Schandalig hoe de tarieven van de bussen omhoog zijn gegaan. In mijn tijd (2004) betaalde je 70p voor een enkeltje, nu 2pond!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:40 schreef Breuls het volgende:
Elke bus. Even inchecken bij het instappen, uitchecken hoeft niet (want vast tarief voor elke rit).
Erg hè?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:39 schreef MCH het volgende:
Tering die Primark op Oxford Streetmaar ik schaam me niet, 13 items voor 20 pond ofzo (m'n vriendin dan)
Verder 5 boeken, 7 albums en 14 singles voor 28,55 pond!!!
De vorige keer waren we juist duurder uit door zelf te boeken , maar sowieso gaan we eerst kijken en niet meteen boeken (moet mijn vakantiewerk salaris nog krijgenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:06 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kan je niet beter zelf een vlucht boeken en een hotel? Is nioet veel werk en ik denk dat dat een hoop geld scheelt.
tot 2 of 3 uur voor vertrek kan je nog boeken bij de meeste maatschappijenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Breuls het volgende:
Het snelste is een vlucht, maar die kun je volgens mij niet op de dag zelf boeken.
Ja hoor, op easyjet bijvoorbeeld. Wel prijzig. Als je vanavond nog wilt vertrekken (18:40 of 21:55) en morgen terug ben je 271 euro kwijt, zonder bagage...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Breuls het volgende:
Het snelste is een vlucht, maar die kun je volgens mij niet op de dag zelf boeken.
Ik zou gewoon even op Leicester Square in London op de dag zelf een kaartje halenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:55 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Ja,ik vind ze ook duur de hostels.
Wil het liefst een double en een leuke buurt haha 35 euro pppn ongeveer!!
Willen trouwens graag naar Spamalot.Zag een mooie aanbieding voor 23 pond een kaartje (balcony) en ervoor of erna eten bij Planet Hollywood.
Kaartje Balcony los is ook 20 pond.
Weet iemand of het slimmer is om het in Londen zelf te halen of alvast nu.
Of je reserveert 2 maanden vantevoren en dan kost het je 70 euroquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef Hik het volgende:
[..]
Ja hoor, op easyjet bijvoorbeeld. Wel prijzig. Als je vanavond nog wilt vertrekken (18:40 of 21:55) en morgen terug ben je 271 euro kwijt, zonder bagage...
Maar ja, ik sprak die vriend van mijn vanmorgen pas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Of je reserveert 2 maanden vantevoren en dan kost het je 70 euro
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zo, hotel is ook geboekt. Ik kwam in dit topic het easyhotel.com tegen. Zeer kleine kamer, zonder raam, maar wel met een klein badkamertje en vlakbij Victoria. Lekker centraal dus! En we slapen er toch alleen, verder ben je toch de hele dag weg.
Totaal kost het me nu 220,- euro voor 4 dagen/3 nachten Londen (80,- euro vlucht, 140,- euro hotel). 110,- per persoon dus. Geen geld.
Wow! Dat is nog eens cheap. Volgens mij heb ik helemaal verkeerd geboekt haha. Wij zijn met z'n 2en voor 3 dagen 560 kwijt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zo, hotel is ook geboekt. Ik kwam in dit topic het easyhotel.com tegen. Zeer kleine kamer, zonder raam, maar wel met een klein badkamertje en vlakbij Victoria. Lekker centraal dus! En we slapen er toch alleen, verder ben je toch de hele dag weg.
Totaal kost het me nu 220,- euro voor 4 dagen/3 nachten Londen (80,- euro vlucht, 140,- euro hotel). 110,- per persoon dus. Geen geld.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef dnies7 het volgende:
[..]
Wow! Dat is nog eens cheap. Volgens mij heb ik helemaal verkeerd geboekt haha. Wij zijn met z'n 2en voor 3 dagen 560 kwijt.Via een reisbureau geboekt, maar dan wel met de trein, ontbijt en metrokaart erbij. Maar dan nog.
Volgens mij is los boeken via websites zowieso veel goedkoper. Ik weet alleen nooit zo goed welke websites te vertrouwen zijn enzo.
Ik vroeg me trouwens ook af. In december wil ik eigenlijk 1 dagje terug om te shoppen. Ik zou dan graag met de bus willen (cheap!). Weet iemand met welke organisatie ik dan het beste kan gaan? Want ik zie wel veel busreizen, maar niet in 1 dag op en neer.
Milot Reizen. Dan vertrek je uit Den Haag/Rotterdam of Dordrecht in de nacht van vrijdag op zaterdag, kan je daar de hele dag shoppen op zaterdag en ben je zondagochtend weer in NL. Kosten 49 euri.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef dnies7 het volgende:
[..]
Wow! Dat is nog eens cheap. Volgens mij heb ik helemaal verkeerd geboekt haha. Wij zijn met z'n 2en voor 3 dagen 560 kwijt.Via een reisbureau geboekt, maar dan wel met de trein, ontbijt en metrokaart erbij. Maar dan nog.
Volgens mij is los boeken via websites zowieso veel goedkoper. Ik weet alleen nooit zo goed welke websites te vertrouwen zijn enzo.
Ik vroeg me trouwens ook af. In december wil ik eigenlijk 1 dagje terug om te shoppen. Ik zou dan graag met de bus willen (cheap!). Weet iemand met welke organisatie ik dan het beste kan gaan? Want ik zie wel veel busreizen, maar niet in 1 dag op en neer.
80 euro vlucht voor 2 personen dus? Das 40 euro pp. Ryanair?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
Die ligt vlakbij The Generator en daar ben ik jaren geleden een keer geweest. Ik heb geen gedetailleerde herinnering meer, maar het kwam op me over als een heel eenvoudig, maar best fatsoenlijk hotel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
Iemand ervaring met een van de volgende hotels?
..
Royal National
..
Thanksquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die ligt vlakbij The Generator en daar ben ik jaren geleden een keer geweest. Ik heb geen gedetailleerde herinnering meer, maar het kwam op me over als een heel eenvoudig, maar best fatsoenlijk hotel.
Dat was ook wel een beetje wat ik zou verwachten daarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:17 schreef Cee het volgende:
Heb een paar keer al in het Royal National geslapen, redelijke prijs, prima ligging, bijna altijd wel een kamer beschikbaar maarrrrr: compleet bezaaid met busladingen vol schoolklassen. Dus houd rekening met deuren die zeker tot half 2 's nachts constant worden open en dicht gegooid, het rennen door gangen, het naar elkaar schreeuwen vanuit deuropeningen.
Maar misschien heb ik het die keren dat ik in het Royal National verbleef net 'getroffen'. Ik weet me te herinneren dat ik op een andere verdieping was en het was er muisstijl terwijl het op mijn verdieping een grote vismarkt leek.
Je kunt natuurlijk frequent flyer miles opbouwen, en ook Eurostar heeft zoiets. Maar er bestaat niet zoiets als een seizoensticket ofzo, nee. Je mogelijkheden zijn vliegen van AMS, RTD, EIN naar alle 5 de Londense lucthavens, trein naar Brussel dan Eurostar, boot, bus (Eurolines)... en dat is het zo'n beetje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is eigenlijk echt het goedkoopst om van Nederland naar london heen en weer te gaan? Tot aan december moet ik waarschijnlijk minstens 20 keer op neer vanuit Londen naar Nederland. Wat zal dan het goedkoopst zijn? Gewoon voor elke datum alvast tickets boeken? Of toch met de trein? Ben zelf 1 keer met de euro star geweest, was opzich best leuke ervaring!
Of zijn er ook mogelijkheden bekend dat als je frequent reist het goedkoper uit kan?
Ben 1 keer met de boot geweest, dat was echt niet allesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef MonopolyMan het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk frequent flyer miles opbouwen, en ook Eurostar heeft zoiets. Maar er bestaat niet zoiets als een seizoensticket ofzo, nee. Je mogelijkheden zijn vliegen van AMS, RTD, EIN naar alle 5 de Londense lucthavens, trein naar Brussel dan Eurostar, boot, bus (Eurolines)... en dat is het zo'n beetje.
Geloof me maar als ik zeg dat je echt niet een paar keer per maand naar Nederland wilt gaan, er gaat toch wel behoorlijk wat tijd inzitten qua reizen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ben 1 keer met de boot geweest, dat was echt niet allesnogal saai op zo'n boot. De euro star heb ik wel als prettig ervaren, het enige bagger van dat was het uren wachten in brussel, en ik heb echt een tievus hekel aan brussel
.
Ik zal toch kijken naar dat frequent flyer miles. Ik ga vanaf september voor 3 jaar studeren in london, maar de gezondheid van moeder veroorzaakt mij toch om een aantal keer in de maand langs te komen in Nederland.
Ik ben het reizen wel gewend, en daar komt bij dat ik vaak in de trein bijv. wel actief bezig kan zijn, laptop umts, of ander werk. Wachten op stations of andere dingen is echt de druppelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Geloof me maar als ik zeg dat je echt niet een paar keer per maand naar Nederland wilt gaan, er gaat toch wel behoorlijk wat tijd inzitten qua reizen.
Als je zelf iets gaat boeken moet je dat gewoon via Ryanair.com en hostelworld.com doen. Dat heb ik nu al meerdere malen gedaan en altijd alles prima in orde (wel creditcard nodig).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef dnies7 het volgende:
[..]
Hmm dat is ook weer waar. Moet ik alleen ook even zoeken of je zo goedkoop ook vanaf Eindhoven kan vliegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:17 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Met de bus? Je bent sowieso zo'n 8 uur onderweg, ik raad je aan om de site van Ryanair in de gaten te houden, daar komen echt wel acties dat je voor 30 euro heen en weer kan, als je heel veel shopt moet je misschien op de terugweg 15 euro bijbetalen voor bagage.
In één dag op en neer naar London is wellicht wat lastig met Ryanair gezien de vertrektijden, maar een dagje slapen in het Easyhotel maakt het ook niet veel duurder.
En beter 45 minuten vliegen voor minder dan 50 dan 8+ uur in een pokkebus.
Hee bedankt! Je moet dus eigenlijk de site van ryanair goed in de gaten houden en boeken als je zo rond de 20/30 euro zit? Lager kom je lijkt me niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Als je zelf iets gaat boeken moet je dat gewoon via Ryanair.com en hostelworld.com doen. Dat heb ik nu al meerdere malen gedaan en altijd alles prima in orde (wel creditcard nodig).
Je moet met Ryanair net geluk hebben dat ze een actie hebben ofzo. De prijzen veranderen daar zowat om het uur. Ik heb deze week ook een weekend Dublin geboekt met vrienden. Maandag tickets gekocht op Ryanair voor 30,- p.p., dag erna wil er nog een vriend van me mee, betaalt hij zelfs maar 20,- euro voor tickets. Gewoon goed zoeken dus.
4 bed mixed dorm is dat er 4 bedden zijn waar zowel mannen als vrouwen kunnen liggen. In jouw geval heb je dus de hele kamer alleen met die vrienden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:17 schreef copyfile het volgende:
Nog effe een algemene vraag over hostels.com er staan b.v. de volgende kamer : "4 Bed Mixed Dorm" betekend dit dat er 4 mensen kunnen slapen ? Of 4 hoogslapers ? Wat ik dus wil is als ik zo'n kamer boek voor 4 personen dat wij de enige 4 op die kamer zijn...
Dat is dan wel zo. Als je een kamer boekt voor meer personen kunnen de aanvullende bedden door anderen bezet zijn. Dat is het concept van een dorm. Als je een kamer voor jezelf wil moet je dus een dorm voor 4 hebben of een private room.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:17 schreef copyfile het volgende:
Nog effe een algemene vraag over hostels.com er staan b.v. de volgende kamer : "4 Bed Mixed Dorm" betekend dit dat er 4 mensen kunnen slapen ? Of 4 hoogslapers ? Wat ik dus wil is als ik zo'n kamer boek voor 4 personen dat wij de enige 4 op die kamer zijn...
Dat wil niet zeggen dat als je voor 4 personen zo'n kamer boekt, dat je ook met z'n vieren op 1 kamer komt. Het kan zomaar zijn dat men je verdeelt over meerdere kamers. Daarom kan je wel zo'n kamer voor 4 man reserveren maar na het maken van de reservering meteen contact opnemen met het hostel en zeggen dat je een groep bent en graag op 1 kamer wil.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
4 bed mixed dorm is dat er 4 bedden zijn waar zowel mannen als vrouwen kunnen liggen. In jouw geval heb je dus de hele kamer alleen met die vrienden.
Je kan, als je via Hostelworld boekt, helemaal aan het einde zien hoe de kamers verdeeld zijn (bij de prijsopgave). Je hebt dan nog niks geboekt ofzo.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:51 schreef copyfile het volgende:
O da's wel belangrijk dan ! Bedankt voor het melden. Als het zover is mail of bel ik eerst wel effe met het hostel of ze nog 1 hele 4 persoons kamer beschikbaar hebben en reserveer hem dan pas.
heerlijk weer in Londen.... zou eens tijd worden!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Chicolate het volgende:
Nog maar een paar dagen en dan zit ik in Londen. En stiekem toch weersvoorspelling bekeken (al kloppen die vaak niet) en de voorspelling is in ieder geval heerlijk weer
.
Iemand ooit gevlogen met Britisch Midland?
BMI is niks mis mee. Zit tussen de goedkope carriers en de KLM/BA in, vliegt op Heathrow en heeft een business class, maar je betaald bijvoorbeeld wel voor je drankjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Chicolate het volgende:
Nog maar een paar dagen en dan zit ik in Londen. En stiekem toch weersvoorspelling bekeken (al kloppen die vaak niet) en de voorspelling is in ieder geval heerlijk weer
.
Iemand ooit gevlogen met Britisch Midland?
Op London City staan automaten voor het kopen van dagkaarten en enkele reizen die geldig zijn op DLR en underground. Er is ook een loket waar je een Oystercard kan kopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Vraagje voor de eventuele kenners hier....
Vlieg naar London City, nu heb ik begrepen dat je vandaar de DLR kan nemen richting metrostation Monument, en van daaruit over Londen uit kan waaien met de tube.
Kan je dan op City Airport al meteen zo ´n zone dag kaart kopen ? Die voor zowel de DLR als de TUbe geldig is ? Of koop je op City Airport 1 kaartje naar Monument, en daar een Tube dagkaart ?
Nee, kreeg door dat ik DLR naar Monument moet nemen en dan verder. Maar vroeg me af of dat allemaal op 1 dagkaart gaat of niet. Zo te lezen wel, dus prima geregeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op London City staan automaten voor het kopen van dagkaarten en enkele reizen die geldig zijn op DLR en underground. Er is ook een loket waar je een Oystercard kan kopen.
Overstappen op Canning Town op de Jubilee Line is een aanrader als je in noord of (zuid-)west London moet zijn. Bank is waarschijnlijk nog gesloten. (maar dat weten de in London wonenden hier wel, of kijk op www.tfl.gov.uk )
Canning Town is dus de beste optie. Is ook makkelijker overstappen dan op Bank, overigens.quote:MONUMENT AND BANK STATIONS: Until summer 2009, there is very limited interchange at Bank and Monument stations. This is due to major escalator replacement works. You are strongly advised to use alternative interchange stations. If you travel to the Bank and Monument areas you may find it easier to use nearby alternative stations such as Cannon Street, London Bridge, Mansion House and Moorgate. Local bus services 21 43 133 and 141 operate between London Bridge and Moorgate stations calling at Bank and Monument. Please note: Interchange at the station may involve walking routes at street level. In order to prevent overcrowding Central and/or Northern line trains may not stop at Bank, especially during morning and evening peaks.
Zie boven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nee, kreeg door dat ik DLR naar Monument moet nemen en dan verder.
Check de reiswijzer op tfl.gov.uk. Daar krijg je ook een indicatie van de kosten.quote:Maar vroeg me af of dat allemaal op 1 dagkaart gaat of niet. Zo te lezen wel, dus prima geregeld
De site is veruit de gemakkelijkste manier om je route te bepalen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Op London City staan automaten voor het kopen van dagkaarten en enkele reizen die geldig zijn op DLR en underground. Er is ook een loket waar je een Oystercard kan kopen.
Overstappen op Canning Town op de Jubilee Line is een aanrader als je in noord of (zuid-)west London moet zijn. Bank is waarschijnlijk nog gesloten. (maar dat weten de in London wonenden hier wel, of kijk op www.tfl.gov.uk )
Ga inderdaad naar Heathrowquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef MonopolyMan het volgende:
[..]
BMI is niks mis mee. Zit tussen de goedkope carriers en de KLM/BA in, vliegt op Heathrow en heeft een business class, maar je betaald bijvoorbeeld wel voor je drankjes.
Je zou ook met www.easybus.co.uk kunnen gaan. Kost 7 pond oid per rit. Gaat iig van Gatwick naar Victoria en volgens mij ook wel vanaf Luton.quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef fokdiefrank het volgende:
Ga over een tijdje naar londen.
Wil ook van Gatwick of Luton Airport met het OV naar Heathrow airport.
Iemand een idee hoeveel dit zal gaan kosten en wat het makkelijkste is?
Alvast bedankt,
Frank
National Express heeft heel wat bussen ingelegd tussen de verschillende vliegvelden voor transfers. Zowel van Luton als Gatwick kun je daarmee naar Heathrow.quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef fokdiefrank het volgende:
Alvast bedankt,
Frank
http://www.eurostar.com/ verkoopt goedkope enkeltjes, moet je zelf bij NSHIspeed nog een enkeltje nederland - brussel midi kaufenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de 20e met de trein naar london, en wil dat doen via eurostar, maar nu ziet mijn oog dat als ik een Enkeltje wil boeken, voor 2 personen kost mij dat
Totale kostprijs voor de heenreis voor 2 Volwassenen vanaf 463.50¤ (ongeveer ¤ 231.750 per persoon)
En als ik een retourtje wil doen, dus dezelfde dag heen maar een fictief genomen data dat ik weer terug zou komen. Kost me dat
Totale kostprijs voor de heenreis voor 2 Volwassenen vanaf 80.00¤ (ongeveer ¤ 40.00 per persoon), het probleem is alleen dat ik blijf in london, ik kan dan toch gewoon beter een retourtje kopen en gewoon niet teruggaan? :/
Ik ben laatst van Londen naar luton gegaan met de trein. ik geloof niet, dat het overdreven duur was.quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef fokdiefrank het volgende:
Alvast bedankt,
Frank
Volgens mij is een enkeltje iets van 11, 12 pond, en dat voor ongeveer 30-45 minuten in de trein zitten, dat is niet goedkoop.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:16 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik ben laatst van Londen naar luton gegaan met de trein. ik geloof niet, dat het overdreven duur was.
Enige probleem is, dat je een bus moet nemen van het vliegveld naar het station. Die bus kost 1 pond. Maar de trein was wel lekker leeg toen we er mee reden. Het is maar wat je wil. ik heb bijvoorbeeld een hekel aan met de bus gaan, dus een rit van anderhalf uur is voor mij geen optie als het anders kan.
Ik kon me de prijs ook niet meer herinneren. was ook in januari, dat ik er was geweest. Maar ik heb net op internet gekeken en het klopt 11 of 12 pond. Maar voor mij is het waard om extra te betalen, omdat ik een pokkehekel heb aan in een bus te zitten.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:58 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Volgens mij is een enkeltje iets van 11, 12 pond, en dat voor ongeveer 30-45 minuten in de trein zitten, dat is niet goedkoop.
Vroegâh was die bus overigens gratis, maar werd ook veel gebruikt door mensen die helemaal niet met de trein gingen maar de auto daar in de buurt hadden geparkeerd of op een andere manier vanaf het station naar huis gingen. Wat ik wel vreemd vindt is dat mensen die een treinkaartje hebben er ook voor moeten betalen, want daarvoor lijkt mij die bus juist bedoeld....
waar ligt dat dan wel niet??quote:Op donderdag 4 september 2008 15:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zit in de buurt van Nothing Hill
Greenwichquote:Op maandag 8 september 2008 22:18 schreef Chicolate het volgende:
Londen was trouwens echt een geweldige stad. Vooral de eekhoorntjes in St James Park. Wil er echt nog een keer terug, vond het een prettige sfeer hebben. Moet ik wel bij zeggen, dat ik de grote mensenmassa's een beetje vermeden heb en van parken hou. Hadden gelukkig mooi weer.
Neem je de bus, kan je echt lachen...Je kunt ook het voetgangerstunneltje onder de Thames nemen, ook lachen...London is zó vermakelijk ?quote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Greenwichwel jammer van dat grafend met de DLR. Niet mee reizen tijdens rush hour
Zo, jackpot gewonnen?quote:Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef Lassekjus het volgende:
Vandaag besloten om oud en nieuw te gaan vieren in London.. We verblijven in het Grosvenor house.
Heb er nu al zin in.
Je kunt ook met de gewone National Rail treinen vanuit London Bridge er naar toe gaan.quote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Greenwichwel jammer van dat grafend met de DLR. Niet mee reizen tijdens rush hour
Valt wel mee hoor... 160 euro per nacht.. hotel ligt perfect centraal en ik lees er alleen maar lovende berichten over.quote:
Boh das wel goedkoop, ik kwam op hogere tarieven uit!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:11 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... 160 euro per nacht.. hotel ligt perfect centraal en ik lees er alleen maar lovende berichten over.
Priceline... scheelt meer dan 50 procent met booking.com waar je 325 euro per nacht betaald.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boh das wel goedkoop, ik kwam op hogere tarieven uit!Waar heb je geboekt?
www.priceline.com of de Europese variant?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:43 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Priceline... scheelt meer dan 50 procent met booking.com waar je 325 euro per nacht betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |