Nou had graag een fotoke gepost van de vorderingen , maar het feit wil dat Mrs Cybersijp de camera mee heeft en die is een weekendje weg naar vriendin. Dus meer als beschrijven kan ik niet doen, nou crappy gsm foto kan wel maar das niks. Zal van de week wel weer een paar vooruitgang pics posten.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:53 schreef AnneX het volgende:
Sooo Sijp : je blijft lekker posten met de stappen die je maakt !
Leuk hoor om op de hoogte te blijven !
Succes met de leuke klussen.
Hoi Gerben,quote:Op maandag 17 november 2008 10:10 schreef Gurb het volgende:
Ziet er goed uit(behalve die laatste foto dan
)
Is je bovenblad van de daadwerkelijke werkbank niet een beetje dun, of staat alles zo muurvast dat het blad nu al geen krimp geeft als je aan het zagen / boren / timmeren bent?
En jij bewaart je elektrisch gereedschap niet in de koffers zo te zien?
Succes iig, en veel plezier met de afbouw van de schuur!
Interesse in zelf leggen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:20 schreef klusfoobje het volgende:
Net afdakje hoor. Hoe meet je die afstand voor de panlatten eigenlijk ?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:12 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Dat moet dus de afstand zijn die de fabrikant mededeelt op de informatiebladen van de pannen.
Ik heb zelf ook een allegaartje aan schroevendraaiers van heel veel merken, maar zie heel veel mensen met gedore schroevendraaiers werken, heb je daar ook naar gekeken?quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef Cybersijp het volgende:
Zo paar dagen verder en heb weer wat gedaan(ja mensen ook op Zondag gaat Cybersijpo zijn klushokkie in....)
Gedaan vandaag:
wat knutselwerk voor de baas, zodat we straks verlichting voor de kerstbomen met verlichting aan kunnen sluiten op de lantaarnpalen langs de weg(en nee we tappen niet ali illigalie stroom af, palen zijn ons eigendom...)
Verder tl balk voor de verlichting van de werkbank gemaakt en aangesloten inclusief schakelaar.
Alle lossen klus en knutselspullen die nog in de kelderkast stonden, en die nog niet verhuist waren naar het kluswalhalla zijn daar nu ook aangekomen. Gevolg is overigens wel dat De Mrs erg blij met me is, nu kan zij de kelderkast eindelijk eens gaan gebruiken waar we hem altijd al voor hebben bedacht. Plus dat de bijkeuken minder "vol"staatSpullen uitgezocht en al aardig opgeruimd. Heb van de week met wat mazzel Wo en Do vrij dus dan kan ik verder met kastjes etc etc. Op de rol staan twee kastjes nog een voor stroom en elektraspul en eentje van 40 cm diep waar straks uitneembare laadjes in moeten komen.
Heb dus nog zat te doen, maar ja what else is new ?
Nog ff tussendoor, met al dat opgeruim van me ben ik tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk wel een nieuwe set schroevendraaiers kan gebruiken. heb nu een allegaartje van diverse merken van de knakenbak tot een paar van PB tools, ben nu aan het kijken naar een volledige set ( plat, ph, pz en torx) en zit te dubben tussen WIHA en WERA iemand een zinnig idee welke beter is, makkelijker werkt etc etc? Ik hoor het graag.
Haha Gerben onze "hut"mag sinds kort dus het hele jaar rond blijven staan(overigens wel een hutje van 750 vierkante meter dus hut is naar mijn idee niet het beste woord ervoorquote:Op maandag 24 november 2008 11:31 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een allegaartje aan schroevendraaiers van heel veel merken, maar zie heel veel mensen met gedore schroevendraaiers werken, heb je daar ook naar gekeken?
En je bent voor je baas aan het werk zeg je, maar niet meer in de keuken zeker, of blijft die hut het hele jaar door staan?
Dank u! Dat vinden wij nu ookquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:42 schreef Staafy het volgende:
Ik kijk hier voor 't eerst dus ik ben geen trouwe lezer maar wil wel even zeggen dat ik 't een verschrikkelijk gaaf huis vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |