Croydon is echt een buitenwijk van Londen, en vormt zelfs een beetje eenstad op zichzelf, is het eerste wat je moet weten. Maar je hebt wel snelle en veel treinen naar het centrum van Londen. Je zit daar eigenlijk halfweg tussen East Croydon en West Croydon, en beide stations hebben heel wat treinen naar het centrum.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:03 schreef dutchgast het volgende:
wie kan mij vertellen hoe het zit met de verbindingen van het hotel Jurys inn Croydon naar London stad en nar hydepark is dit goed te doen?
heb al vernomen dat je eerst met de trein moet, en dat je dan bij towerbridge over moet stappen om verder de stad in te komen.
maar wie kan mij vertellen tot hoelaat rijden die treinen naar croydon. want is er ook nog een andere manier om hier weer bij dat hotel te komen ?
alvast bedankt voor de moeite
Zou ik persoonlijk die 15 pond investeren in een hostel/hotel, ben je wel iets duurder uit maar heb je minder gezeur met reizen elke dag.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:07 schreef Kerdaben het volgende:
Zit er aan te denken om met een maat binnenkort een klein weekje ofzo die kant op te gaan.
Zijn vader werkt daar in de buurt en heeft een appartement in Reading waar we gratis kunnen zitten. Volgens mijn onderzoek is dit ongeveer een half uur met de trein, die pa zei dat het iets van 15 pond retourtje was, maar kon hier zelf niks over vinden.
Kan iemand mij vertellen of dit zo is, zo ja zijn er weekkaarten of iets dergelijks te krijgen waarmee we goedkoper uit zijn?
Of loont het de moeite helemaal niet en kunnen we beter iets cheaps zoeken in Londen zelf?
Who needs sunshine anyway?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:33 schreef Oldbie het volgende:
22 t/m 29 juli zit ik in Londen.
Watnou Turkije of Egypte? Watnou couscous of paella?
Niks van dat alles!! Gewoon Londen, Fish&Chips en een lekkere lagerIk kan niet wachten
truequote:
Jij woont daar....dan weet jij vast wel leuke plekjes die ik op kan zoeken.....quote:Het weer in London is al weken ruk, maar verder.. goed plan!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:14 schreef ETA het volgende:
Avenue Q gezien voor slechts 20 pond, de ticket booth op leicester square is echt perfect! En de musical zelf is ook geniaal!!
De afgelopen 8 jaar... ik denk aan the O2, Wembley Stadium, vernieuwde British Museum, The Gherkin, Legoland, Jubilee Line, nieuwe musicals en een hoop nieuwe dure auto's in South Kensingtonquote:Op zondag 13 juli 2008 05:00 schreef WooZ het volgende:
ik ben er al 2x geweest dus hoef niet per se alle highlights wederom te zien. Zijn er nog leuke dingen bijkgekomen de afgelopen 8 jaar en nog leuke dingen om alleen te zien?
Net op tijd voor de 5 pond kortingquote:Op zondag 13 juli 2008 20:21 schreef Public_NME het volgende:
Oja, Zondag maar even een ticket voor de Farnborough Airshow geboekt!
Ja, dat ik speciaal zo uitgekiendquote:
wanneer ongeveer?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:16 schreef Oksel het volgende:
Iemand nog een geniale tip voor een goedkope reis erheen? Woon in Rotterdam. Vliegtuig, boot, trein, maakt niet uit.. vertrekdatum maakt ook niet uit. 3-5 dagen. Als het maar goedkoop is..
relaxed, o2 is dat dat millenium wheel?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De afgelopen 8 jaar... ik denk aan the O2, Wembley Stadium, vernieuwde British Museum, The Gherkin, Legoland, Jubilee Line, nieuwe musicals en een hoop nieuwe dure auto's in South Kensington
Mensen kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:11 schreef Slappy het volgende:
Yooo Vrijdag ga ik naar London(heathrow) bij vriend op bezoek alleen hij moet tot 5 uur werken dan kan ie me pas ophalen,aangezien ie buiten London woont.Nu vraag ik me af is daar wat leuks te doen in Heathrow?
jij weet niet wat mensen kijken is?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:02 schreef Slappy het volgende:
Hoezo mensen kijken?
Mooie vrouwen: vast wel, net als niet mooie vrouwen en net als mannen en kinderen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:28 schreef Slappy het volgende:
Jawel lopen door mooie vrouwen dan,En is daar ook een burgerking in de buurt?
Ligt er aan hoeveel tijd je hebt natuurlijk, maar anders kun je misschien naar Ealing ofzo, een best wel leuke wijk in de buurt van Heathrow, en je bent er in 15 minuten. Als je het niet erg vind om voor de Heathrow Express te betlaen kun je daarmee ook heel snel in het centrum zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen kijken.
Afhankelijk van hoe laat je vriend je kan ophalen, hoe laat je landt en waar hij woont, zou ik zeggen: neem de tube naar 't centrum en spreek daar ergens af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |