quote:
Toevallig ken ik jou van Scholieren.comquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:20 schreef Pakspul het volgende:
Scholieren.com is ook een verzamelplaats voor alto's en emo's.
Jonge hoe lang ik daar al niet gebannend ben, dat was nog in de tijd an gabbertje #1 wasquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Toevallig ken ik jou van Scholieren.com![]()
Nog nooit gebeft zeker?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
scholieren.comDaar keek ik altijd eind jaren 90 op ofzo toen ik nog op de HAVO zat. Bestaat dat nog steeds dan ?
Ik vond altijd het SEX forum wel geil. Van die 15 jarige wijven die dan gingen uitleggen hoe ze zich net hadden gevingert enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarja: Scholieren.com , er komt een tijd dat je er te oud voor wordt he
maar goed. Normaal gesproken stellen nieuwe users zich hier altijd netjes voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef De_Fotograaf het volgende:
goed weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen ..
What doesn't kill you makes you stonger...
Boekverslagen kopiërenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
scholieren.comDaar keek ik altijd eind jaren 90 op ofzo toen ik nog op de HAVO zat. Bestaat dat nog steeds dan ?
Ik vond altijd het SEX forum wel geil. Van die 15 jarige wijven die dan gingen uitleggen hoe ze zich net hadden gevingert enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarja: Scholieren.com , er komt een tijd dat je er te oud voor wordt he
Ja dat ook jaquote:
Hongerwinter of hoe heette dat kutboek van harry Mulisch. Kan me herinneren dat ik een dikke voldoende had zonder ook maar 1 letter gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:28 schreef BB-boy het volgende:
Scholieren.com![]()
Door die site heb ik niet 1 saai boek hoeven lezen in mn havo tijd.
dat mag hier ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:19 schreef De_Fotograaf het volgende:
Over Bans mag daar danook niet gesproken worden .. vooral niet als je vind dat iemand zonder enige aanleiding eruit geknikkerd is...
KGB praktijken wat ik je bromquote:
TS heeft gewoon Danny gescoord in het eerste topic dat ie opent. TS staat nu al gelijk met mijquote:
Kun je hier doen. Het is de traditie normaal gesproken dat je dat in de Openingspost van je eerste topic zet. Hier dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:36 schreef De_Fotograaf het volgende:
waar is hier het voorstel topic eigenlijk ??
Maar de admins zijn vaak wel redelijk en leggen vaak ook uit waarom je precies een ban hebt.quote:
Suske en Wiske Ftw. Hoeveel algemene kennis en levenswijsheden je daar uit kunt halen.....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hongerwinter of hoe heette dat kutboek van harry Mulisch. Kan me herinneren dat ik een dikke voldoende had zonder ook maar 1 letter gelezen te hebben.
Wat was sowieso het nut van die boekenlijst vraag ik me nu af![]()
![]()
Doe je toch geen ruk meer mee.
Ik las liever Sjors en Sjimmies en Suskes en Wiskes. Nu nog trouwens
quote:
Standbeeld heeft ie sowieso, dat weet ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:45 schreef Upsetter het volgende:
[..]
Suske en Wiske Ftw. Hoeveel algemene kennis en levenswijsheden je daar uit kunt halen.....![]()
Heeft Willy Vandersteen al een standbeeld?
Ik ben ook bloedserieusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Standbeeld heeft ie sowieso, dat weet ik.
Maar Suske en Wiske staan zulkes opvoedkundige dingen in, serieus.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
Fotograaf.
Gewoon even een nieuw topic in KLB openen en je hierin voorstellen.
Succes ermee.
Groetjes,
Een toekomstig moderator.
Opvoedkundigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Standbeeld heeft ie sowieso, dat weet ik.
Maar Suske en Wiske staan zulkes opvoedkundige dingen in, serieus.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:53 schreef slindenau het volgende:
Scholieren.com
Mijn hele VWO Letterkunde mee doorgekomen zonder ook maar 1 boek aan te raken
[..]
Opvoedkundig
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:24 schreef DroogDok het volgende:
* DroogDok gaat zich vanmiddag maar eens aanmelden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |