w00t?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:53 schreef Biogarde het volgende:
Heropening. Bagger wordt verwijderd.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:01 schreef Rutgerr het volgende:
- Jij betreedt een gebied terwijl je dat niet mag.
- Jij hebt je hond niet aan de lijn.
- Jij laat je hond die heer aanvallen.
Als ik een van die heren was had ik ervoor gezorgd dat Citrus z.s.m. ingeslapen zou worden.
Als ik een groene weide zie in een bos, met daarom heen een hek waar verder niets opstaat mag ik toch wel even met Citrus meekijken of er wat te beleven valt?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:01 schreef Rutgerr het volgende:
- Jij betreedt een gebied terwijl je dat niet mag.
- Jij hebt je hond niet aan de lijn.
- Jij laat je hond die heer aanvallen.
Als ik een van die heren was had ik ervoor gezorgd dat Citrus z.s.m. ingeslapen zou worden.
Haha, dan kun je vast afscheid nemen van Citrus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoop dat die ene gozer een ziekte heeft opgelopen door die beet
NEE! Waarom denk je dat men daar een hek heeft geplaats?..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik een groene weide zie in een bos, met daarom heen een hek waar verder niets opstaat mag ik toch wel even met Citrus meekijken of er wat te beleven valt?
Oh, da's dan wel weer gaaf!..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Als mijn Citrus omwille van zulkes kakker een spuitje moet zorg ik dat er diezelfde nacht nog een tractorpullwedstrijd georganiseerd wordt op het terrein daar.
Je hebt dus zelf ook een Golf?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen met veel geld die vooroordelen hebben over mensen met een Golf die geverft is met de roller![]()
![]()
tractorpullquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Als mijn Citrus omwille van zulkes kakker een spuitje moet zorg ik dat er diezelfde nacht nog een tractorpullwedstrijd georganiseerd wordt op het terrein daar.
Met een golf...quote:
Ik eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:40 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik vind Citrus een fucking toffe naam voor een hond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |