bezaaid met busladingen vol schoolklassen. Dus houd rekening met deuren die zeker tot half 2 's nachts constant worden open en dicht gegooid, het rennen door gangen, het naar elkaar schreeuwen vanuit deuropeningen.

Maar misschien heb ik het die keren dat ik in het Royal National verbleef net 'getroffen'. Ik weet me te herinneren dat ik op een andere verdieping was en het was er muisstijl terwijl het op mijn verdieping een grote vismarkt leek.
Dat was ook wel een beetje wat ik zou verwachten daar Royal National heeft niet meteen mijn voorkeur dat is meer het Phoenix Hotel
pi_61035135
Wat is eigenlijk echt het goedkoopst om van Nederland naar london heen en weer te gaan? Tot aan december moet ik waarschijnlijk minstens 20 keer op neer vanuit Londen naar Nederland. Wat zal dan het goedkoopst zijn? Gewoon voor elke datum alvast tickets boeken? Of toch met de trein? Ben zelf 1 keer met de euro star geweest, was opzich best leuke ervaring!

Of zijn er ook mogelijkheden bekend dat als je frequent reist het goedkoper uit kan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61038072
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is eigenlijk echt het goedkoopst om van Nederland naar london heen en weer te gaan? Tot aan december moet ik waarschijnlijk minstens 20 keer op neer vanuit Londen naar Nederland. Wat zal dan het goedkoopst zijn? Gewoon voor elke datum alvast tickets boeken? Of toch met de trein? Ben zelf 1 keer met de euro star geweest, was opzich best leuke ervaring!

Of zijn er ook mogelijkheden bekend dat als je frequent reist het goedkoper uit kan?
Je kunt natuurlijk frequent flyer miles opbouwen, en ook Eurostar heeft zoiets. Maar er bestaat niet zoiets als een seizoensticket ofzo, nee. Je mogelijkheden zijn vliegen van AMS, RTD, EIN naar alle 5 de Londense lucthavens, trein naar Brussel dan Eurostar, boot, bus (Eurolines)... en dat is het zo'n beetje.
pi_61039112
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk frequent flyer miles opbouwen, en ook Eurostar heeft zoiets. Maar er bestaat niet zoiets als een seizoensticket ofzo, nee. Je mogelijkheden zijn vliegen van AMS, RTD, EIN naar alle 5 de Londense lucthavens, trein naar Brussel dan Eurostar, boot, bus (Eurolines)... en dat is het zo'n beetje.
Ben 1 keer met de boot geweest, dat was echt niet alles nogal saai op zo'n boot. De euro star heb ik wel als prettig ervaren, het enige bagger van dat was het uren wachten in brussel, en ik heb echt een tievus hekel aan brussel .

Ik zal toch kijken naar dat frequent flyer miles. Ik ga vanaf september voor 3 jaar studeren in london, maar de gezondheid van moeder veroorzaakt mij toch om een aantal keer in de maand langs te komen in Nederland.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61039161
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ben 1 keer met de boot geweest, dat was echt niet alles nogal saai op zo'n boot. De euro star heb ik wel als prettig ervaren, het enige bagger van dat was het uren wachten in brussel, en ik heb echt een tievus hekel aan brussel .

Ik zal toch kijken naar dat frequent flyer miles. Ik ga vanaf september voor 3 jaar studeren in london, maar de gezondheid van moeder veroorzaakt mij toch om een aantal keer in de maand langs te komen in Nederland.
Geloof me maar als ik zeg dat je echt niet een paar keer per maand naar Nederland wilt gaan, er gaat toch wel behoorlijk wat tijd inzitten qua reizen.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_61039314
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Geloof me maar als ik zeg dat je echt niet een paar keer per maand naar Nederland wilt gaan, er gaat toch wel behoorlijk wat tijd inzitten qua reizen.
Ik ben het reizen wel gewend, en daar komt bij dat ik vaak in de trein bijv. wel actief bezig kan zijn, laptop umts, of ander werk. Wachten op stations of andere dingen is echt de druppel

Ik moet opzich binnen 5 uur van mijn huis in NL op het vliegveld in london kunnen staan, en als ik via brussel naar waterloo in london wil is dat 2.5 uur reistijd.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61041330
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef dnies7 het volgende:

[..]

Wow! Dat is nog eens cheap. Volgens mij heb ik helemaal verkeerd geboekt haha. Wij zijn met z'n 2en voor 3 dagen 560 kwijt. Via een reisbureau geboekt, maar dan wel met de trein, ontbijt en metrokaart erbij. Maar dan nog.
Volgens mij is los boeken via websites zowieso veel goedkoper. Ik weet alleen nooit zo goed welke websites te vertrouwen zijn enzo.

Ik vroeg me trouwens ook af. In december wil ik eigenlijk 1 dagje terug om te shoppen. Ik zou dan graag met de bus willen (cheap!). Weet iemand met welke organisatie ik dan het beste kan gaan? Want ik zie wel veel busreizen, maar niet in 1 dag op en neer.
Als je zelf iets gaat boeken moet je dat gewoon via Ryanair.com en hostelworld.com doen. Dat heb ik nu al meerdere malen gedaan en altijd alles prima in orde (wel creditcard nodig).
Je moet met Ryanair net geluk hebben dat ze een actie hebben ofzo. De prijzen veranderen daar zowat om het uur. Ik heb deze week ook een weekend Dublin geboekt met vrienden. Maandag tickets gekocht op Ryanair voor 30,- p.p., dag erna wil er nog een vriend van me mee, betaalt hij zelfs maar 20,- euro voor tickets. Gewoon goed zoeken dus.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik Londen heb geboekt zonder koffers. Doe je dat niet, dan betaal je bovenop die 40,- euro die ik nu betaal ook nog eens 30,- euro voor een koffer. Als je drie dagen gaat is een koffer eigenlijk helemaal niet nodig. Past prima in handbagage. Alleen vloeibare toiletspullen groter dan 100 ml kan je dan niet meenemen, maar die hebben ze in Londen ook wel.
Je moet bij het boeken ook opletten dat je "priority boarding" en de "travel insurance" niet aanvinkt. Scheelt ook weer zo'n 20,- euro aan onzinkosten (die veel mensen over het hoofd zien en er dus toch voor betalen).
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_61049596
Ik ga komend seizoen voor 3 jaar studeren in London, zij het dat ik dacht dat mijn plek in the residence of halls van de Universiteit zelf! al bevestigd was, nou hij zit mooi vol dus , nu moet ik een andere plek zoeken in london, iig eerst voor een jaar, dan zie ik daarna wel weer verder

Ik zie op deze pagina dat ik een aantal mogelijkheden heb -> http://www.londonmet.ac.u(...)f-residence/home.cfm, de vraag is natuurlijk of iemand van jullie enige ervaring heeft met 1 van deze Student Accommodations / Hostels etc om er voor max. 1 jaar te verblijven?
[ik heb deze post overigens ook in het KAA/ United Kingdom topic gepost]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61064976
Oud-klasgenoot van me gaat binnenkort ook een of andere produceropleiding doen in Londen. Hij is 1.000,- euro per maand kwijt aan een kamer. Mag wat kosten allemaal. Dat red je niet van je stufi.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_61065405
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:17 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Met de bus? Je bent sowieso zo'n 8 uur onderweg, ik raad je aan om de site van Ryanair in de gaten te houden, daar komen echt wel acties dat je voor 30 euro heen en weer kan, als je heel veel shopt moet je misschien op de terugweg 15 euro bijbetalen voor bagage.
In één dag op en neer naar London is wellicht wat lastig met Ryanair gezien de vertrektijden, maar een dagje slapen in het Easyhotel maakt het ook niet veel duurder.
En beter 45 minuten vliegen voor minder dan 50 dan 8+ uur in een pokkebus.
Hmm dat is ook weer waar. Moet ik alleen ook even zoeken of je zo goedkoop ook vanaf Eindhoven kan vliegen.
Ik zal het allemaal wel eens een keertje gaan uitzoeken
Bedankt in ieder geval.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Als je zelf iets gaat boeken moet je dat gewoon via Ryanair.com en hostelworld.com doen. Dat heb ik nu al meerdere malen gedaan en altijd alles prima in orde (wel creditcard nodig).
Je moet met Ryanair net geluk hebben dat ze een actie hebben ofzo. De prijzen veranderen daar zowat om het uur. Ik heb deze week ook een weekend Dublin geboekt met vrienden. Maandag tickets gekocht op Ryanair voor 30,- p.p., dag erna wil er nog een vriend van me mee, betaalt hij zelfs maar 20,- euro voor tickets. Gewoon goed zoeken dus.
Hee bedankt! Je moet dus eigenlijk de site van ryanair goed in de gaten houden en boeken als je zo rond de 20/30 euro zit? Lager kom je lijkt me niet?
pi_61065614
20-30 euro is de laatste tijd wel een redelijke prijs (excl. bagage) de laatste tijd zijn er weinig acties mee waarmee het echt veel en veel goedkoper kan
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_61070993
Wil midden Oktober een lang weekend Londen doen met 3 vrienden. Ben dus eigenlijk nu op zoek naar een redelijk goedkoop hotel/hostel. Nu zit ik al te zoeken op hostels.com maar is zoveel te vinden dat ik niet precies weet wat goed is en wat niet. Mijn vraag is nu dus of mensen hier ervaringen hebben met hostels of goedkope hotels in Londen. Zouden wel graag met zijn 4en op 1 kamer slapen, wat sowieso bij een hostel niet zo'n probleem is lijkt me. Alvast bedankt !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')