abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60829351
Ik ga a.s. dinsdag voor 4 dagen naar Londen (toerist uithangen, dus ws. veel met de metro heen en weer binnen het 'centrum'). Is het dan ook aan te raden om zo'n Oyster-kaart te halen? Of is een 1 of 3 day ticket ook voldoende? Ik kan niet precies vinden wat voor voordeel zo'n Oyster-kaart oplevert (en ook niet hoeveel een 1 of 3 day ticket nou kost en voor welke zones die geldig is). Ook zie ik bij losse tickets peak en off-peak staan..

Ben een beetje confused. Dus om een lang verhaal kort te maken: wat is het handigst?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:53:22 #102
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_60832013
Een los ticket binnen zone 1 kost 4 pond.. terwijl een enkele reis met de Oyster card 1,50 kost, dus de Oyster card moet je sowieso aanschaffen, zeker als je meerdere dagen gaat.

Tevens is het systeem zo opgezet dat je met een Oyster Card nooit meer betaald als een dagkaart.

Een dagkaart heb je met verschillene zones, hoe meer zones, hoe duurder, in principe heb je aan een dagkaart met zone 1/2 voldoende. Probeer trouwens ook vooral boven de grond in London te zijn.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_60850988
Thnx. Had er van te voren al even over gezocht, maar las op verschillende sites dat je zo'n kaart van te voren moet bestellen vanuit Nederland. Maar zo te lezen in de voorgaande reacties en op de site van Oyster zelf kun je zo'n kaart ook gewoon op stations e.d. kopen, wat het allemaal een stuk makkelijke rmaakt. We komen aan op Victoria Station, ik neem aan dat je daar dan gewoon eenvoudig ergens zo'n kaart kan kopen?

En op de site staat dat je er ook mee met de bus kan (in het kader van 'zoveel mogelijk boven de de grond zijn' ). Kun je in elke stadsbus instappen of alleen speciale?
  Admin vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:40:08 #104
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60851371
Elke bus. Even inchecken bij het instappen, uitchecken hoeft niet (want vast tarief voor elke rit).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:49:31 #105
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60851603
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:40 schreef Breuls het volgende:
Elke bus. Even inchecken bij het instappen, uitchecken hoeft niet (want vast tarief voor elke rit).
Schandalig hoe de tarieven van de bussen omhoog zijn gegaan. In mijn tijd (2004) betaalde je 70p voor een enkeltje, nu 2pond!!!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Admin vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:51:50 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60851664
Maar met Oyster is het maar 90p.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60861148
Tering die Primark op Oxford Street maar ik schaam me niet, 13 items voor 20 pond ofzo (m'n vriendin dan)
Verder 5 boeken, 7 albums en 14 singles voor 28,55 pond!!!
pi_60862064
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 18:39 schreef MCH het volgende:
Tering die Primark op Oxford Street maar ik schaam me niet, 13 items voor 20 pond ofzo (m'n vriendin dan)
Verder 5 boeken, 7 albums en 14 singles voor 28,55 pond!!!
Erg hè? 's Morgens vroeg gaan dan kan je er nog door.

Twee dingen geleerd van London: Starbucks is niet mijn ding. Koffie in een kartonnen beker: nooit meer
Wachten tot je aan de beurt bent bij een kassa (de 1e die vrij komt): onmiddellijk wereldwijd invoeren
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_60862101
Wij hebben ons voor 23 pond en een beetje 7 dagen een slag in de rondte gereisd. Jongste (14) ging na half 10 's ochtends voor 1 pond de hele dag overal in en uit. Super systeem
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_60898334
Waarschijnlijk is het al eens gevraagd,maar wat is nou een leuke buurt om te verblijven in Londen?

Wil graag vlak bij een centraal metrostation en een gezellig buurt met leuke restaurantjes,barretjes en winkels.
Geen sjieke buurt.

Was al aan het kijken rondom Kings Cross,is dat wat? en Camden,maar het lijkt of daar weinig hostels in de buurt zitten (op hostelworld in ieder geval)
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:53:02 #111
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60909222
Ik ga 13 oktober voor de 2e keer naar Londen

Ik ga dit keer met een vriendin die nog nooit in Londen is geweest. Zij wil natuurlijk alle bekende toeristische attracties zien. Nu vind ik dat niet zo'n probleem, maar ikzelf wil ook wel wat andere dingen zien. Iemand een tip hoe we dit gaan combineren?
pi_60920074
Ik vroeg mij af, op de subway map staat ook een station Wimbledon Park. Wij willen misschien het Wimbledon tenniscomplex bezoeken. Kun je hier dan gewoon met de metro heen als je een Oyster kaart hebt? Of zijn dit weer aparte lijnen? (lijkt me haast niet als ik het zo bekijk, maar wil het even zeker weten van te voren ).
pi_60928891
Net een weekendje Londen geboekt op Ryanair. Vriendin was er nog nooit geweest, dus een leuk verjaardagscadeautje. Begin decmber gaan. Ik ben er wel al eens geweest maar dat is zo'n tijd geleden, even alles opnieuw uitzoeken dus. Hostel moet ook nog geregeld worden. Ik ga kijken voor iets in de buurt van Hyde park. Ben je zo bij Oxford street (voor het vrouwtje) en als je even doorloopt sta je ook zo op Piccadilly.

Wel duur overigens, die hostels in Londen. Maargoed, dat weet je als je naar Londen gaat.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_60929152
Donderdag naar het reisbureau
Mijn vriend en ik gaan in december naar Londen (dan zijn we 1 jaar samen en kunnen we lekker kerst samen vieren)
Ook meteen kaartjes voor The Lion King proberen te regelen
pi_60930913
Kan je niet beter zelf een vlucht boeken en een hotel? Is nioet veel werk en ik denk dat dat een hoop geld scheelt.
pi_60931008
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:06 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kan je niet beter zelf een vlucht boeken en een hotel? Is nioet veel werk en ik denk dat dat een hoop geld scheelt.
De vorige keer waren we juist duurder uit door zelf te boeken , maar sowieso gaan we eerst kijken en niet meteen boeken (moet mijn vakantiewerk salaris nog krijgen )
pi_60944858
Ja,ik vind ze ook duur de hostels.
Wil het liefst een double en een leuke buurt haha 35 euro pppn ongeveer!!

Willen trouwens graag naar Spamalot.Zag een mooie aanbieding voor 23 pond een kaartje (balcony) en ervoor of erna eten bij Planet Hollywood.
Kaartje Balcony los is ook 20 pond.

Weet iemand of het slimmer is om het in Londen zelf te halen of alvast nu.
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_60954362
Ik wil morgen een dagje een vriend opzoeken in Londen. Hoe kom ik daar het snelst en goedkoopst? Kan ook eventueel vanavond nog weg.
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:40:44 #120
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60955041
Het snelste is een vlucht, maar die kun je volgens mij niet op de dag zelf boeken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60955710
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Breuls het volgende:
Het snelste is een vlucht, maar die kun je volgens mij niet op de dag zelf boeken.
tot 2 of 3 uur voor vertrek kan je nog boeken bij de meeste maatschappijen
  Admin dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:04:27 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60955740
Oh. De sites van VLM (Rdam Aiport) en Schiphol laten me voor vandaag niets meer boeken..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:05:17 #123
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_60955773
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Breuls het volgende:
Ja hoor, op easyjet bijvoorbeeld. Wel prijzig. Als je vanavond nog wilt vertrekken (18:40 of 21:55) en morgen terug ben je 271 euro kwijt, zonder bagage...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_60955895
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:55 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Ja,ik vind ze ook duur de hostels.
Wil het liefst een double en een leuke buurt haha 35 euro pppn ongeveer!!

Willen trouwens graag naar Spamalot.Zag een mooie aanbieding voor 23 pond een kaartje (balcony) en ervoor of erna eten bij Planet Hollywood.
Kaartje Balcony los is ook 20 pond.

Weet iemand of het slimmer is om het in Londen zelf te halen of alvast nu.
Ik zou gewoon even op Leicester Square in London op de dag zelf een kaartje halen
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_60955928
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef Hik het volgende:

[..]

Ja hoor, op easyjet bijvoorbeeld. Wel prijzig. Als je vanavond nog wilt vertrekken (18:40 of 21:55) en morgen terug ben je 271 euro kwijt, zonder bagage...
Of je reserveert 2 maanden vantevoren en dan kost het je 70 euro
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_60956385
Zo, hotel is ook geboekt. Ik kwam in dit topic het easyhotel.com tegen. Zeer kleine kamer, zonder raam, maar wel met een klein badkamertje en vlakbij Victoria. Lekker centraal dus! En we slapen er toch alleen, verder ben je toch de hele dag weg.
Totaal kost het me nu 220,- euro voor 4 dagen/3 nachten Londen (80,- euro vlucht, 140,- euro hotel). 110,- per persoon dus. Geen geld.
pi_60956796
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Of je reserveert 2 maanden vantevoren en dan kost het je 70 euro
Maar ja, ik sprak die vriend van mijn vanmorgen pas. Overigens heb ik gewoon een plaatsje in een Eurolines bus voor nog geen 90 euro. Ben en blijf een student

Ik vertrek vanavond al. Heb er zin in, de laatste keer Londen is al meer dan 5 jaar geleden.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:08:34 #128
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_60962247
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zo, hotel is ook geboekt. Ik kwam in dit topic het easyhotel.com tegen. Zeer kleine kamer, zonder raam, maar wel met een klein badkamertje en vlakbij Victoria. Lekker centraal dus! En we slapen er toch alleen, verder ben je toch de hele dag weg.
Totaal kost het me nu 220,- euro voor 4 dagen/3 nachten Londen (80,- euro vlucht, 140,- euro hotel). 110,- per persoon dus. Geen geld.
Dat is mijn insteek ook, ik heb op februari een (ongeplande) overnachting die ik zelf moet betalen, en aangezien ik laat aankom en 's ochtend vroeg weer wegmoet is een kleine kamer zonder raam met douchegelegenheid prima.
Sterker nog, al kan ik me maar even opfrissen onder de douche is eigenlijk al voldoende, maar op deze manier heb ik tenminste een 'plek' om naar toe te gaan. (En beter 6 uurtjes in een hotel dan die 6 uur op een vliegveld rondhangen).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_61003262
Oké, de bus is kut. Zeker als je bijna 2 meter ben. Heb er amper kunnen slapen en had echt pijn in mijn benen toen ik aankwam.

'Geluk' bij het ongeluk is dat ik de bus terug gemist heb, en dus de Stena Line terug heb genomen. Wel wat meer geld kwijt, maar nu reisde ik tenminste niet in mijn eentje en heb ik lekker geslapen
pi_61016420
quote:
Wow! Dat is nog eens cheap. Volgens mij heb ik helemaal verkeerd geboekt haha. Wij zijn met z'n 2en voor 3 dagen 560 kwijt. Via een reisbureau geboekt, maar dan wel met de trein, ontbijt en metrokaart erbij. Maar dan nog.
Volgens mij is los boeken via websites zowieso veel goedkoper. Ik weet alleen nooit zo goed welke websites te vertrouwen zijn enzo.

Ik vroeg me trouwens ook af. In december wil ik eigenlijk 1 dagje terug om te shoppen. Ik zou dan graag met de bus willen (cheap!). Weet iemand met welke organisatie ik dan het beste kan gaan? Want ik zie wel veel busreizen, maar niet in 1 dag op en neer.

[ Bericht 11% gewijzigd door dnies7 op 21-08-2008 18:44:49 ]
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:17:22 #131
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_61018750
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:26 schreef dnies7 het volgende:

[..]

Wow! Dat is nog eens cheap. Volgens mij heb ik helemaal verkeerd geboekt haha. Wij zijn met z'n 2en voor 3 dagen 560 kwijt. Via een reisbureau geboekt, maar dan wel met de trein, ontbijt en metrokaart erbij. Maar dan nog.
Volgens mij is los boeken via websites zowieso veel goedkoper. Ik weet alleen nooit zo goed welke websites te vertrouwen zijn enzo.

Ik vroeg me trouwens ook af. In december wil ik eigenlijk 1 dagje terug om te shoppen. Ik zou dan graag met de bus willen (cheap!). Weet iemand met welke organisatie ik dan het beste kan gaan? Want ik zie wel veel busreizen, maar niet in 1 dag op en neer.
Met de bus? Je bent sowieso zo'n 8 uur onderweg, ik raad je aan om de site van Ryanair in de gaten te houden, daar komen echt wel acties dat je voor 30 euro heen en weer kan, als je heel veel shopt moet je misschien op de terugweg 15 euro bijbetalen voor bagage.
In één dag op en neer naar London is wellicht wat lastig met Ryanair gezien de vertrektijden, maar een dagje slapen in het Easyhotel maakt het ook niet veel duurder.
En beter 45 minuten vliegen voor minder dan 50 dan 8+ uur in een pokkebus.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_61020246
quote:

[..]

Milot Reizen. Dan vertrek je uit Den Haag/Rotterdam of Dordrecht in de nacht van vrijdag op zaterdag, kan je daar de hele dag shoppen op zaterdag en ben je zondagochtend weer in NL. Kosten 49 euri.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_61020265
quote:
80 euro vlucht voor 2 personen dus? Das 40 euro pp. Ryanair?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaguarized op 21-08-2008 22:03:39 ]
pi_61021231
Iemand ervaring met een van de volgende hotels?

Alexandra
Lancaster court
Royal National
Phoenix
Reem
Enterprise
pi_61025252
Waar kan ik het beste terecht als je een complete reis wil boeken? Vind het niet erg om met de trein te gaan (high NS ofzow, 5 uur 45 minuten) maar liefst wel dat de boel geregeld is. Wil zeggen, je bij aankomst opgepikt wordt en naar je hotel gebracht die er bij inbegrepen zit.

(Ouders liggen in scheiding hier, wil er dus graag ff uit (hoop gedoe allemaal) maar niet echt tijd om dingen allemaal lost te boeken)

Ben al regelmatig in Engeland geweest toen ik wat jonger was, maar toen gingen we heen met de boot en trein vanuit Frankrijk maar hadden we een auto mee, dan ben je niet afhankelijk van metro/bus. Liefst nu dus iets waardoor ik 'georganiseerd' op m'n bestemming aan kom. Van daaruit rommel ik wel weer wat aan om wat dingetjes te bekijken
  Admin donderdag 21 augustus 2008 @ 23:38:21 #136
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61025554
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
Iemand ervaring met een van de volgende hotels?

..
Royal National
..
Die ligt vlakbij The Generator en daar ben ik jaren geleden een keer geweest. Ik heb geen gedetailleerde herinnering meer, maar het kwam op me over als een heel eenvoudig, maar best fatsoenlijk hotel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61029931
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Die ligt vlakbij The Generator en daar ben ik jaren geleden een keer geweest. Ik heb geen gedetailleerde herinnering meer, maar het kwam op me over als een heel eenvoudig, maar best fatsoenlijk hotel.
Thanks
  ESF Reporter vrijdag 22 augustus 2008 @ 07:17:47 #138
87554 Cee
Welluk?
pi_61030002
Heb een paar keer al in het Royal National geslapen, redelijke prijs, prima ligging, bijna altijd wel een kamer beschikbaar maarrrrr: compleet bezaaid met busladingen vol schoolklassen. Dus houd rekening met deuren die zeker tot half 2 's nachts constant worden open en dicht gegooid, het rennen door gangen, het naar elkaar schreeuwen vanuit deuropeningen.

Maar misschien heb ik het die keren dat ik in het Royal National verbleef net 'getroffen'. Ik weet me te herinneren dat ik op een andere verdieping was en het was er muisstijl terwijl het op mijn verdieping een grote vismarkt leek.
pi_61030672
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 07:17 schreef Cee het volgende:
Heb een paar keer al in het Royal National geslapen, redelijke prijs, prima ligging, bijna altijd wel een kamer beschikbaar maarrrrr: compleet bezaaid met busladingen vol schoolklassen. Dus houd rekening met deuren die zeker tot half 2 's nachts constant worden open en dicht gegooid, het rennen door gangen, het naar elkaar schreeuwen vanuit deuropeningen.

Maar misschien heb ik het die keren dat ik in het Royal National verbleef net 'getroffen'. Ik weet me te herinneren dat ik op een andere verdieping was en het was er muisstijl terwijl het op mijn verdieping een grote vismarkt leek.
Dat was ook wel een beetje wat ik zou verwachten daar Royal National heeft niet meteen mijn voorkeur dat is meer het Phoenix Hotel
pi_61035135
Wat is eigenlijk echt het goedkoopst om van Nederland naar london heen en weer te gaan? Tot aan december moet ik waarschijnlijk minstens 20 keer op neer vanuit Londen naar Nederland. Wat zal dan het goedkoopst zijn? Gewoon voor elke datum alvast tickets boeken? Of toch met de trein? Ben zelf 1 keer met de euro star geweest, was opzich best leuke ervaring!

Of zijn er ook mogelijkheden bekend dat als je frequent reist het goedkoper uit kan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61038072
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is eigenlijk echt het goedkoopst om van Nederland naar london heen en weer te gaan? Tot aan december moet ik waarschijnlijk minstens 20 keer op neer vanuit Londen naar Nederland. Wat zal dan het goedkoopst zijn? Gewoon voor elke datum alvast tickets boeken? Of toch met de trein? Ben zelf 1 keer met de euro star geweest, was opzich best leuke ervaring!

Of zijn er ook mogelijkheden bekend dat als je frequent reist het goedkoper uit kan?
Je kunt natuurlijk frequent flyer miles opbouwen, en ook Eurostar heeft zoiets. Maar er bestaat niet zoiets als een seizoensticket ofzo, nee. Je mogelijkheden zijn vliegen van AMS, RTD, EIN naar alle 5 de Londense lucthavens, trein naar Brussel dan Eurostar, boot, bus (Eurolines)... en dat is het zo'n beetje.
pi_61039112
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk frequent flyer miles opbouwen, en ook Eurostar heeft zoiets. Maar er bestaat niet zoiets als een seizoensticket ofzo, nee. Je mogelijkheden zijn vliegen van AMS, RTD, EIN naar alle 5 de Londense lucthavens, trein naar Brussel dan Eurostar, boot, bus (Eurolines)... en dat is het zo'n beetje.
Ben 1 keer met de boot geweest, dat was echt niet alles nogal saai op zo'n boot. De euro star heb ik wel als prettig ervaren, het enige bagger van dat was het uren wachten in brussel, en ik heb echt een tievus hekel aan brussel .

Ik zal toch kijken naar dat frequent flyer miles. Ik ga vanaf september voor 3 jaar studeren in london, maar de gezondheid van moeder veroorzaakt mij toch om een aantal keer in de maand langs te komen in Nederland.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_61039161
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ben 1 keer met de boot geweest, dat was echt niet alles nogal saai op zo'n boot. De euro star heb ik wel als prettig ervaren, het enige bagger van dat was het uren wachten in brussel, en ik heb echt een tievus hekel aan brussel .

Ik zal toch kijken naar dat frequent flyer miles. Ik ga vanaf september voor 3 jaar studeren in london, maar de gezondheid van moeder veroorzaakt mij toch om een aantal keer in de maand langs te komen in Nederland.
Geloof me maar als ik zeg dat je echt niet een paar keer per maand naar Nederland wilt gaan, er gaat toch wel behoorlijk wat tijd inzitten qua reizen.
pi_61039314
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:27 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Geloof me maar als ik zeg dat je echt niet een paar keer per maand naar Nederland wilt gaan, er gaat toch wel behoorlijk wat tijd inzitten qua reizen.
Ik ben het reizen wel gewend, en daar komt bij dat ik vaak in de trein bijv. wel actief bezig kan zijn, laptop umts, of ander werk. Wachten op stations of andere dingen is echt de druppel

Ik moet opzich binnen 5 uur van mijn huis in NL op het vliegveld in london kunnen staan, en als ik via brussel naar waterloo in london wil is dat 2.5 uur reistijd.
pi_61041330
quote:

[..]

Als je zelf iets gaat boeken moet je dat gewoon via Ryanair.com en hostelworld.com doen. Dat heb ik nu al meerdere malen gedaan en altijd alles prima in orde (wel creditcard nodig).
Je moet met Ryanair net geluk hebben dat ze een actie hebben ofzo. De prijzen veranderen daar zowat om het uur. Ik heb deze week ook een weekend Dublin geboekt met vrienden. Maandag tickets gekocht op Ryanair voor 30,- p.p., dag erna wil er nog een vriend van me mee, betaalt hij zelfs maar 20,- euro voor tickets. Gewoon goed zoeken dus.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik Londen heb geboekt zonder koffers. Doe je dat niet, dan betaal je bovenop die 40,- euro die ik nu betaal ook nog eens 30,- euro voor een koffer. Als je drie dagen gaat is een koffer eigenlijk helemaal niet nodig. Past prima in handbagage. Alleen vloeibare toiletspullen groter dan 100 ml kan je dan niet meenemen, maar die hebben ze in Londen ook wel.
Je moet bij het boeken ook opletten dat je "priority boarding" en de "travel insurance" niet aanvinkt. Scheelt ook weer zo'n 20,- euro aan onzinkosten (die veel mensen over het hoofd zien en er dus toch voor betalen).
pi_61049596
Ik ga komend seizoen voor 3 jaar studeren in London, zij het dat ik dacht dat mijn plek in the residence of halls van de Universiteit zelf! al bevestigd was, nou hij zit mooi vol dus , nu moet ik een andere plek zoeken in london, iig eerst voor een jaar, dan zie ik daarna wel weer verder

Ik zie op deze pagina dat ik een aantal mogelijkheden heb -> http://www.londonmet.ac.u(...)f-residence/home.cfm, de vraag is natuurlijk of iemand van jullie enige ervaring heeft met 1 van deze Student Accommodations / Hostels etc om er voor max. 1 jaar te verblijven?
[ik heb deze post overigens ook in het KAA/ United Kingdom topic gepost]
pi_61064976
Oud-klasgenoot van me gaat binnenkort ook een of andere produceropleiding doen in Londen. Hij is 1.000,- euro per maand kwijt aan een kamer. Mag wat kosten allemaal. Dat red je niet van je stufi.
pi_61065405
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:17 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Met de bus? Je bent sowieso zo'n 8 uur onderweg, ik raad je aan om de site van Ryanair in de gaten te houden, daar komen echt wel acties dat je voor 30 euro heen en weer kan, als je heel veel shopt moet je misschien op de terugweg 15 euro bijbetalen voor bagage.
In één dag op en neer naar London is wellicht wat lastig met Ryanair gezien de vertrektijden, maar een dagje slapen in het Easyhotel maakt het ook niet veel duurder.
En beter 45 minuten vliegen voor minder dan 50 dan 8+ uur in een pokkebus.
Hmm dat is ook weer waar. Moet ik alleen ook even zoeken of je zo goedkoop ook vanaf Eindhoven kan vliegen.
Ik zal het allemaal wel eens een keertje gaan uitzoeken
Bedankt in ieder geval.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Als je zelf iets gaat boeken moet je dat gewoon via Ryanair.com en hostelworld.com doen. Dat heb ik nu al meerdere malen gedaan en altijd alles prima in orde (wel creditcard nodig).
Je moet met Ryanair net geluk hebben dat ze een actie hebben ofzo. De prijzen veranderen daar zowat om het uur. Ik heb deze week ook een weekend Dublin geboekt met vrienden. Maandag tickets gekocht op Ryanair voor 30,- p.p., dag erna wil er nog een vriend van me mee, betaalt hij zelfs maar 20,- euro voor tickets. Gewoon goed zoeken dus.
Hee bedankt! Je moet dus eigenlijk de site van ryanair goed in de gaten houden en boeken als je zo rond de 20/30 euro zit? Lager kom je lijkt me niet?
pi_61065614
20-30 euro is de laatste tijd wel een redelijke prijs (excl. bagage) de laatste tijd zijn er weinig acties mee waarmee het echt veel en veel goedkoper kan
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_61070993
Wil midden Oktober een lang weekend Londen doen met 3 vrienden. Ben dus eigenlijk nu op zoek naar een redelijk goedkoop hotel/hostel. Nu zit ik al te zoeken op hostels.com maar is zoveel te vinden dat ik niet precies weet wat goed is en wat niet. Mijn vraag is nu dus of mensen hier ervaringen hebben met hostels of goedkope hotels in Londen. Zouden wel graag met zijn 4en op 1 kamer slapen, wat sowieso bij een hostel niet zo'n probleem is lijkt me. Alvast bedankt !
  Admin zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:20:43 #151
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61071243
The Generator. Bekendste hostel van London, geloof ik. Ik heb er al tig keer geslapen en wanneer ik niet naar een hotel ga ga ik naar the Generator.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61073655
Ziet er best goed uit ! Iemand nog andere ervaringen ? Of misschien iemand een andere site voor hostels ?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:00:02 #153
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61073761
Ik zat met 2 vrienden in Piccadilly backpackers. Gewoon schoon en netjes toen wij dr waren dus om je nachten door te komen goed te doen.
Jawel, je keek.
pi_61074212
Nog effe een algemene vraag over hostels.com er staan b.v. de volgende kamer : "4 Bed Mixed Dorm" betekend dit dat er 4 mensen kunnen slapen ? Of 4 hoogslapers ? Wat ik dus wil is als ik zo'n kamer boek voor 4 personen dat wij de enige 4 op die kamer zijn...
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:23:31 #155
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61074353
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:17 schreef copyfile het volgende:
Nog effe een algemene vraag over hostels.com er staan b.v. de volgende kamer : "4 Bed Mixed Dorm" betekend dit dat er 4 mensen kunnen slapen ? Of 4 hoogslapers ? Wat ik dus wil is als ik zo'n kamer boek voor 4 personen dat wij de enige 4 op die kamer zijn...
4 bed mixed dorm is dat er 4 bedden zijn waar zowel mannen als vrouwen kunnen liggen. In jouw geval heb je dus de hele kamer alleen met die vrienden.
Jawel, je keek.
pi_61076588
Ik heb ook goede ervaringen met Piccadilly Backpackers. Vooral de locatie is natuurlijk perfect.
  Admin zondag 24 augustus 2008 @ 00:07:03 #157
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61076745
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:17 schreef copyfile het volgende:
Dat is dan wel zo. Als je een kamer boekt voor meer personen kunnen de aanvullende bedden door anderen bezet zijn. Dat is het concept van een dorm. Als je een kamer voor jezelf wil moet je dus een dorm voor 4 hebben of een private room.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61076972
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:23 schreef jna het volgende:

[..]

4 bed mixed dorm is dat er 4 bedden zijn waar zowel mannen als vrouwen kunnen liggen. In jouw geval heb je dus de hele kamer alleen met die vrienden.
Dat wil niet zeggen dat als je voor 4 personen zo'n kamer boekt, dat je ook met z'n vieren op 1 kamer komt. Het kan zomaar zijn dat men je verdeelt over meerdere kamers. Daarom kan je wel zo'n kamer voor 4 man reserveren maar na het maken van de reservering meteen contact opnemen met het hostel en zeggen dat je een groep bent en graag op 1 kamer wil.
  Admin zondag 24 augustus 2008 @ 00:23:24 #159
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61077025
Goed punt. En goeie tip.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61077500
O da's wel belangrijk dan ! Bedankt voor het melden. Als het zover is mail of bel ik eerst wel effe met het hostel of ze nog 1 hele 4 persoons kamer beschikbaar hebben en reserveer hem dan pas.
pi_61078342
Andere goede hostels zijn overigens Palmers Lodge (deze zomer 2 weken verbleven), Smart View Hyde Park en Pickwick Hall.
pi_61078606
Ben net terug uit London (lekker laat thnx to NS ) en in London House Hotel geweest. Prima, simpel, netjes en toch goedkoop hotel met aardig personeel . Denk dat je die ook wel kunt kiezen ipv. een hostel als je met meerdere mensen bent. Zit in het Baywater district, 5 minuten lopen vanaf de Underground (circle line en district line, dus snel in het 'centrum').
pi_61080984
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:51 schreef copyfile het volgende:
O da's wel belangrijk dan ! Bedankt voor het melden. Als het zover is mail of bel ik eerst wel effe met het hostel of ze nog 1 hele 4 persoons kamer beschikbaar hebben en reserveer hem dan pas.
Je kan, als je via Hostelworld boekt, helemaal aan het einde zien hoe de kamers verdeeld zijn (bij de prijsopgave). Je hebt dan nog niks geboekt ofzo.
pi_61131315
Nog maar een paar dagen en dan zit ik in Londen . En stiekem toch weersvoorspelling bekeken (al kloppen die vaak niet) en de voorspelling is in ieder geval heerlijk weer .

Iemand ooit gevlogen met Britisch Midland?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61133444
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Chicolate het volgende:
Nog maar een paar dagen en dan zit ik in Londen . En stiekem toch weersvoorspelling bekeken (al kloppen die vaak niet) en de voorspelling is in ieder geval heerlijk weer .

heerlijk weer in Londen.... zou eens tijd worden!
pi_61139438
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Chicolate het volgende:

BMI is niks mis mee. Zit tussen de goedkope carriers en de KLM/BA in, vliegt op Heathrow en heeft een business class, maar je betaald bijvoorbeeld wel voor je drankjes.
pi_61142739
Vraagje voor de eventuele kenners hier....

Vlieg naar London City, nu heb ik begrepen dat je vandaar de DLR kan nemen richting metrostation Monument, en van daaruit over Londen uit kan waaien met de tube.

Kan je dan op City Airport al meteen zo ´n zone dag kaart kopen ? Die voor zowel de DLR als de TUbe geldig is ? Of koop je op City Airport 1 kaartje naar Monument, en daar een Tube dagkaart ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_61142836
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Vraagje voor de eventuele kenners hier....

Vlieg naar London City, nu heb ik begrepen dat je vandaar de DLR kan nemen richting metrostation Monument, en van daaruit over Londen uit kan waaien met de tube.

Kan je dan op City Airport al meteen zo ´n zone dag kaart kopen ? Die voor zowel de DLR als de TUbe geldig is ? Of koop je op City Airport 1 kaartje naar Monument, en daar een Tube dagkaart ?
Op London City staan automaten voor het kopen van dagkaarten en enkele reizen die geldig zijn op DLR en underground. Er is ook een loket waar je een Oystercard kan kopen.

Overstappen op Canning Town op de Jubilee Line is een aanrader als je in noord of (zuid-)west London moet zijn. Bank is waarschijnlijk nog gesloten. (maar dat weten de in London wonenden hier wel, of kijk op www.tfl.gov.uk )
pi_61142928
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Op London City staan automaten voor het kopen van dagkaarten en enkele reizen die geldig zijn op DLR en underground. Er is ook een loket waar je een Oystercard kan kopen.

Overstappen op Canning Town op de Jubilee Line is een aanrader als je in noord of (zuid-)west London moet zijn. Bank is waarschijnlijk nog gesloten. (maar dat weten de in London wonenden hier wel, of kijk op www.tfl.gov.uk )
Nee, kreeg door dat ik DLR naar Monument moet nemen en dan verder. Maar vroeg me af of dat allemaal op 1 dagkaart gaat of niet. Zo te lezen wel, dus prima geregeld
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Admin dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:28:48 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61143754
quote:
MONUMENT AND BANK STATIONS: Until summer 2009, there is very limited interchange at Bank and Monument stations. This is due to major escalator replacement works. You are strongly advised to use alternative interchange stations. If you travel to the Bank and Monument areas you may find it easier to use nearby alternative stations such as Cannon Street, London Bridge, Mansion House and Moorgate. Local bus services 21 43 133 and 141 operate between London Bridge and Moorgate stations calling at Bank and Monument. Please note: Interchange at the station may involve walking routes at street level. In order to prevent overcrowding Central and/or Northern line trains may not stop at Bank, especially during morning and evening peaks.
Canning Town is dus de beste optie. Is ook makkelijker overstappen dan op Bank, overigens.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:29:36 #171
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61143773
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:57 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Nee, kreeg door dat ik DLR naar Monument moet nemen en dan verder.
Zie boven.
quote:
Maar vroeg me af of dat allemaal op 1 dagkaart gaat of niet. Zo te lezen wel, dus prima geregeld
Check de reiswijzer op tfl.gov.uk. Daar krijg je ook een indicatie van de kosten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61144461
Bank/Monument wordt vooral sterk afgeraden als interchange, maar het is zeker wel mogelijk. En ja, DLR en al het andere vervoer in Londen heeft gewoon een integraal ticketsysteen, dus je koopt je dagkaart of gebruikt je oyster card gewoon meteen.
pi_61144766
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

De site is veruit de gemakkelijkste manier om je route te bepalen.
'Bank' is geen optie en daar houdt de site ook rekening mee, het ligt er een beetje aan waar je in Londen wilt zijn ivm legio mogelijke routes.
Ik zou je aanraden als je er langer blijft om een oyster kaart aan te schaffen, je betaald er borg voor en als je hem niet meer nodig hebt lever je hem gewoon weer in. Regel een top-up op je kaart en zo reis je veruit het voordeligste. Wat betreft de routes in Londen zelf zou ik een underground kaart halen bij een metrostation, die liggen er gratis om op te rapen en plan zo je reizen als je in de stad zelf bent.
pi_61151607
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

BMI is niks mis mee. Zit tussen de goedkope carriers en de KLM/BA in, vliegt op Heathrow en heeft een business class, maar je betaald bijvoorbeeld wel voor je drankjes.
Ga inderdaad naar Heathrow . Maar das mooi, ik had er namelijk nog nooit veel over gehoord. Heel erg veel zin in, nog maar 2 nachtjes slapen .
pi_61305491
Ga over een tijdje naar londen.
Wil ook van Gatwick of Luton Airport met het OV naar Heathrow airport.

Iemand een idee hoeveel dit zal gaan kosten en wat het makkelijkste is?

Alvast bedankt ,
Frank
pi_61305630
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef fokdiefrank het volgende:

Alvast bedankt ,
Frank
Je zou ook met www.easybus.co.uk kunnen gaan. Kost 7 pond oid per rit. Gaat iig van Gatwick naar Victoria en volgens mij ook wel vanaf Luton.

Duurt alleen wel wat langer denk ik dan met de trein (1.5 uur). Maar je kunt wel direct bij het vliegveld instappen.
pi_61305946
quote:

Alvast bedankt ,
Frank
National Express heeft heel wat bussen ingelegd tussen de verschillende vliegvelden voor transfers. Zowel van Luton als Gatwick kun je daarmee naar Heathrow.

http://www.nationalexpress.com/Airport/index.cfm
pi_61321588
Ik ga waarschijnlijk de 20e met de trein naar london, en wil dat doen via eurostar, maar nu ziet mijn oog dat als ik een Enkeltje wil boeken, voor 2 personen kost mij dat

Totale kostprijs voor de heenreis voor 2 Volwassenen vanaf 463.50¤ (ongeveer ¤ 231.750 per persoon)

En als ik een retourtje wil doen, dus dezelfde dag heen maar een fictief genomen data dat ik weer terug zou komen. Kost me dat

Totale kostprijs voor de heenreis voor 2 Volwassenen vanaf 80.00¤ (ongeveer ¤ 40.00 per persoon), het probleem is alleen dat ik blijf in london, ik kan dan toch gewoon beter een retourtje kopen en gewoon niet teruggaan? :/
pi_61322077
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de 20e met de trein naar london, en wil dat doen via eurostar, maar nu ziet mijn oog dat als ik een Enkeltje wil boeken, voor 2 personen kost mij dat

Totale kostprijs voor de heenreis voor 2 Volwassenen vanaf 463.50¤ (ongeveer ¤ 231.750 per persoon)

En als ik een retourtje wil doen, dus dezelfde dag heen maar een fictief genomen data dat ik weer terug zou komen. Kost me dat

Totale kostprijs voor de heenreis voor 2 Volwassenen vanaf 80.00¤ (ongeveer ¤ 40.00 per persoon), het probleem is alleen dat ik blijf in london, ik kan dan toch gewoon beter een retourtje kopen en gewoon niet teruggaan? :/
http://www.eurostar.com/ verkoopt goedkope enkeltjes, moet je zelf bij NSHIspeed nog een enkeltje nederland - brussel midi kaufen
  woensdag 3 september 2008 @ 01:16:42 #180
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_61337804
quote:

Alvast bedankt ,
Frank
Ik ben laatst van Londen naar luton gegaan met de trein. ik geloof niet, dat het overdreven duur was.

Enige probleem is, dat je een bus moet nemen van het vliegveld naar het station. Die bus kost 1 pond. Maar de trein was wel lekker leeg toen we er mee reden. Het is maar wat je wil. ik heb bijvoorbeeld een hekel aan met de bus gaan, dus een rit van anderhalf uur is voor mij geen optie als het anders kan.
Horrible Cunt!
  woensdag 3 september 2008 @ 18:58:43 #181
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_61354340
quote:
Op woensdag 3 september 2008 01:16 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik ben laatst van Londen naar luton gegaan met de trein. ik geloof niet, dat het overdreven duur was.

Enige probleem is, dat je een bus moet nemen van het vliegveld naar het station. Die bus kost 1 pond. Maar de trein was wel lekker leeg toen we er mee reden. Het is maar wat je wil. ik heb bijvoorbeeld een hekel aan met de bus gaan, dus een rit van anderhalf uur is voor mij geen optie als het anders kan.
Volgens mij is een enkeltje iets van 11, 12 pond, en dat voor ongeveer 30-45 minuten in de trein zitten, dat is niet goedkoop.
Vroegâh was die bus overigens gratis, maar werd ook veel gebruikt door mensen die helemaal niet met de trein gingen maar de auto daar in de buurt hadden geparkeerd of op een andere manier vanaf het station naar huis gingen. Wat ik wel vreemd vindt is dat mensen die een treinkaartje hebben er ook voor moeten betalen, want daarvoor lijkt mij die bus juist bedoeld....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  woensdag 3 september 2008 @ 20:57:16 #182
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_61358111
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:58 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Volgens mij is een enkeltje iets van 11, 12 pond, en dat voor ongeveer 30-45 minuten in de trein zitten, dat is niet goedkoop.
Vroegâh was die bus overigens gratis, maar werd ook veel gebruikt door mensen die helemaal niet met de trein gingen maar de auto daar in de buurt hadden geparkeerd of op een andere manier vanaf het station naar huis gingen. Wat ik wel vreemd vindt is dat mensen die een treinkaartje hebben er ook voor moeten betalen, want daarvoor lijkt mij die bus juist bedoeld....
Ik kon me de prijs ook niet meer herinneren. was ook in januari, dat ik er was geweest. Maar ik heb net op internet gekeken en het klopt 11 of 12 pond. Maar voor mij is het waard om extra te betalen, omdat ik een pokkehekel heb aan in een bus te zitten.
Horrible Cunt!
pi_61376888
Bingo, eindelijk geboekt voor een kamer voor mijn studie in london. Beginnende vanaf 19 sept.
171 pond per week voor een eigen kamer + tv + dvd speler, en fohn
Ik zit in de buurt van Nothing Hill

Laat die intro week maar komen!
pi_61376965
Topic gemist net terug van twee jaar Bishopsgate...
Mu!
pi_61378546
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zit in de buurt van Nothing Hill
waar ligt dat dan wel niet??
pi_61381938
Is de afternoon tea in The Ritz een beetje een aanrader? Ik ga over een paar weken weer naar london en wil dit eigenlijk al een tijdje doen, maar hik een beetje ertegenaan dat ik speciaal een pak ervoor mee moet nemen dan.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  ESF Reporter donderdag 4 september 2008 @ 22:35:17 #187
87554 Cee
Welluk?
pi_61387928
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:39 schreef Palomar het volgende:

[..]

waar ligt dat dan wel niet??
Een vlak gedeelte neem ik aan. Geen heuvels.
pi_61481114
Vandaag besloten om oud en nieuw te gaan vieren in London.. We verblijven in het Grosvenor house.
Heb er nu al zin in.
pi_61484889
En hier is de reis ook geregeld van 22 tot 27 december zit mijn vriend en ik in Lancaster Court
En dan op kerstavond naar The Lion King

Kan ook niet wachten
pi_61486245
Londen was trouwens echt een geweldige stad. Vooral de eekhoorntjes in St James Park . Wil er echt nog een keer terug, vond het een prettige sfeer hebben. Moet ik wel bij zeggen, dat ik de grote mensenmassa's een beetje vermeden heb en van parken hou. Hadden gelukkig mooi weer.
pi_61486710
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:18 schreef Chicolate het volgende:
Londen was trouwens echt een geweldige stad. Vooral de eekhoorntjes in St James Park . Wil er echt nog een keer terug, vond het een prettige sfeer hebben. Moet ik wel bij zeggen, dat ik de grote mensenmassa's een beetje vermeden heb en van parken hou. Hadden gelukkig mooi weer.
Greenwich wel jammer van dat grafend met de DLR. Niet mee reizen tijdens rush hour
pi_61487877
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Greenwich wel jammer van dat grafend met de DLR. Niet mee reizen tijdens rush hour
Neem je de bus, kan je echt lachen...Je kunt ook het voetgangerstunneltje onder de Thames nemen, ook lachen...London is zó vermakelijk ?

Zonder dollen: één van de handigste manieren om in Greenwich te komen is de boot, as je ten minste een beetje uit het centrum komt.
Mu!
pi_61488527
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef Lassekjus het volgende:
Vandaag besloten om oud en nieuw te gaan vieren in London.. We verblijven in het Grosvenor house.
Heb er nu al zin in.
Zo, jackpot gewonnen?
pi_61495975
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Je kunt ook met de gewone National Rail treinen vanuit London Bridge er naar toe gaan.
Reisduur 8 minuten,, twee stops, treinen iedere 10 minuten ofzo.

Het is handig om niet alleen naar de tube map te kijken want voor veel reizen net buiten het centrum kan national rail echt een stuk sneller zijn, maar dat kun je alleen zien op de London Connecdtions kaart.
pi_61496311
+1. Ik heb een collega die in Arsenal woont, die gaat altijd met de trein vanaf London Bridge.
Mu!
pi_61503174
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:57 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Zo, jackpot gewonnen?
Valt wel mee hoor... 160 euro per nacht.. hotel ligt perfect centraal en ik lees er alleen maar lovende berichten over.
pi_61505306
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:11 schreef Lassekjus het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor... 160 euro per nacht.. hotel ligt perfect centraal en ik lees er alleen maar lovende berichten over.
Boh das wel goedkoop, ik kwam op hogere tarieven uit! Waar heb je geboekt?
pi_61506940
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:42 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Boh das wel goedkoop, ik kwam op hogere tarieven uit! Waar heb je geboekt?
Priceline... scheelt meer dan 50 procent met booking.com waar je 325 euro per nacht betaald.
pi_61507180
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:43 schreef Lassekjus het volgende:

[..]

Priceline... scheelt meer dan 50 procent met booking.com waar je 325 euro per nacht betaald.
www.priceline.com of de Europese variant?
pi_61509766
priceline.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')