Eigenlijk moet je dan gewoon ¤ 70 zeggen, dan bied hij ¤ 60quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zo had ik 't laatst ook met m'n autoradio. Ik kreeg 'n mail binnen wat ik er minimaal voor wilde hebben, 60 euro. Mailt ie terug: 50,-.
Wordt es wakker, ik zeg toch niet voor niks 60,-
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef wolferl het volgende:
Ik kan daar niet tegen, dat mensen veel lager bieden dan gewenst is.
Ik verkoop momenteel een Archos, en voor minder dan ¤ 200 gaat ie niet weg, dus bieden onder de ¤ 200 heeft geen zin. En wat krijg ik, biedingen van ¤ 100 tot ¤ 125.
blijkbaar is dat wat de mensen er voor willen geven. Ik wil ook wel mijn spijkerbroek voor 2000 euro verkopen, maar als mensen er niet meer dan 50 voor willen geven, dan zal hij dat wel waard zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef wolferl het volgende:
Ik kan daar niet tegen, dat mensen veel lager bieden dan gewenst is.
Ik verkoop momenteel een Archos, en voor minder dan ¤ 200 gaat ie niet weg, dus bieden onder de ¤ 200 heeft geen zin. En wat krijg ik, biedingen van ¤ 100 tot ¤ 125.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:36 schreef Ericr het volgende:
¤ 27,50 in je zak steken en niet meer over nadenken. Geld is geld.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:36 schreef Ericr het volgende:
¤ 27,50 in je zak steken en niet meer over nadenken. Geld is geld.
Lees de OP.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
40 euro vragen voor een Zundapp
OMG. Ik had er het dubbele voor geboden.
Nogal een klamme kut vergelijking of niet sjappie. Er is nogal een verschil tussen een hema onderbroek en een Zundapp blok. Plus, die draaideurmongolen op marktplaats gaan consequent op 60% van de vraagprijs zitten en als er iets grafirritant is is dat het wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
blijkbaar is dat wat de mensen er voor willen geven. Ik wil ook wel mijn spijkerbroek voor 2000 euro verkopen, maar als mensen er niet meer dan 50 voor willen geven, dan zal hij dat wel waard zijn.
Als jij m niet voor minder dan 200 wil verkopen en men wil dat er niet voor geven, dan blijf je ermee zitten. Dan moet je op een gegeven moment wel gaan zakken, anders raak je m niet kwijt. Dat heet nou handel....
Dat, dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nogal een klamme kut vergelijking of niet sjappie. Er is nogal een verschil tussen een hema onderbroek en een Zundapp blok. Plus, die draaideurmongolen op marktplaats gaan consequent op 60% van de vraagprijs zitten en als er iets grafirritant is is dat het wel.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
40 euro vragen voor een Zundapp
OMG. Ik had er het dubbele voor geboden.
Zou je me het even kunnen Painten, ik vind het best lastig zo zonder plaatjesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:51 schreef voetballeh het volgende:
was mischien niet helemaal duidelijk
helemaal geen klamme kut vergelijking sjappiequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nogal een klamme kut vergelijking of niet sjappie. Er is nogal een verschil tussen een hema onderbroek en een Zundapp blok. Plus, die draaideurmongolen op marktplaats gaan consequent op 60% van de vraagprijs zitten en als er iets grafirritant is is dat het wel.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
helemaal geen klamme kut vergelijking sjappie
Of het nu een zundapp blok is of een Hema onderbroek.. Een product is een product en het enige verschil is de hoogte van de prijs. Dat is met alles zo. Als de draaideurmongolen consquent 60% onder de vraagprijs gaan zitten, dan moet je je vraagprijs 60% omhoog gooien. Dat maakt jou dus dommer dan die draaideurmongolen.
Of zet het niet op marktplaats als je het zo irritant vindt, maar zet het op een site met zundapp-freaks. Dan weet je dat je product wordt gewaardeerd.
Een paint zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zou je me het even kunnen Painten, ik vind het best lastig zo zonder plaatjes
Zo zeldzaam dat je 1 bieder hebt die er amper wat voor over heeft. Zeldzaam zegt weinig als het voorwerp amper van waarde is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:42 schreef voetballeh het volgende:
[..]
dan sla ik het nog liever kapot dan dat ik het verkoop.
30 is niks voor een origineel zundapp blok, die dingen zijn zeldzaam.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zo zeldzaam dat je 1 bieder hebt die er amper wat voor over heeft. Zeldzaam zegt weinig als het voorwerp amper van waarde is.
Pak dat geld nou maar gewoon aan, je wil toch van dat blok af.
"30 euro, graag of niet"quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:11 schreef voetballeh het volgende:
Iemand een idee wat ik hier nu weer op zal replyen?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:18 schreef santax het volgende:
Ik sta op het punt je 2 euro te geven zodat die aardige koper die van zijn spaarcentjes zijn oude jeugdliefde, de zundapp, wil opknappen de door hem benodigde spulletjes voor 28 euro kan aanschaffen opdat hij toch nog 2 euro over heeft voor een koekje bij de koffie.
Jij bent gewoon een lul.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:58 schreef wolferl het volgende:
@ TS, kijk maar uit, straks klaagt ie je aan.
Heb ik namelijk ook gehad......
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:58 schreef wolferl het volgende:
@ TS, kijk maar uit, straks klaagt ie je aan.
Heb ik namelijk ook gehad......
Boeiend? Hij kent je toch niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:07 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Wat had jij verkocht dan?
overgens, nog even m'n mail gechecked:
Hallo Voetballeh,
Sorry voor het misverstand.
Voor Euro 10,00 kan ik niet voor gaan rijden (te duur aan benzine)
indien het blok draaiend is, dus niet vast zit.
en geen carterbreuken (gaten) en verder
kompleet is, (zonder kop en cilinder)
dan ga ik akkoord met Euro 40,00 inclusief verzending
Mail mij even je rekeningnummer, zodat ik het bedrag kan overmaken.
groet KOPER
en nog een andere mail van iemand gehad die gewoon 40 wil dokken, zou bijna denken gewoon aan hem te verkopen en die andere kerel te laten stikken....maar ja hij was wel eerst....![]()
quote:Goedemorgen Een 2 jaar oude gitaar die nieuw 550 kost, nu aanbieden voor minimaal 400 euro ?? Volgens mij ben je in de war door deze geplande verkoop. 300 euro is realistischer, hoewel nog hoog.
Dan vraag je er toch gewoon automatisch 60% meer voor?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als het je niet interesseert ---> Delete.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef centenbakkie het volgende:
de leukste zijn nog wel die turken die je gaan mailen
hallo mijn bod voor die psp is 50
1/4 dus?quote:
Een keertje gehad dat iemand ging zeiken over de prijs. Die dacht ook dat er nog wel te onderhandelen viel terwijl dr een prijs afgesproken was. Mooi dat ie huiswaarts ging zonder artikel. Dan ben ik echt heel lullig en gun ik ze het gewoon niet meer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:41 schreef Frankvbr het volgende:
het ergste is wanneer ze langskomen en dan opeens een hele andere prijs in gedachte hebben. Zo had ik een fornuis verkocht op marktplaats voor 60 euro. Komen ze langs om hem op te halen:
-"ja hier is 45 euro"
"we hadden 60 euro afgesproken"
-"ja maar ik moest hier ook helemaal heen komen rijden, en ik moest vervoer regelen.. blabla.."
Altijd van die zeikerds. Afspraak is afspraak, en anders gewoon weer oprotten
Dat is natuurlijk slim, dan heb je meer onderhandelingsruimte. Alleen bij een veel te hoge vraagprijs loop je weer de kans niet serieus genomen te worden, dus je moet wel een beetje de marktwaarde kunnen blijven schatten. En de koper denken dat ie zo'n goed koopje had 'omdat ie zoveel van die hoge prijs af kreeg' terwijl je 'm nog steeds een poot hebt uitgedraaid... echte handelquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:45 schreef GizartFRL het volgende:
Die 60% bieders is nog wel mee om te gaan.
Gewoon je vraagprijs omhoog gooien.
Heb je af en toe ook nog eens flink beet bij een "normale" bieder.
dude, je leeft nog?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:27 schreef centenbakkie het volgende:
de leukste zijn nog wel die turken die je gaan mailen
hallo mijn bod voor die psp is 50
Ja het werkt. Ik bied meestal ook lager en ben zo irritantje. Maar als ik het product wil hebben begin ook laag, maar als hij/zij voet bij stuk hou dan bied ik gewoon het normale bedrag :-)quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:14 schreef nachtdier2 het volgende:
Uiteindelijk betaalt ie dus 33,80 euro voor het blokje, terwijl ie m voor 30 excl verzendkosten kon krijgen
Whaha, hij zal zich genaaid voelen...
Onzinbieders...een hekel heb ik eraan. Maar als ik dan lees dat er wel ingetrapt wordt soms, is het misschien toen eens het proberen waard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |