Niet dik, trust me.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:16 schreef wise het volgende:
ohja hoe dik moet je wel niet zijn als je om dat tijdstip frikandellen kan eten.
Frikandellen 24/7quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:16 schreef wise het volgende:
je zou mooi tussen dat emo-tuig passen, vieze huillie die je bent.
ohja hoe dik moet je wel niet zijn als je om dat tijdstip frikandellen kan eten.
Zijn er dan ook mensen die dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:16 schreef wise het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:21 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Zijn er dan ook mensen die dat niet kunnen?
in tegen deel boswachterquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet dik, trust me.
Ik heb tenminste een gezond spijsverteringsstelsel. Jij niet, jij moet voor een frikadelletje weg te werken een marrethon rennenLoser.
Met, natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Jij wil graag s'ochtends een warme vleesstaaf in je mond
Met of zonder saus ?
Dat doe je ook niet voor je lol hoor. Er hangt vaak een heel raar luchtje om die vleermuismeisjes heen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:26 schreef DroogDok het volgende:
Beter was je erheen gegaan en had je de aanwezige wijven keihard gepaald.
Nope. Nog niet misschien.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:26 schreef DroogDok het volgende:
Beter was je erheen gegaan en had je de aanwezige wijven keihard gepaald.
De gemiddelde emo heeft ook een flinke kokosmatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet voor je lol hoor. Er hangt vaak een heel raar luchtje om die vleermuismeisjes heen...
Kijk anders eens op suicidegirls.comquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
De gemiddelde emo heeft ook een flinke kokosmat![]()
(met de vermicelli stukjes van je voorganger er nog in)
neen, het was een bijzonder slechte grap m.b.t. je naam. Ik wilde gewoon aandacht, jeweetsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo was jij het die ik betrapte ?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:58 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
neen, het was een bijzonder slechte grap m.b.t. je naam. Ik wilde gewoon aandacht, jeweets
En nog lekker gebeft ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:57 schreef DuTank het volgende:
Had een bak met scheermesjes dat feest in getyft en heb probleem was zo opgelost.
Lachen met jouquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
Stiekum deed boswachter gewoon mee met partyen ofzo.
Mjah maar daar is het inmiddels wel erg laat voor hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wel een goed idee van die scheermesjes boswachter!
Toen moest ik lachen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
Dus ik met Tyson (mijn hond)
Ben vannacht tot 05:00 wel 8x wakker geweest ofzo, ben zelfs nog even naar beneden geweest omdat ik honger had en me dus een paar frikandellen in de vetbak heb gegooid
Heb echter momenteel niet genoeg energie en kracht om een poets voor haar te bedenken.
zomg mischien is Citrus in de tussentijd wel overledenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:52 schreef padlarf het volgende:
Je hond heette toch Citrus?![]()
![]()
kijk maar: Golfkakkerts komen me achterna met clubs
![]()
Neen, maar wel in mn eikel. Dus doe er wat mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:25 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg mischien is Citrus in de tussentijd wel overleden![]()
Wat ben jij hard zegHeb je geen gevoel in je donder.
Jup ook ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:52 schreef padlarf het volgende:
Je hond heette toch Citrus?![]()
![]()
kijk maar: Golfkakkerts komen me achterna met clubs
![]()
Ik moest aan MikeTyson denken, en zag een agressieve pitbull voor me, zonder muilkorf.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jup ook ja.
Heb er twee. Citrus en Tyson. Maar ik kan ze niet tegelijkertijd uitlaten omdat ze elkaar niet kunnen zien of luchten
Citrus is overigens de ietwat agressievere. Ook frapant. Want Tyson is zulks een mietje
Nope. Tyson is juist zulkes kleine kuttenlikker die me ex-vriendin ooit eens heeft meegenomen, maar nooit meer heeft mee teruggenomenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ik moest aan MikeTyson denken, en zag een agressieve pitbull voor me, zonder muilkorf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |